کد خبر 204571
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

رضا داودنژاد از تغییر محل مراسم ختم عسل بدیعی از مسجد بلال خبر داد و گفت، مراسم ختم این هنرمند سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود. او همچنین از رفتار هیأت امنای مسجد جامع شهرک غرب که اجازه برگزاری مراسم ختم عسل بدیعی (بازیگر سینما و تلویزیون) را به دلیل شلوغی احتمالی این مراسم نداده‌اند، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، رضا داودنژاد که همسر خواهر عسل بدیعی است، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این موضوع توضیح داد: به دلیل اینکه منزل آقای بدیعی و خانواده ما در حوالی شهرک غرب قرار دارد و حال مادر آن مرحوم نیز چندان مساعد نیست، قصد داشتیم مسجد محل مراسم ختم عسل بدیعی را کمی نزدیک‌تر به منزل انتخاب کنیم. به همین دلیل با صدا و سیما تماس گرفتیم و از آن‌ها خواستیم مراسم در جایی غیر از مسجد «بلال» برگزار شود که آن‌ها نیز این موضوع را پذیرفته و تاکید کردند که آن مسجد در صورت نیاز در اختیار ماست.

او ادامه داد: ما سپس برای گرفتن مسجد جامع شهرک غرب که به منزل نزدیک‌ است، به این مکان مراجعه کردیم و آن‌ها اعلام کردند که ساعت 16 تا 17:30 می‌توان برنامه را ترتیب داد، اما تا فهمیدند که می‌خواهیم مراسم ختم عسل بدیعی را آنجا برگزار کنیم، مخالفت کردند و گفتند که ما به دلیل شلوغی در برگزاری مراسم مرحوم ناصر حجازی خیلی سختی کشیدیم و به همین دلیل از رزرو سالن برای ما امتناع کردند و جالب است که وقتی روی برگزاری مراسم در این مسجد پافشاری کردیم، علی‌رغم سخنان قبلی‌شان گفتند که آن‌ ساعت رزرو شده است!

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام رضا داود‌نژاد، مراسم ختم زنده‌یاد عسل بدیعی روز سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

همچنین براساس اعلام خانواده‌ی عسل بدیعی، مراسم تشییع پیکر او، یکشنبه 18 فروردین‌ماه ساعت 9:30 از مقابل تالار وحدت برگزار می‌شود.

عسل بدیعی 12 فروردین‌ماه امسال به‌علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد.

بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود. او سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس