نظر آیت‌الله‌جاودان درباره مراسم نهم‌ربیع

آیت­‌الله جاودان را تهرانی­ها بسیار خوب می­شناسند؛ شاگرد اخلاقی مرحوم آیت­‌الله حق­‌شناس که در مدرسه چهارراه بازار، جلسات گیرای معارف و اخلاق­شان، محفل جمع طلاب و جوانان جویای کمال است. آن­چه از نظر می­گذرانید سخنان مهم آیت­الله جاودان درباره برخی جشن­ها و مراسمات نهم ربیع­الاوّل است. اين مطلب از آخرين شماره نشريه «خط» كاري از خانه طلاب جوان انتخاب شده است.



نظر رهبری درباره خرافات 9 ربیع الاول

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره خرافات نهم ربیع‌الاول می‌فرمایند: بعضی‌ها به نام شاد کردن دل فاطمه زهرا(س)، این روزها و در این دوران کاری می‌کنند که انقلاب را که محصول مجاهدت فاطمه زهراست، در دنیا لنگ کنند. 



مدیر مسؤول سابق روزنامه ایران مجرم شد

دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات با اشاره به برگزاری دادگاه مدیران مسؤول سابق روزنامه ایران گفت: مصیب نعیمی مدیر مسؤول سابق این روزنامه مجرم شناخته شد. 



افشاگری سرمربی اسبق تیم‌ ملی
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: دلالی فضای کشتی را آلوده کرده است و برخی از مربیان با دریافت مبالغی از قرارداد کشتی‌گیران با جابجایی کشتی‌گیر نفع می‌برند.  



مهدی رحمتی از تیم ملی کناره‌گیری کرد
دروازه‌بان اول تیم ملی ایران از حضور در اردوی تیم ملی کناره‌گیری کرد. 



رد درخواست کریمی برای حضور در دربی!
علی کریمی که از نرسیدن به دربی خیلی ناراحت بود، از پزشک پرسید اگر در این مسابقه به زمین برود،‌ چه اتفاقی برایش خواهد افتاد که با مخالفت متخصص فیزیوتراپی مواجه شد. 



شبکه بی بی سی فارسی وابسته به سلطنت انگلیس به تازگی اقدام به پخش یک فیلم مستند درباره محمدرضا پهلوی نموده، اما از نکات قابل توجه این اثر سانسورهای ناشیانه بی بی سی برای حفظ آبروی نداشته دیکتاتور سقوط کرده ایران است.



سعید حجاریان که صحنه سیاسی کشور را در آستانه انتخابات برای ورود اصلاح طلبان آماده میبیند از خاتمی خواست تا در این دوره از اتخابات برای اصلاح ططلبان " قلندری" کند.



رئیس پلیس فتا با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این پلیس برای شناسایی عوامل حمله به سیتی بانک آمریکا و رد دخالت ایران در حمله سایبری به بانکهای این کشور گفت: مجرمان حمله کننده به سیتی بانک آمریکا داخل ایران نبوده‌اند و کاربران ایرانی نه تنها نقشی در آن نداشتند، بلکه خود به نوعی از قربانیان این جرم سایبری بین‌المللی بوده‌اند.



رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی با اشاره به برخی اخبار در خصوص احراز نشدن صلاحیت برخی از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی، اظهارداشت: کاندیداهای رد صلاحیت شده تا 17 بهمن ماه جاری فرصت دارند که به رای صادره اعتراض کنند.



نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی رسما برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کاندیداتوری کرد.




چند ساعتی که طول کشید از سر معدن باب نیزو تا اتاق سی، سی، یو بیمارستان قلب برسم تمام فکرم در فضای معطر زندگی همرزم و همراه دیرین دوران مبارزاتم و یار و حلاّل مشکلات فراوان امروز و آینده انقلاب می‌گشت.نقش امام جمعه تهران را در مبارزات زمان شاه از اول تا آخر، زندان‌هایش، شکنجه‌هایش، تبعید‌هایش، سخنرانی‌هایش، فکر دادن‌هایش و نوشته‌هایش را و…



مدير روابط عمومي شرکت همراه اول که به نظر مي رسد شايد تنها ذينفع ارسال و دريافت اين پيامک ها بوده است در اين باره مي گويد: ارسال پيامک قرعه کشي پورشه را براي اولين بار است که از زبان شما مي شنوم.



آیت‌الله مصباح یزدی پیش از ظهر امروز از مرکز درمانی مرخص شد.



جمعی از اعضای سایت بازتاب با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در جماران دیدار و گفتگو کردند.



دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به مواضع اخیر عسگر اولادی در مورد فتنه 88خاطر نشان کرد: او باب گفت وگو با جریانهای سیاسی کشور را گشوده است، امیدوارم این باب که متفاوت از گفت وگوهای متعارف است بسته نشود.



معاون نظارتی بانک مرکزی، از مخالفت رئیس جمهور با تقاضای بازنشستگی محمود بهمنی از ریاست کلی بانک مرکزی خبر داد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس