نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، غلامعلی حداد عادل طی سخنانی در دانشگاه ارومیه، افزود: اگر رییس جمهور شوم دیگر پست ها را کنار می‌گذارم اما هنوز هم کاندیداتوری من معلوم نیست چرا که بنده و آقایان قالیباف و ولایتی با هم قرار گذاشته‌ایم که باهم رقابت نکنیم و هنوز هم هیچ کس نمی‌داند که چه کسی از بین ما کاندیدا می شود.
 
وی در رابطه با اختلافات اخیر رخ داده بین اصولگرایان، اظهار کرد: اهداف تمامی اصولگراها یکی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است، شاید در این رابطه برخی اختلاف سلیقه ها در چگونگی رسیدن به اهداف وجود داشته باشد، ولی این مسائل باید در یک چهار چوب خاصی صورت گیرد و حالتی دشمن شاد کن به خود نگیرد چرا که مردم خود نیز اصولگرا بوده و راه را گم نخواهند کرد.
 
مشاور مقام معظم رهبری در پاسخ به سوالات دانشجویان در رابطه با مطرح شدن دوباره سوال از رییس جمهور، اظهار کرد: در این برهه زمانی و شرایط به وجود آمده نیازی به سوال از رییس جمهور را احساس نمی کنیم، چرا که سیاست ها و رهنمود های مقام معظم رهبری نیز بر حفظ ارامش جامعه تاکید دارند؛ با وجود اینکه بنده به برخی از عملکرد های دولت دهم منتقدم اما این دولت کارهای مثبت زیادی نیز در کارنامه خود دارد.
 
وی در رابطه با استیضاح اخیر وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی، اظهار کرد: اتفاقات اخیر صورت گرفته چهره مناسبی نداشت، چرا که جنبه تخریبی به خود گرفت، اگر بعضی شلوغ کاری ها در استیضاح به وجود نمی‌آمد شاهد برگزاری یکی از آرام‌ترین استیضاح ها بودیم.
 
حداد عادل در رابطه با تحریم های اقتصادی صورت گرفته علیه کشور، اظهار کرد: انقلاب اسلامی گوهری گرانبهاست، ملت ایران اسلامی با حمایت از تولیدات ملی تمامی برنامه ریزی های دشمنان اسلام را نقش بر آب خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: به دنیا خواهیم فهماند که اگر پدران و برادران ما در ۸ سال جنگ خود را فدای انقلاب کردند ما هم با صبر و استقامت بر این فشار های اقتصادی فارغ خواهیم آمد.
 
حداد عادل با بیان اینکه غربی ها امیدوار هستند که فشار اقتصادی را با تنش سیاسی همراه کنند، خاطر نشان کرد: آنان می خواهند همانند ۲۸ مرداد که وقتی جامعه خسته شد با کودتا آن را از بین بردند، ما باید در هر پست و مقامی هستیم دریابیم که کشور امروز بیش از همه چیز به آرامش نیاز دارد و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری در زمین دشمن بازی نکنیم.
 
وی تصریح کرد: به نظر بنده مهمترین دستاورد انقلاب اعتبار بخشیدن و قوت بخشیدن به دین و معنویت بود چرا که انسان از هیچ چیزی به اندازه دوری از معنویت خسارت نمی بیند و سعادت واقعی یک ملت در اعتقاد معنوی آن ملت است.
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: قبل از امام خیلی ها می خواستند که با مکتب های گوناگون انقلاب کنند اما نتوانستند و امام موفق شد چون به نام دین، به نام اسلام و به نام خدا قیام کرد آن را محور قرار داد و اسلام را عامل اشتراک و وحدت عنوان کرد و این امر گسترده‌ترین چیزی است که اکثر مردم ایران را زیر چتر خود قرار می دهد.
 
حداد عادل خاطر نشان کرد: آمریکا و کشور هایی که به دشمنی ایران اسلامی برخاستند هر اقدامی که برای نابودی کشور می توانستند انجام دادند و به تعبیر مقام معظم رهبری اگر هم اقدامی صورت نگرفته نشان گرفته از ناتوانی آنهاست نه عدم تمایل آنها.
 
وی با بیان اینکه، هیچ کشوری توان حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اظهارکرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله، کشور حتی توان نظامی مناسبی در جنگ با عراق نداشت، ولی با همدلی و همکاری در مقابل تمامی استکباران یک تنه ایستاد، امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت نظامی خود قرار دارد و هیچ کشور عاقلی حتی فکر حمله نظامی به ایران را در ذهن خود خطور نمی کند.
 
وی هم‌چنین درمورد چاپ شعر هایش در کتاب های درسی، اذعان کرد: شعر زبان فارسی که بنده سرودم را وزارت آموزش و پرورش چاپ کرده است و من هیچ دخالتی در این کار نداشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس