خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*برخی نزدیکان هاشمی رفسنجانی با اشاره به احتمال کاندیدا نشدن آیت الله مهدوی کنی برای ریاست خبرگان، فعالیت ها و رایزنی های خود را شروع کرده اند. ماه گذشته آیت الله مهدوی کنی عمل جراحی چشم داشته اند اما هنوز خبری درباره عدم کاندیداتوری ایشان مخابره نشده است. جلسه مجلس خبرگان نیمه دوم اسفند برگزار می شود.

*در هفته گذشته خبری در رسانه ها درباره دیدار مجید انصاری، اسحاق جهانگیری و موسوی لاری با رهبر معظم انقلاب نقل شد. پس از انتشار این خبر شاهد واکنش های متفاوتی بودیم.
در جلسه مجمع روحانیون مجید انصاری گزارش این دیدار را ارائه کرد و همه اعضا از این دیدار استقبال کردند.
محمد خاتمی پس از این جلسه مجددا یکی از اعضای دیدار کننده را خصوصی خواسته و به وی گفته گزارش کاملی از دیدار را برایم مجددا بیان کن.
جریان انحراف با نگرانی از این دیدار گفته رهبری می خواهد آرایش جدیدی را در صحنه سیاسی کشور ترسیم نماید.
جریان فتنه هم با ابراز نگرانی گفته رهبری با ظرافت و هوشمندی در صدد جدایی فتنه از اصلاح طلبان خط امامی است.
جریان حامی هاشمی هم با اشاره به صحبت های رهبر انقلاب مبنی بر اینکه" مشکلات همیشه و در دولت های گذشته هم وجود داشته" معتقدند این بیان نشان می دهد رهبری امتیازی به جریان اصلاحات بدون توبه از فتنه 88 نخواهد داد.

*علیرغم پایان مدت سفارت علی اصغر شعر دوست در شهر دوشنبه تاجیکستان وی هنوز به کشور بازنگشته است. شعر دوست سابقه نمایندگی مجلس ششم و همراهی با حزب مشارکت را در کارنامه خود دارد. گفته می شود وی رابطه خوبی با مشایی دارد.

*در جلسه استانداران با رئیس جمهور، سعید مرتضوی رئیس تامین اجتماعی در صندلی کنار رئیس جمهور نشست در صورتی که در جلسات گذشته روی این صندلی معمولاصولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور می نشست. سعید مرتضوی در این جلسه صحبتی نکرد و معلوم نشد به چه دلیلی به این جلسه دعوت شده است.

*چندی قبل خبری درباره وضعیت سخت معیشتی یکی از اساتید اخلاق به یکی از بزرگان رسید و ایشان هم مبلغی را برای گشایش در وضع زندگی این استاد به قم فرستاد . اما این استاد اخلاق از دریافت این هدیه امتناع کرد و معلوم شد وی برای شکستن نفس سرکش با لباس کارگری به محل تجمع کارگران می رفته و روزهایی هم موفق شده بود که سر کار برود.

*حرکت وبلاگی جریان انحراف در هفته گذشته در دفاع از تقابل دولت و مجلس و برهم زدن انسجام کشور نشان داد این جریان تدارک گسترده ای را برای ورود به صحنه انتخابات با استفاده از اموال بیت المال برنامه ریزی کرده است. وبلاگ های این جریان با طرح مطالبی مدعی شدند عدالت طلبی مقدم بر ولایتمداری است و به خاطر عدالت می توان در برابر ولایت ایستاد!


*موسوی خوئینی ها در جلسه اعضای  مجمع روحانیون گفته :" طرح کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی برای ریاست جمهوری بازی طرف مقابل است و ما نباید فریب آن را بخوریم. طرف مقابل که باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی باشد بازی هاشمی را مطرح کرده تا از پاسخگویی فرار کند. این کار باعث ایجاد تردید در کاندیداهای ما شده و رسانه های ما هم در این دام افتاده و مدام آمدن هاشمی را تیتر یک می کنند.موضوع بدتر آن که شبکه انتخاباتی ما هم به سمت هاشمی رفته است."خوئینی ها معتقد است هاشمی تا یقین به پیروزی نداشته باشد نمی آید.

*شنیده ایم به دستور رئیس جمهور یکی از شرکت های خودرو ساز که 80 هزار خودرو ناقص را در پارکینگ خود دارد موظف شده است به سرعت نواقص این خودروها بر طرف و روانه بازار کند. به گفته کارشناسان ورود این حجم از خودرو می تواند التهاب بازار را کنترل نماید.

*در جلسه انتخاباتی جریان انحراف این بحث مطرح شده که کاندیدای ما به هر قیمت ممکن باید شعار 5 برابر کردن یارانه را مطرح نماید. در این جلسه همچنین مطرح شده که ما به هر طریق ممکن باید هاشمی را وارد صحنه انتخابات کنیم تا بتوانیم خود را به نظام تحمیل نماییم.

*حبیب الله پیمان امضای خود را در بیانیه 6 تن از اعضای ملی-مذهبی ها تکذیب کرد. در این بیانیه مباحثی درباره انتخابات آزاد، لزوم تعلیق غنی سازی و مذاکره با آمریکا مطرح شده بود. پیمان اعلام کرده من به صورت مشروط و با حذف برخی محورها حاضر به امضای این بیانیه شده بودم اما تهیه کنندگان بدون گرفتن امضا ، نام مرا ذیل این بیانیه آورده اند.

*مدیر یک روزنامه که تبدیل به بولتن جریان انحرافی شده اقدام به راه اندازی یک شرکت تبلیغاتی نموده تا بتواند در تهران و جاده های منتهی به پایتخت با قرار دادهای صدهها میلیونی این روزنامه را تبلیغ و از اموال عمومی هزینه این تبلیغات را دریافت نماید.

*شنیده ایم نیکزاد که از وی به عنوان یکی از گزینه های ریاست جمهوری نام برده می شد ; کاندیداتوری وی منتفی شده است. نیکزاد در دیدار مشترک نمایندگان دولت و مجلس با رهبر معظم انقلاب حضور داشت و به خاطر شنیدن برخی مشکلات مردم و کشور اشک ریخته بود.

*در جلسه اخیر محمع روحانیون مقرر شد چهار نفر از اعضای این مجمع دیداری با عسگر اولادی داشته و مباحثی را با وی مطرح نمایند. شنیده ایم از لحن سخنان عسگراولادی در برخورد با منتقدین تجلیل به عمل آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
    0 0
    20
  • محمد ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
    0 0
    15
  • سید امیر ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
    0 0
    تغییر مدیر کل حراست یکی از وزارتخانه ها در هفته گذشته و انتصاب یکی از نیروهای ولایی و بسیجی بر ان سمت موجی از خوشحالی در کارمندان و فرهنگیان ایجاد کرد
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
    0 0
    جریان انحرافی ، پخخخخ !
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    20
  • محسن ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    خبر نیکزاد خیلی با حال بود خصوصا تیتر خبر که خودش یه دنیا پیام داشت
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    بهترين خبر کوتاهي که در طول مدت فعالیت مشرق دیدم این جمله بود: جریان فتنه با ابراز نگرانی گفته رهبری با ظرافت و هوشمندی در صدد جدایی فتنه از اصلاح طلبان خط امامی است.
  • هرمز چرم شیر ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    این عجیب نیست که ساکتین فتنه بخواهند جریان انحرافی را جایگزین نفرت مردم از فتنه و فتنه گران کنند این عجیب است که ساکتین فتنه ، میدان را برای تجدید فتنه آماده می بینند!
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    فتنه گران خائن پخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    واقعا این سایپا و ایرانخودرو به چه درد می خورن؟ حالا که تونستن حسابی از راه بازارسیاه قیمت هارا بالا ببرن میخوان 80 هزار خودروی دارای نقص رو به بازار بدن بیچاره مشتری...
  • روشنایی ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    ضعیف بود مشرق جوون ناامیدم کردی.
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    iابتدای دوره فعلی مجلس خبرگان وارتحالی آیت اله مشکینی بودکه بحث ریاست خبرگان را برخی ها سیاسی کردند. مقام معظم رهبری نهی فرمورد. فکر میکنم این نهی همچنان به قوت خود باقی است. زیرا شان وجایگاه خبرگان بعنوان نهادناظربررهبری بالاترازاین بازیهای سیاسی است. لطفا شم هم رعایت بفرمائید.
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    اون خودروهای سالمشون این وضعیه وای به حال ناقصاش. البته برای کنترل جمعیت کار خیلی خوبیه.
  • تبریزی ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    مگر وزارت امورخارجه حق احضار سفیری را که مدت ماموریتش تمام شده ندارد؟ آیا برای برخی سفرای نور چشمی هم خط قرمز قرار داده شده است؟
  • محمود ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    خوشم می آد که از جنازه و مرده هاشمی هم مثل ... می ترسید .
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    این چرندیات چیه به مردم تحویل می دهید یا خودتان شعور ندارید یا به شعور مردم توهین می کنید
  • ممد ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    این کدام استاد اخلاق است که رفته کارگری و یا ان طرفی که خبر دار شده و پول فرستاده از کجا فهمیده، جمع کنید این بساط را فقط به فکر سوءاستفاده از موقعیتها هستید نه به فکرمردم بیچاره
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    مگر اشکالي دارد آيت الله مجددا رئيس خبرگان شود.
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    اول اون اسمت رو درست بنویس بی ادب بی تربیت لیاقت اسم "محمد" رو نداری غلط میکنی اونطوری می نویسی بعدشم نظر ندی نمیمیری
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    بی شعور خودتی که اینطور توهین میکنی ناراحتی برو کیهان بچه ها بخون
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    مثل تو!
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    یادم میاد اخبار پارکینگ یک کارخانه خودروساز ژاپنی را نشان میداد که چندین هزار از خودروهای پارکینگ را تنها بخاطر آب خوردگی ناشی از سیل اسقاط کرد!!! نمیدونم چرا با شنیدن دستور رئیس جمهور برای تعمیر خودروهای معیوب و فروختنش به مردم یاد اون خبر افتادم!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • صادق ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    جريان انحرافي بد، فاسد، طرفدار رابطه با آمريکا، منحرف، ضد ولايت، ضد بصيرت، دزد، قبول. باشه. خدا ريشه همه منحرفين از دين و انقلاب و ولايت رو از بيخ و بن بکنه انشالله. اما برادران عزيز و هم سنگر! آقا اين همه تو چند سال اخير به خصوص ديدار با دانشجويان امسال و ديدار نمايندگان مجلس دعوت به رعايت تقواي جمعي و پرهيز از نقل به قول غير علم و تهمت زدن تأکيد کردن. بعضي تيکه هاي اين خبرهاي شما به نظر مياد بدون سند و مدرکي فقط براي تحريک افکاره. تو بند راجع به ديدار چندتا اصلاحطلب با آقا فقط يه جوري اسم انحرافي ها رو آوردين که اين وسط يه چيزي بچسبه بهشون! جريان انحراف کجا زده اين حرفو؟ اسم اون يکه گفته بگين تا مردم حالش رو جا بيارن. اما الکي همينجوري مبهم نگين توروخدا. يا راجع به حرکت وبلاگي جريان انحرافي باز به نظر مياد يه جورايي خيلي محکم نباشه. اينا اين کارم بخوان بکنن که اينقدر تابلو بازي رد نميارن! تقوا، تقوا، تقوا.... التماس دعا
  • یک کارمند اصلاح طلب ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    نوروز بی تنقلات - زندگی با کمالات
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    تشنگان قدرت تا دم مرگ دنبال رسیدن به ریاست هستند
  • مهدی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    دوستان در جریان ملی شدن نفت انگلیس و امریکا پرژه اژاکس را اجرا کردند و توانستند بین مصدق و اقای کاشانی و مردم با راه انداختن بحث انحراف و نزدیکی مصدق به حزب توده اختلاف بندازند و البته مصدق هم با ساده لوحی فریب امریکا را خورد و به این کار اون ها کمک کرد و در سال 88هم اژاکس2 را اجرا کردند و با بیدرایتی موسوی و کربی به نتیجه رسیدند و حالا هم چند ساله که مخواهند این کار را با احمدی نژاد بکنند و با انحرافی خواندنش از احدافش دورش کنند اما احمدی نژاد تا حالا نشان داده با مصدق فرق دارد و گول نمیخورد و الارغم تمام فشارها و تخریب شخصیتش پای نظام و رهبری ایستاده است.البته مطمئنم مشرق اینهارا چاپ نمیکند
  • زمانی ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    باسلام وتشکر
  • شهاب ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    با یه نگاه تو نطرات میشه فهمید جامعه ما دچار یک انحطاط اخلاقی شده؟؟؟ چه خبره؟ سر چی آخه!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    در قران آمده از شیاطین انس جن بترسید
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    باید از شیاطین به خدا پناه برد
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    تو را بخدا اینقدر نگین مشکل اخلاقی مشکل مالی، ما را چه شده است.
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    برادران مشرقی، دقت کردید که اگه یک روز یک مطلب در مورد جناب هاشمی ننویسید روزگارتان نمی چرخد. این از دو حالت خارج نیست. یا ناشی از یک کینه باطل است و یا واقعا ایشان آنقدر وزنه سنگین است که نمی توان نادیده گرفت. که در هر دو حالت نشان دهنده توان و بزرگی ایشان است.
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    سیدتو خبرت غیر مستقیم اشاره کردی کدوم وزارت خانه بوده
  • ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    0 0
    انتظار نداری که خبر جماع دسته جمعی مسئولین نظام رو اینجا بذارن...؟ مثلا تو از چی خبر داری ؟ مثلا می خوایی بگی خیلی با شعوری؟ خبر همینه دیگه عمو جان...باشعور هم خودتی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس