مهمترین اخبار امروز مشرق به شرح زیر است:


ازدواج امام جمعه از طریق فیس‌بوک!
یک امام جمعه سنی الجزایری که به سخنرانی‌هایش در مورد معایب فیس‌بوک مشهور است، برای دومین بار و از طریق فیس‌بوک ازدواج کرده است.

جالب اینجاست که او دائما خانواده‌ها را به منع فیس‌بوک تشویق می‌کرد و دائما نیز به پایتخت سفر می‌کرده و به همسرش نیز می‌گفته که برای کنفرانس به پایتخت می رود.


سه عامل شکست ناپذیری اسد از دید روزنامه اسرائیلی
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی معادلات بازدارندگی حزب الله و رژیم صهیونیستی و همچنین تحولات میدانی سوریه پرداخته است.


اوباما دشمنان ایران و سوریه را ناامید کرد
سخنرانی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا پس از مراسم سوگند و آغاز دور دوم ریاست جمهوری اش، دشمنان ایران و سوریه را که به حمله نظامی دل بسته اند، ناامید کرد.


دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور با تأکید بر این که جریان انحرافی شانسی برای موفقیت در انتخابات ندارد گفت: آنها برای جلب آرای بیشتر با دو چهره متناقض دراین عرصه وارد خواهند شد.




تعداد قابل توجهی از مدیران روزنامه ایران شب گذشته طی احکامی از سمت خود عزل شدند.

پس از مصوبه اخیر دولت مبنی بر تفویض وظایف، اختیارات و مسؤولیت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نصب و عزل مدیرعامل یا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به معاون‌اول رئیس‌جمهوری، سعید مرتضوی طی حکمی از سوی رحیمی به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد.

طراحان طرح استیضاح شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بی توجهی به قانون وقانون ستیزی در نصب و عدم عزل سعید مرتضوی از مسئولیت صندوق تأمین اجتماعی را مهمترین دلیل تهیه طرح استیضاح وی عنوان کردند.


تصاوير جديد از برداشتن ضريح سيد الشهداء(ع)





دلایل ازدواج خدیجه با پیامبر(ص)

خدیجه شبی در خواب دید: خورشید بالای مکه چرخ خورد و کم کم پایین رفته و در خانه او فرود آمد. خدیجه خواب خود را برای عموی خود و دانای اعراب چنین تعبیر کرد: با مرد بزرگی ازدواج خواهی کرد که شهرت او عالم‌گیر خواهد شد.



سرقت 50 میلیونی از سر صحنه یک فیلم

پلیس با حضور در سر صحنه اقدام به انجام تحقیقات و صورت برداری کردند. با این وجود، این اتفاق وقفه ای در فیلمبرداری ایجاد نکرد.


معماري غربی تهران و تحقير تفكر ايراني

حفظ چهره ايراني و اسلامي شهر تهران به عنوان پايتخت جمهوري اسلامي و مركز كشوري كه تلايه دار مبارزه با تمدن هاي دين ستيز و استعمارگر است از جايگاه ويژه اي برخوردار بوده و توجه هر چه بيشتر مسئولين را طلب مي كند.




حذف ثروتمندان از دریافت یارانه + جدول

بنا به نتایج یک نظرسنجی درباره ابعاد هدفمندی‌ یارانه‌ها ۶۹ درصد از عملکرد دولت در کنترل قیمت‌ها هنگام اجرای قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها در یک سال اول ابراز رضایت کرده‌اند.

میزان درآمد اعراب از هایپراستار در ایران

شرکت اماراتی مجید الفوطین از محل فعالیت دو فروشگاه خرده فروشی خود در تهران و شیراز 236 میلیون دلار درآمد در سال 2012 بدست آورد.

جزئیات داغ‌ترین سناریوی مزد 92

نتایج محاسبات کارگران برای ارائه پیشنهاد حداقل دستمزد سال آینده به رقمی بین 600 تا 700 هزار تومان و حداکثر 1.1 میلیون تومان رسید.

جریمه یک میلیونی کرایه کارت سوخت

همزمان با افزایش خرید و فروش کارت‌های اجاره‌ای سوخت در برخی از شهرهای مرزی، قیمت بنزین در بازار آزاد توسط افراد سودجو به 1500 تومان رسید، با این وجود طرح ویژه جمع‌آوری و ابطال کارت‌های سوخت کرایه‌ای آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس