کد خبر 198591
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، با اشاره به ائتلاف چهار نفره کاندیداهای جبهه پیروان گفت: هماهنگی و همکاری با هیات سه نفره را لازم می دانیم اما این موضوع بستگی به این دارد که آنها می آیند و به ما بپیوندند و یا اینکه می خواهند کار جداگانه ای انجام دهند.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین درگفتگو با مهر، در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به همکاری برخی از نمایندگان ادوار و گروه‌های صنفی با جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات این تشکل سیاسی لیست جداگانه ای برای انتخابات شوراها خواهد داد، گفت: ما تمایل داریم در انتخابات شوراها مجموعه اصولگرایان به یک نقطه واحد برسند اما ممکن است در نهایت به این هدف نرسیم ، با این حال تلاش این است که تا حد ممکن تعداد لیست ها کاسته شود.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، همچنین در مورد ائتلاف 4 نفره کاندیداهای جبهه پیروان متشکل از باهنر، یحیی آل اسحاق و منوچهر متکی به همراه مصطفی پورمحمدی به عنوان کاندیدای جامعه روحانیت مبارز گفت: این مجموعه با هم کار می کنند و در نهایت تلاش داریم با یک سازوکار مشخص به یک نفر برسیم اما قطعا از دیگر کاندیداهای جبهه اصولگرایی نیز دعوت می کنیم که به این ائتلاف بپیوندند.

باهنر در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه ای برای پیوستن به ائتلاف سه گانه دارید گفت: بالاخره هماهنگی و همکاری با هیات سه نفره را لازم می دانیم اما این موضوع بستگی به این دارد که آنها می آیند و به ما بپیوندند و یا اینکه می خواهند کار جداگانه ای انجام دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به سئوالی درباره ارزیابی کلی لایحه بودجه 92 گفت: بودجه 92 در اوایل بررسی خود قرار دارد قضاوت در مورد آن زود است و از آنجا که  اول باید بودجه دو سوم را بررسی کنیم  بررسی بودجه 92 در کمیسیون تطبیق تا پایان سال طول خواهد کشید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، همچنین در مورد قصد دولت برای اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها گفت: باید ابتدا فاز اول آسیب شناسی شود تا بتوانیم با رفع مشکلات آن فاز دوم را شروع کنیم بنابراین پیش بینی آنچه که مجلس در آینده تصمیم خواهد گرفت زود است.

باهنر همچنین در مورد پیشنهاد دولت برای افزایش یارانه های نقدی در بودجه 92 گفت: بررسی قانون هدفمند سازی یارانه ها در قالب بودجه از نظر قانونی مشکلی ندارد، اما چون ما در مرحله اول نقص های زیادی در نحوه اجرا داشتیم بنابراین نظر من این است که مجلس در قالب بودجه این قانون را بررسی نکند و کار جداگانه ای برای آن انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس