کد خبر 213081
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس اعلام کرد که با استعفای یحیی گل محمدی مخالف است.

به گزارش مشرق، ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره استعفای یحیی گل محمدی، از سرمربیگری پرسپولیس گفت: من به عنوان یکی از اعضای کمیته‌ فنی باشگاه این استعفا را نمی‌پذیرم. گل محمدی باید صبر کند تا تمام بازی‌ها تمام شوند و با تمام قدرت تیم را هدایت کند. حتی بازی‌های تدارکاتی هم برای پرسپولیس حیثیتی هستند.

وی ادامه داد: گل محمدی، مربی جوان و آینده داری که جزو سرمایه های باشگاه است و نباید به آسانی آن را از دست بدهیم. به هر حال یک بازی انجام شده و نتیجه‌ خوبی نداشته است. هر مربی در دنیا ممکن است در یک بازی اشتباه کند. یحیی باید انتقادپذیر باشد و صبر پیشه کند.

عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس در ادامه این تیم را دارای ظرفیت زیادی برای مربی سازی دانست و گفت: هم اکنون مربیان زیادی در لیگ‌های مختلف کار می‌کنند که از خانواده پرسپولیس هستند. بازیکنان تیم هم با دل و جان کار می‌کنند. باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا مطابق میل طرفداران رفتار کنیم. ضمن این که امسال پرسپولیس از نظر مالی هیچ کم و کسری هم نداشت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره خداحافظی علی کریمی هم به ایسنا گفت: فکر می‌کنم که کریمی احساسی تصمیم گرفته است. او کاپیتان تیم است و باید بازیکنان را جمع و جور کند. امیدوارم او در تمرین‌های تیم با قدرت بیشتری حضور پیدا کند و این مسائل را به پایان برساند. طرفداران تا کی می‌توانند این مسائل را تحمل کنند؟

وی در پایان گفت: به کریمی به عنوان پدر نصیحت می‌کنم که زود تصمیم نگیرد و صبور باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوادار منطقی و واقع بین ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    به عنوان یک هوادار منطقی پرسپولیس موافق حضور یحیی در فصل آینده به عنوان سر مربی پرسپولیس هستم.
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    آقای آشتیانی تو برو برای خودتت تیم درست کن و بعد آقای گل محمدی را به عنوان مربی استخدام کن - کمتر به هواداران اذیت بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس