کد خبر 187321
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲

سعید حجاریان که صحنه سیاسی کشور را در آستانه انتخابات برای ورود اصلاح طلبان آماده میبیند از خاتمی خواست تا در این دوره از اتخابات برای اصلاح ططلبان " قلندری" کند.

به گزارش مشرق به نقل از جهان، برخی سران اصلاحات این روزها به این نتیجه رسیدند که نظام از آنها تقاضا خواهد کرد در انتخابات حضور داشته باشند؛ به همین خاطر سعید حجاریان یکی از تئوریسین های جریان اصلاحات معتقد است خاتمی باید در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ حضور داشته باشد. 

وی از خاتمی درخواست کرده تا به میدان بیایید و برای اصلاح طلبان "قلندری" کند. 

این در حالی است که خاتمی هنوز اوضاع را برای آمدن خود مناسب نمی داند و اخيراً نیز در پي تقاضاي بعضي فعالان سياسي و از جمله برخي زندانياني كه ورود وي به انتخابات را راهگشا مي دانند قاطعانه گفته است هرگز اين اتفاق نخواهد افتاد؛ شرایط رای من مثل سابق نیست و بعيد است به پنج میلیون هم برسد. 

از سوی دیگر خاتمی در برخی جلسات اخیر خود، صریحا اعلام داشته که قطعا صلاحیت وی در دوره آتی انتخابات از سوی نظام تائید نخواهد شد.

با این حال اصلاح طلبان که در پی کسب مشروعیت برای خود هستند، بازسازی بدنه خود را شروع کرده اند. 

قرار است در انتخابات پیش رو جریان اصلاحات مسئولیت ستاد انتخابات استان تهران خود را به احمد مسجدجامعی وزیر سابق دولت خاتمی و مسئولیت ستادهای شهرستان خود را نیز به معصومه ابتکار رئیس سابق سازمان محیط زیست دولت اصلاحات بدهند. 

برخی منابع نزدیک به اصلاح طلبان معتقدند هنوز بین خاتمی و عبدالله‌نوری بر سر رهبری اصلاحات در این دوره از انتخابات اختلافات زیادی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • عسگری ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    رد صلاحیت که چیزی نیست ان شاله توسط خداوند تو وامثال تو هر چه زودتر مجازات شوید
  • سعيد ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    اينو ميگن خودزني در حد اعلا اعلا. گربهه دستش به گوشت نميرسيد ميگفت پيف پيف بو ميده. اينم يه چيزائي تو مايه انتخابات آزاد و ايناس... از اين دست حرفا تا انتخابات زياد ميشنويم گوشاتونو آماده كنين. فقط هرچي به آخرش ميرسيم مواظب باشين از حرفاي اينا دوتا شاخ رو سرتون سبز نشه .
  • زنده باد بهار ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    همه آدما یه روز مجازات میشن ولی قرار نیست شما تعیین کنی کی مجازات بشه کی نشه
  • یک ایرانی ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    این خبر موثق را از کجا بدست می آورید ؟؟؟
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    هر آدم بی صلاحیتی باید رد صلاحیت شود. هر آدم مجرمی هم باید مجازات شود. بی صبرانه منتظر مجازاتت هستیم.
  • عبدالرحمن ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    انصاف داشته باشيد خاتمي كه بود ايراني عزت داشت در زمان خاتمي پنير 500 تومان بود در زمان خاتمي مردم تشويش اذهان نداشتند در زمان خاتمي 4 وزير تغيير كرد!! از سخنراني هاي خاتمي ادب ، متانت و علمي هم مي آموختيم.... خاتمي خوب بود
  • محمد ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    عجب!!!!!!!!! این عزت دادنش من و کشته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس