کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب دو حکم جداگانه برای تخلف که از سوی مربی تیم فوتبال امید داماش گیلان صورت گرفته، صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلف رضا احمدی صفت سرمربی تیم فوتبال امید داماش گیلان که در تاریخ 19 بهمن 91 مقابل نفت اهواز صورت گرفته بود، دو حکم جداگانه در تاریخ‌ها 30 بهمن 91 و 9 اسفند 91 صادر و این نامه‌ها با امضای مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال برای باشگاه داماش ارسال شده است.

در بخشی از حکم نخست اعلام شده است: "این مربی به دلیل اعتراض شدید به قضاوت داوران و توهین به داور مسابقه در دقیقه 78 از بازی اخراج شد. بنابراین کمیته انضباطی به استناد به "ب" بند یک ماده 22 آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، رضا حسنی صفت را به پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومت از همراهی تیم خود محکوم کرد. رای صادره به استناد مقررات ماده 15 آئین‌نامه انضباطی قطعی بوده و جرایم تعیین شده باید به حساب(فدراسیون) واریز و رسید آن به امور مالی تسلیم شود، در غیر اینصورت مقررات ماده 39 آئین‌نامه قابل اعمال خواهد بود."

در بخشی از حکم دوم هم اعلام شده است: "این مربی به دلیل اعتراض شدید به قضاوت داوران و توهین به داور مسابقه در دقیقه 78 از محوطه فنی‌اش اخراج شد. کمیته انضباطی هم تخلفات سرمربی مذکور را با مقررات ذیل بند یکم ماده 22 آئین‌نامه انضباطی تطبیق داده و رضا احمدی صفت را به مدت یک جلسه از همراه تیم و شرکت در مسابقات محروم و پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره به استناد مقررات ماده 15 آئین‌نامه انضباطی قطعی بوده و جرایم تعیین شده باید به حساب(فدراسیون) واریز و رسید آن به امور مالی تسلیم شود، در غیر اینصورت مقررات ماده 39 آئین‌نامه قابل اعمال خواهد بود."

علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان با تائید این اتفاقات به مهر گفت: این برای ما هم بسیار جالب است که برای یک تخلف، دو جلسه تشکیل و دو حکم متفاوت صادر شده که هر دو آنها باید اجرا شود. سوال ما این است که در این بین باید کدام یک از این دو نامه را به عنوان حکم نهایی دانسته تا جرایم آن پرداخت شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه در باشگاه داماش گیلان عطسه هم کنیم، علیه‌مان رای صادر می‌شود، درحالیکه به اعتراض‌ها و شکایت‌های ما در خصوص تخلف تیم‌های دیگر رسیدگی نمی‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در این خصوص اظهار داشت: 3 ماه پیش و بازی رفت تیم‌های امید داماش و ملوان با همدیگر برگزار شد که دروازه‌بان امید ملوان، 3 سال و نیم پیش به عنوان بازیکن تستی در تمرینات تیم امید داماش حضور یافته بود. ما 30 دقیقه قبل از بازی این مسئله را به مسئولان تیم حریف اعلام کردیم اما آنها به این مسئله توجهی نکردند. در نهایت پس از آن بازی هم به خاطر این تخلف به کمیته انضباطی شکایت کردیم.

احمدی سراوانی یادآور شد: مدارک لازم در این خصوص را به کمیته انضباطی ارائه کردیم که نشست کمیته انضباطی در این خصوص اواسط دیماه سال جاری برگزار شد. شخصی که مسئول این پرونده بود به ما اعلام کرد مسلما این بازیکن بصورت غیر قانونی در زمین حضور داشته و تخلف صورت گرفته محرز است اما هنوز حکمی در این خصوص صادر نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: نمی‌دانیم چرا هنوز حکم این تخلف صادر نشده اما دو حکم برای یک تخلف مربی ما صادر و ابلاغ شده است. همین مسائل باعث شده هواداران داماش در بازی این تیم پلاکاردی را به ورزشگاه آوردند که روی آن نوشته شده بود، "آقای حسن‌زاده چه کار کنیم که شما هم استانی ما نباشید."

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان همچنین در پایان گفت: تیم داماش وقتی به شهرهای دیگر می‌رود، از سوی تماشاگران تیم حریف مورد اهانت‌های بسیاری قرار می‌گیرد اما کسی به این مسائل توجهی ندارد ولی وقتی هواداران داماش به این اهانت‌ها واکنش نشان می‌دهند، سریع علیه آنها و باشگاه داماش رای صادر می‌شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس