مسؤولیت تأسیس جبهه تروریستی النصرة به واشنگتن، عربستان، قطر و ترکیه محدود نمی‌شود و رژیم صهیونیستی و سازمان‌های جاسوسی‌اش نيز نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.

گروه بین‌الملل مشرق-- جبهة النصرة از مهم‌ترین گروهای ضد نظام بشار اسد به شمار آمده که با حمایت های تسلیحاتی آمریکا، غرب و متحدان منطقه ای خود توانسته فجایع بزرگی در این کشور رقم بزند. از این رو "مشرق" با انتشار سلسله گزارش‌هایی به نحوه شکل‌گیری و دوام این گروه در منطقه و از جمله سوریه پرداخته است.

واشنگتن عامل اصلی افراط‌گرایی و زندان‌های مخفی آن و مساجد عربستان سعودی مأمن افراطیون بوده است. جمع‌آوری عناصر افراطی البته تنها به واشنگتن، عربستان، قطر و ترکیه محدود نمی‌شود و باید گفت این رژیم صهیونیستی است که عناصر افراطی را پرورش داده، فرماندهان آنها را تعیین نموده و تصاویر عملیات گروه القاعده را در عراق، چچن و افغانستان منتشر نموده است.
 این رژیم به منظور تثبیت دولت یهودی اسرائیل و درگیر ساختن اعراب با یکدیگر، بیشترین استفاده را در ایجاد افراط گرایی در منطقه و سوق دادن اقلیت ها به سمت استقلال خواهی داشته است.

ماجرای دستگیری"ن"، مزدور این رژیم در لبنان که عامل شهادت برادرش شد یکی از مهمترین شواهد نقش رژیم صهیونیستی در تأسیس «جبهة النصرة» و گروه‌های افراطی بوده است.
 اعترافات این شخص و دیگر عناصر جبهة النصرة نشان می‌دهد که عناصری که مستقیماً با موساد در ارتباط هستند به طور مخفیانه اقدام به شناسایی افراد متدین می‌نمایند. این افراد با مشاهده فیلم‌‌های عملیات گروه القاعده بخصوص در عراق و تقویت حس تنفر نسبت به مسیحیان و شیعیان و دیگر اقلیت‌ها به خدمت موساد در می‌آیند و اعضا و فرماندهان جبهة النصرة می‌شوند.

در صورتی که مشخص شود این فرد به طور کورکورانه به جبهة النصرة وارد نمی‌شود، عوامل موساد با به دام انداختن وی در تله مسائل غیر اخلاقی به هدف خود دست می‌یابند. داستان مزدوری"ن" که در سایت شاخه نظامی گردان‌های جهاد اسلامی و دیگر سایت‌های فلسطینی منتشر شد، به خوبی نشان می‌دهد که موساد به طور مستقیم در فراهم آوردن نیرو برای جبهة النصرة مشارکت داشته است، چرا که این مزدور می گوید فیلم‌های غیر اخلاقی باعث شد برادرم را ترور کنم.

این فرد می‌گوید: مسئول من مدام فیلم عملیات‌های گروه القاعده در عراق، چچن و افغانستان را به من نشان می‌داد. اینها همان فیلم هایی است که جبهة النصرة با استفاده از آن به جذب نیرو برای انجام فعالیت تروریستی در سوریه اقدام می‌نمود و در مساجد عربستان و قطر پخش می‌شد و جریان سلفی اردن برای تغذیه این جبهه از آنها استفاده می‌نمود.



لیدر این فرد نتوانست وی را بفریبد تا کورکورانه در خدمت فرماندهان جبهة النصرة درآید، چرا که این فرد از خانواده مقاومت بود و تنها رژیم صهیونیستی را دشمن خود می‌دانست، از همین رو موساد سعی نمود به جای استفاده از فیلم‌های مذکور، از فیلم‌های غیر اخلاقی برای جذب وی به عنوان جاسوس استفاده نماید.

لیدر وی با معرفی یک فاحشه که برای موساد کار می‌کرد و ادعای اینکه خواهر اوست که با شوهرش اختلاف دارد، توانست او را بفریبد به این معنا که از وی خواست از این زن محافظت کند و با خوراندن یک معجون تحریک کننده میل جنسی به او، هر دو را با هم تنها گذاشت. با این اقدام،"ن" به طور علنی و بدون هیچ هزینه‌ای به خدمت موساد درآمد. موساد او را تهدید نمود که در صورت عدم همکاری فیلم مستهجن وی پخش می‌شود و کارش به جایی رسید که با نصب وسیله ردیاب بر روی خودروی برادرش که از نیروهای مقاومت بود و در اندیشه به اسارت بردن سربازان صهیونیست‌ها بود، زمینه شناسایی و انهدام خودرو وی توسط موشک‌های این رژیم را فراهم آورد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که موساد فعالانه در پی ایجاد جبهة النصرة بوده است و مواردی چون قضیه این مزدور به کرات و به اشکال مختلف به وقوع پیوسته است. به این معنا که موساد عده‌ای را به کمک فیلم‌های عملیات طالبان فریفته و به خدمت فرماندهان جبهة النصرة در آورده است. در این میان افرادی که با این روش جذب نشده‌اند با فیلم‌های غیراخلاقی فریفته‌شده و به جاسوسان این رژیم و فرماندهان جبهه مذکور تبدیل شده‌اند.



در این باره باید به "رائد گوری" 27 ساله اشاره کرد. وی که عامل نصب پرچم رژیم صهیونیستی در حمص می‌باشد از همان آغاز حوادث به عنوان فرمانده تروریست‌ها در "بابا عمرو" انتخاب شد. منابع حاکی از آن است که وی هنوز در حمص متواری است و نیروهای امنیتی سوریه خواهان به اسارت گرفتن وی هستند. رفتار وی نشان می‌دهد که از افرادی می‌باشد که در تله شهوت گرفتار آمده است. اطلاعاتی که جهینه نیوز در حمص بدان دست یافته، حاکی از آن است که گوری به هنگام سیطره بر بابا عمرو، هر شب را حداقل با چهار زن سپری می‌کرده است. گفته می شود وی با ربودن زنی از شوهرش و طلاق وی، او را به زنی گرفته و پس از یک هفته طلاق داده است.

جوانی دیگر به نام "محمد ادریس" مفتی جبهة النصرة و صاحب فتوای مشهور «هر سرباز و افسر ارتش سوریه که به اسارت گرفته می‌شود باید بدنش به شش قطعه تقسیم شود.» نیز به حب شهوت معروف است و منابع از آن حکایت دارد که موساد پس از آنکه نتوانست وی را با فیلم‌های عملیات طالبان بفریبد، از فیلم‌های غیر اخلاقی استفاده نمود. این شخص در پی عملیات پاکسازی ارتش سوریه زخمی شد و نیروهای امنیتی سوریه با هدف دستیابی به اطلاعاتش سعی کردند وی را از مرگ نجات دهند، ولی موفق نشدند.



تحقیقات نشان می دهد که داستان "ن" برای بسیاری از افراد دیگر اتفاق افتاده است. به این معنا که یکی از مأموران موساد آنها را به عضویت جبهة النصرة و دیگر گروه‌های مسلح که بعداً به این جبهه پیوستند، درآورده و در نهایت خودش از سوریه گریخت. در بخش‌های دیگر بیشتر درباره چگونگی جذب این نیروها سخن خواهیم گفت و روشن خواهد شد که چگونه عملیات ارتش آزاد به پیروزی جبهة النصرة منجر شد و خود این ارتش ناشناخته و مخفی باقی ماند؟


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    0 0
    خاک بر سر بدبختشون خسرالدنیا والاخره
  • بلاغی ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    0 0
    سلام جالب بود،ممنون از این که اطلاعات جالب و به درد بخور رو ارائه میدین.انشاالله شیعه گرفتار همچین دامها نشه،یاعلی.
  • مشکات ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    0 0
    حالا مثلا این بابا کیه که اسمش رو نیاوردید هی می نویسید(ن)!!!!!
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    0 0
    با سلام، اسلام مظلوم است ولی پیروز. دشمن اطلاعاتش ازاسلام ازما مسلمونها بیشتر نباشه کمتر نیست نمونه آن عکسی که دربالاآمده ( اسب سفید وپرچم لااله ا.....) بایدمواظب کید دشمن بود. انشاء ا....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس