کد خبر 194226
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن مخالفت با پيوستن به هر ائتلافي گفت: مدتي در جلسات جامعه روحانيت مبارز شرکت نمي‌کردم، اما هم‌اکنون در جلسات شرکت مي‌کنم.

به گزارش مشرق، "حجت‌الاسلام حسن روحاني" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به اينكه چرا در جلسات جامعه روحانيت مبارز شركت نمي‌كند، اظهار داشت: چه کسي گفته است که من در  جلسات جامعه روحانيت مبارز شرکت نمي‌کنم؟
 
اين عضو جامعه روحانيت مبازر ادامه داد: مدتي در جلسات شرکت نمي‌کردم، اما هم‌اکنون شرکت مي‌کنم.
 
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به اينکه آيا به ائتلاف 1+2 خواهيد پيوست يا خير گفت: من نمي‌خواهم به هيچ ائتلافي بپيوندم.
 
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره ورود خود به عرصه انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: در حال حاضر زمان زيادي تا انتخابات باقي است، لذا به طور حتم در زمان لازم در اين باره صحبت خواهم کرد.
 
* طرح مذاکره با آمريکا در شرايط فعلي امکان ندارد
 
حجت‌الاسلام روحاني درباره طرح مذاکره آمريکا با ايران که از سوي برخي از مقامات آمريکايي مطرح شده است، گفت: ما تنها در صورتي مي‌توانيم با آمريکا مذاکره کنيم که مقام معظم رهبري در اين‌باره تصميم بگيرند، لذا در غير اين صورت طرح مذاکره با آمريکا هيچ معنا و مفهومي ندارد.
وي افزود: به دليل اين‌که در 34 سال بعد از انقلاب اسلامي همواره بين دو کشور آمريکا و ايران، تخاصم وجود داشته است و مقامات آمريکايي هيچ‌گاه حسن نيت خود را ثابت نکرده‌اند و طرح مذاکره با اين کشور در شرايط فعلي امکان ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس