کد خبر 209446
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

معاون نظارتی بیمه مرکزی با اعلام اینکه 17 روز تا پایان مهلت خرید الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث فرصت باقی است، گفت: نرخ دیه در ماه حرام 152 میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، سید کاظم دلخوش در گفتگو با مهر با اشاره به مهلت 17 روزه باقیمانده تا پایان مهلت دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالثT گفت: بیمه گذارانی که بیمه شخص ثالث دارند و یا آن را تمدید کرده اند، برای خرید الحاقیه بیمه در این زمان اقدام کنند.
 
معاون نظارتی بیمه مرکزی با بیان اینکه افرادی که در این مدت نسبت به خرید الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث اقدام نکنند، پرداخت جریمه در انتظار آنها خواهد بود، تصریح کرد: اولین روز ماه رجب 22 اردیبهشت ماه جاری است که باید در این زمان الحاقیه بیمه خریداری شود.
 
وی، 22 اردیبهشت ماه را اولین روز ماه رجب به عنوان یکی از ماه‌های حرام یاد کرد و افزود: عدم خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث به این معنا است که فرد باید نسبت به پرداخت یک ماه الحاقیه جریمه پرداخت کند.
 
دلخوش با ذکر این مطلب که جرایم دیگری هم برای این بیمه گذاران در نظر گرفته می شود، نرخ دیه در ماه حرام را معادل 152 میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: در صورت وقوع حادثه پرداخت خسارت مازاد بر عهده فرد خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    22 اردیبهشت 12رجبه نه اول رجب ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس