خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.


  *شنیده ایم در جلسات راهبردی نظام از یادداشت روز دوشنبه 16 بهمن روزنامه کیهان با عنوان"چه كساني درپي انتقام بودند ؟!" به عنوان منصفانه ترین و دقیق ترین تحلیل از جلسه یکشنبه استیضاح شیخ الاسلامی در مجلس شورای اسلامی نام برده شده است. این یادداشت بدون نام نویسنده منتشر شد.

*در جلسه شورای اصلاحات برای معرفی کاندیدای ریاست جمهوری رای گیری شده است. در این رای گیری بیشترین آرا به ترتیب متعلق به افراد ذیل بوده است:

1-علیرضا بهشتی 2-بیژن زنگنه 3-حبیب الله بیطرف 4-محمد صدر 5-مصطفی محقق داماد6 -اسحاق جهانگیری 7-محمد رضا عارف.
 اعضای مجمع روحانیون تاکید بیشتری بر کاندیداتوری محقق داماد دارند اما اعضای حزب کارگزاران معتقد به معرفی کاندیدا از شورای مرکزی کارگزاران هستند. با توجه به بیماری محمد علی نجفی، برای وی رای گیری انجام نشد و حسن روحانی هم از لیست شورای اصلاحات کنار گذاشته شد.

 *سعید حجاریان به صف حامیان کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی پیوسته است. وی جلسات متعددی با اصلاح طلبان داشته تا آنها را برای دعوت و حمایت از نامزدی هاشمی متقاعد کند.

 *حضور کاملیا انتخابی فرد خبرنگار فراری روزنامه توقیف شده "زن" در لابی هتل محل اقامت تیم ایرانی و تلاش وی برای مصاحبه و دیدار با  اعضای هیات قابل تامل بود. وی که پس از فرار از ایران، به آمریکا و سپس اسرائیل رفت هم اکنون برای روزنامه مصری الاهرام کار می کند.

 *عبدالله نوری در جلسه اصلاح طلبان با رد هر گونه پیش شرط برای ورود به صحنه انتخابات گفته است:"حکایت ما اصلاح طلبان حکایت دختر 14 ساله نیست ما همچون زن مطلقه سه شوهر دیده ای هستیم که ناز ما دیگر خریدار ندارد و به هر قیمت ممکن باید خود را به نظام تحمیل کنیم."

 *شنیده ایم منصور اسانلو که به دلیل اقدامات براندازانه مدتی را در زندان به سر می برده است اخیرا از کشور خارج و به ترکیه رفته است. وی که با هدف راه اندازی تشکل های کارگری به صورت غیر قانونی از کشور خارج شده درصدد اخذ پناهندگی از یک کشور اروپایی است.

 *ف- م همسر یکی از بازیگران سینما مطرح که برای سفر به آمریکا از همسرش جدا شده بود اخیرا در صدد سفر به مالزی و راه اندازی کلاس های حلقه کیهانی است. وی ماموریت یافته این کلاس ها را برای دانشجویان ایرانی مقیم مالزی برگزار نماید. برخی از دستگیر شدگان فتنه 88 از شرکت کنندگان جلسات عرفان های انحرافی بودند.

* یکی از خانم های مدعی ارتباط با حضرت حجت (عج) در قم دستگیر و پس از محاکمه به زندان محکوم شده است. وی با طرح عقایدی انحرافی همچون عدم جواز تقلید از مراجع و لزوم عمل به احتیاط، حیوانی بودن ازدواج، عدم جواز رفتن به حج و حرمت سلام کردن زنان به مردان و... مریدانی را دور خود جمع کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • میثم ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    0 0
    خبرها ضعیف بود مشرق
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    حبیب الله بیطرف این اقا بیطرفه یا فقط فامیلش بیطرفه!!!!
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    ضعیف بود
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    کم بود و گزیده و عالی
  • mhr ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    اتفاقا یادداشت کیهان منتشر شد اونم با امضای شریعتمداری
  • رضوان ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    اصلح، گزينه منتخب جبهه پايدارى عقلانيت، معنويت و عدالت، حول محور ولايت
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    20
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    به شرطی با گزینه دولت یکی نشه!!!!
  • ازاده ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    فقط جبهه پایداری به شرطی که با دولت فاصله بیشتری بگیرند
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    شما به هر ترتيبي بخواي خودتو بما تحميل كني ....
  • فیروزی ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    این جمله عبدالله نوری درباره اصلاح طلبان که ما همچون زن مطلقه سه شوهر دیده ای هستیم، کاملاً درسته چون ابتدا با انقلاب البته به صورت منافقانه سپس با منافقان به صورت آشکار و مرحله آخر با سلطنت طلبان از این رو با هیج آبی قابل تطهیر نیستند و تنها راه بحث محلل است که شاید دوباره بتوان کاری با آنان کرد
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    0 0
    به خون شهیدان و یاران و قسم به جانبازی سربداران قسم به راه حسین، جان فدا می کنیم به سید علی اقتدا می کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس