کد خبر 203291
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷

«آنجلینا جولی» برخلاف ظاهر آرام، آتشفشانی از خودرایی و لجاجت است. براد پیت هر از گاهی از رفتارهایی كه حتی موجب احتمال ارتكاب به خودكشی در آنجلینا می شود، شكایت كرد. خشونت كاذب آنجلینا تا حدی است كه سرگرمی اصلی او پرتاب چاقو و خنجر است.

مجله سینمایی مشرق - داشتن اختلالات عصبی و روانی در میان ستارگان معروف، هزینه سنگینی دارد و موجب كاهش محبوبیت آنها می شود. به گزارش کافه سینما به نقل از باشگاه خبرنگاران در فهرست زیر به معرفی چهره های مطرحی پرداخته شده كه كمتر قادر به كنترل رفتار و خشم خودهستند و باید سری به مشاوران روانشناسی بزنند.

"ویل اسمیت" بازیگر سیاه پوست آمریکایی

اسمیت در مراسم فرش قرمز یکی از فیلم هایش در قبال ابراز احساسات یکی از هوادارن که قصد داشت او را در آغوش بکشد، سیلی محکمی به گوش او زد که باعث تعجب مردم حاضر در آن محل شد.

«نائومی كمپل» بازیگر و مدل انگلیسی

«كمپل» به حدی عصبی و بداخلاق است كه تاكنون 2 بار به پلیس توهین كرده و در آستانه زندانی شدن قرار گرفته است. او همچنین چندین بار با پلیس فرودگاه و خدمه هواپیما مشاجره داشته و مشاجره او با حركات كوچك تهاجمی همراه بوده است. البته اخلاق بد او با اعضای خانواده و مستخدم هایش باعث شده به یك بازیگر نامحبوب تبدیل شود. مشاوران روانشناس 200 ساعت مشاوره را برای ترك اخلاق بد او پیشنهاد می كنند.

«آنجلینا جولی» بازیگر آمریكایی

«آنجلینا جولی» برخلاف ظاهر آرام، آتشفشانی از خودرایی و لجاجت است. براد پیت هر از گاهی از رفتارهایی كه حتی موجب احتمال ارتكاب به خودكشی در آنجلینا می شود، شكایت كرد. خشونت كاذب آنجلینا تا حدی است كه سرگرمی اصلی او پرتاب چاقو و خنجر است.

به گفته یكی از محافظان او، جولی در عین عصبانیت اقدام به پرتاب چاقو به سوی «پیت» می كند و فریاد می كشد. مشاوران در كنار مشاوره روانی به احتمال زیاد بستری شدن در بیمارستان روانی را نیز پیشنهاد می كنند. «پیت» نیز برای ثبات زندگی خانوادگی اش به مشاوران روانی آنلاین روی آوردهاست. «جولی» در نوجوانی به بیماری افسردگی مبتلا بوده است.


«مل گیبسون» بازیگر، كارگردان و تهیه كننده آمریكایی

چه كسی چهره آرام مل گیبسون را ندیده است؟ او همواره در عكس هایش آرام و مهربان به نظر می رسد ولی او یكی از بددهن ترین چهره های هالیوود است كه به سرعت عصبانی می شود و لب به سخنان ناخوشایند می گشاید. در كنار مشاجره لفظی با پلیس، او تجربه درگیری در صحنه فیلم را نیز دارد. به گفته مشاوران این رفتار نوعی افسردگی تهاجمی است.
 

«راسل كرو» بازیگر آمریكایی

چهره «راسل كرو» معمولا عبوس و گرفته است. واكنش خشم او زمانی موجب پرتاب تلفن به سوی مسئول پذیرش شد كه عذرخواهی عمومی او را به دنبال داشت. او همچنین برای رفتار خود مجبور به تحمل زندان و پرداخت جریمه شده است. مشاوران افسردگی و آستانه تحمل كوتاه را علت خشم او عنوان كرده اند.


«كریس براون» خواننده آمریكایی

«براون» برای حمله به «ریحانا» (نامزدش) و كتك زدن او تا حد مرگ راهی زندان شد. او در كنار ضرب و شتم به بقیه خود را نیز مورد آسیب قرار می دهد. تكرار رفتار خشن او در یك برنامه زنده تلویزیونی او را به دفتر مشاوران روانی فرستاد.


«نیكلاس كیج» بازیگر آمریكایی

ویدئو مشاجره و دعوای كیج با یك شهروند در رومانی موجود است. او همچنین به خاطر رفتار پرخاشگر با همسرش در شهر نیواورلئان به جرم ایجاد ناامنی دستگیر شد.

 
«كریستین بیل» بازیگر آمریكایی

ستاره فیلم «بتمن» زمانی در صحنه فیلم «ترمیناتور» با عكاس درگیر شد. علت درگیری تنظیم نور توسط عكاس عنوان شده كه گویی به مذاق «بیل» خوش نیامده. البته بیل چند روز بعد به دلیل شكایت مادر و خواهرش از رفتار پرخاشجویانه در تیتر رسانه ها قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
    0 0
    یه عکس میذاشتین کفر خدا نمی شد
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
    0 0
    بازیگرای ایرانی چطور؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس