بازی‌های روز سوم از هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی سخت صدرنشین در خانه و شکست تیم دوم جدول رده‌بندی پیگیری شد.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های روز سوم از هفته بیست‌وهشتم رقابت‌‌های سری A از ساعت 17:30 عصر امروز (یکشنبه) پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها یوونتوس، صدرنشین جدول رده‌بندی در خانه میزبان کاتانیا بود و در آخرین دقیقه این بازی با گلزنی امانوئله جاچرینی یک بر صفر پیروز شد.

در دیگر بازی مهم عصر امروز اما ناپولی، تیم دوم جدول رده‌بندی در خانه کیه‌وو تن به شکست  2 بر صفر داد که در این بازی بوکاری درامه در دقیقه 12 و سریل ترائو در دقیقه 43 گل‌های کیه‌وو را به ثمر رساندند تا فاصله تیم‌‌‌‌های اول و دوم جدول رده‌بندی سری A به 9 امتیاز افزایش پیدا کند.

در سایر دیدار‌هایی که به صورت همزمان با این دوبازی برگزار شد، نتایج زیر رقم خورد:

* کالیاری 3 - سمپدوریا یک
گل‌ها:
ویکتور ایباربو (18، 52 و 72) برای کالیاری و مکسی لوپس دقیقه 90 برای سمپدوریا
اخراج: لوکا روستینی (90 - کالیاری)

* پالرمو یک - سیه‌نا 2
گل‌ها: آنسلمو (44) برای پالرمو و اینسنت امه‌گارا (51) و آلساندرو روسینا (72 - پنالتی) برای سیه‌نا

* پارما 4 - تورینو یک
گل‌ها: آمائوری (77، 84و 90) و نیکلا سانسونه (80) برای پارما و ماریو سانتانا (56) برای تورینو

پیش از این بازی‌ها نیز آتالانتا در خانه میزبان پسکارا بود و در پایان موفق شد میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. برای آتالانتا جرمن دنیس دو بار در دقایق 34(از روی نقطه پنالتی) و 67 گلزنی کرد و تک گل گائتانو دی آگوستینو در دقیقه 24 به ثمر رساند.

پرونده بازی‌‌های این هفته سری A امشب با برگزاری 2 دیدار بسته خواهد شد که طی آنها لاتزیو میزبان فیورنتینا و اینتر در خانه پذیرای بولونیا است. در جدول رده بندی سری A با احتساب نتایج عصر امروز، یوونتوس با 62 امتیاز صدرنشین است، ناپولی با 53 امتیاز در رده دوم و میلان با 51 امتیاز در رده سوم قرار دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس