کد خبر 186892
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱

ثبت‌نام آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی دوم بهمن‌ماه از طریق شبکه اینترنت سازمان سنجش کشور آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، ثبت‌نام آزمون مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۲، دوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۱ بهمن‌ماه نیز ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، داوطلبان می‌توانند از ۲ بهمن امسال تا ۱۱ بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی اقدام کنند.

با توجه به این که پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لازم است داوطلبان به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با پرداخت ۱۴۴ هزار ریال برای ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام کنند.

آزمون مهندسی دوره‌های فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی در روز ۲۰ اردیبهشت سال ۹۲ برگزار می‌شود و اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص شرایط، ضوابط و همچنین کلیات آزمون نیز در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه ۲ بهمن امسال و از طریق سایت سنجش اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس