کد خبر 187750
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶

در حالی که محسن پودنکی هر روز وضعیت بحرانی‌تری پیدا می‌کند متاسفانه هیچ توجهی به این قهرمان ملی و البته نیازمند نمی‌شود.

به گزارش مشرق، قصه بیماری محسن پودنکی از آنجایی شروع شد که سال 88 پزشکان متوجه وجود یک تومور در گوش او شدند اما پس از سه بار عمل جراحی تشخیص پزشک معالج این بود که برای تکمیل مداوا او نیازمند پرتو درمانی است.

پس از اینکه جلسات پرتو درمانی به اتمام رسید، ناتوانی در حفظ تعادل و البته تکلم علامتی بود که در پودنکی بروز پیدا کرد. پزشک معالج وی علت این مشکل را آسیب دیدگی ساقه مغز عنوان کرد و از آن پس سهم این قهرمان ملی خانه نشینی، حسرت و گریه بوده است!

به گفته همسر پودنکی، با گذشت زمان بر سنگینی بیماری این قهرمان ملی افزوده می شود و با توجه به هزینه های کمرشکن  و سرسام آور درمانی، امان را از آنان بریده است.


 

متاسفانه امروز کار او به جایی رسیده که تکلم و بیان چند کلمه ساده به شدت مشکل دارد و برای انجام کارهای شخصی، نظافت و ...، نیازمند چند انسان قوی هیکل است تا بتوانند او را جا به جا کنند.
محسن پودنکی روزگاری آنقدر در قم محبوب بود که الگوی بسیاری از چهره های نوجوان و جوان کشتی فرنگی در این استان محسوب می شد اما امروز همه دنبال او می گردند که پودنکی کجاست و آنهایی هم که اطلاعی از وضعیتش دارند متعجب اند که چرا این مرد قدرتمند و انرژیک کشتی امروز پنچه در پنچه بیماری سختی انداخته است.


 برای اطلاع کامل از وضعیت قهرمان پیشین وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان و لمس مشکلات این قهرمان ملی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عازم قم شد تا با حضور در منزل وی، از نزدیک در جریان شرایط جسمانی و درمانی اش قرار بگیرد.

پودنکی که به سختی صحبت می کند و تکلم برایش بسیار دشوار است گفت: از هیچ کس گله ندارم و هیچ درخواستی هم ندارم، فقط می خواهم درمان شوم. اینکه چگونه این مهم محقق شود را هم نمی دانم.


وی افزود: امیدوارم آنهایی که مرا می شناسند و به ورزش به ویژه کشتی علاقه دارند تا دیر نشده کمکم کنند.

قهرمان پیشین آسیا خاطرنشان کرد: تا الان بیش از هر چیزی فقط وعده شنیده ام و در عمل کاری برای من انجام نشده است. دوست دارم زنده بمانم و دوباره به کشتی بازگردم.


 همسر پودنکی نیز در خصوص بیماری قهرمان ملی کشور گفت:  آنقدر تنها و بدون کمک محسن را جابجا کرده ام که فکر می کنم قبل از بستری شدن او من باید بستری شوم و دیسک کمرم راجراحی کنم! البته خسته نیستم و برای بهبودی همسرم دست به هر کاری می زنم.

خانم شیرزاد افزود: امیدوارم مسئولان ورزش به جای وعده دادن کمی هم عمل کنند. باور کنید زمان بسیار اندک است و شرایط جسمانی محسن هر روز بدتر و بحرانی تر می شود. می ترسم زمانی دست به کار شوند که دیگر دیر شده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس