کد خبر 206624
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶

تهیه کننده فیلم سینمایی «سر به مهر» زمان اکران این فیلم را اعلام کرد. شفیعی از سپرده شدن پخش فیلم به حوزه هنری هم خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده سینما در گفت و گو با تسنیم،  از اکران فیلم سینمایی «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست از اوایل مهر ماه خبر داد.

به گفته این تهیه کننده، پخش فیلم سینمایی «سر به مهر» به عهده سازمان حوزه هنری سپرده شده است و قرار است با آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها از مهر ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

وی اضافه کرد: فیلم «سر به مهر» به دلیل اینکه درباره قشر جوان و دانشجو است سعی داریم تا از پتانسیل دانشگاه‌ها نیز استفاده کنیم.

 سر به مهر اولین ساختۀ هادی مقدم‌دوست اگر اولین فیلم دینی با درگیر شدن در بستر جامعۀ در حال تغییر ایرانی لقب نگیرد، روایت محکمی از ثابت ماندن تلقی از دین در قالب معمول و مردمی آن است. بدون اینکه تصمیم داشته باشد شبیه به مد این سال‌های فیلم دینی سازی، دین را در قالب یک مفهوم کمرنگ و رقیق‌شده از معنویت بدون الزام عملی به آن خلاصه کند و این مهم‌ترین نکتۀ سر به مهر بود.

روایت دقیق فیلم از آدم‌های داخل اجتماع و محدود نکردن آنها به قهرمان‌ها و آدم بدها و با دین‌ها و بی‌دین‌ها البته شیوۀ همیشگی نعمت‌الله و مقدم‌دوست در روایت از اجتماع است، اما اینجا دیگر واقعاً آدم‌های داخل سر به مهر آدم‌هایی کاملاً عادی و به دور از شرایط انتخابی هستند.

لیلا حاتمی، آرش مجیدی و خاطره اسدی از جمله بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که به ایفای نقشی متفاوت پرداختند.

فیلم سینمای «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست در دومین جایزه گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان فیلم‌ شایسته تقدیر انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس