کد خبر 203421
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه دعوتی از رئیس مجلس برای پیوستن به ائتلاف 1+2 صورت نگرفته است افزود: فشارها برای حضور رئیس مجلس در انتخابات زیاد است و طبیعی است که وی باید به این فشارها پاسخ دهد.

به گزارش مشرق، جواد جهانگیرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس،‌ در واکنش به اخبار منتشر شده در مورد دعوت از رئیس مجلس برای پیوستن به ائتلاف 1+2 اظهار داشت: اخباری که تا کنون در مورد ورود و عدم ورود آقای لاریجانی به عرصه انتخابات مطرح شده بیشتر گمانه‌زنی است.

وی افزود: آقای لاریجانی از ابتدای کار این دقت را داشتند که در تبعیت از فرمایشات رهبری ورود زودهنگام به عرصه انتخابات نداشته باشند. بر همین اساس همواره در بیان موضوع با تأمل برخورد کرده‌اند.

جهانگیر زاده در خصوص اظهارات محمدباقر قالیباف که اعلام کرده بود از رئیس‌مجلس هم برای حضور در ائتلاف 1+2 دعوت به عمل آمده اضافه کرد: بر اساس اطلاع من دعوتی از آقای لاریجانی برای ورود به ائتلاف 1+2 انجام نشده و اگر دعوتی هم صورت می‌گرفت معلوم نبود که آقای لاریجانی تصمیم به ورود داشته باشند یا نداشته باشند.

جهانگیرزاده اظهار داشت: آقای لاریجانی معتقد است که اصولگرایان نیز که بر اصول پافشاری می‌کنند و تصمیم جدی برای دفاع از اصول دارند برای ورود به عرصه انتخابات باید روی یک نفر اتفاق نظر داشته باشند و تعدد گزینه‌ها اصولگرایان را با مشکل مواجه می‌کند و فضا برای اصولگرایان سخت می‌شود.

وی گفت: آقای لاریجانی معتقد نیست که رقابت بین اصولگرایان فقط در زمان انتخابات باشد بلکه این رقابت می‌تواند ادامه هم داشته باشد؛ از درون این رقابت‌ها خیر زیادی دیده نشده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا آقای لاریجانی وارد عرصه انتخابات می‌شود یا خیر؟ اضافه کرد: آقای لاریجانی هنوز تصمیم قطعی برای ورود نگرفته است اگرچه فشار برای ورود وی زیاد است و طبیعی است که آقای لاریجانی باید به این فشارها پاسخ دهد.

وی افزود: توصیه می‌کنم که دوستان در اظهارنظرات خود دقت کافی داشته باشند تا از بروز هرگونه شائبه که روابط بین جریان اصولگرایی را به هم می‌زند خودداری کنند؛ این توصیه بیشتر شامل افرادی است که احتمال کاندیدا شدنشان بیشتر وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس