گروه سیاسی مشرق - همایش جبهه پایداری به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی عصر امروز دوشنبه در سالن همایش دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در این همایش که با حضور آیت الله مصباح یزدی برگزار شد، غلامعلی حداد عادل، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، اسماعیل کوثری ، روح الله حسینیان، کامران باقری لنکرانی، صادق محصولی، روانبخش، سقی بی ریا، زارعی، کوچک‌زاده، جلالی ، حجت السلام نبویان و برخی دیگر از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری نیز حضور داشتند.

* در این همایش که تعداد قابل توجهی از دانشجویان و طلاب حضور یافته بودند، حجت الاسلام و المسلمین رجبی به عنوان قائم مقام موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) ، کامران باقری لنکرانی به عنوان سخنگوی جبهه پایداری ، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی به عنوان دبیرکل جبهه پایداری و آیت‌الله محمدتقی مصباح رئیس مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی (ره) به سخنرانی پرداختند.

* تعداد صندلی های سالن که تنها برای دقایق ابتدایی جا برای میهمانان داشت ، تا انتهای سخنرانی آیت الله مصباح لحظه ای خالی نشد و سایرین روی پله ها و بر روی جایگاه و همچنین در حاشیه سالن نشستند و به صحبت های آیت الله مصباح گوش سپردند.

* حمید رسایی و مهدی کوچک زاده دو عضو جدا شده از شورای مرکزی جبهه پایداری که احتمال می رفت در همایش امروز حضور پیدا نکنند، با ورود آیت الله مصباح یزدی به سالن همایش در این مراسم حضور پیدا کردند.

* حمید رسایی که دقایقی را در جلوی سن به صحبت کردن با تلفن همراه مشغول بود و به نظر می رسید به دنبال صندلی خالی می گردد در نهایت به میان جمعیت رفت و در ردیف های 8 و 9 جای گرفت.

* ورود آیت‌الله مصباح به سالن همایش با استقبال اعضای ارشد جبهه پایداری و شعار «صل علی محمد عمار رهبر آمد» مواجه شد و تا دقایقی ادامه پیدا کرد.

* حجت الاسلام سیدمحمود نبویان شاگرد آیت الله مصباح با ورود به سالن همایش و دیدن حضرت استاد ، بوسه ای بر دستان آیت الله مصباح که بر عصا تکیه زده بود زد.

* آقا تهرانی در بخشی از سخنان خود به ماجراي دعوت از علامه مصباح براي شركت در اين همايش اشاره كرد و گفت: وقتي خواستيم اين همايش را برگزار كنيم در اين فكر بوديم، آن زماني كه حضرت استاد مصباح از قم عازم مشهد هستند، اين همايش برگزار شود كه با توجه به كسالت علامه كمتر براي ايشان مزاحمت ايجاد شود، اما وقتي به ايشان گفتيم كه اين برنامه براي نه دي است، فرمودند كه من شخصا براي اين همايش مي‌آيم و بر مي‌گردم.

* در این همایش -بهمن‌ دان- یکی از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون که اغلب به اجرای نقش های منفی می پردازد نیز حضور داشت که درخور توجه بود.

* علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس و حسین جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح جنب و جوش خاصی در سالن همایش داشتند و دائما در رفت و آمد بودند، گویا هماهنگی ها و کارهای لازم را برای بهتر انجام شدن این مراسم انجام می دادند.

* هنگام سخنرانی آیت الله مصباح یزدی ، شاگرد دیگر ایشان حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در حال یادداشت برداری از صحبت های ایشان بود و دائما نکاتی را یاداداشت بر می داشت.

* در هنگام خروج از سالن تعدادی از خانم های سالخورده شروع به حمایت از نطق جنجالی حمید رسایی پیرامون آزادی مهدی هاشمی رفسنجانی کردند و وی را با شعار "درود بر رسایی" بدرقه کردند.

* غلامعلی حداد عادل که با حضور در این همایش خبرنگاران را شگفت زده کرده بود بیشترین سوالات را پیرامون شورای 3 نفره پاسخ داد و گفت: ائتلاف 2+1 شیطنت رسانه هاست و این عدد را رسانه ها درست کردند، این ائتلاف برای وحدت اصولگرایان بوده و فهرست بسته‌ای نیست.

* مهدی کوچک زاده در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص فتنه گران سال 1388 ، آنها را مشتی خس و خاشاک بی دین خطاب کرد و گفت: آنها مقابل 40 میلیون رای ملت ایران ایستادند که مشتی خس و خاشاک و بی دین بودند.

* هیچ کدام از اعضای جبهه پایداری، زمان اعلام ورود این جبهه به بحث مصداق های انتخاباتی را پاسخگو نبودند و همگی متفق القول این بحث را به آینده حواله دادند.































نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امید ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    الهی من قربون آرمیتای ناناز برم
  • حميد ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام خدا بر اين عالم ربانى
  • امید ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ببخشید من این نظرو اشتباها برای این خبر دادم میخواستم برای خبر جشنواره فیلم عمار بدم ببخشید
  • على ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    الحق كه آن دست بوسيدنى ست
  • علی ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام بر یاران مهدی عج
  • mojicivil ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بی شک جبه پایداری حرفهای محکمی برای انتخابات دارد
  • حامی ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خدا به علامه طول عمر بدهد که مصباح راه ماست
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    آیت الله مصباح در انتخابات رياست جمهوري از حاميان سرسخت محمود احمدي نژاد بودند.
  • مودی ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    الحق که آیت الله مصباح لایق لقب عمار است. به یاد دارم در اوج ترکتازی و گرد و خاک دوم خردادی ها که هر صدای ناموافق با خود را با هجمه سنگین رسانه ای و تبلیغاتی خفه میکردن و صاحب صدا را نیز ترور شخصیت ، این علامه مصباح بود که یک تنه به میدان روشنگری آمد و درسخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران و همچنین در مناظره دیدنی و مستدل تلویزیونی چگونه بنیانهای فکری منحرف آنان را برملا کرد و وقتی در .میدان استدلال و فکر حریف ایشان نشدند به همان شیوه همیشگی و کثیق ترور شخصیت رو آوردند اما استاد مصباح هرگز میدان را خالی نکرد و با صلابت و هیبت به روشنگری های خود ادامه داد.بعد ازآ« در ماجرای فتنه 88 نیز همزمان با ندای این عمار رهبر انقلاب باز این استاد فرزانه و شجاع بود که در میدان روشنگری سردار بی نظیر انقلاب بود. در حالیکه بسیاری از سیاسیون و علمای مصبحت اندیش یا ترسو و احیانا فاسد در این دو مقطع حساس زبان در کام گرفتند و خاموش بودند. درود بر علامه مصباح یزدی
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    وقتی این جمع پاک و با صفا که واقعا عمار رهبر انقلاب هستند می بینم امید وار میشم انشالله حقیر هم توفیق داشته باشم عمار این سربازان امام زمان باشیم
  • فیروزی ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    دستان عمار که شمشیر قلمش تیزتر و برنده تر از شمشیر فلزی است. شمشیری که دل منافقین، کوردلان و فتنه گران از آن وحشت دارند. شمشیر برنده ای که در دوران اصلاحات، محافظ نظام، انقلاب و رهبری بود. درود و سلام خدا بر عمار انقلاب درود بر مصباح راه انقلاب.
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    منظورتان از "خانم های سالخورده" و "بازیگر نقش منفی" چیست ؟ میخواهید با این القاب از اهمیت شعار بکاهید ویا شخصیت این بازیگررا بخاطر بازی در نقش منفی زیر سئوال ییرید . باعث تاسف است
  • اسد ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    درود خدا برمطهری زمان ، الحق که آیت الله مصباح مصداق بارز شعار با مسمّای "صل علی محمد(ص) - عمار رهبر آمد " می باشند سلامتی رهبر عزیز انقلاب و همه علمای با بصیرت اسلام صلوات
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    درودبر خاتمی محبوب دلها
  • محمد ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ايشان ميزان خوبي براي دوستان ودشمنان نظام هستند
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خاک بر سرتان قبول ندارید میزان فقط امام ورهبری است واقعا به گفته ی امام علی ع محبت به چیزی چشم انسان را کور میکند . این تذهبون
  • سیدپیمان ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    با سلام به ناشناس عزیز . دوست محترم گویا شما بذل عنایتتان کمی بدوراز محتوا وفحوای کلام وتحلیل بدور از بی طرفی است !!؟؟ .شما اگرروزی افدام به تهیه فیلمی کردید سعی کنید حالاحساسیت به نقش منفی دارید به همه بازیگران فیلم خود نقش مثبت بدهید / .برعکس برداشت جنابعالی حضور این بازیگر عزیز نه تنها سبب ازوجه افتادن وکم اهمیتی این همایش نبوده ونیست بلکه این خود نشان دهنده ی اهمیت ودرستی راه وروش واصالت این همایش را میرساند که حتی عزیزی ویا عزیزان هنرمند وبازیگر سوای حرفه ی خویش از ایمان وباور اعتقادشان به خط اصیل وواقعی این جریان وهمایش ان شرکت نموده واز طرفی هم بیانگر اینست که فقط وفقط قشر خاصی پایبند به اصول ایدولوژی این حزب ویا جریان ندارد بلکه همگانی وفراگیری این باور را میرساند/ . حضور این برادر عزیز پیام اور این نوید است وهشدار دهنده به ان دسته اشخاصی که وقتی صحبت از هنروهنرمند به میان میاید با تفکری غلط وبدور از انصاف همه را در مضام اتهام به فساد وبد اخلاقی وووو میکننددر حالیکه این طرز تعبیر کردن در مورد همه ی هنرمندان مسلمان ومتعهد به خط اسلام محمدی عزیز ظلمی ناروا وجوری نا حق است / امیدوارم که ازین حقیر دلرنجیده وملول خاطر نشده باشید .برایتان همه الطاف خوب خداوندی را از درگاه لایزالش همراه با عاقبتی خیروخوش مسئلت دارم .شاد باشید.
  • سید پیمان ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خاتمی محبوب دل شماست عزیز نه همه ی دلها . او نه تنها محبوب دل ولایتمداران نیست بلکه یک اسید سولفوریکی است بر دل سرسپرده گان وعاشقان خط خون شهادت مکتب جدم حسین این علی علیه السلام وصلواة که در راس ان دل رهبرم امام خامنه ای ارواحنا له والفدا .
  • عزیزی ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خاتمی سال84درسلمانشهر برای استراحت امده بودوبیش از200میلیون تومان هزینه اش کردندالبته برای 5روز ازموده را ازمودن خطاست
  • سحر ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خوب یه مناظره با علی اقا مطهری می ذاشتن تا دور هم حال کنیم...
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اشتباهی _ دادم
  • یاران ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    به امید اتحاد بیشتر انقلابیون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس