چه لزومي دارد كه به جاي نام مبارك حضرت صاحب - ارواحنا له الفداء- كه براي همه شناخته شده است، از واژه «زنده باد بهار» استفاده شود؟! گفتني است، سركرده آن فرقه ضاله و صهيونيستي نيز ابتدا از واژه- باب- و ادعاي ارتباط با امام زمان(عج) آغاز كرد و در نهايت، مدعي شد، كه خود او امام زمان(عج) است!!

به گزارش مشرق- حسین شریعتمداری در یاداشت روز روزنامه کیهان با عنوان "زنده باد كدام بهار ؟!" به تحلیل  رفتارها و گفته های این روزهای محمود احمدی نژاد پرداخته است.
متن این یادداشت به این شرح است:


1- فرض كنيد كه اگر قرار بود مردم در يك انتخابات سراسري شركت كرده و فردي را به عنوان يك اسلام شناس برجسته انتخاب كنند تا درباره آموزه هاي ديني از وي راهنمايي بخواهند، آيا جناب آقاي احمدي نژاد را انتخاب مي كردند؟! حالا تصور بفرمائيد كه همين مردم قرار است با حضور در انتخابات سراسري يك كارشناس خبره و برجسته را براي «مديريت جهان»! برگزينند. در اين صورت چه كسي را انتخاب مي كردند؟ آقاي احمدي نژاد را؟! در فرض سوم، قرار است مردم باز هم در انتخابات سراسري ديگري شركت كرده و فردي را انتخاب كنند كه بتواند «اولياءالله» و مردان بزرگ اين مرز وبوم را شناسايي كرده و به ملت معرفي كند. آيا اين تخصص را در آقاي احمدي نژاد مي ديدند و ايشان را برمي گزيدند؟! يا اگر ايشان در تبليغات انتخاباتي خود، صادقانه به مردم مي گفت كه رئيس جمهور «اسمي» خواهد بود و رياست جمهوري «رسمي» را به آقاي اسفنديار رحيم مشايي واگذار مي كند، آيا مردم به ايشان رأي مي دادند؟! بدون كمترين ترديدي در هر چهار فرض ياد شده- و چند فرض مشابه ديگر- پاسخ منفي است و مردمي كه به آقاي احمدي نژاد رأي داده و ايشان را بر كرسي رياست جمهوري نشانده اند، از وي نه انتظار اسلام شناسي و آشنا كردن ملت با آموزه هاي اسلامي را داشته اند، نه ايشان را براي مديريت جهان! برگزيده اند و نه در پي آن بوده اند كه آقاي احمدي نژاد، اولياءالهي و مردان بزرگ را شناسايي كرده و به آنان معرفي كند! نه اين كه خود را بي نياز از اسلام شناس بدانند و يا معتقد به مديريت جهاني اسلام نباشند و يا شناسايي و معرفي اولياءالله و برخورداري از بركت وجود آنان را كم اهميت تلقي كنند، بلكه هيچيك از اين ويژگي ها را در جناب احمدي نژاد سراغ نداشته و ايشان را براي اين منظور انتخاب نكرده اند. آيا غير از اين است؟ مردم آقاي احمدي نژاد را با اين انتظار برگزيده اند كه مطابق قانون اساسي و سوگندي كه ياد كرده است، بر كرسي رياست قوه اجرايي كشور بنشيند و اداره امور اجرايي را برعهده بگيرد. بنابراين، چنانچه ايشان به جاي انجام وظايفي كه شرعا و قانونا برعهده دارد، وقت و فرصت و امكانات رياست جمهوري و اموال بيت المال را به انجام امور ديگري كه در حوزه وظايف ايشان نيست اختصاص بدهد، به يقين امانتي را كه با شعار و ادعاي انجام امور اجرايي كشور از مردم تحويل گرفته بود، ضايع نموده و به صداقت مردم دهن كجي كرده است. اين نكته بديهي تر از آن است كه درك آن نيازي به محاسبات پيچيده و اذهان ژرف انديش داشته باشد.

2- مدتي است كه آقاي رئيس جمهور، وظايفي را كه شرعا و قانونا برعهده دارد وانهاده و امكانات و فرصت ها و بيت المال مسلمين را براي اموري هزينه مي كند كه نه فقط كمترين رابطه اي با وظايف تعريف شده رئيس جمهور ندارد بلكه به اين ترديد دامن مي زند كه ايشان به جاي پرداختن به دغدغه هاي اساسي مردم و امور جاري و بر زمين مانده كشور، در پي خواسته هاي
- با عرض پوزش- دم دستي و بلندپروازي هاي- باز هم با عرض پوزش- آميخته به توهم خود و اطرافيان كذايي خويش است و انگار نه انگار كه در مقابل رأي مردم و اعتمادي كه به ايشان شده است، وظيفه و رسالتي برعهده دارد! آقاي احمدي نژاد، آدم كم هوشي نيست و به همين علت نمي توان باور كرد كه از سخيف بودن اقدامات اخير خود بي خبر است و يا از ميزان آسيبي كه اين اقدامات ناپسند براي شخصيت خود ايشان در پي داشته و زياني كه به منافع ملي و خواسته هاي برحق و قانوني مردم وارد مي كند، اطلاعي ندارد!
بنابراين سوال اين است كه آيا خداي نخواسته قصد دهن كجي به مردم را دارد؟! اگر چنين نيست كه انشاءالله نباشد، پس انگيزه جناب رئيس جمهور از اينگونه اقدامات چيست؟! تازه ترين نمونه از اين دست را مي توان در جشن موسوم به «جشن استقبال از نوروز»، اعطاي نشان درجه يك فرهنگي به اسفنديار رحيم مشايي و تعريف و تمجيدهاي سوال برانگيز- تاكيد مي شود كه سوال برانگيز- ايشان از آقاي مشايي ديد. بخوانيد؛

3- آقاي احمدي نژاد در مراسم ياد شده با الفاظ و عباراتي نظير آنچه در حكم انتصاب آقاي رحيم مشايي به «رياست دبيرخانه جنبش عدم تعهد» آورده بود از ايشان ياد مي كند! برخي از تعريف و تمجيدها بگونه اي است كه فقط براي اولياءالهي به كار مي رود و اگر نام اسفنديار رحيم مشايي از آن حذف شود، اين ترديد پديد مي آيد كه شايد مخاطب آقاي احمدي نژاد، -نستجيربالله- حضرت صاحب الزمان(عج) باشد!
اشتباه نكنيد! استفاده آقاي احمدي نژاد از اين الفاظ و تعابير درباره آقاي مشايي اگرچه تعجب آور و شايسته ملامت و اعتراض فراوان است ولي ماجرا به اين نقطه ختم نمي شود بلكه نكته درخور توجه و تأسف آور آن كه؛ آقاي مشايي با ديدگاه ها و نظرات انحرافي در هر دو عرصه سياسي و عقيدتي شناخته مي شود كه بارها به صراحت از جانب وي اعلام شده است، بنابراين حمايت تمام قد رئيس جمهور از وي- چه بخواهد و بداند و چه نخواهد و نداند- دهن كجي به بسياري از مباني اسلام و انقلاب و همخواني با آرزوهاي تاكنون برباد رفته دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنهاست.
آقاي مشايي به صراحت اعلام مي كند «در سال 1357 انقلاب كرديم تا انقلاب اسلامي را صادر كنيم اما، من اينجا عرض مي كنم كه دوران اسلام گرايي به پايان رسيده است(!) معنايش اين نيست كه اسلام گرايي وجود ندارد يا رو به نضج نيست، نه، اسلام هست اما دوره اش به پايان رسيده است. اكنون دوره اسب سواري تمام شده، اما اسب هست، سوارش هم هست...»!
اين شخصيت برجسته! مي گويد «روند تحولات بشر اين نيست كه بشريت مسلمان بشود تا به حقانيت برسد... بشر، سرعتش بالا رفته و فهمش نيز به حقايقي مي رسد كه ديگر لازم نيست آن را از پوسته اسلام طي كند»!
اين- به قول رئيس جمهور- «فرزند برومند ملت ايران»! كه آقاي احمدي نژاد «افتخار آشنايي با ايشان را عنايت خداوند به خود»! مي داند بعد از آن كه «ريچارد رورتي» نظريه پرداز برجسته CIA در مصاحبه با روزنامه ايتاليايي كوريره دلاسرا- تيرماه 1386/ ژوئن 2007- تصريح مي كند كه «ملي گرايي و جدا كردن اسلام از ايران، پادزهر اسلامگرايي در اين كشور است»! در قالب يك نظريه پرداز!! ظاهر شده و تاكيد مي كند كه بايد «مكتب ايراني» به جاي «مكتب اسلام» بنشيند! و همزمان از «ريچارد فراي» جاسوس شناخته شده CIA- اسناد آن را منابع آمريكايي منتشر كرده اند- براي شركت در همايش ايرانيان دعوت كرده و كليد يك بناي تاريخي در اصفهان را به وي هديه مي كند. ريچارد فراي نويسنده كتاب معروف «عصر زرين فرهنگ ايران» است كه در آن براي اولين بار بر ضرورت جايگزيني «مكتب ايراني» به جاي «مكتب اسلام» تاكيد ورزيده است! همين جا بايد به آقاي مشايي گفت؛ دوستداران ايران، رزمندگان اسلام و خيل عظيم حزب الله هستند كه با ايثار مثال زدني از جان و مال و ناموس مردم اين مرز و بوم دفاع كرده اند، نه كساني كه با مفسدان بزرگ اقتصادي زد و بند مي كنند و اموال مردم محروم و مظلوم را به يغما مي برند.

همين جناب مشايي علاقه مند به ايران در حالي كه مردم كشورش به اشتغال آفريني نياز مبرم داشتند، در ارديبهشت 87 با شركت اسپانيايي «گينجر و بونو» براي ساخت 1000 دستگاه سرويس بهداشتي بين راهي، وارد مذاكره مي شود و يا در كيش، بيت المال بي زبان را در اختيار برخي از ايرانيان مقيم خارج كشور نظير يحيي فيوضي و دخترش پانته آ مي گذارد. همين يحيي فيوضي بعد از افشاگري كيهان درباره آن قرارداد غيرقانوني و پس از اينكه آقايان از ايشان با عنوان يك ايراني متعهد ياد كرده بودند طي مصاحبه اي در آمريكا گفت «وطن من آمريكاست، نه ايران» و...
حالا بايد از آقاي احمدي نژاد پرسيد؛ مشايي و ساير اطرافيان شما دوستدار ايران هستند يا مردم پاكباخته و فداكار اين مرز و بوم؟!

4- چند ماهي است كه آقاي احمدي نژاد از واژه «زنده باد بهار»! كه ساخته و پرداخته حلقه انحرافي است استفاده مي كند و در پاسخ به اين پرسش كه چرا شعار اين حلقه منحرف را بر زبان داريد؟ مي گويد؛ منظور ما از «بهار» حضرت صاحب الزمان(عج) است. كه بايد گفت؛ اگر چه از مراد غايب ما -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- با عنوان «ربيع الانام- جان مردم» نيز ياد شده است ولي در بهره گيري مشترك آقاي رئيس جمهور و حلقه انحرافي از واژه «بهار» به جاي «حضرت صاحب الزمان(عج)» گفتني است كه؛

الف: جناب احمدي نژاد در اجلاس عمومي سازمان ملل متحد كه سران و هيئت هاي ديپلماتيك شركت كننده در آن -غير از تعدادي اندك و كم شمار- با زبان عربي يا فارسي آشنا نيستند، سخنان خود را با دعاي «اللهم عجل لوليك الفرج» آغاز مي كند كه به جاي خود شايسته تقدير است ولي اخيرا - البته بعد از تاكيد حلقه انحرافي- در ميان مردم ايران از واژه «زنده باد بهار» بهره مي گيرد. چرا؟! اگر مقصود از اين واژه، همان نام مبارك حضرت صاحب است، چرا در مجمع عمومي سازمان ملل از آن استفاده نكرده و نمي كنند؟! و حال آن كه ترجمه مفهوم «زنده باد بهار» براي آنان بسيار آسان تر و گوياتر از اللهم عجل لوليك الفرج است، واژه زنده باد بهار به راحتي با جمله
«VIVA SPRING» قابل فهم و ترجمه است ولي شرح و توضيح درباره «ولي»، «عجل»، «فرج» و... براي آنان به مراتب سخت تر و نامأنوس تر است! نيست؟!

ب: يكي از شگردهاي شناخته شده و بارها به كار گرفته دشمنان براي تحريف مفاهيم و آموزه هاي اسلامي، انتقال واژه هاي شناخته شده از ميدان هاي «قابل تعريف» به ميدان ها و بسترهاي «غيرقابل تعريف» بوده است. به عنوان مثال؛ «مكتب اسلام» تعريف شناخته شده اي دارد ولي اگر به جاي آن از «مكتب ايراني» استفاده شود ديگر نمي توان تعريف مشخص و به قول اهل منطق، «تعريف جامع و مانعي» براي آن ارائه كرد. كدام ايران؟ ايران هخامنشي؟ ساساني؟ پهلوي؟ قاجاري؟ و... كدام ويژگي ايران؟ و... «ريچارد رورتي» و «ريچارد فراي» با همين انگيزه جايگزيني مكتب ايراني به جاي مكتب اسلام را توصيه مي كنند!

اكنون بايد پرسيد، چه لزومي دارد كه به جاي نام مبارك حضرت صاحب - ارواحنا له الفداء- كه براي همه شناخته شده است، از واژه «زنده باد بهار» استفاده شود؟! گفتني است، سركرده آن فرقه ضاله و صهيونيستي نيز ابتدا از واژه- باب- و ادعاي ارتباط با امام زمان(عج) آغاز كرد و در نهايت، مدعي شد، كه خود او امام زمان(عج) است!!
و در اين باره گفتني هاي ديگري نيز هست كه بماند براي بعد...

حسين شريعتمداري

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت!
  • ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    عجب چیزی نوشتی کیف کردم چه قدر به قول انگلیسی ها to the point بود مردیم از بی خردی و بی بصیرتی ولی حالم جا اومد آخیش
  • کیوان از بوشهر ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    درود بر این قلم بر حق سلام بر تو ای عمار زمان
  • ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آفرین بر این تیزبینی. خدا به ایشان عزت و کرامت عنایت بفرماید
  • ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    جانم حاج حسین! به لطف خدا بهارشون را پاییز میکنیم!
  • ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    حاج حسین درود ترکوندیشون دستت درست
  • سید ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت نون والقلم وما یسطرون انان که عاشقان واقعی این مرزو بوم هستند نشان شهادت بر سینه دارند نه هخامنش
  • ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آنهایی که منفی داده اند دلیلشان چیست ؟
  • ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    حاج حسین ادامه بده که احراف باید افشا شود
  • ناشناس ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    مثل همیشه عالی بود خدا حفظت کنه
  • منصور ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    ملت با بصیر ایران همیشه در صحنه خواهد بود و از هر انحرافی در زمان خود جلوگیری خواهد کرد
  • kazem ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    فقط وفقط دکتر مشایی والسلام
  • ادینه ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    اقای شریعتمدار برشما تکلیف است که ماهیت حلقه انحرافی رابه امت اسلامی معرفی کنید تا با شعارهای فریبنده در اتخابات اینده وارد صحنه نشوند و خون به دل رهبر عزیز کنند
  • سلام ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آفرین
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    چرا از هاپیر .استار که در گوشه تهران و.... داره می زنه بیرون .حرف نمی زنه .از قراردادهای کلان و.....چرا دم نمی زند .چسبیده اند به احمدی نزاد ومشایی .بابا دیگر تمام شد.پشیمانی سودی ندارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • معنوي ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت بر سردار قلم ...
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    کوبنده و منطقی / فتنه ، انحراف : پیوندتان مبارک
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    حرف حق خواندن دارد.جونم حاج حسین
  • عماد ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت آقاي شريعتمداري با بصيرت . احسنت بر عمار ولي زمان آقاي رئيس جمهور تو را به خدا به فكر مجاهدين و اسلام خواهاني باش كه در سرتاسر جهان چشم به اين انقلاب كه ثمره خون شهداست دارند باش . ....
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    جناب رييس جمهور محترم! درسته مردم با گراني ها دست و پنجه نرم مي كنند ؛ اما خوب همه چيز رو مي فهمند
  • سوسان ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    زنده باد بهاء خخخخ زنده باد ناهار خخخخخ زنده باد ماشیح خخخخخ زنده باد کورش عبری
  • محب علی ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت به مشرق و صد احسنت به شریعتمداری. ایشون دیگر در ابتدای سخنرانی (الله عجل لولیک الفرج ...) نمی گوید جریان انحرافی کار خودش رو کرده است خدا کند این چند ماه هم به خیر خوشی بگذرد.
  • سوسان ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    زنده باد بهاء الله زنده باد ناهار زنده باد ماشیح تلمود زنده باد کورش عبری
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    رحمت امواتت !! دمت گرم بخدا خون بجگریم ! خدایا شهریور 91 را زودتر برسان
  • فرشاد ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آفرین ... به آقای شریعتمداری میشود گفت عمار زمانه ما .... نه کسانی که دهنشون بستس و جرات ندارن حرف بزنن و میگن ایشااله گربه است ....
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    "امام ما بهار است." تعبیری اسات زیبا که ظاهراً در احادیث هم هست. اما از این ترس دارم که با سوء استفاده از این تعابیر امام (عج) در آینده به صورت یک مفهوم و نه یک مصداق حقیقی به جامعه ارائه شود و "یک شخصیت حقیقی" که: 1- انسانی است زنده 2- دارای پدر و مادر معین 3- در بین مردم زندگی عادی دارد 4- از نسل پیامبر(ص) و از فرزندان امام حسین (ع) است. 5- و ... دیگر مشخصات یک "انسان حقیقی" مورد تردید قرار گرفته و بابیت جدید شکل بگیرد. پناه می بریم به خدا از فتنه شیطان یا مهدی ادرکنی
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    خدا آخرو عاقبت همه ی ما و آقایون رو بخیر کنه.
  • seyed ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    سلام از ماست که برماست ملاک حرکت روی مسیرولایت میباشد بایک گل بهار نمی اید!
  • ناشناس ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آقای شریعتمداری ممنون از روشنگریهای شما
  • سيد ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    دم حاج حسين گرم .
  • saeed ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    خداوند به قلمت قوت بده حاج حسین
  • محمد نجفی ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت به حاج حسین شریعتمداری واقعا نقش ویژه ای در اگاه سازی دارند... متشکرم
  • علی ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آنچه که باعث دفاع جانانه از این کشور و از دست ندادن حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی شده نه ایرانی بودن صرف بوده بلکه اسلام مبتنی بر ولایت فقیه بوده ، مشایی که خانم او نیز از توابین جریان نفاق بوده راه به جایی نخواهد برد ممکن افراد ساده لوح را گول بزنند ولی سازمانهای متولی باید از ورود افرادی اینچنینی در رسیدن به پستهای مدیریتی بالا همان ابتدا جلو گیری کنند
  • مصطفی ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    البته این تحلیل هایی که ایشان کرده را خودمان از بر هستیم.... با تشکر از مشرق که پیام من رو میزاره توسایت
  • هدایت ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت بر این روشنگری ولعنت خدا بر منافق این نظام و سوءاستفاده کننده از مبانی این نظام
  • محمد نجفی ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت به حاج حسین شریعتمداری واقعا نقش ویژه ای در اگاه سازی دارند... متشکرم
  • طلبه ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    از عمق وجودم از جناب آقای شریعتمداری تشکر میکنم که برای آگاهی مردم تلاش میکنند هر از چندگاهی مطالب خوب را بیان میکنند.
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت به قلمی که کند نمی شود
  • عمو یزدان ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    ;(((((((((((((( مشرق نظر به اون قشنگی! در راستای تخریب دار دسته انحراف دادم! حداقل یه بخشهاییش رو سانسور میکردی! بعضی وقتا آدم رو مجبور میکنی که فکر کنه تو هم مث مشایی که نفوذ کرده در بین نظام ،نفوذ کردی بین اصولگراها و در اصل مهره خود مشایی هستی! البته فکر من یکم خرابه ولی به قول زیدان غیر ممکن غیر ممکنه! ولی باز هم دوست دارم.(دوست دارم میدونی که این کار دله... گناه من نیست تقصیر دله....عشق تو دیوونم کرده .......!) ;(
  • حسين ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    باسلام بعضي وقتها فكر ميكنم مشايي غير از سر گرم كردن برخي از دوستان ودشمنان فايده ي ديگري براي احمدي نژاد دارد ؟ آيا واقعا شما فكر ميكنيد مشايي كانديداي دولت براي انتخابات رياست جمهوري ميباشد؟؟؟؟!!!!!
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    91؟
  • دمکراسی ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    جالب است ایشان میگوید بلند پروازیهای توهم آمیز در حالی که وقتی چند سال ....
  • MAN ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    منظورت اینه که فقط مشایی انحراف منحرف انحرافیه! درست گفتم؟!!!! آره ؟؟ نه؟؟؟
  • نکته سنج ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    تحليل زيبايي بود/ تازه ربيع الانام بمعني «بهار بشريت» است نه « بهار». اصل متن هم بدين قراره؛ «السلام عَلَى رَبِيعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَيَّامِ »، بحار الانوار، ج99، ص101. بهرحال از آقاي شريعت مداري و همچنين از شما مشرق عزيز ممنون
  • saeed ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    اگه اهل دلیلو ومنطق بودن که کارشون به اینجا نمیرسید ؟ ضمنا حالا فهمیدم که چرا قلم ارزشش ازخون بیشتره.خوش به حالت حاج حسین قلمت سلاح که نه توپخونه اس . دمت گرم عمرت زیاد
  • زنده باد اسلام ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت به این قلم آفرین به این بصیرت
  • saeed ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    کاظم دستتو صورتت رو هنوز نشستی اینجوری میگی .پاشو یه اب به صورتت بزن کجایی کاری دکترت پارسال برای فوق لیسانس نوشت . تازه مدرک گرفته کو تا دکتری هنوز امپول زنه
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    حاج حسین مخلصیم. گل گفتی
  • mahdi ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    تازه به این نتایج رسیدین؟؟
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت خدا توفيقتان دهد خداوندا اسلام را از گزند انحرافات خفظ فرما
  • شقایق ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    استاد شریعتمداری خداوند به جوهر قلمت ووجود مومن به انقلاب وولایت برکت دهد.
  • مهلا ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    منكه خيلي سياسي نيستم:( ولي خوب بود... مرسي
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    همیشه حاج حسین خط مستقیم را نشان میدهد پیرو نوشته های ایشان:برای آماده کردن اذهان برای نامزدی مشایی درانتخابات ریاست جمهوری در لفافه و غیرمستقیم از وی طرفداری میکند و برای اینکار اهرمهای قوی دارد
  • محمدمهدی ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آقای احمدی نژاد مردم شما رو بدون مشایی میخوان حالا شما ایشون رو به خودت بستی و یدکش می کنی و مثل همین مراسم استقبال از نوروز اینجور تعریف و تمجید اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    چون اماممون صبر پیشه کردند ما هم صبر میکنیم تا ریاست جمهوریش تموم بشه
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    برادران بدانید که این یک بازی سیاسی است وگرنه اقای مشایی از پاکترینای روی زمین است اینو باور بدارید خواهش میکنم نگذارید این مملکت بار دیگر به دست ابلیسان بیفتاد ما جونها هنوز هم که هنوزه جور ندانم کاریهای دولتهای قبل رو میکشیم نه احمدی نژاد و مشایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • باقر ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    یک صدم از کارهای مشایی بی اجازه نیست اینا همه گرم کردن تنوره !!!
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    عمار زمان = مشایی
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    تا وقتی سایه ولایت فقیه بالای سر این ملت و کشور باشد مطمئن باشید که اگه تمام مسولین کشور به خط مشایی و دارو دستش بروند هیچ کاری نمی توانند بکنن
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    زنده باد ناهار !
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    زنده باد ناهار !
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    مثبت
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    یه مثل چینی: دزد وقتی که داد میزنه آی دزد آی دزد برای رد گم کردنه اینکارها رو میکنه که فقط بگن برو شرت کم بشه.
  • ali ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آقای حسین شریعتمداری جانور شناس خوبی است. . جانورهایی که میخواهند اسلام را از اذهان منحرف کند خوب شناسایی میکند.
  • عبدالحسین ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    درود بر تو ای آوینی زمان
  • محمد ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    منظورش 92 بود زياد سخت نگير
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    شرمنده داداش! متاسفانه ما بیداریم!
  • حسن ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    خدا شریعتمداری را حفظ کنه برای خودش و قلم حقش
  • دانشجو ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آفرین به این میگن تحلیل نه عیب جویی الکی درست نقد باید کرد نمثل کار شما ممنون
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    حاج حسین رسالت شما روز به روز سنگین تر میشه خدا بهت قوت بده دعای شهدا به همراهت.
  • نرگس ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    سلام هنوز دیر نشده ؟ این کارها برای زمینه سازی ظهور مشایی در آینده بسیار نزدیک است. مگه قبلا نگفته بودند ظهور بسیار نزدیک است؟!!!!!!! ظاهرا دارن 313 نفر رو هم آماده می کنند؟؟؟؟!!!!!!!خوش بحال اونهایی که این سعادت رو پیدا می کنند جزو اون313 تا میشن ،ما که سعادت نداریم!!!!!!!!!!!!حالا موندم کجا میخواد ظهور کنه؟؟ فکر کنم کنار تخت جمشید این ظهور تاریخی اتفاق بیفته!!!!!!! چه توفیقی؟؟؟؟ تقبل الله
  • حسین ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    به نام خدا ..به یکی از کشورهای اروپایی پناهنده می شود. در ظاهر هم عنوانی مثل تحصیل در مقطع دکترا انتخاب خواهد کرد. منتظر باشید...
  • ناشناس ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    اما اگر روزی تکلیف بر این بود که مشائی..... لحظه ای صبر نخواهیم کرد...
  • کامی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    خیلی خوب گفته ای ولی دو سال پیش کجا بودی و چرا قبلا سنگش را به سینه میزدی
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    احسنت براين قلم افرين هزارافرين بايداين انگشتهارابوسيد
  • لعلی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    احسنتم.مطالب به جا و درخوری بود جناب شریعتمداری.
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    زنده باد بلال
  • ظهر شد بابا ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    زنده باد نهار
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    اینو الان سوالی پرسیدی یا جواب؟!
  • سعید ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    0 0
    حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی بچه ها فقط گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشید تا راه گم نشود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس