کد خبر 199881
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

حال و هوای عید همه جا را گرفته است و همه به دنبال آن هستند تا تهیه و تدارکاتی را برای عید ببینند و یکی از این کارها تهیه لباس های نو برای روزهای عید است که در حال نزدیک شدن است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، برای روزهای عید هر کدام از ما باید لباس های تمیز بپوشیم ولی بسیاری از مردم سعی می کنند لباس های نو و جدیدی را در این مدت به تن کنند. خانم ها از آنجایی که یک دست لباس کاملشان بخش های مختلفی دارد باید به هر بخش به دقت رفتار و خرید کنند. شال و روسری یکی از بخش های مهم در لباس بانوان است که در اینجا نکاتی را برای انتخاب بهترین آن ها به شما یاداوری می کنیم:

** هماهنگ کردن رنگ شال یا روسری با مانتو میتواند جلوه ی ظاهری خانم ها را دو چندان کند. برای همین بهتر است ابتدا مانتویی که قصد خرید آن را دارید انتخاب و رنگ آن را بدانید.

** اگر رنگ مانتوی شما تیره است بهتر است برای انتخاب شال یا روسری از همان رنگ ولی روشن انتخاب کنید. استفاده از رنگ های خیلی متضاد ترکیب بندی خوبی ندارد.

** روسری های قواره دار و بلند و یا شال های عریض بهترین نوع برای پوشش سر خانم هاست. همچنین دقت داشته باشید که از روسری های ظخیم استفاده می کنید. هوای بهار اصلا قابل پیش بینی نیست پس بهتر است اختیاط را رعایت کنید.

** به هنگام خرید روسری های ساتن بهتر است هدبندهای روشن تر یا تیره تر از روسری را نیز تهیه کنید این ترکیب زیبایی روسری را بیشتر میکند.

** به هنگام خرید باید نوع بستن شال یا روسری را نیز در نظر داسته باشید تا متناسب با طرحی که در ذهنتان است آن را تهیه کنید.

** اگر رنگ پوست شما روشن است روسری و شال های روشن و شاد برای صورت شما مناسب تر خواهد بود. همچنین در هنگام خرید به فرم صورتتان نیز دفت داشته باشید.

** مدل های بته جقه دار با زمینه ی تیره برای خانم های مسن تر بسیار گزینه ی مناسبی محسوب میشود.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیما ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    0 0
    ممنون خیلی عالی بود مطلبتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس