تمام این اجناس برای تو چیده شده است. هر چه دوست داری بردار. تو در این فضا ذوب می‌شوی. این نمایش بزرگ به تو احساس بی‌وزنی می‌دهد. احساس بی‌ارادگی. و گاه احساس حقارت. حریصت می‌کند."هایپر" یعنی همین!

گروه فرهنگی مشرق- اوایل دی‌ماه، گزارشی تحت عنوان "هایپراستار؛ تجارت مخفی رژيم اسرائیل در ایران + فیلم و تصاویر" منتشر شد. این گزارش، واکنش‌های زیادی را در پی داشت. از اطلاعیه "شفاف‌سازی" فروشگاه هایپراستار (که هیچ مستندی در رد این گزارش ارائه نشد) گرفته تا اظهارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از این گزارش.

نظرات مخاطبان نیز به نوبه خود بسیار جالب بود. از متهم‌کردن مشرق‌نیوز به تبانی با دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا ارائه دلایلی در تأیید آن گزارش و تشریح اهداف هایپرمارکت‌ها در ایران.

با توجه به موارد ذکر شده، تصمیم گرفتیم تا مستنداتی دیگر درخصوص اهداف ضد ایرانی و گرایش‌هاي صهیونیستی این فروشگاه منتشر کنیم.

شاید بگویید که:" شما دارید تمام تقصیرات را به گردن صهیونیسم می‌اندازید و از کاستی‌های خودمان چشم‌پوشی می‌کنید". اما واقعیت این است که "صهیونیسم بین‌الملل" از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف زیاده‌طلبانه خود بهره می‌برد. اقداماتی چون تسلط بر جهان و تشکیل حکومت جهانی از طریق دخل و تصرف در اقتصاد بین‌الملل و اقتصادهای ملی، کنترل رسانه‌های همگانی و دامن‌زدن به اختلافات مذهبی در پروتکل‌های جهانی رهبران صهیون آشکارا بیان شده است و کم‌کاری و سهل‌انگاری مسؤولان کشور در کنار عدم آگاهی عموم مردم از این اهداف، منجر به بروز پدیده‌های ناگواری همچون هایپراستار شده است. صهیونیست‌ها و "تجارت مخفی" در سایر کشورها، تکنیکی است که در پروتکل دانشوران یهود، به آن تأکید بسیاری شده است؛ تکنیکی که روز به روز گسترش می‌یابد.

ارتباط آشکار "کارفور" و "هایپراستار"
در گزارش نخست، دلایل متقنی مبنی بر ارتباط  این دو فروشگاه تشریح شد اما در اینجا مستندات بیشتری دراین خصوص ارائه می‌شود. اگر شما در وب‌سایت (انگلیسی) ویکی‌پدیا عبارت Carrefour را جست‌وجو کنید، اطلاعات دقیق شعب این فروشگاه در سراسر جهان و برنامه‌های گسترش شعبات در سال‌های آینده را به تفکیک هر کشور خواهید دید.

در این صفحه، در خصوص شعب فروشگاه کارفور در ایران، این اطلاعات درج شده است: در فوریه سال 2009 میلادی، کارفور نخستین فروشگاه خود را در ایران در منطقه غرب تهران افتتاح کرد. فروشگاه دوم کارفور در ایران در آوریل 2012 افتتاح شد. این فروشگاه در شیراز واقع شده است. چهار فروشگاه دیگر در اصفهان، منطقه شرق تهران، مشهد و تبریز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.


 وبسایت (انگلیسی) ویکی‌پدیا، صفحه "Carrefour": در فوریه سال 2009 میلادی، کارفور نخستین فروشگاه خود را در ایران در منطقه غرب تهران افتتاح کرد.  فروشگاه دوم کارفور در ایران در آوریل 2012 افتتاح شد. این فروشگاه در شیراز واقع شده است. چهار فروشگاه دیگر در اصفهان، منطقه شرق تهران، مشهد و تبریز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.


 
نام "ایران" در میان شعب فروشگاه "کارفور" در آسیا و تعداد دو فروشگاه (تهران و شیراز)


حال اگر عبارت "کارفور" را در وب سایت(فارسی) ویکی پدیا جستجو کنید، در صفحه مذکور،در کنار معرفی این فروشگاه،اطلاعات جامعی درخصوص هایپراستار ارائه می شود.

 
وب‌سایت (فارسی) ویکی‌پدیا، صفحه "کارفور": در صفحه مذکور، در کنار معرفی این فروشگاه، اطلاعات جامعی درباره هایپراستار ارائه شده است


اما اذعان به این ارتباط آشکار (به‌رغم تکذیب مدیران هایپراستار ایران) به همین‌جا ختم نمی‌شود و رسانه‌های فرانسوی نیز به تحلیل این ارتباط و نقش رژیم صهیونیستی پرداخته اند. یکی از این موارد، تصویر زیر است. در این تصویر، شعب کارفور بر روی نقشه جانمایی شده و به نقش اسرائیل نیز اذعان شده  است.

 
ترجمه عبارت زیرنویس در تصویر فوق: "اسرائیل" به دنبال در دست‌گرفتن کنترل "کارفور" در خاورمیانه، اوراسیا، آسیای جنوب‌شرقی و آفریقا

چرا مدیران هایپراستار ایران از اظهارنظر درمورد ارتباط با کارفور اجتناب می‌کنند؟ کارفور چه مشکلی دارد؟ در گزارش قبل، به نقش سرمایه‌گذاران صهیونیست در کارفور اشاره کردیم. حال در اینجا، جزئیات بیشتری را منتشر می‌کنیم.

شرکت صنایع دلتا جلیل (Delta Galil): "دلتا جلیل" بزرگترین تولیدکننده و فروشنده صنعت نساجی در اسرائیل است. این شرکت، یکی از بزرگترین برندهای تجاری تولید لباس در دنیاست. "Dov Lautman"مؤسس، رئیس و بزرگترین سهامدار این شرکت، از دوستان صمیمی "ایهود باراک" است. دلتا جلیل از سهامداران فروشگاه کارفور است. چندی پیش، سازمان‌های مدافع حقوق بشر، مدارکی را مبنی بر استثمار مسلمانان توسط شرکت دلتا جلیل منتشر کردند.

 
شرکت صهیونیستی "دلتاجلیل"، از سهامداران فروشگاه کارفور است

 
"Dov Lautman" مؤسس، رئیس و بزرگترین سهامدار شرکت "دلتا جلیل"
 
 
Dov Lautman از دوستان صمیمی "ایهود باراک". وی روابط بسیار نزدیکی با سران رژیم غاصب صهیونیستی دارد


شرکت سرمایه گذاری کوور (Koor):
کوور، یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در اسرائیل است. سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فعال بین‌المللی در طیفی گسترده و حضور جدی در بازارهای جهانی، با شعار "همه چیز برای نژاد برتر (یهود)" از آرمان‌های شرکت کوور است.
 
 
استراتژی کوور: تصرف بازارهای جهان از طریق نوآوری، کیفیت و خدمات برای بهترین نژاد (یهود)


 
تشریح سرمایه‌گذاری شرکت صهیونیستی "کوور" در فروشگاه زنجیره‌ای "کارفور"

مشهورترین کالاهای اسرائیلی در فروشگاه هایپراستار
محصولاتی که می‌خواهیم در این بخش به معرفی آنها بپردازیم، تقریباً برای تمامی مخاطبان آشناست. محصولاتی که در تمام سوپرمارکت‌های ایرانی نیز موجود است. اتفاقی که به دلیل سهل‌انگاری مسؤولان در سال‌های گذشته و برخورد کاملاً غیرحرفه‌ای با مسأله "حضور برندهای خارجی" در ایران  موجب ورود روزافزون کالاهای صهیونیستی به ایران شد و علاوه بر سود کلان رژیم غاصب صهیونیستی از این رویکرد، عرصه بر تولیدات داخلی نیز تنگ شد. اما در هایپراستار، داستان فراتر از این حرف هاست. محصولات اسرائیلی در این فروشگاه جایگاه بسیار ویژه و اختصاصی دارند. از ماکت‌های ورودی که انحصاراً برای گروه "کوکاکولا" است تا بنرها و محصولات شرکت‌های "نستله" و Paris” "L’OREAL که در جایگاه ویژه‌ای در داخل فروشگاه جانمایی شده است. ارقامی که در گزارش قبلی درخصوص فروش روزانه و ماهیانه این فروشگاه ذکر شد هدف نهایی تمرکز صهیونیست‌ها بر هایپراستار را نمایان می‌کند:

"کارفور برای اسرائیل است و هایپراستار برای کارفور"

کوکاکولا (پپسی-فانتا-اسپرایت): وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شش واقعه را برای اسرائیل حیاتی خوانده است؛ یکی از آنها مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی است. کوکاکولا در سال 1356 به پاس 30 سال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر تحریم مسلمانان از سوی هیئت اقتصادی اسرائیل مورد تشویق قرار گرفت. در سال 2009 جايزه‌اي با حمايت مالي شركت كوكاكولا به لابي اسرائيلي آيپك (AIPAC) داده شد كه دليل آن لابي اين گروه با سنا براي رد درخواست سازمان ملل در مورد "آتش‌بس فوري" و حمايت از ادامه حمله ارتش اسرائيل به غزه بود. كوكاكولا همچنين روابط بسيارنزديكي با اتاق بازرگاني آمريكا- اسرائيل (AICC) دارد. كوكاكولا با ارائه پاداش به شركت‌هايي كه اقتصاد اسرائيل را توسعه مي‌دهند اين شركت‌ها را براي سرمايه‌گذاري در اسرائيل تشويق مي‌كند. هر ساله اتاق بازرگاني پاداش‌هايي را براي شركت‌هايي كه بيشترين سهم (شامل اشتغال‌زايي و سرمايه‌گذاري) را در تجارت بين اسرائيل آمريكا داشته‌اند  در نظر مي‌گيرد و كوكاكولا اين پاداش‌ها را از لحاظ مالي تأمین مي‌كند. در سپتامبر 2009 مهماني ويژه‌اي در مركز جهاني كوكاكولا به افتخار ژنرال "بنيامين بن الايزر" برگزار شد. وی سمت‌های وزارت دفاع و وزارت صنايع اسرائيل عهده‌دار بوده است. بن الايزر به عنوان جنايتكار جنگي تحت تعقيب  است و مسؤول يك سوم از كشتارهاي اسيران جنگي كشتار هاي صبرا و شتيلا و جنين بوده است. نكته جالب توجه در مورد كوكاكولا استانداردهاي دوگانه اين شركت در قبال كشورهاي مختلف است. براي مثال براساس تحقیقات صورت گرفته در هندوستان، نوشابه كوكاكولا در این کشور، مشابه نمونه مصرفي آن در ايالات متحده و بريتانيا نيست. (نوشابه مصرف‌شده در هند محتوي مواد ممنوعه‌ای است كه  بيش از 30 برابر استاندارد اتحاديه اروپا غيربهداشتي بوده و عامل نقايص مادرزادي و سرطان شناخته شده است).

 
ما در حال حرکت به یک مکان جدید هستیم. کوکاکولا بنوشید برای حمایت از اسرائیل. با حمایت از محصولات آمریکایی، شما از اسرائیل حمایت می‌کنید


 
فروشگاه هایپراستار تهران: به خانه امن "کوکاکولا" در تهران خوش آمدید. براساس تحقیقات صورت‌گرفته در هندوستان، نوشابه‌های کوکاکولای مصرف‌شده در این کشور محتوي مواد ممنوعه بوده است كه  بيش از 30 برابر استاندارد اتحاديه اروپا غيربهداشتي بوده و عامل نقايص مادرزادي و سرطان شناخته شده است


 اورئالL’OREAL: اورئال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی است. اسرائیل، مرکز منطقه‌ای شرکت اورئال در جنوب‌غربی آسیاست. کنگره یهودیان آمریکا در بیانیه‌ای خشنودی خود را از پشتیبانی شرکت اورئال از دولت اسرائیل، اعلام کرده است. همچنین نیمی از مدیران شرکت یهودی‌اند و جانشین مدیرعامل شرکت خودش را عاشق اسرائیل می‌داند. شرکت اورئال به پاس پشتیبانی چشمگیرش از اسرائیل، جایزه جوبیلی (جایزه‌ای که رژیم اشغالگر قدس به اشخاص یا سازمان‌هایی که به منظور توسعه اقتصادی این رژیم درخاک فلسطین اشغالی سرمایه‌گذاری می‌کنند، اهداء می‌کند) را از نخست‌وزیر رژيم اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرده است.


فروشگاه هایپراستار تهران. به گزارش روزنامه صهیونیستی"Jerusalem post" در 15 ژوئن 1999 "فرانکوییس وچی" نایب رئیس شرکت لورآل پاریس مبلغ 10000 دلار کمک هزینه دانشجویی سالیانه به دانشجویان صهیونیست اهدا نمود و به شکلی چاپلوسانه اظهار نمود آرزو می‌کند که بتواند کاری برای یاد بود پنجاهمین سالگرد تولد اسرائیل انجام دهد و به دنبال آن مرکز تحقیق و توسعه (R&D) شرکت لورآل را با 400 کارمند صهیونیست درشهر Migdal haemek واقع در نیمه شمالی سرزمین‌های اشغالی پایه‌گذاری نمود که گامی بزرگ در توسعه اسرائیل به عنوان یک مرکز تجاری در خاورمیانه به شمار می‌آمد.


فروشگاه هایپراستار تهران. کنگره یهودیان آمریکا در بیانیه‌ای خشنودی خود را از پشتیبانی شرکت اورئال از دولت اسرائیل، اعلام کرده است. همچنین نیمی از مدیران شرکت یهودی‌اند و جانشین مدیرعامل شرکت خودش را عاشق اسرائیل می‌داند.
 

تبلیغات گسترده ”L’OREAL Paris"در هایپراستار تهران. به‌واسطه لیست منتشرشده توسط سفارت اسرائیل در آمریکا تحت عنوان شرکت‌های سرمایه‌گذار در اسرائیل شرکت لورآل پاریس 35.5 درصد از سهام شرکت آرایشی بهداشتی اسرائیل را به ارزش 12 میلیاردو 969 میلیون دلار خریداری نمود.

 
نستله و آب معدنی دماوند (Nestele): شرکت نستله که بزرگترین تولیدکننده مواد غذایی جهان محسوب می‌شود، به پاس خدماتش به رژیم اسرائیل جایزه جوبیلی را از نخست‌وزیر رژيم اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرده است. این شرکت بیش از 200 میلیارد تومان در اسرائیل سرمایه‌گذاری کرده است و در مقابل این خوش‌حدمتی، سالیانه حدود 24 میلیارد تومان کمک مالی از ایالات متحده آمریکا دریافت می‌کند. نستله در سال 1379 بیش از 14 میلیارد تومان به صندوق پرداخت غرامت هولوکاست کمک کرده و یکی از سهامداران عمده شرکت اورئال است. مدیرعامل شرکت آب معدنی دماوند چندی پیش ار سرمایه‌گذاری نستله در این شرکت خبر داده بود. وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد سهام شرکت دماوند متعلق به فرانسوی‌هاست، گفت: شرکت نستله، تولیدکننده مواد غذایی و لبنیات بوده و در عین حال مشهورترین آب جهان یعنی اویان را در اختیار دارد. مدیرعامل آب معدنی دماوند در ادامه با افتخار اعلام کرده بود: آب معدنی این شرکت متعلق به شرکت نستله، بزرگترین شرکت مواد غذایی دنیاست. وی همچنین از تصمیم نستله برای خرید یک شرکت آب معدنی در ایران خبر داد و گفت: آنها به رشد بازار آب معدنی در ایران کمک کرده و رقابت ایجاد خواهند کرد. آب معدنی دماوند با برند شرکت صهیونیستی اویان فرانسه به عنوان زیرمجموعه نستله به فروش می‌رسد.
 
فروشگاه هایپراستار تهران. آب معدنی دماوند با برند شرکت صهیونیستی اویان فرانسه به عنوان زیرمجموعه نستله به فروش می‌رسد.

باربیBarbie: اشرافی‌گری، مصرف‌گرایی و عریان‌گرایی، سه مؤلفه اصلی لباس‌های باربی است. لباس‌هایی که زرق و برق خیره‌کننده‌اش جلوه شهوانی اندام باربی را مضاعف می‌کند. در طول ۴۰ سال گذشته عروسک باربی فعال در عرصه سیاست آمریکا بوده است.در طول جنگ ویتنام، گرانادا، پاناما و در انتهای جنگ سرد، باربی نقش‌های متفاوتی ایفا کرد در طول جنگ عراق و آمریکا در سال ۱۹۹۰، عروسک باربی با پوشش یونیفورم نظامی آمریکایی به تهییج افکار عمومی مردم آمریکا پرداخت. پس از واقعه ۱۱ سپتامبر نیز باربی با پوشیدن یونیفورم نیروهای نظامی ضدتروریست، با ایفای نقش جدید خود به تهییج افکار عمومی پرداخت. تیتر آگهی‌های تبلیغاتی باربی، برای نبرد ضد تروریسم این بود: باربی ـ روح آمریکایی. نگاهی به تحول لباس‌ها و شخصیت باربی، بیانگر آن تحول اجتماعی است که باربی در آن آفریده شده است. امروزه عروسک بزرگ باربی در هیکل یک دختر جوان حقیقی، برای مقاصد مستهجن در فروشگاه‌های غربی خرید و فروش می‌شود. تعداد زیادی از هنرپیشه‌ها و خوانندگان زن غربی با صرف هزینه‌های زیاد اندام و چهره خود را همچون باربی می‌سازند تا مورد توجه عموم واقع شوند. امروزه باربی بر روی تمام وسایل مورد استفاده کودکان و نوجوانان اعم از لوازم‌التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، اسباب بازی، لوازم تزئینی و… حک شده است و حتی خوردنی‌های فانتزی کودکان مانند آدامس و شکلات نیز از حضور باربی بی‌نصیب نیستند. چه اینکه دخترها در سراسر جهان بایستی حضور مدل و الگوی غربی خود (باربی) را همواره در پیرامون خود حس کنند. مادران غربی می‌پرسند؛ چرا دختران ما زودتر از آنچه باید بالغ می‌شوند؟ دلیل این بلوغ زودرس جنسی دختران ما در چیست؟

 
فروشگاه هایپراستار تهران: شرکت باربی، از سودآورترین کالاهای صهیونیستی که جایگاه ویژه‌ای در بخش اسباب‌بازی‌ها در هایپراستار دارد. سوء تغذیه، بلوغ زودرس و مصرف‌گرایی و تجمل، رهاورد عروسک باربی برای دختربچه‌های ایرانی


 اهداف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی از حضور در ایران، با استفاده از امکانات "کارفور" و با تابلوی "هایپراستار" چیست؟
فروشگاه صهیونیستی هایپراستار چند هدف عمده را در ایران دنبال می‌کند:

1) ترویج مصرف‌گرایی و حرکت به سمت آرمان "نظم نوین جهانی" بر اساس پروتکل یهود: مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند:
 "این نظام نوینی که آمریکایی‌ها می‌گویند این است، کاری کنند که همه دنیا آن طور که آنها می‌خواهند، فکر کنند و حقایق را وارونه بفهمند.
نظم نوینی که آمریکا در پی استقرار آن است، متضمن تحقیر ملت‌ها و به معنای امپراتوری بزرگی است که در رأس آن آمریکا و پس از آن قدرت‌های غربی است. بازگشت به جامعه جهانی – که آمریکا منادی آن است – به معنای پذیرش سلطه فرهنگ غرب است. نتیجه تمام درگیری شرق و غرب چه باید باشد؟ باید قدرت مطلقه و روزافزون آمریکا بر ملت‌های ضعیف باشد؟ معنای نظم نوین جهانی این است!؟"

به نظر می‌رسد هدف غایی نظم نوین جهانی، خاورمیانه باشد چرا که اسلام و منابع عظیم نفتی در آنجا تمرکز یافته است. غرب برای بقا به نفت نیاز دارد و از طرفی اسلام ضد ظلم و ضد استعمار است و همین امر بیم رهبران نظم نوین جهانی را در پی دارد و آن را رقیب نیرومندی در عرصه جهان می‌بینند. به دلیل اینکه اسلام و ایدئولوژی اسلامی با نظم نوین جهانی و استکبار در تضاد کامل است، غرب در تلاش برای ریشه‌کن کردن اسلام و مسلمانان برای پیشبرد اهداف خود و استقرار جهانی منظم در ابعاد سیاسی و اقتصادی است. اکنون این ایران است که به کانون اصلی توجهات تبدیل شده است، چرا که نظم نوین جهانی در مرحله پایانی خود است و تنها ایران است که در برابر آن مقاومت می‌کند.
 
تمام این اجناس برای تو چیده شده است. بردار. هر چه دوست داری بردار. تو در این فضا ذوب می شوی. این نمایش بزرگ به تو احساس بی‌وزنی می‌دهد. احساس بی‌ارادگی و گاه احساس حقارت. حریصت می‌کند. "هایپر" یعنی همین. تو آن‌قدر وسوسه می‌شوی که فراموش می‌کنی سبدت لبریز از اجناسی غیرضروری است. راستی، لازم نیست که تمام این اجناس را مصرف کنی. سعی کن زودتر پیش ما بیایی. سبدهای‌مان را بزرگتر می‌کنیم. خیالت راحت.

2) خنثی‌سازی تدابیر مقام معظم رهبری درخصوص "اقتصاد مقاومتی" و سبک زندگی اسلامی و ایرانی"
که مستندات ارائه‌شده و تصاویر منتشرشده از فروشگاه هایپراستار در این گزارش، دلایل روشنی بر این مدعاست.
نظم نوین جهانی تنها یک چالش پیش روی خود دارد و آن ایران سرسختی است که طی سه دهه اخیر به‌رغم جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، ترورها و فشارهای بین‌المللی در برابر این نظم شیطانی ایستادگی کرده است. غرب ناامید شده که نتوانسته از پس بن‌بستی به نام ایران برآید.

 
فروش مجلات خارجی با تصاویر نامناسب در فروشگاه هایپراستار. این مجلات در یکی از پررفت و آمدترین بخش‌های این فروشگاه جانمایی شده است.


3) دستیابی به سود کلان و ارسال این سود به شعبه اصلی کارفور و در نهایت به سهامداران و سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی.
که حضور برندهای مطرح اسرائیلی همچون کوکاکولا و... به خوبی بر این مسئله صحه می گذارد.
 تعدادی از مخاطبان در خصوص تخفیف ویژه هایپراستار توضیحاتی داده بودند و به تعریف و تمجید این اقدام پرداخته بودند. در پاسخ به این دوستان باید گفت که: اگر از تمامی اقدامات ضدانسانی و نژادپرستانه صهیونیست‌ها چشم بپوشيم و صرفاً منافع شخصی خود را ملاک قراردهیم، باز هم کلاهی گشاد بر سرمان رفته است. اگر شما تخفیفات ارائه‌شده از سوی هایپراستار را از زمان افتتاح تاکنون محاسبه کرده باشید، قطعاً متوجه خواهید شد که روز به روز از دامنه سود شما کاسته (با کاهش میزان تخفیف اجناس پرمصرف و افزایش اجناس بدون تخفیف)، و به دامنه سود صاحبان هایپراستار (با افزایش میزان مشتری) افزوده می‌شود.

4) تضعیف فروشگاه‌های (خرد و کلان) ایرانی و تغییر ذائقه مردم.
در این خصوص نباید از تقصیرات و کم‌کاری‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایرانی نیز چشم پوشيد (که یکی از دلایل عرض اندام این فروشگاه، از همین کم‌کاری‌ها نشأت می‌گیرد.) متأسفانه تاکنون درخصوص ”بومی‌سازی مراکز خرید متناسب با سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی" هیچ گونه تدبیری از سوی مسؤولان اندیشیده نشده است و فروشگاه‌های رفاه، شهروند و... به کپی‌برداری غیراصولی از  نمونه‌های خارجی بسنده کرده‌اند و حالا علاوه بر هایپراستار، هایپرهای دیگری همچون "هایپرسان" و "هایپرمی" نیز به صورت قارچ‌گونه در حال گسترش است.

رهنمودی از امام خميني(ره):
"شما از خواب‌هايي كه براي اين كشورها ديده‌اند اطلاع نداريد. اينجانب كراراً خطر دولت اسرائيل و عمال آن را به ملت گوشزد كردم كه بايد مقاومت كنند و از معاملات با آنها احتراز جويند".

و نیز استفتائاتی از مقام معظم رهبري:

آيا وارد كردن و ترويج كالاهاي اسرائيلي جايز است؟
واجب است افراد از وارد كردن و ترويج كالاهايي كه دولت حقير اسرائيل از ساخت و فروش آن  منتفع مي‌شود خودداري كنند.

آيا براي مسلمانان خريد كالاهاي اسرائيلي كه در سرزمين اسلامي به فروش مي‌رسند جايز است؟
بر آحاد مسلمين واجب است كه از خريد و استفاده از كالاهايي كه سود توليد و فروش آنها عايد صهيونيست‌ها كه با اسلام و مسلمين در حال جنگ هستند، مي‌شود، اجتناب كنند.

حال باید مسؤولان و علی‌الخصوص وزارت اقتصاد، وزارت بهداشت و شهرداری تهران پاسخگوی این سهل‌انگاری باشند و بگویند که با چه مجوزی، این خیانت را مرتکب شده‌اند.


 
دختربچه‌های اسرائیلی برای همسالان لبنانی و فلسطینی خود، بر روی هدیه ای که قرار است برای‌شان فرستاده شود یادگاری می‌نویسند. هدیه‌ای که نه عروسک است و نه شکلات و شیرینی و نه شاخه گلی و نه حتی کاغذ سفیدی که روی آن نقاشی از آنچه دوست دارند را برای او کشیده باشند. هدیه‌ای که مستقیماً در خانه، مدرسه، ماشین پدرش و یا حتی در پناهگاه به دستش می‌رسد! هدیه‌ای که گاهی وزنش از وزن او و قدش از قد او بیشتر و بلندتر است!؟
هدیه‌ای داغ و سوزان که فرستنده‌اش اوج علاقه و محبتش را با آن نشان می‌دهد. کودکان لبنانی و فلسطینی تاکنون دوست اسرائیلی خود را ندیده‌اند ولی هدیه‌ها و یادگاری‌های زیادی از او به دست‌شان رسیده است! آری هدیه او موشکی است که قرار است تا چند دقیقه بعد به دست دوست لبنانی یا فلسطینی‌اش برسد! هدیه‌ای که قرار است با داغی و سوزانی و ویرانی خود، عشق و محبت فرستنده‌اش را به نمایش گذارد!
هدیه‌ای که با پاره‌پاره کردن اجزای بدنش در عمق وجودش رخنه می‌کند و در آغوشش می‌گیرد! هدیه‌ای که پدر و مادر و برادر و خواهر و هر آنکه را که دوست دارد از او می‌گیرد. هدیه‌ای که برای او ترکش و آتش و آوار و اشک و خون و زخم و مرگ را به ارمغان می‌آورد.


آیا سود حاصل از خرید از فروشگاه‌های صهیونیستی، در کنار سهولت و رفاه این نوع خرید، به ازای شریک‌شدن در این هدیه، باز هم برای ما، دلچسب خواهد بود؟



http://www.koor.com/news-in.asp?num=516
http://www.koor.com/news-in.asp?num=546
http://sos-crise.over-blog.com/article-israel-cherche-a-prendre-le-controle-du-carrefour-m-o-eurasie-asie-du-s-e-afrique-53064080.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Carrefour
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel.php
http://fa.wikipedia.org/wiki
http://www.israelemb.org/economic/uscompanies.htm


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 185
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 3
    متاسفانه قرارداد این شرکت در مشهد با آستان قدس رضوی بسته شده است.
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    پس چرا کسی ... نمیکنه !
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    مرگ بر اسرائیل چرا مسئولان خواب هستند و جلوی ادامه فعالیت این یهودیان صهیونسم را نمیگیرند حتما پس فردا آجا محل جاسوسی هم شاید بوده باشه
  • طالب ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    3 0
    مشرق جان این همه نوشتی دستت درد نکنه ! اما : 1- وقتی میخوام برم بیرون غذا بخورم نوشابه ی زمزم توی هیچ رستوران و فست فودی پیدا نمیشه اما کوکاکولا و پپسی بازار رو دستشون گرفتن 2- وقتی می خوام آب معدنی بخورم یا نستله و یا دماوند تو فروشگاههاس 3- میخوام چای بخرم برند های حامی سلطنت انگلیس با اسامی ایرانی توی فروشگاههاس 4- سایر محصولات دیگه هم یا نمونه ی ایرانیش توی بازار غیب شده یا به لحاظ کیفیتی در حد افتضاح قرار دارن خب بگو چطوری زندگی کنم ؟؟؟ به خدا منم دوست ندارم کوکاکولا بخورم ! ولی زمزم کجاس ؟ جنسای ایرانی کجاااااان ؟؟ و از همه مهم تر وزارت بازرگانی و اطلاعات و ... کجای معادله هستن ؟ ضمنا من معتقدم زیرساخت های جنگ های بیولوژیکی با گسترش این مواد غذایی به شدت در کشور رشد کرده و هر لحظه احتمال داره بمب های بیولوژیکی توی این کشور منفجر بشه ! مثلا اگر همین کوکاکولا رو در یک بازه زمانی خیلی کوتاه آلوده کنن و بدن بیرون خیلی اتفاقات ناگواری ممکنه بیوفته وظیفه شما آگاه کردن مردم توی این زمینه اس پس به رسالت خودتون با جدیت عمل کنید
  • محمد ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    مسئولين فرهنگي جون من اصلاخودتونوناراحت نكنيدا!
  • موساد ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    1 0
    امروز تهران دومین هست
  • حسن ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    1 0
    من در ضمینه اقتصادی فعالیت میکنم، به امید خدا تصمیم گرفتم تا آنجا که در توانم هست از این به بعد به روشنگری و مبارزه با این قضیه بپردازم، اینم جنگه، جنگ
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اصل وجود چنین فروشگاه هایی برای مردم لازم وضروریه ولی ای کاش تدابیری اندیشیده میشد که اشکلات مورد اشاره را نداشت
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    عرضه دارید خودتون فروشگاه بزنید اسمشم بزارید مشرق...
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    چرا در این چندگزارشتون با مسولین ایرانی این فروشگاهها مصاحبه نمیکنید و سوالات و شبهات مطرح را از اونها نمی پرسید؟ یا مقامات مسول دولتی مربوط به این پروژه اینجوری خیلی بهترومنطقی تره
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    حرف درستی هست این طوری موضوع شفاف تر میشه تا گزارش یک طرفه
  • حميد ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    با اين سواد ( ضمينه =زمينه) شما بهتره از جات تكون نخري كه ابروريزيه !!!
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    البته باید به ایرانی‌‌ها توضیح دهید که چرا کیفیت "کارفور" که در فرانسه به منظور "چهار راه"است بهتر و ارزانتر از حاجی بازاری‌ها میباشد؟!!!!!!!!!!!!!!!!! اقلا، به لطف این مغازه‌ها، مدیریت توزیع کمی بهتر خواهد شد در ضمن اگر کوکا صلا سهینیستی است پس چرا این ننگ را به ملت شهید پرور تحمیل میکنید و روی بطری‌های کوکا صلا ایرانی‌ نوشته شده "کوکا صلا اصلی"؟ پس چرا ...صاحب شرکت آن بود در سالهای بعد از انقلاب؟!!!!!!!! تازه از آن بدتر، چرا در خانهٔ فرهنگی‌ ایران که دوباره توسط "آقای خاتمی" راه افتاد، بعد از هر سخنرانی کوکا کلا ۵۰ عدد و آب معدنی ۲ عدد روی میز گذشته شده؟! میتوانیم عراق شاتره، شربت نسترن به سبکهای پپسی و کوکا بسازیم و به نوش مردم دهیم!!! یا فقط بلد هستیم شعار بدهیم ولی‌ کار نه !
  • حميد ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 1
    چرا اينا اينقدر بيسوادن!!!!!!!! اقاي مشرق شما چرا توجه نميكنيد !!!! بابا با سواد تو رو خدا به اين حوزه ها وارد نشيد...عرزه نه عرضه
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    یهود هم دین خداست، که فقط مال خودشان است کیه بدتر است یهودی یا سلفیست یا وههابی نوزاد کش شیعیان؟!!
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اگر بد است پس چرا ارزانتر، بهتر است و چرا اجازهٔ باز شدن گرفته از خر شیطان بیا به زمین
  • irani ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    کوکا مصرف کننده خود را مسموم نمیکند چون خیلی‌ برای برند او بد است و تصویر خوبی‌ از خود به جهانیان نشان نخواهد داد وال شما راست میگوید که کوکا به جنگ زمزم بره با آن همه خود فروش که تولیدات داخلی‌ را از اعتبار بیندازد ! این یک طور جنگ اقتصادی میباشد
  • mohamad ghaderi ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    مردم انقدر از گرانی ها تنگ آمده اند که صهیونیستی بودن برایشان فرق ندارد اگر جایی اسلامی قیمت بهتر مدهد بگو
  • طالب ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    مرد باش و بجنگ ! اگر به خاطر نخریدن از حامیان اسرائیل از گشنگی مُردی مطمئن باش شهید خواهی بود ...
  • يك روحاني از مشهد ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام اگر اين اسناد صحت داشته باشه كه همينطور به نظر ميرسه بايد براي بي غيرتي برخي مسئولين حسرت خورد
  • امیر محمد ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    حميد خان!!! گرتو بهتر میزنی بستان بزن!
  • ایمان ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اول.... ثانیا در وحله ی اول باید از واردات این چنین محصولاتی جلوگیری بشه وگرنه ربطی به هایپر استار نداره چون توش محصولات ایرانی هست و در وحله ی دوم باید اطلاع رسانی بسیار بیشتر مخصوصا در حوزه ی رسانه و مخصوصا در بین سریال ها و فیلم های پر طرفدار گذاشته بشه. ثالثا خود مردم نخرن و از هایپر از جنبه های درستش استفاده بشه رابعا محصولات تولید داخل و با کیفیت و قیمت مناسب جایگزین بشن . در غیر این صورت تمام این اطلاع رسانی ها و این تحقیقات با کمال احترام یعنی کشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششک :( یا علی
  • قربانی ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    فروشگاه هایپرسان چی؟
  • نیهاد ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام لطفا پیگیری کنید و ببینید چرا در چهارراه مسجد در سعادت آباد طاق و بام مسجد بصورت ستاره ساخته شده است؟................خیلی جالب بود برام
  • بنده خدا ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    لعنت بر اسرائیل و خائنین به نظام اسلامی و مردم ایران
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    امروز از همین مجموعه اس ام اسی تبلیغاتی برایم رسید لعنت به کسانی که در این زمینه مسئولیت دارن و از روی حماقت و نفهمی و نادانی و یا حتی دانسته به خاطر منافع شخصی و انواع پورسانت و سوء استفاده اجازه ورود و سرمایه گذاری به اینها رو تو سرزمینی میدن که 8 سال پیر و جوونش به خاطر خاک پاک و دین و سرزمینش مظلومانه خون دادن لعنت به ما که سکوت کردیم و بی خیالیم
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    بدور از صحت و سقم مطالب مشرق ، فروشگاه هایپر استار بسیار مشتری مداره و الحق و والنصاف از همه لحاظ نمره شون بیسته
  • محمد علی ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    -مسئولان چرا هشیار نیستند ؟ به هر کسی مجوز ندهید -انها برای تصرف اینده ایران ممکن است طرحهای دراز مدت داشته باشند-همه بهوش که دشمن با هر لباسی ظاهر می شود.والسلام
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    یه گزارشم راجع به مغازه مش فتح ا... سر کوچه ما بزنین خیلی از این محصولات کوکا کولا و نستله و آبمعدنی دماوند میفروشه
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    مشرق این کامنتای مخالفی که برای دو گزارش هایپراستار گذاشته شده رو تبدیل بکن به یه شبه طومار ، بفرس برای مسئولان ذی ربط
  • شهروند متعجب ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 1
    عقب مانده ها حالا یک جای استاندارد واصولی بازشده که حداقل 1000 نفر سر کار امدند شما هی جو سیاسی بدید همون بهتر که تو بیابان و خاک وخول نمایشگاه عرضه مستقیم بزنن مردم سر وکول هم بالا برند و جنس بنجول بخرند واپسگرای تا کجا شاید هم تخفیف های هایپر منافع شما را به خطر انداخته
  • عمو ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    جدی؟ اونایی که میرن هایپر از گرونی به تنگ اومدن؟
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    فروشگاه هايپر استار براساس آخرين متدها اقدام به فروش كالا و محصولات ميكنه روش data mining (داده كاوي ) كاري بقيه سوپر ماركتهاي بزرگ ايران از اون غافلن اگه صهيونستها بر دانش روز دنيا تسلط دارند به جاي حسودي به اون ابزار مجهز شويد .
  • ناشناس ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    این قدر دروغ تحویل مردم ندید این اراجیف مستندات نیستند اگر تحقیق می کنید باید علمش رو هم داشته باشید و درست تحقیق کنید هر کی تو ایران موفق بشه شروع می کنند به کوبیدنش متاسفم براتون ... در ضمن شما سواد فارسی هم نداری پس کارشناسی دروغ نکن ... سعی کن درست باشی و انسان و صادق. اینقدر دروغ نگید.
  • علی ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خواهشن مطالبی رو کور کورانه ترویج ندین. اولن اینکه نوشابه های پپسی، اسپرایت و کوکا توی ایران دارن تولید میشن. دوم اینکه الان با گور باباشون می خوان پول بفرستن اسرائیل سوم اینکه دست کم توی همه ی مغازه های تهران برند هایی که گفتی داره توزیع میشه و هیچ رابطه ای نداره . آخه چرا الکی اخبار میزارین.... چشماتونو باز کنین لطفا
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    احمقانه !! پس لطفا نوشابه نخورید ! کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی هم استفاده نکتید ! خودرو هم همینطور !! و خیییلی چیز های دیگه ! چون خیلی از این ها یا مستقیما مال یهودی ها هست یا اعضایی دارند در این مجوعه ها یا دوست هستند ! سود فروش همه هم می ره به جیب این دوستان !!
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    وحله؟؟ يا وهله.. تا شما باسوادها بخواهيد محصولات بهتر را جايگزين کنيد ملت رفته ته دره. ما زمان جنگ حاضر بوديم از گنداب نيزارها آب بخوريم اما لب به پپسي نزنيم شما رو نمي‌دونم که فقط فکر و ذکرتون کيفيت کالاست نه حلال بودنش و مورد رضاي خدا و امام زمان بودنش..
  • پریسا ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ضمن عرض خسته نباشید ! باید گفت این محصولات به وفور همه جا هست سوال من اینه که چرا به شعور مردم توهین میکنید؟ یعنی این اسنادتون تو حلقم ! لطفا کسی که خبر میزاره حداقل دوره پیش دبستانیو با موفقیت پشت سر گذاشته باشه و به سندروم دان مبتلا نباشد! با تشکر
  • طلبه مشهدی کرمانشاه ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خبر فوری/ خبرگزاری فارس مدارک صحت طلبه بودن آن مشهدی که در کرمانشاه مورد حمله قرار گرفت را منتشر کرد و ادعای قبل ... مبنی براینکه آن شخص طلبه نیست نقض شد
  • رسول ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ما هميشه دنبال حاشيه ايم ضعفه مون همينه بايد ديد كي امضاءكرده تا هايپرسان افتتاح بشه خلاصه همينطوري نبوده كه اون شخص بايد پيدا ونابود يشه وگرنه ديدن همچين چيزايي بدور از انتظار نيست
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ضمن عرض خسته نباشید ! باید گفت این محصولات به وفور همه جا هست
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    شرم باد بر برخی مسوولین که بی حیایی رو از حد گذروندن. آقای مسوول میدونی رو خون چند تا شهید پا گذاشتی تا این پست مسوولیت و ریاست رو بهت بدن. شرم کن. اصلا میدونی بصیرت یعنی چی؟
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اين مزخرفات چيه به هم وصل کرديد اسمشو گذاشتين گزارش!
  • سيد علي ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اگه اينطور پس مسئولين اگرسكوت كنند خيانت كردند
  • یاس ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    آنچـــه حـــدی نـــدارد خـــریت اســــت!
  • یاس ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    آنچـــه حـــدی نـــدارد خـــریت اســــت!
  • حسن ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    عقب مونده خودتی شهرووند مثلا محترم، 1000 نفر اومدن سره کار ، ولی در عوضش ببین چه عده زیادی بی کار خواهند شد، چه تبعاتی در دراز مدت خواهد داشت و همه چیزایی که تو نمی فهمی و براش متعجب شدی، ما از سر و کول هم بالا میریم، باشه، تو هم له له میزنی برا چند درصد تخفیف!!
  • حسن ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    آقای Irani مثلا دانا!! که کامنت نوشتی، بله مسموم فوری نمی کند، مثل اعتیاد، کیف داره، عوضش ضرر داره، به مرور از یه جایی آدم میخوره که خودش هم نمی فهمه، فوری که قرار نیس صدمه بزنه
  • حسن ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    حمید جان، تا وقتی امثال تو هستن که به یه اشتباه تایپی آرمان یه نفر رو مسخره میکنن، دشمن و هایپر استار و اسرائیل نمی خوایم، من آخرای درس دوره کارشناسی ارشده mba ام هست توی یه دانشگاه خوبه ایران، اشطباح حم حر چغد بخوام می نوی صم طا کور شی ملا نغطه ای، همئید خان ظبل :)
  • حسن ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    همین که نوشتی از خر شیطان بیا به زمین، لو میده ترجمه کتابی تو، تو ایرانی نیستی، ما به اینا میگیم نفوذی، اونی که از سره بی چارگی و بیکاری رفته زبون یه کشور دیگه رو یادگرفته تا بتونه دو کلمه دفاع کنه و سه کلمه اطلاعات ترجمه کنه، اینم داشته باش : شتره چهارپا در خوابیدن شبانه خواهد دیدن دانه دانه پنبه ، اینم اضافه کن به دایره ضرب المثلات شکلاتی!
  • حسن ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    عمو حرف ت خیلی درست بود! اونی که نداره، اصلا هایپر ترجیح میده نره که چشمش نیفته به چیزایی که خودش و بچه هاش نمیتون بخرن!
  • امير احمد اكبري اسبق از تبريز ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خواهشا و خواهشا در مورد منشا مواد اوليه كارخانجات نوشابه سازي كشورمون تحقيق كنين اين مواد براي مصرف در كارخانجات كشور از طريق مصر وارد ميشه و اونا هم از اسرائيل وارد ميكنند آيا اسرائيل مواد غذايي سالم براي ما صادر ميكنه؟
  • زهی ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    به امید نا بودی اسرائیل کثیف و به امید بیداری مسئولین در برخورد با وارد کردن این کالا ها
  • ارش ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اینکه اسراییل دشمن ماست درست.اما چراهمه چیز رابه هم گره میزنید اولا تمام اجناس شبنم دارند وبه قول خودتان قانونی هستند دوما باعث اشتغالزایی بسیاری ازجوانان شده اند سوما اکثر این اجناس رافوشگاههایی مثل رفاه باقیمت بالاتر دارند میفروشند نمی دانم چرا انها اسرایلی نیستند..نکته اخر اینکه هایپر اصفهان رایک ایرانی ویک نفر عرب راه اندازی کرده اند گرچه تمام اجناس ازدبی امده ومتاسفانه سرویس فرنگی بیشتر ازایرانی است وتااین اندازه غربی ساخته انداما باید شماها هم جانب انصاف رارعایت کنید وهمه چیز رابه پای امریکا واسراییل نیاندازید مسولین اگر راست میگویند به فکر تورم واقتصاد مردم باشند نکته اخر اینکه یک فرد کره ای هایپر اصفهان رابه قیمت ماهیانه 3میلیارد تومان اجاره کرده
  • محمد ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    چيه آقاي مدير روابط عمومي هايپراستار؟ خيلي سوزونددت اين گزارش؟
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    پپسی، اسپرایت و کوکا هيچ جاي دنيا حتي در ايران بدون ليسانس و مجوز شرکت اصلي اجازه توليد ندارند.
  • فرشاد ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    همه اینها دروغ است .مسئولین هایپر چون باج به یک عده از اقایان نداده اند و از یک طرف آقایان میخواهند مردم در گرسنگی و بدبختی بمانند این دروغها را می گویند . اگر جرات داری منتشر کن حقوق بگیر آقایان .
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    هر چیزی بیرون ایران تولید شه ممکنه سهمی از اون برای صهیونیست ها باشه. حالا که چی؟ اگر این محققتون!!! وقت می ذاشت به جای سرچ سایتهای ابکی فکرشوبه کار می انداخت راه حلی برای مشکل فقر مردم, اونهایی که ماهی 16 میلیون تومان برای درمان سرطان باید بدهند, بچه هایی که توی کلاس در بسته زنده زنده یم سوزن می داد, شاید خدا راضی تر بود. والله اعلم.
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    آقا تو رو خدا مشکل روان مردم رو که دنبال رسوا کردن هم هستن حل کنید. من اپل دارم ازش لذت میبرم ولی میکم مرگ بر اسراییل. از برنامه آماری استفاده میکنم که نویسنده اش یهودیه ولی باز دلیل نمیشه که اسراییل رو حمایت کنم. ولی میبینم که برادران مسلمان برای همدیگه میزنند تا زیر پای همدیگرو خالی کنند. برای این بیماریهای روانی گزارش تهییه کنید
  • نیما ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    بدبختی ما از بدبختی ماست. اینطورنیست؟
  • mahini ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    محله بهار و ارم مسجد ندارد به گزارش صنوبري خبرنگار ما از جلسه امروز امور مساجد تهران كه نقشه جامع و نقشه راه مساجد تهران را مطرح شد دراين جلسه در خصوص برخي محلات هم صحبت شد اما در مورد محله فردوس والهام و بهار صحبتي نشد اين محله كه بين ستاري و بزرگراه شهيد باكري قراردارد و فروشگاه بزرگ و مسئله دار هايپر در آن واقع است فاقد هرگونه مسجد و حسينه است كه نياز دارد رسيدگي شود و اين در حالي است كه اغلب ساكنان محله ارم از.......... هستند!
  • ساسان ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خوندم فقط خندیدم اصلا هایپراستار مال اسرائیل فعلا که دارند بهمون خدمت می کنند و ما هم ازش حمایتت می کنیم لطف نظر درج شود مشرق جدیدا نظرات مخالفو تایید نمی کنی چرا؟
  • ایرانی ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ای آقا...شما که میخوایید یه سری آدمو شیر کنید برن اونجا رو هم تسخیر کنن...دیگه صغری و کبری چیدنتون چیه؟
  • حسین ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    این ازبی عرضگی مسولین است که چنین گاف بزرگی ازش در میاد حالا که اونا عرضه ندارد این تکلیف شرعی رسانه های متعهد است با این صهیونیست های جانی مقابله کنند
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    حسن جو نده پس هواپیما نخرید چون ساخته امریکاست خیلی از داروها با تکنولوزی اسراییل ساخته میشه چاه نفت را هم ببندیم چون تکنولوزی نفت مربوط به استعمار انگلیس و امریکاست خیلی خارج می زنی حسن
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خداخیرت بده، ولی سعی کن تو "ضمینه فرهنگی" وارد نشی..
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    دارم میبینم، فشار لهت کرده..
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اگر دنبال مقصر میکردید فقط کافیه تو آینه خودتون را نگاه کنید. اینها با تبلیغ بوسیله رسانهای ماهواره ای بازاریابی کرده و شما بی اجبار وابسته و ناآگاهانه مشتری دائم اینها میشوید.
  • حامد ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    لو ان لی بکم قوه . . . کاش قوای یاوران قائم را داشتم . . .
  • دوستدار ایران اسلامی ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    وقتی بجای نوشابه کوکاکولا بعد از انقلاب نوشابه پارسی کولا تولید شد. با تعجب دیدیم که در زمان ریاست خاتمی آنهم با بودجه استان قدص رضوی کارخانه کوکاکولا با برچسب (اصل) شروع به تولید می کند جای سوال می باشد که کالای دیگری که برای شیعیان امام رضا منفعت داشته باشد نبوده که هم اکنون هم تولید می شود.سودش به جیب چه شرکتی می رود.؟
  • مردم ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    هر کاری جرئت می خواد .
  • نه متعجب خارجی ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    مسلمان با خرید کالا نباید پول خود را سرازیردر جیب کسی کند که برای پیغمبرش کلیکاتور می کشد یا قران را آتش می زند. و دشمن او می باشد . و هر فرد و گروهی که کمک به ساخت و اجرای این فروشگاه کرده باشد دشمن قلمداد می شود.
  • ذره بین ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    کسی که این مجموعه را به ایران آورده بقال سر کوچه نبوده بلکه حتما از مسئولین بوده جای بسی تعجب می باشد !!!
  • ناظر ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    وقتی که تازه کوکا دوباره در مشهد تولید شد با تعجب می دیدم که کارخانه کوکا از بقالیها جعبه خالی نوشابه های دیگر را با قیمت بالا تر می خریدن که بقالی دیگر نتواند تولیدات داخلی داشته باشد.
  • حزب الله ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    موسیو قاراپه دم تو وگردن کلفتت را می گیرم می اندازم بیرون.
  • حمید ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    من فقط نیمه لیوان را می بینم.
  • همراه اسرائیل ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    در مورد فروشگاه بنتون کمی بگوئید که در تهران چندین شعبه دارد.
  • ناظر ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    چنین فروشگاهی در مرکز شهر بنام فروشگاه قدص واقع در میدان خراسان وجود داشت در چندین طبقه ولی چرا تحطیل گردیده و خاک می خورد.؟
  • دانا ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خنگول ناشناس اولش ارزون می دن وقتی با کالاهائی که خودشون می خواهند تو آلوده خریدش شوی آنگاه فرهنگش را قالب می کند .
  • صادق ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ناشناس ......خودتی اگر در مورد یهود می خواهی بدانی قرآن بخوان.
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ناشناس یا تو خنگی یا خودت را زدی بخنگی نوزاد کش قزه = صهیونیست
  • ناظر ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ارزانتر می دهد تا تورا بکشد به فروشگاه تا بتواند کالاهای مورد نظر را بتو قالب وتورا آلوده ان کالا کند
  • جواد ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ای خاااااااااااااااااااااااک !!!!!!!!!!!
  • ای نادان ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    از نوشتن اسمت پیداس که چقدر فارسی را دوست داری
  • شمیران همسایه گردن کلوفت ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اگرمن این جمله را بنویسم گردن کلفته میاد مگیرمنو.
  • نادر ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    یعنی چه اجناس را بیاوری در دید همگان بگذاری بعد بگوئی نخرید مگر آقای هویدا نخست وزیر است ؟
  • مغرب ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    قربانی دارم تبلیغ می کنم تا بری ببینی چیه.
  • جهود ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    من گردن کلوفتم لعنت پذیر نیستم.
  • آشنا ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    می خواهم بگم ولی گردن کلوفته چی؟
  • واقعیت ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    بار اول که تریاک تو ایران پخش کردن نه تنها ارزان دادن بلکه سوخته آنرا به دوبرابر خریدن.که همفکران تو ناشناس در آن زمان گفتن نمرشون بیسته . ولی حالا چه اتفاقی افتاده روی دست ایران آلوده به مواد مخدر .
  • خارجی ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    + کالاهای مورد نظر هایپرستار نمی باشد .
  • پیگیر ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اول یک کپی برای گردن کلوفت بفرس.
  • واقعیت ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    کدام دانش روز مردم را مصرف زده کنیم
  • واقع بین ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ناشناس خارجی چرا وحشت داری از آگاهی مردم مشرق کمی در مورد فروشگاه های بنتون بنویس. ممنونم.
  • حقیقت تلخه ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    چیه از آگاهی مردم می ترسی نوشابه کوکا با سرمایه استان رضوی بامواد اولیه از شرکت اصلی می باشد سود به جیب دشمن
  • امیر ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    من یه سوال دارم مگه ما نمی توانیم یه فروشگاه مثل هایپر بزنیم ایرانی باشه تمام جنسهای هایپر در بازار تهران هست چرا خوده ایرانیها همچین فروشگهای باز نمی کنند .
  • دانا ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خبیس می شود لوازمی خرید کرد که مستقیم به جیب صهیونیسم نرود.
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    کسانی که پروژه فرودگاه امام را از دست صهیونیستها در آوردند کجا هستند؟
  • مردم ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    تو خودت شعور نداری که ترسیدی این درامد (لقمه حرام) از جیبت بپرد .
  • نادر ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    چرا خوابت را تعریف می کنی خواب زن چپه.
  • دیده ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    همش نه ملعون
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    موتورولا نه و کوکاکولا نه و نستله هم نه چون کلا بیزاریم از هرچه که بنفع خونخواران صهیونیست تموم بشه .
  • دانا ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    باید شرم کند گردن کلوفت.
  • دانا ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    ای سود جو حقیقت تلخه
  • amin ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    کسی که با اطلاع از صهیونیستی بودن این فروشگاه ها از اونا خرید میکنه خائن به اسلام و رسول الله است ای کاش مسلمونا یه مقدار غیرت و بصیرت داشتن تا به خاطر شکم دینشون رو نفروشن
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    بله بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله
  • سای ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    چه بگویم که ناگفتنش بهتر است.
  • صالح ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    فروشگاه هایپراستار مورچه نیست که وارد شود و فعالیت کند. مرگ بر همدستانشان.
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    برو بابا
  • میمی ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    خداییش اون عکس آخر رو خوب اوردین همچین نوشته ای رو من هم تو یکی از سایت ها نوشتم حتی تو فیسبوک هم گذاشتم ... نوشته ی خوبی بود و تاثیر گذار ....
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    باید "بسیج دانشجویی" واکنش نشون بدند
  • ایمان ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    باید یک اقدام فراگیر انجام بشه و تعطیلی پایگاه های صهیونیست به یک "مطالبه عمومی تبدیل بشه
  • محمدباقر ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    نمایندگان مجلس در خواب هستند.مشرق نیوز باید پرچم دار این جریان بشه تا پای عمال رژیم صهیونیستی از ایران قطع بشه.یا علی مدد
  • شهروند بصیر ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    منم با حسن موافقم.افسوس که کسانی همچون "شهروند متعجب" تا نوک دماغشونو بیشتر نمیبینن
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    مسئولین فرهنگی و اقتصادی خود را به خواب زده اند
  • مهدی ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    من خبرنگار هستم.میخواستم برای یکی از خبرگزاری ها گزارش بگیرم و مصاحبه.اصلا هیچکدام از مسئولین هایپراستار پاسخگو نبودند.کجایی کاری بابا.دلت خوشه ها
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    و افسوس از غفلت مسئولین
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    آره والا.وقتی طرف میره و سیصد هزار تومان خرید میکنه.لابد از گرونی به تنگ اومده دیگه.طفلک
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    باید مردم واکنش نشون بدن.از مسئولین که ناامید شدیم
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    باید این اعتراض به یک مطالبه عمومی تبدیل بشه
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    نمره ی بصیرت شما هم متأسفانه صفره،صفر
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    آفرین به مشرق.ولی به این گزارش اکتفا نکن.برو سراغ مسئولین
  • ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    منم موافقم.پیگیر این گزارش باشید.نذارید که ماست مالی بشه قضیه
  • ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    آيا براي مسلمانان خريد كالاهاي اسرائيلي كه در سرزمين اسلامي به فروش مي‌رسند جايز است؟ بر آحاد مسلمين واجب است كه از خريد و استفاده از كالاهايي كه سود توليد و فروش آنها عايد صهيونيست‌ها كه با اسلام و مسلمين در حال جنگ هستند، مي‌شود، اجتناب كنند.
  • ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    بیانات رهبر معظم انقلاب رو ندیدی علی آقا؟ یه بار دیگه ببین
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    دوستان!!!!!!!!!! الحق که شما از دوستان این رژیم جنایتکار هستید که اینجوری نظر میدی
  • ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    آی کیو.توی گزارش هم گفته شده که همه جا هست و آسیب شناسی شده.و باز گفته شده که چرا روی هایپراستار تاکید شده.چشاتو وا کن.درست گزارشو بخوون
  • ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    واقعا خسته نباشی با این کامنتت.خیلی خسته شدی واقعا
  • ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    نظری از طرف مدیران هایپراستار
  • ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    فعلا که سکوت کردند و حواسشون جای دیگه ای پرته
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    نباید روشنگری به همین گزارش ختم شود.اگر راست می گویید با مسئولین مصاحبه کنید
  • ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    هایپراستار باید تعطیل بشه.
  • ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    کمیسیون امنیت ملی مجلس و کمیسیون اصل 90 باید پیگیری کنن
  • ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    و لعنت بیشتر بر همدستان داخلی انها .امیدوارم این فروشگاه بسته شود . در زمان چه کسی انها امدند این دکان ریا را باز کردند؟؟!! از موادی که از انجا می خرید مطمئن نباشید انها با همه چیز خصوصا غذا همه مردم جهان را به سرطان مبتلا میکنند هم مردمان را عقیم میکنند تا جمعیت دنیا را کنترل و کم کنند من دچار توهم هم نیستم این ثابت شده است و یکی از اهداف کمیته 300 و بیلدربرگ و کسینجر و بیل گیت است . انها مردم جهان سوم به قول خودشان را "مصرف کنندگان بی مصرف "میدانند و حطاب میکنند که باید انها را کم کرد چون منابع جهان محدود است و نباید توسط انها مصرف شود . حالا هی بروید برای یک قزان ارزانتر ازشون خرید کنید .مرگ بر دشمنان بشریت.
  • ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    شما مثل اینکه خبر ندارید که ..... شما فهمیدید ...؟
  • غريب ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    متاسفم اگر صحت داشته باشد و ما از اين موضوع دق کنيم جاي تعجب نيست. خدايا خودت فرج مهدي فاطمه رابرسان که ما از ديدن اين گونه مطالب به تنگ آمده ايم
  • فراهاني ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    باسمه تعالي هايپر استار! هايپر سان! هايپر مون! هايپر پيرايوا! سلام بر مسؤولين اطلاعاتي! صبح آقايان بازرگاني بخير! ...
  • مسافر ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    خدا خیرت بده برادر
  • ایمان ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    کم کم به مسلمان بودن خودمان شک می کنم . اون همه شعار و ادعا در کنار این همه خودفروختگی و دوستی با دشمنان خون آشان صهیونیست . راستی مجلسی ها چرا کاری نمی کنند .
  • ناشناس ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    دست مسئولان این سایت درد نکنه به خاطر گزارش شعور مردم که هیچی فرض می کنن نمی دونم چرا دقیقا کارهای می کنند مثل کارهایی قبلا دیدیم در گزارش قبلی عکس زن مدیر هایپراستار و گزارش سطحی یک سری عکس اینجا هم یک سری دیگه
  • قاسم ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    اگر کسی چشم بینا و گوش شنوا داشته باشه و اهل تحقیق و خصوصا طرفدار صهیونیسم نباشه!! بدون اینکه بهش بربخوره باید حقیقت رو قبول کنه. از مشرق باید خیلی تشکر کنم که اذهان عمومی رو روشن میکنه. کاش اذهان مسئولین هم بیدار بشه. کاش. کاش دست خائنین به اسلام و وطن عزیزمون رو بشه..........
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    أنیا در تامل با هم ادامه فعالیت میده. ما متاسفانه بجای اینکه در دنیا حضور داشته باشیم و سهمی از این دنیا را برای خودمان داشته باشیم دایم در حال دفع کردن هستیم.
  • اول فکر کنید ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    نویسنده این مقاله به مدت طولانی در یک محیط تاریک خود را مبحوس کرده و بعد از پریشانی شدن بسیار شروع به کنار هم گذاشتن سرنخهای پلیسی اش کرده است به پاسخ یک سوال من کاش می تونستم دسرسی پیدا کنم آیا هنرما ایرانیان در بزرگ شدن تخریب دیگران است یا ....
  • ناظر ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    جناب ارش اون عربی که میگی با ایرانی شریک است عرب از قطر می باشد که اگر مطلع باشید جدیدن قطر در انتخابات ریاست جمهوری اسرائیل 6000000 دلار کمک مالی بلا عوض کرده.
  • صادق ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    چرا اجازه برای پخش مواد خارجی ؟ چرا برای تولید جزب سرمایه نمی کنید؟
  • آشنا ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    گزارشی در مورد فروشگاه های بنتون هم داشته باشید.
  • همراه ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    دروغ که هناق نیست. من خودم تو کارخانه پارسی کولا کار می کنم و مواد اولیش هم شکر و گاز کربن است .
  • بیننده ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    بیدارن ولی گردن کلوف چی؟
  • صادق باش ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    ناشناس چند درصد شریک هستی تو فروشگاه ؟
  • امین ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    چشماتو بازکن تا بدبخت نباشی.
  • ناظر ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    خدمت از دشمن هه هه هه انگلیس هم در 60 سال پیش خدمت کرد به مردم ایران تریاک را معرفی کرد کسی مصرف نکرد داد داروخانه ها گفت برای دندان درد خوبه.
  • کار خوب ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    اول باید مانع را بر طرف کرد .(گردن کلفت)
  • واقعیت ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    نمیدانی چرا امیر چون فروشگاه قدص واقع در میدان خراسان داره خاک می خوره .!!
  • نادر ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    البته این شامل مسئولین بیشتر می شود.
  • آشنا ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    کلاهت را بگیر
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    گردن کلفته
  • یاد اوری ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    فروشگاه های بنتون یادت نره.
  • دانا ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    زیربت در این مورد.
  • بیا بیرون ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    توکه از این فروشگاه اینقدر بدت می اید اونجا که هستی خرید نمی کنی؟
  • دانا ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    یک کلام از مادر عروس بشنو.
  • دانا ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    همین که تو خبر داری با قاصبین کشور کانادا بسه.
  • ........... ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    خب ما می تونیم گردن کلفتیم.
  • .................. ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    شیتلی می رسه
  • صالح ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    ناراحتی از اطلاع رسانی به مردم نونت می شه آجر.
  • آشنا ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    درامد نامشروع را قطع کنیم دفع کردن است پس بخور.
  • دانا ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    مثل اینکه تو هم شریکی .
  • مشاهده ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    این فروشگاه بازرقوبرق اجناس بی مصرف را بخورد ما می دهد و مال اندوزی برای خارجی می شود.
  • علیرضا ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    شما نخر از اجناس خارجی .... با همین جنس های گلاب داخلی حال کنه .... دیگه بحث نکن
  • علیرضا ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    برادران و خواهران عزیز .... از خودتون فتوا صادر نکنید ... اگه واقعا مسلمونی برو از مرجع تقلیدت کسب تکلیف کن .... تمام شد رفت ...
  • ashkan ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    از فروش ماهیانه ۲۴ میلیارد تومانی هم مطلب بگذار. با رکورد فروش روزانه ۱.۸ میلیارد تومان
  • مانی ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    من هم هین الان یه پیج تو WIKIPEDIA میسازم و میگم که مشرق نیوز یه شرکت خبریه که زیر نظر سرویس جاسوسیه امریکا و اسراییل فعالیت میکنه... که بفهمید هیچ تضمینی به درستی مطالب WIKIPEDIA نیست شما خودتون آمار می سازید و خودتون ازش بهره برداری می کنید
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    و کسانیکه از روی احساس یا سیاسی کاری و بدون دلیل و مدرک تهمت میزنند نیز در آتشند
  • شهرام ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    نفی کردن تنها جواب نمی دهد. باید بموازات آن فروشگاهی زنجیره ای با خدمات مشابه پارکینگ رایگان عالی و تنوع جنس با کیفیت خوب و قیمت مناسب با دسترسی ترافیکی خوب ایجاد شود آنگاه ببینید مردم از کدام فروشگاه استقبال می کنند.
  • علیخانی ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام به همه چرا با هم دعوا می کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه خرید جنسی مشکل داشت اصلا" نباید وارد میشد پس وقتی وجود داره پس خریدش هم مشکلی نداره
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    آقای Irani مگه به اون قسمت از گزارش توجه نکردی که کیفیت کوکای هند چه جوری بوده ؟! تازه به نظرم این نظریه که از مواد با ویژگی های منفی استفاده بشه بعید نیست حتی سوژه سزیال ها هم در آمریکا شده !
  • عاشق مردم خوبم ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    عزیزانم حالا بده یه شرکت اومده داره جنس خوب به مردم میده اگه شرکتهای داخلی میتونن باهاش رقابت کنن و کیفیت تولید خودشان رابالا ببرن نه مثل خودرو سازی داخلی که خون مردمو کردن توی شیشه و از حمایت و پول بیت المال استفاده کرده اخرش هم با ارز مبادله ای برامون حساب میکنن و دم از تولید ملی و زندگی خوب حق هر ایرانی و غیره حرف میزنن وهر ایرانی امروز برای یه گونی برنج تا نصف روز در صف ...
  • مجید ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    من با عقب مونده ش موافق هستم
  • مجید ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    زدن حرف مفت ممنوع مشرق
  • محسن ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    0 0
    اینطوری نگاه کنید که: سود واقعی آن در جیب مردم میرود
  • امين احمدپور از اصفهان ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    0 0
    از ژاپنی پرسیدن چرا نمیگی مرگ بر آمریکا که بمب اتم را روی شما تست کرد گفت مرگ بر آمریکای من همون تلفن پاناسونیک ژاپنی که روی میر رئیس جمهور آمریکاست هم وطن عزیز وقتشه خودمون کلاهمون را قاضی کنیم و کم کاری شخص خودمون را گردن مسئولین کشور نندازیم میدونیم داریم کمک اسرائیل میکنیم ولی بازم اجناسشون را میخریم
  • ماحسون ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    0 0
    به ن/رمن تا زنده ای باید بخوری بیاشامی ول کنید تورخدا ایرانی ها طبقه3هستن
  • وافر ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام از اینکه وبلاگ به این خوبی وبا مستندات کافی دارید واقعا ممنون من در حال نوشتن مقاله ای با موضوع نقش صهیونیست در تغذیه هستم کار بسیار سختی را شروع کردم متاسفانه منبع در این زمینه بسیار کم است اگر می توانید در این زمینه به من کمک کنید مقاله ویا سایت معتبر و... را معرفی کنید ممنون می شوم مرا در این امر خطیر یاری کنید باشد که این امر مرضی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)قرار گیرد
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    هر روز از این هایپر استار ها در حال ساخت است چرا کسی جلوی آن را نمی گیرد چرا مسلمانان را در دام این غاصب ستمگر قرار می دهند الهی به زودی زود نابودی اسراییل و یارانش را به حول و قوه ی الهی خواهیم دید و این وعده ی خداست این ستمگر اگر تمام مال دنیا را هم داشته باشد مانند قارون هم کیششان حتما به قعر زمین خواهند رفت و ان شا الله نابود خواهند شد الهی......................... امین
  • بهداد ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    100 سال زندگی عقبیم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس