کد خبر 213108
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

سرمربی پرسپولیس بعد از استعفا از این تیم اعلام کرد که رفتنش از جمع سرخپوشان بهترین تصمیم بوده است.

به گزارش مشرق، یحی گل محمدی بعد از استعفا از سرمربیگری از پرسپولیس در گفت و گو با تسنیم گفت: به نظر خودم بهترین کار را انجام دادم چون با این جلسات متعددی که باشگاه و کمیته فنی برگزار می‌کردند امیدی نبود؛ در این صورت فرصت ها برای جذب مربی و بازیکن از دست می‌رفت. قرار بود هیات مدیره جلسه تشکیل بدهد و در مورد من تصمیم بگیرد بخاطر همین خودم خواستم از پرسپولیس جدا شوم. البته فعلا تا بازی روز جمعه با تراکتوسازی دستیارانم در تیم حضور دارند.

وی در خصوص عملکردش در پرسپولیس اظهار داشت: عملکرد من مشخص است. آمار پرسپولیس در نیم فصل اول و نیم فصل دوم را در کنار هم قرار دهید تا همه چیز مشخص شود. نمی‌خواهم زیاد وارد جزئیات شوم تا جو تیم خراب شود، پرسیپولیس اکنون نیاز به ‌آرامش دارد

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اظهارات محمد حسین نژادفلاح پس از شکست پرسپولیس در فینال حذفی و اینکه آیا این صحبت‌ها در استعفای وی موثر بوده تاکید کرد: من اگر استعفا کردم بخاطر پرسپولیس بود و ربطی به صحبت های نژاد فلاح نداشت. نژادفلاح عضو هیات مدیره پرسپولیس است و یک رای بیشتر ندارد اما به نظر من صحبت‌های ایشان بعد از فینال جام حذفی در مورد من و رویانیان غیرحرفه‌ای بود و نباید این حرف‌ها را می‌زد. این صحبت‌ها بدتر جو پرسپولیس را متشنج کرد .

گل محمدی ادامه داد: حرف برای گفتن زیاد دارم اما استعفانامه را نوشتم تا بعداً حرف‌هایم را بزنم. در حال حاضر هر چقدر کمتر صحبت کنم بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد با رفتنش بازیکنان پرسپولیس از این تیم بروند، تصریح کرد: قطعا این اتفاق رخ نمی‌دهد چون قرارداد اکثر بازیکنان بعد ازپایان فصل به اتمام می‌رسد و ماندن یا رفتن‌شان ربطی به من ندارد و خودشان باید برای خودشان تصمیم بگیرند. هیچ کدام از این بازیکنان را من نیاوردم که حالا بخاطر من بخواهند بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس