رسانه‌هاي ضد سوري جهان و نيز رسانه‌هاي اپوزيسيون ايراني، در روزهاي اخير، مانور رسانه‌اي گسترده‌اي را با عنوان "کشتار 300 زن و کودک در بمباران يک صف نانوايي در سوريه" کليد زدند در حالي که شواهد و مستندات بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد این اخبار یک ادعاي دروغین بیش نبوده است.

گروه بین‌الملل مشرق- رسانه‌هاي منظومه ضد سوري جهان و نيز رسانه‌هاي اپوزيسيون ايراني، ظرف روزهاي اخير، مانور رسانه‌اي گسترده‌اي را با عنوان "کشتار 300 زن و کودک در بمباران يک صف نانوايي در سوريه"  کليد زدند در حالي که شواهد و مستندات بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد آنچه بمباران یا موشکباران منطقه "حلفایا" در حماة بوده، ادعايي دروغین بیش نبوده است.

اما روز يکشنبه گذشته در"حلفایا" در حومه حماة چه رخ داد؟ آیا واقعاً قتل‌عامی در مقابل نانوایی این شهر صورت گرفت؟ واقعاً ده‌ها زن و کودک که در صف خرید نان بودند، کشته شدند؟ و آيا واقعاً بمباران هوایی یا نوع دیگری از موشک‌باران از سوي ارتش سوريه بر فراز این نانوایی انجام شده است؟

داستان روز یکشنبه 23/12/2012، ساعت سه بعد از ظهر (به وقت گرینویچ) شروع شد. یعنی پس از اینکه اطمینان حاصل شد ‌"اخضر ابراهیمی"‌ فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه وارد این کشور شده و شبکه قطری "الجزیره" اين خبر را به عنوان خبر فوري روي خروجي تلويزيوني و اينترنتي خود قرار داد:
فعالان سوری: ده‌ها کشته و زخمی در بمباران یک نانوایی در حلفایا

ناگهان تمام رسانه‌های غربي و عربي ضد سوري، شروع به جنجال‌سازي درباره قتل‌عام شهروندان سوری توسط جنگنده بمب‌افکن‌هاي ارتش سوریه کردند و گفتند که این قتل‌عام، ناشی از بمباران مردم "حلفایا" هنگام خرید نان از یکی از نانوایی‌های این شهر بوده و قربانیان آن ده‌‌ها زن و کودک بوده‌اند که تعدادشان به 300 کشته افزایش یافته است!

نمونه‌اي از اين دروغ‌پراکني‌ها را در تصاوير زير که برگرفته از صفحات رسانه‌هاي دشمن محور مقاومت اسلامي است، مي‌توانيد مشاهده کنيد:
















پایگاه خبری "الحقیقه" برای برملا کردن واقعیت این جنایت، به بررسی سه فیلم ویدئویی پرداخت که درباره این حادثه منتشر شده است.

نخستين فیلم را شبکه "شام" منتشر کرده است که از ابتدای بحران سوریه به انتشار اکاذیب معروف بوده است.

دومین فیلم را گروهکي موسوم به کمیته هماهنگی "حلفایا" منتشر کرده است.

سومین فیلم هم توسط یکی از اهالی منطقه فیلمبرداری و ارائه‌شده و نام و نشان خاصی ندارد.

می‌توان گفت، هر سه فیلم، حاوی صحنه‌های مشابه هستند، صرف نظر از اینکه یک فیلم از لحاظ زمانی بلندتر و یکی کوتاه‌تر است.


بررسی فیلم‌ها
یکم: در هر یک از این فيلم‌ها هیچ مدرک یا صحنه‌ای وجود ندارد که  نشان دهد قربانیان زنان و کودکان بودند، به جز یک زن و یک پسر جوان که احتمالاً رهگذر بوده‌اند بقیه همگی مردان مسن بوده‌اند. به طورکلی همه قربانيان، افرادي مظلوم بوده‌اند اما اینکه اکثر قربانیان، زنان و کودکان بوده‌اند در این فیلم‌ها هيچ مدرکی مشاهده نمی‌شود که اثبات‌کننده این ادعا باشد.

دوم: حداکثر شمار قربانیانی که در صحنه‌های این فیلم‌ها می‌توان پیش‌بینی کرد، بین 20 تا 30 نفر است. نیاز به یادآوری نیست که عمق فاجعه را با تعداد افراد اندازه‌گیری نمی‌کنیم اما اینکه در خبرها آمده بود که 300 نفر قربانی این جنایت بوده‌اند، قطعاً کذب است.

سوم: به طور قطع و با صراحت هیچ گونه بمباران هوایی و حتی بمب‌گذاری زمینی در آن روز در "حلفایا" گزارش نشده است. کوچکترین بمب یا موشک یا کوچکترین هواپیمای "میگ" در فيلم‌ها مشاهده نمی‌شود، در حالی که وقتی سخن از بمباران این منطقه با بمبی به وزن 250 کیلو گرم سخن به میان می‌آید، باید ویرانی و خرابی برجای مانده از آن بسیار باشد. در حالی که در نانوایی هیچ اثری از بمباران دیده نمی‌شود. مگر یک شکاف که مشخص است "راه فاضلاب" است که در جلوی ساختمان مورد نظر دیده می‌شود و در فيلم سوم کاملاً مشخص است. این راه فاضلاب به شکل سوراخی ديده مي‌شود که در آن تکه‌های سنگ ریخته‌شده به چشم می‌خورد. عجیب‌تر از همه این است که هیچ اثری از آثار خمپاره روی ساختمان و دیوارهای این نانوایی مشاهده نمی‌شود و حتی يک آجر آن هم خراب نشده است.



پوسترهاي طراحي‌شده توسط تروريست‌ها براي مظلوم‌نمايي بيشتر در فاجعه ساختگي حلفايا

تنها یک انسان ساده‌لوح است که ممکن است در چنین شرایطی، سقوط بمب یا موشک را در خیابانی کوچک و ساختمانی معمولی بدون اینکه هیچ ترکی برداشته یا حتی یک سنگ تخریب شده باشد، باور کند.

چهارم: نکته قبل، این سؤال را مطرح می‌کند که این تکه‌های سنگ و خاک و بلوک موجود در مقابل ساختمان (صحنه‌ای که در فيلم سوم مشخص‌تر است) از کجا آمده است؟ فیلم نشان می‌دهد که خیابان سالم است و همان طور که مشاهده شده، در آن هیچ اثری از شکاف بزرگی نیست که ممکن باشد این تکه‌های سنگ بر زمین و اطراف آن ریخته باشد آشکار است، بنابراین این تل خاک و سنگ که بین اجساد مشاهده می‌شود، از جای دیگر میان اجساد پخش و پراکنده شده است.

پنجم: در فيلم سوم ملاحظه می‌شود که امدادگران پیکری را از درِ یک  ساختمان یعنی از داخل آن خارج می‌کنند. پیکرهای داخل ساختمان چه آسیبی می‌بینند، وقتی ادعا می شود که این بمباران دروغين، صفی از مردمی را که در صف خرید نان بودند هدف قرار داده است با علم به اینکه این ساختمان هم آسیبی از بمب یا موشکی ندیده، چگونه می‌توان فرض کرد که قربانیانی که از داخل ساختمان خارج می‌شوند، کارگران نانوایی هستند؟

ششم: در فيلم شماره "1" فردی صحبت می‌کند. وی در دقیقه 1 و 34 ثانیه می‌گوید که امروز مورخ شنبه 21/12 است و این را چند بار تکرار می‌کند، در حالی که متوجه نیست که تاریخ را اشتباه گفته است اما طولی نمی‌کشد که در دقیقه هشت و 52 ثانیه، فرد دیگری به وی تذکر می‌دهد که تاریخ 23/ 12 است!

هفتم: در مقطع سه و 48 ثانیه فيلم اول و دقیقه دو و 16 ثانیه فيلم سوم، مردی را با لباس زیر (در حالی که بالاتنه و پاهایش برهنه است) زیر آوار می‌بینیم یعنی او توسط امدادگران یا چیزی شبیه آن برهنه نشده است؛ مگر می‌شود در سرمای زمستان در شهر بسته‌ای چون "حلفایا" که محیطی شبیه به عربستان و افغانستان دارد، فردی با لباس زیر و نیمه‌برهنه در صف نانوايی ایستاده باشد که بنابر ادعا اکثر آنان را کودکان و زنان تشکیل می‌داده‌اند؟


عکسي که از لحظه آغشته‌کردن نان به خون توسط يک شبه‌نظامي سلفي
براي اکشن‌تر کردن فيلم! لو رفته است


هشتم: یک صحنه منزجرکننده و نفرت‌انگیز در تمام فيلم ها مشاهده می‌شود و آن صحنه‌ای است که در آن شخصی به شخص دیگری که قرص نانی در دست دارد می‌گوید: "ع الدم، ع الدم"  یعنی "خوني‌ش کن! خوني‌ش کن! (تا ازش فیلم‌برداری کنیم) صحنه قرص نان آغشته به خون، فورا به پروفایل صدها کاربر اينترنت تبدیل می شود تا آدم‌های ساده‌لوح با دیدن آن دل‌شان به رحم آید و آن را باور کنند.

نهم: افراد مسلح محیط را پر کرده و فرامی‌گیرند، برخی لباس غیرنظامی به تن دارند و برخی دیگر لباس نظامی و با صورتی پوشیده، این چیزی است که بیشتر در فيلم سوم به چشم می‌خورد.

دهم: تقریباً تمامی اجساد به جز دو یا سه جسد، همگی سالم هستند و در آنها هیچ زخمی مشاهده نمی‌شود که نشان دهد، آثار برجای مانده از بمباران هوایی یا زمینی است.


نتیجه‌گیری نهایی
این اجساد متعلق به افراد مسلحی است که در حمله به منطقه مسیحی‌نشین "محردة" قبل از قتل‌عام روز یک شنبه یعنی در قبل از ظهر روز شنبه کشته شده بودند. در جریان این جمله بیش از 10 غیرنظامی نیز کشته و زخمی شده بودند که از آنها در این فیلم‌ها استفاده شده بود و این درحالی است که بین اجساد، جسد دو نیروی پلیس هم دیده می‌شد! اجسادی که آشکارا نشان می‌دهد مرتبط با صحنه نانوایی نیستند. این نتایج تا زمانی که شواهد و قرائنی فراهم شود که این دلایل را رد کند، به قوت خود باقی خواهد بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ذبیحیان ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    خدا ریشه هر چی تروریست تو جهان نابود کنه به امید ازادی و امنیت در سوریه
  • amin ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    سالها حافظ اسد بود و بعد از فوتش فرزندش بشارً اسد ، کشوری که تنها یک حزب دارد ، این کشور دیکتاتوری نیست ؟
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    نه این ادم کشی(آدم خواری) خوبه
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    ممکنه دیکتاتوری باشه . ولی باید حرف اول و آخر در سوریه توسط مردم سوریه زده بشه که اکثریت خواهان نظام فعلی هستند (منظورم از نظام شخص اسد نیست ) در ثانی افرادی که در ایران بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند چه طوری در سوریه از یه سری گروه تکفیری و وهابی با عقاید رادیکال حمایت میکنند ؟!!!
  • yaser ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    سالها حیدر علی اف و بعد از فوتش الهام علی اف :) آیا این کشور دیــــــــــــــــــــــــکتاتوری نیست؟ ظاهرا رابطش هم با غرب خیلی نزدیکه،تا جاییکه پایگاه های جاسوسی میزنن تو خاکش تا علیه ایران فعالیت کنن ، قضیه سوریه درسته که خیلی دردناکه ولی یه چیزیش خوبه که نقاب همه عوام فریب هایی که صبح تا شب میگفتن آی حقوق بشر وای مسلمانان تروریست و ... رو زد به کنار
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    انصافا اون صحنه ای که جلوی دوربین نون رو گذاشت روی خون ها حسابی جعلی بودن فیلم رو رو کرد آقایون تروریست ها که بدون رای مردمی ادعای آزاد سازی سوریه و تشکیل حکومت دموکرات!!!..رو دارید.. این ره که می روید به ویرانه ای تجزیه شده است.....
  • اشراقی ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کجای کاری بنده خدا ! تو ایران خودمون یه عده عجیب سنگ این تروریستهارو دارن به سینه میزنن به این تروریستها میگن آدمهای شریف و شجاع و مجاهد!! هنوز متوجه نشدن که این تروریستها به نیابت از آمریکا و برای تامین امنیت و منافع صهیونیستهای خونخوار دارن میجنگن. اینا اگه مجاهد هستن چرا به کمک مردم مظلوم بحرین نمیرن که ماه هاست دارن از طرف حکومت دیکتاتورشون سرکوب میشن؟؟ اینا اگه انسانهای شریفی هستن چرا به مردم مظلوم فلسطین کمک نمیکنن که شصت ساله صهیونیستهای غاصب سرزمینشونو غصب کردن و همه نوع قتل و جنایت نسبت به اونا مرتکب میشن!! اینا اگه آدمهای شجاعی هستن چرا تیغشونو به روی مردم بی دفاع و مسلمان سوریه کشیدن؟؟ مبارزه با حکومت بشار اسد فقط و فقط بهانه ای برای نابودی محور مقاومت ایران و سوریه و حزب الله و حماسه که سودش معلومه متوجه صهیونیستهاس. کجای آموزه های دینی به ما میگه به دشمنان دین رحم کنید و به برادران دینیتون جفا؟؟ مگه قرآن نمیگه : *رحماء بینهم و اشداء علی الکفار*؟؟ این چه شجاعت و چه جهاد و چه شرافتیه که به اسم مبارزه با حکومت دیکتاتوری دارن همه نوع جنایت تو سوریه مرتکب میشن در حالیکه در مقابل آمریکا و صهیونیستها و دشمنان حقیقی اسلام سکوت کردن ؟؟ قطعا یکی از فتنه های آخر الزمان همینه که امروز تو سوریه شاهد اون هستیم ببینید از درگیریهای سوریه مسلمونا سود میبرن یا آمریکا و اسرائیل؟؟ ببینید توطئه استکبار چی جوری مسلمونارو به جون هم انداخته!! یه بنده خدایی خوب میگفت که اگه سوریه سقوط کنه ما با اسرائیل هم مرز میشیم"شعار صهیونیستها از نیل تا فراته و اروند رود ایران هم یکی از شاخه های فرات!!
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    امین جان ..مگر در بحرین عربستان قطر امارات اردن و..همین دیکتاتوری نیست؟ عربستان و امارات در انقلاب شیعیان بحرین آنهم بدون سلاح گرم و خشونت با فرستادن نیروی زرهی به این کشور با گازهای شیمیایی ساخت آلمان اروپا و امریکا انقلاب بحرین رو سرکوب کردن اگر مثل سوریه دست به اقدامات تروریستی و خراب کردن کشور و قتل عام مردم و غیر نظامی های طرفدار حکومت می زنند...که آل خلیفه در بحرین با همکاری آل سعودی عربستان و امریکا و ناتو....تا آخرین شیعه بحرینی رو سر می برید.......
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    سوریه روز به روز به روایات معصومین(غ) درباره فتنه شام بعد از خرابی شام نزدیک تر میشه.... هیچ بعید نیست قیام سفیانی رو ببینیم...که کشتار عظیمی از شیعیان خواهد کرد...
  • نريمان ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    اين تروريست ها به وقتش خودشون رو هم قتل عام ميكنند
  • mojicivil ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    باشه دیکتاتور قبول ولی یه سوال دارم نظام قطر و عربستان دموکراسی در رعایت میشه؟؟؟ در حالی که این دوکشور آتیش بیار سوریه شدن؟؟؟؟ دوست عزیز کسی که خودش سیگار می کشه نمی تونه به دیگران بگه سیگار نکش نکات قابل توجه و فرق بین بشار اسد و دیگر حکام عرب 1- دارای تحصیلات آکادمیک(دکترای چشم پزشکی هستن ایشون) 2- فساد اخلاقی ندارد 3- فساد مالی ندارد 4- تنها پادشاهی که با تغیر دادن قانون اساسی در سال 2014 انتخابات برگزار می کند و برکنار می رود بقیشو شما بنویسید الان یادم نیست
  • حسن ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    آقا ياسر! اصلاً بی خیال حیدر و الهام علی اف! بوش پدر و پسر رو چرا نمیگی که با پشتوانه کارتل های نفتی و سلاح شون سالهای سال در آمریکا دیکتاتوری کردند. پسره هم که رأیش از ال گور کمتر شد اما با دادگاه و تقلب اومد بالا!
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    امیدوارم این تروریستهای دست پرورده امریکا ، عربستان و ترکیه یک روزی به جان خودشون بیفتن بدتر از طالبان
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    ایران باید به سوریه نیرو بفرسته ما باید محکم پای سوریه بایستیم سوریه و بشار اسد باید خط قرمز ما باشد
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    متاسفم بره عده اي از دوستان كه در گمراهي به سر مي برند داداشم اين تروريسم هستش كه تيشه ب ريشه اسلام داره ميزنه نه بشار بشار از پاكترين حاکمان عرب است.
  • بنده خدا ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کثیف ترین موجودات روی زمین تروریستهای وهابی و لعنتیک. به امید نابودی آنها توسط یاران امام زمان (عج)
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    این همان منطقیه که میگه بگذارید عالم پر از ظلم و جور بشه تا امام زمان(عج) تشریف بیارن. این چه حرف مزخرفیه که میزنی؟ تکلیفت رو بچسب. آیا باید ما نظاره کنیم تا چطور دشمن حلقه محور مقاومت رو جدا میکنه؟
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    دوست ناشناس؛ چندین روایت در مورد قتل و کشتار فجیع سفیانی در منطقه شام وجود دارد. آنچه در سوریه در حال اتفاق است هم به لحاظ فجیع بودن و هم به لحاظ جغرافیایی با این مجموعه روایات تطبیق دارد. آیا سفیانی خروج نکرده؟ در روایات فاصله ی زمانی میان خروج سفیانی تا ظهور حضرت حجت (عج) هم ذکر شده است. ان شاالله خداوند هرچه زودتر مقدمات ظهور را که یک شبه فراهم خواهد شد را فراهم نمایند.
  • حسین ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    مردم ما اکثرا می‌دونن تو سوریه چی‌ می‌گذره این گزارشات را PRESS TV باید منتشر و رسانه‌ای کنه که مردم اروپا و آمریکا که رسانه‌های صادق ندارند واقعیّت را بفهمن
  • محمد ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    با نظر جناب اشراقی کاملا موافقم. خودم تا حالا بیش از 100 بار بحثهایی در مورد سوریه داشتم بعضی ها نمی خواین ببینن و بشنون و شاید هم میدونن که این جنگ فقط هدفش نابود کردن اسلام ضد صهیونیزم و ضد استکباری و ربطی به نحوه ی حکومت اسد نداره. تا و قتی رجاله هایی مثل BBC و VOA هستند روشنگری بسیار سخت و طاقت فرساست. به امید پیروزی حق بر باطل
  • مهدي ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    حضرت امير(ع) مي فرمايد حاكم ستمكار و ظالم بهتراست از آشوب و فتنه . يا شير درنده بهتر است آز حاكم ظالم و حاكم ظالم هم بهتر از آشون و فتنه است .
  • محمد ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کسانیکه بویی از انسانیت نبردن واقعا شرم نمیکنن دم از آزادی و ازادگی میزنن؟؟؟؟؟؟؟ خدا رسششون رو بزنه. بی شرفای حرومزاده.
  • محمد ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    انشاا... امام زمان ظهور می کنه البته خداکنه ما هم از اونایی نباشیم که با فتنه دشمنانمون،‌اماممون رو مثل کوفه ایها ،‌رها کنیم.باید بصیرتمون زیاد بشه تا فتنه ها رو بشناسیم
  • حسن ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    سئوال مهم و اساسی و بزرگ این است که اگر اینها ( سلفی ها و وهابی ها ) که ادعای مسلمان بودن دارند چرا به جنگ اسرائیل نمی روند چرا با آنها که بیش از شصت سال است که خون مردم مظلوم فلسطین را بی آنکه ترسی داشته باشند می ریزند نمی روند با آنها بجنگند در حالی که اسرائیل و صهیونیست ها علنا خواهان نابودی مسلمانان هستند و نکته قابل تامل تر این که هم اسرائیل ، هم امریکا و استکبار جهانی خون همه مسلمین را مباح می دانند و هم این وهبی های به ظاهر مسلمان . پس این ها یک وجه مشترک دارند و قطعا نیز اهدافشان هم مشترک است نتیجه اینکه اسرائیل و وهابی ها یک هدف را دنبال می کنند آن هم نابودی اسلام است زهی خیال باطل که صاحب شریعت خود نگهبان دین خود است و قطا شکست از آن ظالمین خواهد بود ان شاءالله والسلام
  • سوری ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    جناب امین در زمان حافظ اسد تک حزبی بود بشاراسد به کشور سوریه آزادی داد تا با برگزاری انتخابات هم رئیس جمهور و هم مجلس را خود مردم انتخاب کنند....انصاف داشته باشیم!
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    یعنی ۳۰۰ نفر از خودشون رو کشتن که بگن کار دولت بوده ؟! با عقل یه بچه ۸ ساله هم جور در نمی یاد !! آدم زن و بچه خودشو می کشه بندازه گردن یکی دیگه ؟!
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    حرف مزخرف چیه عمو...دارم سخنان معصومین رو تاید می کنم تو ناراحت می شی؟؟. تو اصلا می دونی قیام سفیانی به فرموده امام صادق(ع) جز 5 نشانه اصلی و حتمی هست که قطعی هستند دارم می گم امامان معصوم و شیعه ما مثل همیشه پیش گویی آنها درست هست ....... چه دوست داشته باشی چه دوست نداشته باشی قیام سفیانی و قیام یمانی با هدایت کننده ترین اسلام ناب محمدی(ص) و ظهور قائم قطعی هست......
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    چون بخاطر دلار شیوخ حاشیه خلیج فارس امریکا و ناتو دارن می جنگن.... نه دموکراسی کسی که دنبال دموکراسی باشه که چند هزار غیر نظامی طرفدار اسد رو سر نمی بره... و کشور رو خراب نمی کنه...
  • جلال ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    عربستان و قطر و امارات و بحرین و اردن ... چند حزبی هستند ؟ ذیکتاتور که نیستند ؟ غلام آمریکا نیستند ؟ چرا ککت برای مظلومین آنجا که قتل عام میشوند نمی گزد ؟ بنازم به این منطق و انصاف !! خود فروختگی هم حدی دارد !! چون غرض آمد هنر پوشیده شد صد حجاب از دل بسوی دیده ش!!
  • سینا ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    وظیفه ما شیعیان این است که با عمل صالح مان حقانیت مان را برای دنیا ثابت کنیم.
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    حسن آقا شما زحمت بکش دیگه از دیکتاتوری وتقلب تو انتخابات آمریکاحرف نزن،زبونم لال آدم یاد یه سرزمین خیلی دور می افته
  • امیر ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    به نپر من سفیانی همین جریان وهابیت است
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    به نظر شما این بحث توجیه گر این همه آدم کشی تو سوریه میتونه باشه ؟ این مساله آدم کشی وهابیا رو تو سوریه توجیه میکنه ؟
  • حميد ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    300 نفر از خودشون يعني چي؟ تروريست هايي که الآن توي سوريه فعالند اصلا سوري نيستند. همه شون که ميگن حدود 30 هزار نفرند از عراق و افغانستان و اردن و فلسطين و تونس و لبنان و ترکيه و عربستان و پاکستان و... اومدند. فکر کردي براشون مهمه که 300 تا سوري هم کشته بشن؟؟ چند بار ديگه هم اين کار رو کردند. پشت دوربين تفنگ گذاشتند روي سر يارو بهش گفتند بگو مرگ بر بشار بعد سرش رو بريدند که بگن کار ارتشي ها بوده. اينا آدم نيستند که اين جوري بخواي درباره شون تحليل کني
  • مالك ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    خداوكيلي اين وهابي ها كاري كردن كه همهدنيا از اسلام بدشون بياد و بگن كه اسلام دين وحشي هست حالا از اين اسلام فقط نامي از آن مانده اي كاش اين هم تو اين شرايط...
  • رضا ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    هموطن عزیز اقا حسن ! ایا اطلاع ندارید گه این گروهای تروریستی ضد اسلامی و انسانی بنام های سلفی و وهابی را عربستان باساس امر و هدایت امریگا و اسرائیل 20 سال قبل از امروز بوجود اورده .ا مریگا و اسزائیل باین گروه ها صرف گمگ تسلیحاتی میگنند/هزینه های جون حقوق ماهیانه ای تروریست ها /مواد خوراگی/بهداشتی/و پرداخت پولهای گلان برای یگ بار به داوطلبان عملیات انتحاری/ و ازین چیز ها ....نه تنها بدوش عربستان بلگه بدوش حاگمان مزدور و دست نشانده امریگا و اسرائیل در منطقه خلیج فارس نیز میباشد. تعلقات ملیتی و قومی این گروه ها ی مزدور تنها منحصر به گشور های عربی و یا پیروان عقاید وهابی و سلفی نیست بلگه اینها مردمانی از گشور های مختلف عربی/افغانی/پاگستانی/چیچینی/افریقائی و .....میباشند. در بین این گروها طوریگه از اثر باز جوئیها از افراد به اسارت گرفته شده بعمل امده مسئولین امنیتی در سوریه و افغانستان اعلام نموده اند گه اگثریت این افراد سبغه عقیدتی نداشته بلگه روی مجبوریت های شخصی از قبیل اقتصادی/ فرار از گیفر اعمال جنایتگارانه ایراگه در گشور های خود مرتگب شده اند . تشگیل داده و این گروه ها تنها در سوریه/عراق/لبنان/ مصر/لیبیا/تونس/ سودان/ و در افریقا/افغانستان/پاگستان و فلیپین بنامها و القاب مختلف مانند طالبان القاعده و غیره بصورت گسترده و فعال حضور دارند . امریگا ده سال است گه به به بهانه جنگ با تروریزم و القا عده در افغانستان حضور نظامی دارد و ضد لشگر خودش جنگ زرگری را راه انداخته است. و برای انگه تا زمان رسیدی به اهداف ستراتیزی اش جنگ ادامه داشته باشد / وانمود میگند گه در مقابل طالبان عملیات نظامی چندان موئثریت قابل نوجه ای ندارد. در حالیگه طالبان با سلاح / وسایط و وسایل پیشرفته مخابراتی تجهیز شده اند/ هیچگاهی این سوال پیش نیامده / گه چطور و از گجا این گروه ها میتو انند اینگونه مجهز باشند و توان انرا نیز داشته باشند گه با یگ ابر قدرت جهان 10 سال به جنگ ادامه بدهند و ذخابر سلاح/ مهمات/ پول و غیره مایحتاج لوزستیگی انها هم تمام ناشدنی باشد. خاتدان سعودی و حاگمان گشور های خلیج فارس در بدل این خوش خدمتی ایگه برای امریگا و یاران ناتوی ان انحام داده اند صرف یگ امید دارند گه امریگا ازین جرثومه های قدرت پشتیبانی و حمایت گند. این لشگر بزرگ گه امروز در دست امریگا قرار گرفته / امریگا توسط ان میتواند در هر جای از دنیا و خاصتا در گشورهای اسلامی ویا هر گشوریگه در انحا نهضتهای ازادیخواهی رونما شود و با اعاده ای ان منافع اقتصادی و هزمونیستی امریگا و اسرائیل با خطر مواجهه شود/بدون انگه خسارات مالی و جانی هنگفتی را متحمل شود میتواند گه با استفاده ازین لشگر جانی وشرارت پیشه / بستر های داغ تشنج / بی امنیتی قتل و ادم گشی را چنانیگه در ا فغانستان/ عراق/ پاگستان و حالا در سوریه به راه اندا خته است. باز هم به راه بیندازد.
  • عمو ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    خوندی متنو؟ کشته ها از جای دیگه منتقل شدن و خیلیاشون تروریستایی هستن که تو درگیری با ارتش قبلا کشته شدن
  • yaser ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    آهان پس میخوای بگی بشار اسد از 30 ،40 تا زن و بچه ترسیده و چون اونارو خطر جدی برای حکومتش قلمداد کرده بمبارانشون کرده، بهت تبریک میگم که قد بچه هشت ساله هم از این جونورا (وهابیا) شناخت نداری
  • yaser ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    به موقش :)
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    خوابی عمو زن و بچه خودشون الان تو کشور خدوشون هستن نه تو سوریه این تروریست ها یک مشت لیبیایی و قطری و عربستانی و یمنی و چچنی وووووو هستند کدوم زن و بچه
  • رسول ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    بخدا نامردیه یادتون بره تو سالهای جنگ ایران فقط سوریه هوای ایرانه داشت
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    ممكن است منظور از سفياني درروايات جريان سلفي گري ووهابيت باشد كه ريشه اش به منافقان بظاهر مسلمان زمان حيات پيامبر يعني آل ابوسفيان اشاره داشته باشدكه اين جريان از سقيفه بني ساعده شكل گرفت وچه خونها كه به دل امير المومنين (ع) وفرزندانشان در طول تاريخ تابحال كه نكرده اند.؟
  • موساد ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    حالا ناراحت نباشید میایم سروقتتون نوبتی هم که باشه نوبت ایرانه .
  • حقیقت ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    دمکراسی بمعنای غربی آزادسازی افغانستان با رواج بی بندوباری و قاچاق مواد مخدر و بدنام کردن کشور . آزادسازی عراق ناامن کردن (بمب گذاری) برای مشغول کردن مردم تا چپاول نفت . آزادسازی لیبی برای ناامنی وچپاول نفت و حالا دمینوی منطقه برای گرفتن کل تجارت و کنترول آن.
  • راوی ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    یعنی تو از کدام سفارتی بگو ببینم .
  • ناظر ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    درواقع پشت پرده ماجرا اسرائیل می باشد .
  • موساد ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    ما سلفیها را بوجود اوردیم خب چیه تا چند سال دیگه دخلتون اومده توست سلفیهای زاهدان .
  • سلمان ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    ایرانی متحد باش که در این جهنم خاورمیانه پر بلا و مکافات تنها هستی... قاتل قذافی خود کشته شد...آنهم بدست سرویس های اطلاعاتی غرب...که برای کشتن قذافی توسط او را شاهزاره آزاده دموکرسی می خواندند... بخش مردمی مخالفین اسد برای اسرائیلی که جولان سوریه رو در اشغال داره برای ترکیه ای که رسما اعلام کرده بخشی از خاک سوریه و عراق رو می خواد و اصلا اجازه تشکیل کشوری قدرتمند و مستقل از کرد ها و شیعیه ها رو اطراف خودش دیگه نمی ده برای عربستان قطر و شیوخ عرب حاشیه خلیج فارسی که بقای دیکتاتوری آنها در حضور نظامی امریکا و اسرائیل و غربه.. فقط یک آلت دست و دستماله که بعد از کار پرتش می دن.......مثل مبارک قذافی بن علی و.....
  • امید ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    چون آمریکاواسرائیل رسانه قدرمندی دارن،هرچی بگن مردم باورمیکنند
  • GHASEM ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    اقای ناشناس ما نیرو فرستادیم اما نه از نوع نیروی انسانی که ترکیه و قطر و عربستان و این نوکرهای امریکا فرستادند ما نیروی معنوی مون رو داریم تو سوریه پیاده می کنیم و به حمد الهی همین براشون کافیه
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    جالب تر اونکه همه اونجا تیکه تیکه شدن، نون اون وسط تازه و سفید ودست نخورده مونده این سلفی های احمق همه رو مثل خودشون فرض کردن
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    ببخشید اشتباهی منفی دادم می خواستم مثبت بدم
  • اسرائیلی ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    بکشید و سر ببرید درخت اسلام شما برای رشد احتیاج به خون دارد
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    من نمیدونم کی به این بچه گفته بامزه هست؟ اصلا فرض به محال بگیم سرویسهای اطلاعاتی ایران نقش سیب زمینی رو بازی میکنند و تو جزو موساد هستی و راحت با آی پی ایران میای اینجا کامنت میذاری. یعنی اینقدر به فکری که به جای جنگ نرم و بریدن سر با پنبه مردم رو بیشتر نسبت به خودت جری میکنی؟ برو بشین سر درس و مشقت یه وقت آقاجونت نبینه شب امتحان اومدی تو اینترنت داری اراجیف میگی.
  • yaser ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    شما فعلا با فجر های پنجمون حال کنین ، بعد بیاین سراغمون D:
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم ، اون اسلامی که تو ازش دم میزنی اسلام نیست . کفر و وهابیت از اون اسلام حمایت میکنند ، اسلام واقعی اسلام ناب محمدی هستش
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    بزودی نوبت سربریدن صهیونیستها فرا خواهدرسید نگران نباش از خدا میخواهم کشتن چندجانور وهابی وصهیونیست رابدست من کمترین محقق سازد
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    تروریستها از ترکیه و غربستان وارد سوریه شدند.
  • اسفراین ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    فقط می توانم بگم خیلی خـــــــــــــــــــــــــری تو
  • طائب ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    انشاالله دشمنان اسلام مکرشان را به خودشان بر گرداند.
  • sahei ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    0 0
    درخت اسلام ما نیازی به خون نداره ، شما اسرائیل صفت ها خوناشامید.
  • ناشناس ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    0 0
    من نمیدونم برای چی نظر منفی دادند
  • بیطرف ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    0 0
    همان روز خودم در بی بی سی انگلیسی ساعت شش و نیم دیدم که در اخبارش یکی کارشناسانشان از بیروت گفت تمام کشته ها مرد بوده اند و هیچ نشانه ای از کشته شدن زن وبچه نیست و تایید نمیشود منتها چون این کانال هم به نوعی فیلتر است نویسنده محترم این راه دراز را برای اثبات رفته است وگرنه این دروغ بزرگ را مردمی که دسترسی آزاد به اطلاعات دارند ؛ باور نکردند و احتیاجی به این موشکافی ها هم نبود البته مگر برای آنها که از دریافت اطلاعات و اخبار ساده هم محدودیت دارند
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    0 0
    لعنت به همه ی تروریست هآ....بشار اسد نابودشان کند
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    0 0
    اسلام امریکایی ....
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    0 0
    والله خير الماكرين
  • بنده خدا ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    0 0
    مرگ بر امریکا - مرگ بر اسرائیل اللهم عجل لولیک الفرج .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس