کد خبر 217820
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اظهار اینکه احتمال پیروزی روحانی و عارف در انتخابات ریلست جمهوری صفر است، گفت: فکر نمی کنم نه آقای هاشمی و نه آقای خاتمی از هیچ یک از دو نامزد اصلاح طلب رسما و علنا و صراحتا حمایت کنند.

به گزارش مشرق، صادق زیباکلام در گفتگو با مهر، با بیان اینکه فکر نمی کنم نه هاشمی و نه خاتمی از هیچ کدام از دو نامزد اصلاح طلب رسما و علنا حمایت کنند، گفت: با این وجود هم آقای هاشمی و هم آقای خاتمی و هم سایر رهبران اصلاح طلب به هیچ وجه مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق و ترغیب نخواهند کرد.

این استاد دانشگاه پیش بینی کرد که شیوه عمل آنها مانند انتخابات مجلس در سال 1390 خواهد بود که طی آن از هیچ کاندیدایی حمایت نکردند.

هاشمی و خاتمی در انتخابات شرکت خواهند کرد

زیباکلام ادامه داد: ممکن است در 24 خرداد فیلم آقای خاتمی و هاشمی را در هنگام رای دادن ببینم، ولی فکر نمی کنم تا روز انتخابات این دو از هیچ کاندیدایی چه از آقای عارف و چه آقای روحانی حمایت کنند.

وی در خصوص احتمال ائتلاف میان روحانی و یا عارف و کناره گیری یکی به نفع دیگری گفت: تصور نمی کنم که این اتفاق بیفتد و هر دو نفر تا آخر انتخابات در عرصه رقابت حضور خواهند داشت.

احتمال پیروزی روحانی و عارف صفر است

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص احتمال رای آوری روحانی و عارف گفت: بعد از رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی شانس این دو بزرگوار برای پیروزی در انتخابات چه هردو با هم شرکت کنند و چه یکی به نفع دیگری انصراف دهد، صفر خواهد بود.

زیباکلام تاکید کرد: حتی به فرض اینکه هاشمی و خاتمی و یا رهبران اصلاح طلب از طرفداران خود بخواهند که به یک نامزد رای دهند، درصد قابل توجهی از حامیان آنها از عمل به خواست آنها امتناع خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس