کد خبر 198669
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱

امام جماعت مسجد صلاح‌الدین ایوبی سنندج دیروز بعد از برگزاری نماز جماعت مغرب، قرآنی را به من هدیه کرد که امروز در مسیر سنندج به دیواندره آن را باز کردم و قرآن اجازه حضور در این انتخابات را به من دادند.

به گزارش مشرق، محسن رضایی ظهر امروز در جمع مردم دیواندره در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: چندین‌بار از بنده خواسته‌اند تا اینکه کاندیداتوری خود را در تهران و با حضور رسانه‌ها اعلام کنم اما من با توجه به رویکردی که دارم اکنون در این شهر اعلام می‌کنم که در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امام جماعت مسجد صلاح‌الدین ایوبی سنندج دیروز بعد از برگزاری نماز جماعت مغرب، قرآنی را به من هدیه کرد که امروز در مسیر سنندج به دیواندره آن را باز کردم و قرآن اجازه حضور در این انتخابات را به من دادند.

به گزارش فارس، رضایی در ادامه به وضعیت زندگی مردم، اقتصاد و مسائل و مشکلات جامعه پرداخت و با اشاره به اینکه زمانی آب را منشأ زندگی می‌دانستند، اظهار داشت: اما امروز «درآمد» اساس زندگی مردم است که باید با برنامه‌هایی هزینه‌های زندگی را کاهش دهیم و سطح درآمدی آنان را بالا ببریم.

وی افزود: پتانسیل بسیار بالای کشور در بخش کشاورزی زمینه را برای فعالیت برنامه‌ریزی شده در این بخش حیاتی آماده کرده و لازم است برنامه‌ای جامع برای بخش کشاورزی تدوین و اجرایی شود.

رضایی در پایان ضمن اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم توجه جدی به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: در حال حاضر مشکل اصلی مردم بحث اقتصادی است و باید در زمینه توسعه اقتصادی همانند توسعه سیاسی در کشور کار انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    حضرت زینب نگه دارت برو انشاا... پیروز بشی
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    0 0
    به نظرات مثبت و منفي نگاه كنيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس