مارک کوربیون می گوید: در ابتدا مردم ایران در مورد کارفور صحبت می کردند اما اکنون در مورد هایپراستار. مردم در حال پذیرش نام هایپراستار هستند. می توان گفت بسیار موفق بوده ایم. فروشگاه ما بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به طور متوسط 15.000مشتری در هر روز، و زمان اوج کاری 100،000 بازدید کننده.

گروه فرهنگی مشرق - یکی از برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی همین ترویج مصرف‌گرایی در میان مردم جامعه است. توسعه‌ اقتصادی بر مبنای سرمایه‌داری مصرفی، نسخه‌ای است که غرب برای اقتصاد خود پیچیده است و برای اینکه بتواند کشورهای در حال توسعه را نیز به صورت بازاری برای مازاد محصولات تولیدی خود درآورد و آنان را به خرید این کالاها تشویق کند، چاره‌ای نمی‌بیند جز آنکه مصرف‌گرایی را به صورت ارزش برای آنان درآورد و آنجایی که میل و هوس آدمی تحریک شود، دیگر جای مقاومت و ایستادگی نخواهد بود و بدین ترتیب این کشورها نیز دچار نوعی سرمایه‌داری مصرفی غیر از سرمایه‌داری تولیدی خواهند شد.
(بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان جنوبی)

هایپراستار تهران؛ تجارت مخفی رژيم اسرائیل در ایران
هایپراستار تهران (نخستین فروشگاه زنجیره‌ای خارجی) در مهرماه سال ۱۳۸۸ با حضور "بهروز علیشیری" رئیس سازمان سرمایه‌گذاری‌های خارجی افتتاح شد. (این فروشگاه با سرمایه گذاری واسطه‌ای توسط فرانسه صورت پذیرفته است به نحوی 75 كه درصد سهام آن متعلق به فرانسه و 25 درصد آن متعلق به یك اماراتی است كه در این بین فرانسه نیز فردی كره‌ای را واسطه قرار داده است. البته در این میان اخبار دیگری نیز حاكی از آن دارد كه سهم شركت "كارفور" 25 درصد بوده وشریك قدیمی این شركت "مجید الفُطیم" با آورده 75 درصدی متولی فروشگاه هایپراستار است. مجید الفطیم صاحب یك شركت خصوصی خانوادگی مستقر در دبی است كه این شركت از طریق یك شركت سرمایه‌گذاری مشترك اداره كلیه فروشگاه‌های كارفور فرانسه در منطقه را بر عهده دارد.)

در حال حاضر "مارک کوربیون" فرانسوی، مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار ایران است. بنیانگذار شرکت‌های مذکور، کشور آمریکاست که بیش از سه هزار و ۵۰۰ شعبه در سراسر جهان با نام‌های‌ "هایپر بلک" تأسیس کرده است. سهامدار اصلی این شرکت‌ها درکشورهای حاشیه خلیج‌فارس، کشور انگلیس بوده و با نام‌هایی چون "سیتی سنتر" و "دی تو دی" راه‌اندازی شده است. فعالیت این شرکت‌ها بر اصل «سود کمتر، مشتری بیشتر» قرار گرفته که در حقیقت تقلیدی از همان مدل قدیمی ‌فعالیت شرکت‌های امریکایی و اروپایی است.

مارک کوربيون، همچنين در صفحه فيس‌بوکش، در معرفي خود، وابستگي‌ کاري‌اش به کمپاني کارفور را رسماً اعلام کرده و محل زندگي فعلي خود را نيز تفليس، پايتخت گرجستان و محل کار خود را در شهري در مرکز فرانسه معرفي کرده است.

اما واقعيت چيست؟
اینها اطلاعاتی بود که از ظواهر امر به دست می‌آید ولی حقیقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای "کارفور" چیز دیگری است. شرکتی که گرچه با نام اماراتی یا فرانسوی مشغول فعالیت است، اما اطلاعات به دست آمده، حکایت از "صهیونیستی"بودن این شرکت دارد.

 
چندی پیش "آسوشیتدپرس " اعلام کرد: آرم‌"هايپراستار" آدم را ياد آرم "كارفور" مي‌اندازد. در آرم‌ هايپراستار علامت H در داخل الماسي قرار داده شده است، در حالي كه در آرم كارفور به جاي H حرف C قرار داده شده است. طراحی حروف نام فروشگاه نيز شبيه كارفور است. این فروشگاه، كه آرم، فضای گسترده انتخاب‌ و پاركینگ دو طبقه آن برای مشتریان كارفور در همه جا آشناست با نام‌هایپراستار افتتاح شده و شركت كارفور مدعی است دیگر ارتباطی با این فروشگاه ندارد. مارك كوربیون، مدیرعامل شركت فروشگاه‌های زنجیره‌ای‌هایپر استار، در رابطه با فعالیت این فروشگاه در ایران چندی پیش گفته بودكه به دلیل "مشكلات سیاسی بین ایران و فرانسه "، كارفور از‌ هایپراستار خواسته است "فعلا " نام كارفور را در ایران مطرح نكند.

 
این فروشگاه‌ها در ایران هایپر استار نام گرفتند؛ اما سؤال این جاست كه اگر سرمایه‌گذاری از سوی معاونت سرمایه‌گذاری وزارت اقتصاد مشكل نداشته چرا اسم آن عوض شده است و چه طور جلب سرمایه‌گذاری با برند كارفور مشكل ساز نبوده اما نام آن مشكل‌زاست؟


علت استفاده از نام "هایپراستار" به جای Carrefour”" چه بود؟
با اینکه ایده ساخت این فروشگاه متعلق به کارفور بود اما با برند ماف (هایپر استار) در ایران کار شد و این حرکت بسیار هوشمندانه بود. در جريان ساخت‌ هايپراستار از قول مقامات ايران گفته شد كه اين فروشگاه تحت ‌برند كارفور مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد اما پس از مدتي نام كارفور از روي اين فروشگاه برداشته شد. علت این امر، سردی روابط ایران و فرانسه و تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران به دلیل فعالیت هسته‌ای عنوان شد اما دلایل زیر به واقعیت نزدیک‌تر است:

 
اینجا هایپراستار در پايتخت جمهوري اسلامي ايران است!

1- فروشگاه زنجیره‌ای "كارفور" یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان كالاهای اسرائیلی در جهان است. به همین خاطر، شعب اصلی آن در فرانسه، بارها با مخالفت‌های شدید از سوی مسلمانان همراه شد. در زمان جنگ غزه بارها مسلمانان و همچنین مسیحیان مخالف دولت نامشروع اسرائیل، شعب این فروشگاه را در فرانسه اشغال کرده و شعارهایی در این زمینه دادند که در نتیجه کارفور به دلیل بایکوت از سوی مردم، با ضرر بی‌سابقه‌ای مواجه شد.

2- حضور این برند در ایران ممکن بود با واکنش مراجع دینی مواجه شود و این امر، برای مدیران این فروشگاه بسیار خطرناک بود.
3- نکته جالب اینجاست که برای اجتناب از فشارهای سیاسی در لاهور پاکستان نیز از اسم هایپراستار استفاده شده است. این در حالی است که هیچ شعبه دیگری از این مارک در سایر کشورها، با نامی غیر از کارفور فعالیت نمی‌کند.


"كارفور" از بزرگترین توزیع‌کنندگان كالاهای اسرائیل در جهان است که با برند "هایپراستار" در ایران فعالیت دارد

 
در زمان جنگ غزه، "کارفور" به دلیل بایکوت مسلمانان، و همراهی مسیحیان مقیم فرانسه،با ضرر بی‌سابقه‌ای مواجه شد





حرکت اعتراضی مسلمانان و همراهی مسیحیان مقیم فرانسه به اقدامات فروشگاه کارفور و جمع آوری محصولات اسرائیلی از قفسه‌های فروشگاه. نکته قابل توجه در این نسخه ویدئویی این است که، معترضان، هیچ آسیبی را به فروشگاه مذکور وارد نکردند و پیام اعتراضی خود را با رعایت شؤون اسلامی اعلام کردند. این اقدام، واکنش های بسیار مثبتی درخصوص تحریم کالاهای اسرائیلی در افکار عمومی برجای گذاشت.


پوستری در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تحریم کالاهای اسرائیلی با شناسایی بارکد کالا

شرکت صهیونیستی کوور (Koor)، سهامدار شرکت کارفور
22 ژوئن، 2009 شرکت اسرائیلی کوور"koor" اعلام کرد: هیئت مدیره کارفور مستقر در پاریس با خرید 25 درصد از سهام شرکت موافقت کرد. شرکت کوور در نظر دارد تا در آینده نزدیک، تمامی سهام کارفور را خریداری کند. نکته قابل توجه در این خصوص این است که سایت بالاترین نیز در خبری، به گرایش صهیونیستی کارفور اشاره کرده است و در توضیح این خبر می‌گوید: اولین فروشگاه خارجی وحامی اسراییل در تهران، بی‌سروصدا به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این در حالی است که سهامداران اصلی این فروشگاه درفرانسه، صهیونیست‌ها هستند.


 نقشه جغرافیایی شرکت‌های Carrefour در قاره‌های مختلف،9000 فروشگاه، در 26 کشور جهان؛ با 40.000 نفر کارمند

 
Lars Olofsson، مدیرعامل فعلی "کارفور" وی پیش از قبول این مسؤولیت، از مدیران ارشد شرکت صهیونیستی "نستله" بود

 
Nochi Dankner (میلیاردر اسرائیلی): شرکت "کوور” در نظر دارد تا بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای اروپا (کارفور) را تصاحب کند و من مطمئن هستم که کارفور کسب و کار خود را در سطح جهان گسترش داده و سودآوری آن ادامه خواهد داشت. اکنون (سال 2009، سال تأسیس هایپراستار در ایران) سال خوبی است و ما در حال خروج از بحران اقتصادی هستیم. استراتژی ما، تصرف بازارهای بین‌المللی از طریق نوآوری، کیفیت و خدمات است و منافع این استراتژی شایسته بهترین نژاد (یهود) است.



آندرس موبرگ( Anders Moberg)در ژانویه 2007 مدیر عامل شرکت MAF شد. وی درخصوص سرمایه گذاری در ایران گفت: از مصر تا پاکستان تحت پوشش بازارهای ما خواهند بود ؛ که شامل ایران نیز می شود و این یعنی دسترسی به 450 میلیون مصرف کننده. ورود ما به بازار ایران،  "کارفور" را به اولین اپراتور هایپرمارکت در ایران تبدیل خواهد کرد.به احتمال زیاد کارفور بازار خوبی در ایران خواهد داشت که تا حدودی مربوط به اولین هایپر مارکت در این کشور خواهد بود. گرچه بسیاری به نتیجه به دست آمده چشم خواهند داشت تا همان کار را ادامه دهند ، اما اولین حرکت در بازار باعث رهبری کردن بقیه و الگوبرداری سایرین از او خواهد شد.

مارک کوربیون (مدیرعامل فعلی هایپراستار) در گفت‌وگو با "Thebusiness year":

رقباي اصلي ما در ايران زنجيره اي از شركت هاي تعاوني متعلق به حكومت هستند كه شامل شهرداري و نيروهاي نظامي همچون رفاه مي شوند.
 مارک کوربیون در گفت‌وگو با "Thebusiness year" می‌گوید: در ابتدا مردم ایران در مورد کارفور صحبت می کردند اما اکنون در مورد هایپراستار. مردم در حال پذیرش نام هایپراستار هستند. می توان گفت بسیار موفق بوده ایم. فروشگاه ما بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به طور متوسط 15.000 مشتری در هر روز، و زمان اوج کاری  100،000 بازدیدکننده.





سه عکس منتشرشده از مارک کوربيون، مدیرعامل هایپراستار که چراغ‌خاموش، کار می‌کند


پريسيلا، همسر و شريک مديرعامل فروشگاه هايپراستار

کوربيون مي‌افزايد: «ما با توافق با سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، طی بیش از 10 سال، حداقل 350 میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کنیم. این امر مستلزم افتتاح 10 فروشگاه دیگر است که البته هنوز پنج سال از این قرارداد باقی مانده است. نکته مهم برای ما این است که هیچ کشوری در خاورمیانه چنین جمعیتی ندارد ( بیش از 70 میلیون نفر) و ما احساس می‌کنیم ایران با داشتن جمعیتی بسیار جوان (که بیش از 60 درصد آن کمتر از 30 سال سن دارند) آینده خوبی دارد. پیش بینی ما برای پروژه‌های‌مان مدت 20 تا 30 سال است و این، بدین معناست که ما برای مدت طولانی برنامه داریم. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های خارجی، اول به ملاقات ما می‌آیند، حتی قبل از ملاقات با اتاق بازرگانی و صنایع ایران!»

وي تأکيد مي‌کند: «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، شهرداری تهران و وزارت بهداشت، کمک‌های زیادی به ما ارائه دادند و من از آن‌ها متشکرم.»

وي مي‌افزايد: «ما در نظر داریم تا فروشگاه‌های‌مان را در شیراز، اصفهان و مشهد افتتاح کنیم. به علت ارزانی زمین در شیراز، فروشگاه‌مان بزرگتر از تهران خواهد بود، در اصفهان نیز پروژه با 10 هزار متر مربع ساخته خواهد شد که مردم را از فاصله 100 کیلومتری فروشگاه برای بازدید جذب خواهد کرد و در مورد فروشگاه مشهد نیز امیدوارم دو برابر اندازه تهران باشد.»


سال افتتاح هایپر استار: 2009
تعداد کارمندان: 1000 نفر
میانگین مشتریان در ماه: 365000 نفر
میانگین بازدیدکنندگان در ماه :1277500 نفر


مالکیت 100 درصدی بخش خصوصی خارجی در فروشگاه هایپراستار
در حالی كه خبر ها حاكی از مالكیت صد در صدی بخش خصوصی خارجی در این فروشگاه دارد اما خبر های متناقص از اجاره 20ساله زمین از سوی شهرداری ونیز واگذاری هایپر استار پس از 10 سال به شهرداری دارد.  ایازی معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران هیچ قرارداد یک ساله‌ای را با فروشگاه‌ها یا شرکت‌های تجاری ندارد، به «جوان» می‌گوید: قراردادهای یک ساله شهرداری تنها با ادارات یا در بخش خدمات است و قرارداد‌های دیگر ما عموماً طولانی‌مدت است.

قرارداد اجاره ۲۰ ساله بین شرکت ‌هایپراستار و شهرداری شبیه به قرارداد ترکمانچای نیست؟ آیا این زمین ارزش افزوده ندارد؟ به طور معمول قراردادها یک ساله است و حتی اگر طرف قرارداد ثابت باشد باید به طورسالانه تمدید شود. به هر حال بر اساس قوانین موجود تاسیس چنین شركت هایی باید با حد اكثر 49 درصد مالكیت خارجی و51 درصد طرف ایرانی صورت گیرد كه حتی در صورت مستثنی قرار دادن برخی موارد با هماهنگی معاونت سر مایه‌گذاری وزارت اقتصاد نیاز به شفاف‌سازی در این عرصه ضرورتی انكارناپذیر است. چرا كه تجربه ایجاد چنین شركت‌هایی در منطقه با وجود اختیاراتی فراتر از قانون های متداول خطر پول‌شویی را به مسؤولان گوشزد می‌كند.

علاوه بر این نوع فعالیت این شرکت و گسترش آن در نقاط مختلف و مهم‌تر از آن شفاف‌نبودن منبع درآمدی این شرکت، حساسیت و مشکوک‌بودن فعالیت فروشگاه‌های وابسته به آن را دو چندان می‌کند. گفته می‌شود تنها بخش سوپر ماركت آن با 53 صندوق فروش متوسط 700 میلیون تومان را به خزانه‌داری فروشگاه از طریق شوتینگ واریز می‌كنند. تا از طریق خودروهای حمل پول این حجم را به صورت روزانه به بانك واریز كنند. با توجه به ابهام در مالكیت این فروشگاه وبا عنایت به این كه این‌گونه فروشگاه‌ها در سطح جهان معمولاً اهداف سیاسی و اقتصادی دیگری نظیر پول‌شویی و... را دنبال می‌كنند، شفافیت نوع قرارداد و شفافیت در حق‌السهم صاحبان آن ضروری است. یكی دیگر از ابهامات این فروشگاه لحاظ كردن بندی است كه واردات ده درصد كالای این فروشگاه را به مدت ده سال بدون پرداخت حق گمرك تأمین كند كه شاید یكی از جذابیت‌های سرمایه‌گذاری برای خارجیان باشد اما چنانچه چنین چیزی صحت داشته باشد بايد مسؤولان، دلایل دادن چنین امتیازی را بر طبق قانون برای مردم تشریح كنند.

در اردیبهشت 85 هایپر استار مبادرت به اخراج ۱۱۰ نفر از کارکنان ایرانی این فروشگاه کرده و از کارمندان خارجی بهره می‌برد، این در حالی است که قرار بود این فروشگاه با هدف سرمایه‌گذاری خارجی و اشتغال‌زایی راه اندازی شود در حالی این شرکت بیگانه اقدام به اخراج کارکنان خود با دلیل کمبود منابع کرد که درآمد ماهانه این کمپانی بیگانه از بخش پاساژ ماهانه بالغ بر شش میلیارد تومان است.

حال بگذریم از رفتارهای تحقیرآمیز با مشتریان هایپراستار ایران (در شعبه های این فروشگاه در سایر کشورها، آشامیدن و خوردن خوراکی‌ها آزاد است و مشتری هنگام خروج، بهای کالای مصرف‌شده را پرداخت می کند ولی در ایران این کار ممنوع است و برخوردهای شدیدی صورت می‌گیرد؛ این گستاخی تا جایی پیش رفته است که مدیران هایپراستار ایران گفته‌اند: "اینجا ایران است و ایرانی‌ها ظرفیت این خدمات را ندارند.") .همچنین، تابلوهای متعدد سلب مسؤولیت و اخطار بابت دزدی در پارکینگ هایپراستار (علائمی که در هایپرمارکت‌های کشورهای غربی، به‌رغم آمار بالای سرقت، به هیچ عنوان به کار نمی‌رود) نیز دلیل دیگری بر این مدعاست.



تلاش نظام سرمایه داری غرب در تغییر ذائقه مردم ایران
بازارهاي سنتي و دکان‌های محلی، سال‌هاي متمادي همراه با حفظ بار سنتي و فرهنگ بومي هر منطقه، مهم‌ترين محور ارتباطي فضاي شهري به شمار مي‌رفته‌اند. اين بازارها نه فقط محلي براي ديدارها، مذاكرات و انجام معاملات اقتصادي بودند، بلكه مكاني براي صلح و برقراری پيمان‌ها به حساب مي‌آمدند و در زندگي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و ديني مردم نقش مؤثري داشتند. بازارهای قدیمی به عنوان نمونه‌ای از مجتمع‌های تجاری ایرانی اسلامی، نقش بسیار حیاتی در تحولات تاریخ معاصر ایران داشته است اما امروز این بازارها به شدت تحت تأثیر فضاهای تجاری مدرن و به‌ويژه هایپرمارکت‌ها قرار گرفته است. با افزایش مجتمع‌های تجاری در نقاط مختلف شهر، بازارهای قدیمی که اغلب محل فروش تولیدات داخلی و تولیدکنندگان خرد محلی بود، کارکرد خود را از دست داده‌اند و ذائقه مردم ایران روز به‌روز به ذائقه‌های اشرافی نزدیک‌تر می‌شود (برای مثال: اندازه سبد خریدی که در هایپراستار ایران انتخاب شده است بسیار بزرگ است و این ترفند علاوه بر هدف اصلی خود در ترغیب مشتری به اسراف در خرید، موجب احساس حقارت خانواده کم‌در آمد به خانواده پردر آمدتر نیز می‌شود.


 دولت غاصب اسرائیل با هدف‌هایى که دارد، براى اسلام و ممالک مسلمین خطر عظیم دارد. برادران و خواهران باید بدانند که آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمنند. خیال ابلهانه اسرائیل بزرگ، آنان را به هر جنایتى مى‏‌کشاند. کسانى که از اسرائیل حمایت مى‏‌کنند باید بدانند که افعى گزنده را در حمایت‏ خود قوى مى‏‌کنند. از اسرائیل، این دشمن اسلام جانبدارى نکنید، که این افعى افسرده اگر دستش برسد بر صغیر و کبیر شما رحم نمى‏‌کند. وظیفه ملت غیور ایران است که از منافع آمریکا و اسرائیل در ایران جلوگیرى‏ کرده، و آن را مورد هجوم قرار دهند. امام خمینی(ره)



منابع:
http://articles.marketwatch.com/2009-06-22/markets/30794279_1_koor-industries-hapoalim-carrefour
http://dealbook.nytimes.com/2008/11/19/in-win-for-funds-carrefour-ousts-its-chief-executive
http://rasadgar.ir/?p=6592
http://www. forbes.com/profile/nochi-dankner
http://www.arabianbusiness.com/carrefour-plans-iranian-store-145419.html
http://www.arabianbusiness.com/property/article/12235-maf-group-hires-anders-moberg-as-ceo
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=ap7vg7eb7hfU
http://www.dailystar.com.lb/Business/Middle-East/Sep/26/Tehran-hypermarket-opens-without-Carrefour-name.ashx
http://www.freshplaza.com/news_detail.asp?id=51276
http://www.fruitnet.com/content.aspx?ttid=14&cid=4376
http://www.ft.com/cms/s/0/717abd70-bccb-11de-a7ec-00144feab49a.html#axzz2FRRAqqQx
http://www.jahannews.com/vdcdff0xkyt0xk6.2a2y.html
http://www.koor.com/about-us.asp
http://www.lepoint.fr/actualites-economie/2008-11-18/carrefour-duran-evince-de-la-direction-remplace-par-un-dirigeant/916/0/292236
http://www.masress.com/en/dailynews/61362
http://www.mecsc.org/newsletter/nlnews_view.php?id=336
http://www.readperiodicals.com/201007/2082452951.html
http://www.referenceforbusiness.com/biography/A-E/Bernard-Daniel-1946.html
http://www.regoverningmarkets.org/en/news/south_asia/carrefour_to_enter_iran_this_year_through_franchise_partner_pakistan_part_of_regional_focus.html
http://ghasemi57.blogfa.com/.http://www.seemorgh.com/DesktopModules/iContent2/Files/46640.jpg
http://www.thebusinessyear.com/publication/article/7/487/iran-2011/off-to-market
http://www.europalestine.com/spip.php?article4396
http://5hadz.files.wordpress.com/2010/03/boycott-israel.jpg

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 484
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 48
  • حسين ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 7
    همين امروز صبح تبليغ اين شركت توسط ايرانسل !!! براي من اومد يك شهروند اصفهان
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    21 1
    همه صحبت های شما متین و قابل پذیرش و درنگ، کدام مرکز،فروشگاه،اداره دولتی و خصوصی،پارکینگ عمومی و... در ایران مسئولیت خودرو را می پذیرد که شما از این فروشگاه چنین انتظاری دارید . لطفاً نقد منصفانه انجام دهید با تشکر
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      عجب ذهن مریضی داری از همه این متن گشتی یه گیری پیدا کنی بدی به حای دردمند شدن
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    11 29
    با سلام هر شرکت یا فروشگاهی که حتی شائبه ارتباط با صهیونیزم را داشته باشد خرید و معامله با آن شراکت در ریختن خون بچه های مظلوم غزه است.
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    9 11
    اصل وجود چنین فروشگاه های بزرگ و مجهزی که تقریبا تمام نیاز های مشتری را در یک جا براورده میکنه و در وقت وهزینه های ان نیزصرفه جویی میکند خوب و بجاست اما باید به نکاتی هم که اشاره شد دقت کرد
    • xyz IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
      0 5
      یعنی ما فروشگاه رفاه و شهروند و .... نداریم؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    16 23
    خفه شو متحجر عقب مونده ذهنی..
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 3
    عاشق همين كاراتم مشرق تو ديگه كي هستي
  • محمد ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    11 1
    نوشته بسيارزيبا وهوشمندانه ايي بود.مسوولين عزيزاصلانگران نباشن
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    16 2
    پسر شما هم خواب تشريف داريدها!!! طرف مياد ، قراردادهارو ميبنده ، جاپاشو وا ميكنه ، ذائقه مردم رو عوض ميكنه ، بعد تازه يادتون ميفته كه صهيونيستيه !!! واقعأ كه ، ببين كشور رو دست كيا سپرديم. !!!
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    5 0
    توی اون کشوری که پرچمش رو زدی هم موقع انتقاد با فحش جواب میدن؟؟؟!!!!!!
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 1
    گزارش مشرق باید مورد تائید مراجع ذیصلاح قرار گیرد وگرنه ما نمی توانیم تنها به گزارش یک خبرنگار اعتماد و تصمیم گیری کنیم. اینکه مردم ایران دشمن اسرائیل کودک کش هستند، هیج حرفی نیست و اینکه در این راه حاضر هستند از خیلی چیزها بگذرد که یک فروشگاه هیچ است، آنهم حرفی نیست، ولی باید صحت و سقم مسئله برای ما روشن شود.آنوقت خواهید دید که در آنجا مگس هم پر نمی زند.
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    2 2
    اگر زمان جنگ ما برای فانتوم ها ی شما قطعه نمی فرستادیم که شکست خورده بودید...
  • یدی ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    2 0
    احسن. مشکل بزرگ ما همینه. اب که از سرمون گذشت شروع میکنیم .....باید تخته کنیممش .والسلام
  • albert ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 1
    این گزارشها رو به اون عزیزان مسعول بگید...
  • عرفان ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    12 1
    شركتهاي صهيونيستي خيلي وقته تو ايران كار ميكنند و مورد حمايت مسئولين محترم هستند از جمله شركت كوكاكولا ،پپسي،نستله، و......
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    4 2
    ولی وقتی خواستیم انرژی هسته ای داشته باشیم دانشمندانمون رو ترور کردید
  • کوروش ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 1
    شما دست هر چه متحجر از پشت بستید
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    6 1
    سخن منطقی است چون از وقتیکه این فروشگاه راه اندازی شده تقریبا هر دوهفته یک بار مراجعه میکنم و اغلب اجناس موردنیازم را یکجا خریداری میکنم (البته جنس ایرانی فقط )که هم خیلی در وقتم صرفه جویی میشه و هم ارزون تر در میاد بقول معروف نه باید از اینور پشت بام افتاد نه از ان طرف
  • حسين نشاط ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 4
    پول خودمونو ميكنن بمب و تهاجم فرهنگي،ميزنن تو سر خودمونو دستامون،چه جالب!
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    بنازم به این ادبیات !! اون ور اب اینجور حرف زدن را یاد گرفتی !! من هم با بخشی از این مقاله موافق و با بخش دیگرش مخالفم ولی دلیل نمیشه فحاشی و بی منطق باشی!
  • ابوالفضل ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    مساله اینجاست که دشمن پیوسته راه ورود خودش رو عوض میکنه
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 0
    اگه راست میگید اول باید در نستله رو ببندید ولی نمیتونید چون جواب اون همه کارگر بی کار رو نمیتونید بدید درضمن خیلی از کالاهایی که دور وبرتون هست همین شرکت هایی ساختن که شما بهش انگ اسرائیلی بودن زدید....
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    5 1
    حالا خداییش در نظر بگیریم اکثر شرکت ها و تولیدی های بزرگ دنیا وابسته به منابع صهیونیستی هستند و یا به هر شکلی به اونها کمک می کنند. حالا هم که یکی پیدا شده اومده یه سرمایه گذاری انجام بده این شده نتیجش. پس اگه بخواییم جلوی ورود صهیونیست ها رو بگیریم باید سرمایه گذاری خارجی رو در کشور متوقف کنیم یا اینکه بذاریم کامل سرمایه گذاری بکنند و بعد یه دفعه اموالشون رو بدلیل وابسته بودن به منابع صهیونیستی دو دره کنیم ، خوب بید ؟
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    4 0
    یک جا هم که داره محصولاتش رو زیر قیمت بازار دست مردم میده بدون اینکه از کیفیتش کم بذاره با این حرفها پشیمون کنید،کلا نذارید کسی به این ملت خدمات بده،چون بدتر از اینها حقمونه،نه؟؟؟؟؟؟
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    خودتون هم قبول دارید که با دست خالی شکستتون دادیم. با فانتومهای خودتون نابودتون کردیم. این مال اون موقع بود که دستمون خالی بود، الآن اگه جرعت دارید بیاید جلو . بیایید تا نشونتون بدیم.
  • بنده خدا ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    4 0
    چرا ما خودمان این امکانات را فراهم نکنیم و باعث سوء استفاده دیگران نشویم.
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 2
    طبق اطلاعات موثق روزانه حدود 2 میلیارد درآمد داره و متاسفانه ایرانی ها راههای فرار از قانون رو بهش یا دادند
  • شهروند تهرانی ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    اتفاقا امروز ساعت 12:44 از شماره 9830003101هراه اول تبلیغ هایپر استار برای من اومد!!!!!!!!
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی !!!
  • ناشناس ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 1
    لطفا این مطالب را خطاب به مسئولین کشور بنویسید. آقایانی که تنها ادعای مبارزه با استکبار را دارند و خواسته و دانسته مردم را به سمت و سوی مصرف گرایی، مدگرایی و... سوق می دهند. شاید این راهی برای...!!!!1
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    دلبندم مسئول نه مسعول
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    يعني چي؟ فروشگاه هاي ديگه که ادعاي تأمين امنيت خريداران را ندارند. اينها که ادعاشون در همه دنيا گوش فلک رو کر کرده چرا اين کار رو ميکنند؟
  • seyed ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    6 1
    حرف های مزخرف ، توهم توطئه ، با این لاطائلات فقط عده ای نوجوان خام و نادان که گرایشات مذهبی دارند را تحریک می کنید . نمی گذارید کار این مملکت سامان یابد . کارآفرینی که بهترین شبکه توزیع ( آرزوی مدیران چند دهه اخیر ) را معرفی کرده و کالا زیر قیمت عرضه می کند را مایوس می کنید . خدا بر عذاب دو دنیای شما بیفزاید که نسنجیده سخن می گوئید .
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 2
    براي من و دوستم هم همزمان اومد. دوستان شما در مخابرات هم ظاهرا مثل شهرداري تهران با اين صهيونيست‌ها بستند!
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 0
    قیمتهاش از همه سوپر ها ارازنتره حتی از شهروند ورفاه حالا می خواهید برچسب بزنید چیز دیگه است
  • علی مهدوی ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 1
    با توجه به قدرت سرمایه در همه جای دنیا کمتر نیرویی توان مقابله با ثروت را دارد. ایران نیز مستثنا نیست.اما نکته مغفول مانده بلایی است که بعد از آن بر سر مردم (به عنوان مصرف کننده) می آید.نهایت امر بی دینی و کمرنگ شدن اسلام در بین مردم هدف اصلی صهیونیستها است که بدان می رسند.
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    متحجر واقعی زمانه ما امثال شما هستند که حق که از خورشید وسط روز درخشان تره رو نمیتونن از باطل تشخیص بدن
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    مگر مارک کلاسنو هم صهیونیستیه؟؟؟ بابا من همیشه بجای نستله کلاسنو میخریدم تا صهیونیستی نباشه! آخه روش زده مال سنگاپوره؟ تو رو خدا یک ایرانی همت کنه یه نسکافه خوشمزه تولید کنه... اینقدر فقط نگیم فلان کالا صهیونیستیه حداقل از خودمونم یه چیزی داشته باشیم!!
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    2 1
    یه عکس دارم از خاتمی در حال نگاه به تابلوی این فروشگاه.!!!! در راستای افشای دستهای پشت پرده بدم خدمتتون؟
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 1
    حرف مفت زدن که کونتور نداره ، آخه آدم بدبخت اگه امثال همین مشرقم تو این کشور وجود نداشت امثال توی نادوون باید تا آخر عمرتون توی حماقت و جهالت دست و پا میزدن و نور حق به اون مغز و کلّه پوکتون تابیده نمیشد . متاسفم برای خودت و امثالت که فهم و شعورتون در حده همین خزئبلاتیه که ورداشتی ردیف کردی به اسم "واقعیت"
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    وقتی ما خودمون برای خودمون ارزش قايل نیستیم نباید از دشمنمون انتظار داشته باشیم
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 3
    ماشیعیه علی هستیم وبا سیاست کارینداریم
  • محمد امین ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 1
    یک چیزی را متوجه نمی شوم. در مملکتی زندگی می کنیم که بخش خصوصی برای احداث یک توالت عمومی باید از ۱۰۰ نهاد و مرکز و اداره کل و سازمان و نظارت و ... مجوز بگیرد. حالا یک مجموعه ای به بزرگی هایپر استار در کشور تاسیس می شود. طبیعتا بیشتر از ۱۰ هزار نهاد و مسئول و کارشناس و افسر اطلاعاتی و ارتباطی و شهرداری و وزارت اطلاعات و اماکن و حراست وزارتخانه ها و هر جای دیگری که فکرش را بکنی ، درباره مجوز تاسیس آن تحقیق کرده اند و مجوز داده اند. حالا با یک سرچ ساده در گوگل می شود چند عکس و مقاله را به هم مرتبط کرد و دست به «افشاگری» زد. نه، منظورم را اشتباه متوجه نشوید؛ من اصلا معتقد نیستم نهادهای اطلاعاتی و نظارتی کشور خواب باشند یا زیر میزی رد شده باشد یا هر چیز دیگر. اتفاقا فکر می کنم در ماجرای هایپر استار ، چون پای سرمایه گذاری کلان خارجی وسط بوده ، تمام نهادها با حساسیت چند برابر تحقیق کرده اند و در نهایت مجوز داده اند. مشکل شما تغییر سبک زندگی ایرانی نیست. خودتان هم می دانید صرف تاسیس یک هایپر مارکت ارزان مردم را مصرف زده نمی کند. مشکلتان توهین به مردم در این فروشگاه هم نیست. در همه جای جهان پارکینگ ها مسئولیت اقلام داخل ماشین را به عهده نمی گیرند. در قانون کشور هم حتی این نکته اشاره شده. مشکلتان دقیقن در یکی از عکس ها دیده شد: بابانوئل!. به نظر من هم این مشکل بزرگی است. اما راه مقابله با تغییر ذائقه مردم و گرایش به رسوم غربی ، افشاگری درباره هایپر استار نیست. تا وقتی گرامی داشت «شب یلدا» ، «داستان عمو نوروز و ننه سرما» و سنت ها و کارکترهای فرهنگ عامه کشور در نظر شما و دوستانتان گناه باشد، بابانوئل ها می توانند سلیقه فرهنگی کشور را به سمت پاریس و لندن بکشانند. در این باره می شود مفصل گپ زد.
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    2 0
    نیازی نیست! پرونده خاتمی این قدر سیاهه که حتی با سکونت تو هایپر استار هم اتهام جدیدی بهش نسبت داده نمیشه :-)
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    پس چه کسی به اینا مجوز احداث این فروشگاهها رو داده ؟ من کارگر یا دولت ؟یعنی اقایون دولت نمی دونستند که اینا یهودی هستند یا حساب کتاب دولت با اینا بهم خورده که الان دم از خطر صهیونیست می زنه.
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    فقط همین ما بی جنبه نیستیم.ولی آدمی کم میاره فحش میدهو ولی ما عقب مونده شما انیشتن.... بسته دیگه خجالت کشیدی!
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 1
    مشرق جون حق حسابت رو ندادن؟ یا شهروند و رفاه بهت پول خوبی دادن؟
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    همون مسعول بهتره!
  • علي اكبر ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    با سلام مطلب عالي بود.
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    مشرق ممنونیم از روشنگری هات خداحفظتون کنه کاش به غیرتمون بر بوخوره و کاری عملی در برابر این خیانتا کنیم چرا ساکتیم ؟ چرا در خواب غفلتیم برادرا خواهرا عزیزان بیاید بسم الله بگیم و بالاخره از یه جا شروع کنیم یا مهدی
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 1
    عزیزم حقیقت این قدر تلخه ؟ حالا چرا اوج میگیری ! زیاد حرص نخور ناسزاها و فحشهایت را حرام نکن، سعی کن بر سر آمریکا و صهیونیست خالی کنی.
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    این مملکت سازمان اطلاعات داره و فکر میکنم به اندازه نگارنده مشرف به کشور هستن شما نمیخواد کاسه داغتر از آش بشید ضمنا اگه ناراحتیم میتونیم خودمون فروشگاه زنجیره ای ایرانی بزنیم و سرمایه گزار ایرانی جذب کنبم نه اینکه صورت مساله رو پاک کنیم
  • منتقد نظر ناشناس بالا ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    منبع فسفر نسوخته این انگ نیست واقعیت هست واقعیت اگه قبول نداری امروز هم برو خرید تو راحت باش بیش از این انتظار نداریم از تو
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    2 0
    عاشق رژیم نامشروع صهیونیسم ! به کجا چنین شتابان ؟
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    جیره خوار این مفسدها باشیم خوبه ؟ مواظب باش کیفیت بدنت نیاد پایین حساس
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    شیطون شهروند گفته بترکونیش یا جای دیگه ؟! خوشم می یاد راحتترین و دم دستترین راه نه تنها تو ایران بلکه تو کلیه جهان که البته فقط در ایران کاربرد داره وصل کردن یک نفر یا بخش به اسرائیل و دشمن و ... هست !
  • رامين ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    ببخشيدشما؟
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 1
    امام صادق عليه‏السلام : كَلامٌ فى حَقٍّ خَيرٌ مِن سُكوتٍ عَلى باطِلٍ؛ سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله و سلّم: سابُّ المُؤمِنِ كالمُشرِفِ على الهَلَكَةِ. ناسزاگوى به مؤمن همچون كسى است كه در آستانه هلاكت باشد.
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله و سلّم: إنّ اللّه حَرَّمَ الجَنَّةَ على كُلِّ فَحّاشٍ بَذِيءٍ، قَليلِ الحَياءِ، لا يُبالِي ما قالَ ولا ما قيلَ لَهُ؛ خداوند بهشت را بر هر فحّاش بد زبان بى شرمى كه باكى ندارد چه گويد و چه شنود، حرام كرده است.
  • ایرانی مسلمان ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    بنازم بناااااااازم گل گفتی اینجاست که شاعر میگه: دست در دست هم دهیم میهن خویش را کنیم آباد
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 1
    امام على عليه السلام: (علامة) اَلايمانُ أَن تُؤثِرَ الصِّدقَ حَيثُ يَضُرُّكَ عَلَى الكَذِبِ حَيثُ يَنفَعُكَ؛ (نشانه) ايمان، اين است كه راستگويى را هر چند به زيان تو باشد بر دروغگويى، گرچه به سود تو باشد، ترجيح دهى.
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 1
    آقا ما اصلا سرمایه گذاری خارجی نخواستیم!حالا باید کی رو ببینیم؟!
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    امام صادق عليه السلام فرمود: اِنَّ مِن حَقيقَةِ الايمانِ اَن تُؤثِرَ الحَقَّ وَ اِن ضَرَّكَ عَلَى الباطِلِ وَ اِن نَفَعَكَ وَ اَن لا يَجوزَ مَنطِقُكَ عِلمَكَ؛ از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع تو باشد و نيز از حقيقت ايمان آن است كه گفتار تو از دانشت بيشتر نباشد.
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 1
    مرگ بر اسراییل.
  • رامين ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    سياست ما عين ديانت ماوديانت ما عين سياست ماست.شيعه علي كسي است كه درهرجبهه اي آماده حضورودفاع ازاهداف علي(ع)باشدوحرفي براي گفتن داشته باشدنه اينكه خودراكناربكشدوميدان را به حريف واگذار كند.
  • محمد ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    در ایران برندهای زیادی مانند کوکاکولا ، پپسی کولا و غیره فعالیت میکنند .
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    کی به کی میگه متحجر! اربابات تو پافشاری بر عقاید خودشون از همه سفت و سخت تر هستن
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    امام باقر عليه‏السلام : اِنَّما یُداقُّ اللهُ العِبادَ فی الحِسابِ یَومَ القِیامَةِ علی قَدرِ ما اَتاهُم مِن العُقُولِ فِی الدُّنیا؛ خدا در روز قیامت نسبت به حساب بندگانش به اندازه عقلی که در دنیا به آنها داده است باریک بینی می کند.
  • رامين ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    بهترين جابراي شروع نخريدن از اين فروشگاه است.هرچند كه اگرواقعاصهيونيستي باشد ضرر وزيانش هم دربودجه اسراييل لحاظ شده است.
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    دروغ نگفته باشم از طرف اتكا شهروند جايي اينارو بلغور كردي كلا توهم كارتونه بزاريد زندگي كنيم
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    امان از مسوولین بی بصیرت.. حالا هرچی آقا برای این جماعت حرف بزنه... دل مردم و مسلمون ها رو بعضی از این مسوولین خون کردن با بی فکریهاشون. اثر بی تدبیری اینها از تحریمها هم بدتره و نتیجه کارهاشون دشمن شاد کن...
  • رامين ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    بجاي صورت مسئله غلط املايي را اصلاح كنيم: "سرمايه گذار".
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    قیمتاش خوبه مواد تازه داره تا حالا هر چی گفتیم برامون فراهم کردن از خیلی جاهای دیگه بهتره .دو
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    قیمتاش خوبه مواد تازه داره تا حالا هر چی گفتیم برامون فراهم کردن از خیلی جاهای دیگه بهتره .
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    زرشک...
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    شرط می بندم معنی متحجر رو عمرا بدونی! نه وجدانا میدونی؟ جون من راستشو بگو. کلماتی که تو بی بی سی فارسی و شبکه های همکارش میشنوی اول یه نگاه بنداز تو لغتنامه. باشه؟ قول دادی ها! آفرین کوچولو
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    آخه بنده خدا این چه سزمایه گذاری هست به نظرت؟ این که همه سودش میره تو جیب بابای خارجی. اگه اومد یه کارخونه صنعتی که تمام تولیدش داخل کشور باشه و کل فناوریش رو هم به داخل کشور انتقال بده راه انداخت اون درسته!
  • khodam ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    همه این چیزا رو که گفتی میشه اسمه هر شرکتی را گذشت جاه هایپرستار! خوردند به ملت ، آخه ادم حسابی این هم شد گزارش ! فقط موندم اینا که بدونه تحقیق فقط شعار جهاد میدان از کجا امدن ؟ تو این مملکت هرچی یا هر شرکتی جنسه خوب و ارزون داد به ملت ١٠٠٠ تا بدخواه و حسود پیدا میشه فقط واسه اینکه جنسه اشغاله خودشونو بفروشن به ملت چند تا از این انگ ها زدید به اینو ون فقط واسه جیب خودتن . ا ن بچه فلسطینی چه گناهی کرده که باید از اونا بخوره و هم از شما که با اسمش بازی میکنید
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    اینهم یه هدف دیگش هست تا سایر فروشگاههای زنجیره ای رو که به این اندازه سرمایه ندارن کله پا کنه وگرنه دلش برای مردم نسوخته
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    چون با هم همدل نیستیم. اکثر سرمایه دارهای ما بجای شراکت با هم و راه اندازی فروشگاههای اینچنینی و یا کارخانه و تولیدی به امر واردات اجناس بنجل از چین مشغولند
  • علی ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    ببین عزیز جان من با این چیزهایی که گفته نه مخالفم و نه موافقم، یعنی اصلا مهم نیس، مهم اینه که تو این وضعیت اقتصادی همون طور که نوشتی برای 1000 تا از هم وطنهای من اشتغال ایجاد کرد. هر وقت یکی مثل این ایجاد کردی، اون وقت بیا بشین از کرانه غربی و شرقی با هم حرف بزنیم. خون هیچ مرانه نشینی از خون برادرا و خواهرای ما تو ایران رنگین تر نیست.
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    به ورود این شرکت که نمیگن سرمایه گذاری خارجی.به اون سرمایه گذاری میگن خارجی که خودمون به شرکت ترکیه ایی وام ارزی میدیم بعدش اون میاد توی کشورمون یه شرکت ورشکسته رو احیا کنه آخرش اون شرکت ترکیه ایی هم بازی در میاره والان کارگرهای اون شرکت هرچند وقت بابت حقوق عقب مونده شون اعتراض میکنن.حالا کی دنبال بدبخت کردن این مملکت هستش؟؟؟؟
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    نباید صورت مساله را پاک کرد باید اصلاحش کرد این منطقی است
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    اون مسوول کوته فکری که مجوز تاسیس این فروشگاه رو داده هم مثل حضرتعالی فکر میکرده. میدونی سودی که این فروشگاه درمیاره کجا خرج میشه؟ نمیدونی... یه بار گزارش بالا رو درست بخون و در مورد مفهوم صهیونیزم هم یه خورده اطلاعات کسب کن...اونوقت اگر وجدان داشته باشی دلت رو به این کارآفرینی خوش نمیکنی...
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    کمک کردن به صهیونیسم و کشورهای حامی اون ثواب داره عزیزان. یه وقت نجات دادن پژوی ورشکسته هست یه وقت هم دادن مجوز به کارفور و نستله و پپسی و کوکا کولا.. آره. میگم نکنه یه موقع تحریم نوشابه بشیم و دیگه پپسی و کوکا کولا بهمون ندن...
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    مطلب عالی ای بود ممنون از اینکه روشنمون کردید
  • یه امام صادقی ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    چند وقته برا دانشجوهای دانشگاه ام صادق تبلیغ این فروشگاه با sms اومده بدون هیچ آدرسی از محل فروشگاه.
  • OMID ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    خیلی هم عالیه اصلا هم موشکول نداره
  • بهمن ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    حالا که اینطوری شد فقط از هایپر استار خرید می کنم
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    پس ما هم که اسلحه میفرستیم هم شریک داداش
  • حمید ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    من همیشه ازهایپراستار خریدمی کنم.وهمه دوستان راهم به خرید ازاونجاتشویق می کنند.بهتره خودتون بریدوفرق مدیریت ماایرانیها ومدیریت بی نقص هایپراستار راببینید....
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    اگه واقعا به فکری اینین که اجناس اسرائیلی در ایران نیاد بهتر یه فکری به حال لپ تاپ ها بکنید که هر لپ تاپی که در ایرانه cpu intel داره اگه مردشین برین سی پی یو بسازین یا علی
  • محمد ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    خوب اگه عرضه داری بهترشو بزن، رفاه و قدس و اتکا و شهروند و ... چیکار کردین؟ یعنی سرمایشون کمتره؟ شعورشون کمتره؟ یا آدم کشنه و دزذ مقدس معاب بیشتره؟
  • یوسف ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 1
    وای به حال مملکتی که صنعت و اقتصادش به دست صهیونیست ها بیفتد
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    مردم با ديدگاههاي مختلفي اقدام به خريد ميكنند ضمن آنكه خريدهاي مردم نيز الويت بندي ميشود به نبازهاي روزمره كه عموما" شامل مواد غذايي، بهداشتي وسپس پوشاك ميگردد.طبعا" در اين مسير به قيمتها نيز توجه دارند واقعا" اگر كسي ميخواهد دست خارجيها را از نفوذ به بازار ايران قطع كند اجناس با كيفيت وارزان تر از برندهاي حارجي توليد نمايد.وظيفه شما رسانه ها نيز مقايسه قيمت اقلام ضروري مردم در برندهاي داخلي وحارجي همراه با صداقت ميباشد.
  • موسوی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    الان که هویت این شرکت اسرائیلی برای همه آشکار شده از این به بعد هر کس از این شرکت خرید کند مدیون است و باید روز قیامت جواب پس دهد... از مشرق هم بخاطر این افشاگری کمال تشکر و قدردانی را داریم..
  • موسوی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    درود بر مشرق که با تلاشهای بسیار چنین گزارشهای افشاگرانه ای تهیه می کند. اجرتان با خدا موفق و پیروز باشید
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    دوباره حق حساب دير شده همه صهيونيست شدند.پس از نستله و بنتون و اوريف ليم حالا نوبت هايپر استار است.كلا به عذاب آخرت بچه هاي شرق معتقد نيستند.از بيخ و بن ماترياليست هستند.براي يه مشت دلار.
  • جواد ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    یه همچین آدمای منگل و عقب افتاده ای مثل شما باعث پسرفت میهن عزیزمونن . مرگ بر همه شما آدمای نفهم بیشعور زنده باد هایپر:ایکسسسسس
  • جواد ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    یدونه باشی...
  • موسوی ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    درود بر مشرق که با تلاشهای بسیار چنین گزارشهای افشاگرانه ای تهیه می کند. اجرتان با خدا موفق و پیروز باشید
  • امیر ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    فایل ویدئویی خیلی جالب بود
  • ali shamirani ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    بابا ول كنيد فردا اينها وكيل مي گيرند از سايت هاي ارزشي كه به افشاگري عليه شان پرداختند شكايت خواهند كرد و ......
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    امید جان انگلیس چه خبر ؟! زیاد بارون میاد اونجا آره ؟!
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    بهمن جان انگلیس خوش میگذره ؟!
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    اِوا اِوا نگا کنین ، محمده از انگلیس ! D:
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    اون یه مشت دلار امثال تو میگیرن که پاشن از آمریکا اینجا کامنت بزارن و برای مردم تو این کشور تصمیم گیری کنن
  • نا شناس ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    قیمت ارزانتر ، کیفیت بهتر زندگی راحتر تازه فروشگاه کوثر را ندیدید هایبر استار چیه!
  • ساسان ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    اگر تجارت با اسرائیل منافع ایران را تا مین می کند چرا که نه
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    شما معتقدی به عذاب آخرت؟
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    پپسی امریکایی نه صهیونیستی
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    اقتصادی که توش ازادی وجود نداشته باشه ضعیف و شکست خورده هست مثل کشور ما . اخه تا کی میخوان جلوی ازادی اقتصاد رو بگیرن و هی از مردم بدبخت به اسم حمایت از سرمایه داخلی سوء استفاده کنن ؟ هی دشمن دشمن نکنید . دشمن خودمون هستیم دشمن داخل خودمون هست .
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    ببخشید اشتباهی مثبت دادم
  • ناشناس ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    خوب چرا اينقدر شلوغش مي كنيد شما هم بريد تو اسراييل فروشگاه بزنيد.
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    خاک بر سر وطن فروشت مزدور امریکایی از پرچم کثیفت پیداست نوچه کی هستی
  • رسول ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    مشکلات جدی کشور حل نشده بیکار بودید رفتید سراغ هایپر استار در ضمن اسم این فروشگاه عوض شده
  • No One ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    باید دید که هدف مشرق از این مقاله چه و یا که و یا چه گروهی بوده است. بعد نسبت به اون نظر داد و بحث کرد.
  • rastgoo ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 2
    از کی تا حالا رفاه و خرید شده غرب زدگی؟نخندیم....تفریح نکنیم...... لباس خوب نپوشیم....... حالم که میگین خرید نکنیم آغا ابو بریزین اونجا که میسوزه راتون نمیدن؟؟آسان کلان آدم حسابتون نمیکنن؟ ؟؟.............اگه اینجوری که همین کامپیوتری که باهاش این چرتوپرتارو میزاری رو بنداز دورماله غربه.اگه همین غرب نبود که ما همین یکذره رفاه هم که داریم نداشتیم .اینهمه این بدبختا به بشریت لطف کردن حالا شما هی فوش بدین .قبول کنید که اونها از ما خیلی بالاترن .خیلی بده آدم زورش به یکی نرسه ،هی فوش بده.این کاری که شماها دارین میکنین . این جنگی که اسراییل داره میکنه همون کشور گشایی که همه ادیان دارن .مگه اسلام نداشت ؟مگه مسلمانا حمله نمیکردن؟حالا یهودیام دان همون کارو میکنن. چطور برای اونا بده برای مسلمانان خوبه؟عزیز جنگ اگه بده تجاوز اگه بده واسه همه بده .اونام میخوان دین یهودو ترویج بدن.فکر میکنم اولین دین آسمانی لیاقت داشت باشه که یک کشور داشته باشه .عزیزم این منو تو نیستیم که برای اونا تا یین تکلیف میکنیم اونام برای خودشون پیامبر داران و از دستورات اون پیروی میکنن همین اسراییل به قول شما بد جون ادماش از هرچیزی مهمتره.دیدین توی جنگه هشت روزه خون از دماغ یکیشون نیومد.تاحالا شنیدن تو اسراییل کسی زیره شکنجه بمیره یا مدرسه آتیش بگیره؟اونا آدم بدن؟اون آدمهای بد دارن تمامه تلاششونو میکنن تا بهترین کشور و بهترین زندگی رو داشتباشان غیراز اینه؟حالا مملکته ما برای ما چیکار کرده؟ کلن شماها یا یه منفعتی میبرین ازین حرفا یا عقب مونده ذهنی هستین
  • mrastgoo ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    شما؟?????
  • سعید ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    با سلام وتشکر از مطالب خوبتان
  • یک کارمند ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    تحلبل جالبی بود اگر بخواهم منفی فکر کنم میگم برید یک فروشگاه بسازید با قیمت بسیار بالا سر خلق الله را شیره بمالند و سود زیادی کنند بهتر از این هست که ارزان بفروشند و زیاد بفروشند که برای فروشنده بازی برد برد هست ولی از طرف دیگه ما نباید از الگوهای دیگر نسخه برداری کنیم تا به حال که همیشه به خریدار تو این مملکت اجحاف میشد حالا 20 سال این الگوی نسبتا ارزان فروش را تحمل کنید وبه شکتهای خارجی دیگه اجازه ورود ندهید و خودتان در شهرهای بزرگ مراکز فروش متنوع و ارزان دایر کنید واز این هایپر استار هم ارزانتر بفروشید تو خودش دمش را روی کولش بگذارد برود در پایان من یک کارمند هستم و حقوقم به خرید اجناس آنچنانی نمیرسد ولی متهی یکدفعه به هایپر استار میروم و مایحتاج منزلم را برای یک ماه در یک خرید میخرم آن هم با قیمتی کاملا رقابتی در پایان خواهشمند هستم تمام واقعیت در کنار هم دیده شود
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    2 0
    یک فروشگاه بزرگ ممکنه برای صد نفر ایجاد شغل بکنه و برای یک نفر یا شرکت درامد هنگفت ایجاد کنه .درامدی که میتونه بین صدها کاسب یک محله تقسیم بشه .که هرکدامشون یک شاگرد داشته باشند که خود به خود چندین خانواده تامین بشن .اینطوریه که مکانیسم برکت به هم میخوره و یک نفر یا یک شرکت ثروتمند میشن .و قله های ثروت ودره های فقر ایجاد میشه .چرا کارشناسان اقتصاد اسلامی نضارت داده نمیشن .
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    جناب موسوی ! خسته نباشید !! مدیون اون کسانی هستند که با انحصاری کردن کسب و کار و خون مردم رو تو شیشه کردن ، دست این گونه فروشگاه ها را باز گذاشته اند . اگر کسب و کار حلال برای مردم آسان و بی دغدغه شود . اگر فروشگاه رفاه به جای اجاره دادن غرفه ، مدیریت فروشگاهی صحیح پیشه کند . اگر فروشگاه شهروند اجناس به درد بخور با قیمت مناسب عرضه کند . اگر فروشگاه سپه به جای بنجل انداختن و حساب کردن پول کیسه نایلون ، به فکر مشتری مداری باشد . اگر فروشگاه اتکا از چنبره جنس کوپنی بیرون بیاید . و خلاصه اگر همه این ها بجای نق زدن و مردم آزاری ، به فکر رقابت سالم با هایپر استار باشند دیگر دلیلی ندارد کسی به هایپر استار برود ، و ، خودش یواش یواش کنار می کشد . ضمنا" لازم به یاد آوری است که 90 درصد اجناس ارائه شده در هایپر استار ، از تولیدات معتبر داخلی هستند و با تخفیف های عادی و ویژه عرضه میشوند ! ولی فروشگاه های مدعی وطنی یا اجناس بنجل ارائه می دهند و یا قیمتشان بالاتر است !!!!
  • به سوی بیداری ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    با سلام من واقعا لذت بردم از این اثبات قشنگی که شما در مورد هایپر کردید. وظیفه ما مسلمانانه که این ننگ را از روی زمین محو کنیم امام خمینی فرمودند مستضعفان جهان باید قدرت اسلامی خود را بیابند و از عربده‌های شرق و غرب و وابستگان و تفاله‌های آنان نهراسند و با اعتماد به خداوند تعالی و اتكال به قدرت اسلام و ایمان بپاخیزند و دست جنایتكاران را از كشورهای خود كوتاه نمایند و آزادی قدس شریف و فلسطین را سرلوحه‌ برنامه‌ خود قرار دهند و ننگ سلطه‌ صهیونیسم، تفاله آمریكا را از دامن خود بزدایند و روز قدس را زنده نگه دارند. امید است با زنده نگه‌داشتن این روز، بی ‌تفاوتی ها زایل شود و غفلت ها مرتفع شود.'( صحیفه امام . ج 15، ص61) با تشکر مسئول روابط عمومی گروه چشمان منتظر www.besoyebidari.ir
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    جناب اصلا" از فردا هاپر استار تعطیل !!!! انگار از اول نبوده !!!! ببینم کدوم مردی تو این مملکت پیاده میشه با تز ضد صهیونیستی ، عرضه راه اندازی و اداره یک چنین فروشگاهی رو داشته باشه ؟؟ همین الانش هم رفاه و شهروند و اتکا و سپه نتونستن حریفش بشن !!! ضد صهیونیست بودن که فقط به شعار تو خالی و بر طبل جنگ زدن نیست ! اگه مدیران این فروشگاه ها یه کم ، فقط یه کم عرضه داشتند می تو نستند تو این چهار پنج سال از رو دست مدیریت هایپراستار ، مدیریت صحیح را یاد بگیرند .
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    موقعی بجاست که فروشگاه های مهم و بزرگ این مملکت هم عرضه فروشگاه داری و مشتری مداری رو داشته باشند . یک نمونه اش فقط فروشگاه معتبر و موفق کورش که هزار پاره شد و نهایتش به اسم رفاه تبدیل به شرکت اجاره غرفه شد !!!! همیشه خدا هم یا جنس نداره و یا اگر داره همه اش بنجل !!!!!!!
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    افتراحه بخدا....
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    چرا اون هایی که ادعایشان شاخ غول میشکنه ، عرضه تاسیس یک فروشگاه مشابه را ندارند ؟ نگویید حمایت . . . و فلان و بهمان ! هایپراستار 90 درصد جنس هایش تولیدات معتبر ایرانی است !!!!!
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    خوشم میاد که مشرق با VPN انگلیسی به خودش فحش میده !!!!!!
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    چون وقتی امکانات فراهم شد فوری این امکانات را با یه لیوان آب قورتش میدن و دوباره از بین میره ! سوء استفاده را فقط خارجکی ها نمیکنند !!!!!!
  • شهروند شیرازی ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    کجایی مشرق!خوابی! هاپر استار شیراز مدت هاست افتتاح شده بسیار بزرگ و باعزمت، شیک و مدرن
  • مهدی ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    خوب یعنی فروشگاه بزرگ هایپر می که دقیقا از روی این هایپر استار تقلید شده و متعلق به بنیاد تعاون ناجا هست، و همین جنسها رو هم داره، اشکالی نداره؟
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 1
    حرف حساب جواب نداره !
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    اتحادیه بقالان ! زیان دیده از بابت کج سلیقگی ها و رانت خواری ها !!!!!!!!
  • ماهان ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    مشرق افتادی تو عسل!! از فردا هر اتفاقی توی شهر اعم از قتل و تجاوز و زورگیری و...(که دیگه برای مردم مثل عادت شده) افتاد میتونی بندازی گردن هایپراستار و از گردن بقیه مراجع (که اگه اسم ببرم پیامم رو نمذارین)باز کنی ای ول برو حالشو ببر
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    د نشد دیگه !!! فروشگاه زنجیره ای هم تا دلت بخواد داریم ! مدیر با عرضه و همت بالا نداریم !! برای همینه که تا یکی موفق میشه ، برای لا پوشانی خطاهایمان ، شروع به انگ زنی و متهم کردن و . . . میکنیم ، تا از پا بندازیمش !!!
  • كامران ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    فرمايشات اين مقاله صحيح بايد مومن زرنگ باشه راست مي گيم 3000 تا پيشكش 20تا فروشگاه با همين استاندارد ها راه اندازي كنيم دنبال چراي باشيم كه چرا عقب مونديم با عقايد داراي شور و از سر شكم سيري نمي شه مديريت اقتصادي كرد بايد قبول كنيم يك سري از شعار هاي ما از حال و هواي دهه 1360 نشات مي گيره و با حال دنيا مطابقت نداره البته ببخشيد
  • ستاره ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    ادب مرد به ز دولت اوست
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    هیچ فروشگاه دیگه ای هم عرضه اش را نداره !
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    حالا که روشن شدی گاز بده برو !!!!!!!!!
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    بچه مشرقیا اعتقاد دارند که خدا دنیا رو برای اون ها آفریده !!!!!!!
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    بهترین جا برای دیدن تازه بدوران رسیده ها
  • amir ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    منم جدیدا تو اصفهان زیاد اسم هایپر استارو از دهن مردم می شنوم
  • احمد ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    مهم این نیست که مسئولیت خودروها رو بپذیره، مهم اینه که روی در و دیوار رو پر می کنن که اینجا احتمال دزدی زیاده. شما که نمیری تحقیق کنی چند تا دزدی میشه. فقط تو ذهنت میمونه که اینجا دزد زیاد هست.
  • کوروش ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    مدرک بیار که من عاشق رژیم صهیونیسم هستم و گر نه دروغ گویی و رسوائیت را همه جا جار میزنم!چه جالب تعجب کردم که میدونی لغت نامه چیه البته شاید هم یکی بهت گفته چیه.من هیچ قولی به آدمی مثل تو ندادم.
  • کوروش ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    ببخشید نمیدونستیم نگاه کردن هم جرمه!
  • امین ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    بازم طبق روال همیشه مسئولین خوابن و هیچی رو نمیبینن
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    خاک بر سرتون تو این شرایط بد اقتصادی حالا یه سرمایه گذار خارجی پیدا شده سرمایه گذاری کرده تو این مملکت کوفتی چهار تا جوان رفتن سر کار اینم چشم ندارید ببینید
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    به جای این حرفا حمله کنید و با خاک یکسانش کنید. این چیزا به ما نیومده
  • موساد2 ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    لابی اسرائیل همینه بی خاصیتها
  • محمد ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    عالیه عالیه 2020
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    شما کی باشین؟!
  • داش احسان ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    شما که فقط حرف میزنید فروشگاه تاسیس کنید کار برا مردم درس کنید از خودتون عرضه نشون بدید تا دیگران نیان.هایپر استار شیراز مجتمع خلیج فارس نزدیک 1000 کارمند داره. خدا پدر باعث وبانیش رو بیامرزه برا جوونای بیکار کار درست کرده نرن معتاد شن.حداقل یه نون بخور نمیر داشته باشن
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 0
    اصن اون شهرداری کیه اونو به من نشون بده ... شهرداری تویی !!!
  • محمد ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    دمت گرم مشرق بالاخره سوال چند ساله ام جواب پیدا کرد سوال جالب ایا به طرز پوشش وبرخورد کارمندان ان فکر شدهایا به ترویج بی حجابی واز بین بردن شئدن یک ایرانی در این فروشگاه فکر شد این رو بدانید هیچ ارزونی بی حکمت نیست ایا به نوع گرافیک تبلیغات اون فکر شده دوستان بیایید به هر قیمتی ارزان نخریم
  • محسن ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اين گزارش كاملا بو داره.پشتش درگيري سياسيه صد در صد.توهم دشمن در حد عالي. در ضمن بيشتر وسايل كامپيوتر و صنايع و انواع خوراكي هاي خوشمزه مربوط به يهودياست.شما در كيس كامپيوترتو باز كن يه نگاه به داخل كيست بكن بعد برنداشو چك كن ببين رييس اصليش كيه.نوشابه اي كه داري مي خوري قهوه اي كه داري مي نوشي. ماشين رنويي كه سوار مي شي فيلم خارجي كه مي بييني اينا همش مال يهودياست.حالا گير دادي هايپر استار كه به حق بهترين فروشگاه ايرانه و اجناسش به مراتب بهتر و ارزانتر از جاي ديگره.
  • امیر ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    شما از کجا میدونی که نستله اسراییلی هستش لطفا با مدرک وبا سند حرفتون را ثابت کنید
  • علي ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    نور حقيقت يا توهم؟
  • میثم ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    وقتی میوه نباشه،‌چغندر سلطان مرکباته. وقتی حضرات مسئولین برنامه ریزی برای پر کردن خلأهای اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ندارن معلومه که عرصه برای نفوذ دشمن باز میشه. به قولا قدیمیا کسی که با برنامه خودش پیش نره با برنامه دیگران پیش خواهد رفت.
  • محسن ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    جيره خوار نمي خواد باش.عرضه داشته باش به جاي نيم ساعت كار مفيد 8 ساعت كار مفيد كن.سوپر ماركت اينطوري بزن
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام ممنونم از اطلاع رسانی من یکی از مشتری های هایپر شیرازم البته حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با صهیونیست ها برام مهمتره. توصیه می کنم سرمایه گذارهای ایرانی سریع خلاء وجود هایپر مارکت را در شیراز پر کنند در هایپر شیراز تمام کالا ها 10 در صد تخفیف داره و بعضی از اجناس هم در فروش فوق العاده تا 40 درصد می رسه دلیلی که من از آنها خرید می کردم این مسئله بود نه برند کارفور این کار را فروشگاه های ما چرا انجام نمی هند ؟؟؟؟؟
  • محمود ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    عـــرضم به حضورتان با نظرات سیاسی کاتب مقاله موافقم اما دوست عزیز آیا فروشگاههای زنجیره ای شهروند ، سپه ، رفاه و ... در خصوص تخفیف کالا چه اقدامی انجام داده اند.
  • اسفند ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    و در روز قیامت باید پاسخگو باشی
  • قاسم ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام باحاله
  • زنده باد اسلام ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    نیاز است این موضوع به اطلاع مردم به خوبی رسانده شود و از طرف دیگر مسئولین با پر کردن خلا های موجود در بازار اقدام به مدیریت کنند ولیکن سابقه نشان داده مسئولین در خوابند....
  • مرگ بر اسرائیل ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    قابل توجه شهرداری،وزارت بهداشت و وزارت اقتصاد.آخه چرااااااااااااااااااااااااااااا
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • میشناسمت ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    این فحاشی نشانه ای بر صدق گفتار در این گزارش است
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    این دقیقا منطق سکولارها و لیبرال هاست
  • هادی ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ای کاش بقیه عکسارو و فیلم رو با دقت میدیدی و اینقدر عجولانه تصمیم نمیگرفتی.صهیونیسم از هر راهی استفاده میکنه تا به کشورهای مسلمان و علی الخصوص ایران وارد بشه.نظرتو درمورد کوتاهی نهادهای مسئول کاملا قبول دارم ولی اینکه میگی مشکل با بابانوئله،کاملا در اشتباهی برادرم
  • ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    یعنی ما هم میتونیم مثل مسلمانان فرانسوی،یه اعتراض نمادین و تاثیرگذار داشته باشیم؟
  • ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سیتی سنتر اصفهان همکار اصلی هایپراستار تهرانه.
  • ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    حداقل درست بیزینس می کنن . نه با دزدی و کثافت کاری و فروختن جنسهای بنجول و آشغال
  • عادل ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    یک سوال دارم ؟ نجس تر و وقیح تر و جنایتکارتر از اسرائیل روی کره خاکی رژیمی هست ؟ پس چرا حکومت اسلامی ما اجازه فعالیت اینگونه فعالیتها رو میده ؟؟؟؟؟!!!!!!
  • عادل ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ناشناس عزیز ، شما جنس ایرانی بخر اما نه از اون فروشگاه
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    وقتي خودمون لياقت بهره‌برداري از امكانات كشور را نداريم لااقل اجازه بديم خارجي‌ها اين كار را انجام دهند تا مردم هم از مزاياي آن بهره‌مند شوند
  • babak ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    این صحبتا همش بیخوده ما که می ریم تو این فروشگاه کارمند و کارگر و جنساش همه ایرانی و یا غیر اسراییلی هستند ما با اسراییل مشکل داریم نه با خدمات خوب کار و اشتغال برای ایرانی اون عزیزی هم که با مصرف گرایی مخالفن بدونن که مردم با زحمت می تونن مایحتاجشون رو از این فروشگاه که مالیات نمی گیره و قیمتاش زیر قیمت رایجه تهیه کنند من فکر میکنم این مطلب رو فروشگاههای عزیز شهروند و رفاه و غیره چیده باشند. تجارت تجارته کاری به اسراییل و ... نداره.
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    آقا كارشون تميز دقيق و عاليه خب مردمم هم استقبال ميكنن" گر تو بهتر ميزني بستان بزن"اين همه سرمايدار اين همه ملاك گردن كلفت هنرشو دارند نه خداوكيلي دارند. پس نشستي فقط تماشا كن!
  • کیا ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    از کوزه همان تراود که در اوست. از ادبیات و لحن صحبتت معلومه از مردان خداجوی!عاشورای 88 هستی. خدا تو را با مرادت، موسوی محشور کند.
  • کیا ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ای روشنفکر، ای منورالذهن، ای تفاله خوار بیگانه، ای نشخوار اجنبی،ای طوطی، ای کوروش...
  • ناشناس ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    این سوزش بابت چیه که این جوری دارید بدنامش می کنید؟!!!
  • خودم ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    "مشکل شما تغییر سبک زندگی ایرانی نیست. خودتان هم می دانید صرف تاسیس یک هایپر مارکت ارزان مردم را مصرف زده نمی کند. " اینو خوب اومدی.....این نویسنده هم بیچاره .....
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    جناب موسوی ، خجالت بکش، چی رو به چی ربط می دی.مطمئن باش یکی از آقازاده ها بابت فروش خوب هایپراستار ضرر کرده که همچین شایعه ای درست کرده.البته حق داری مردم ایران بخاطر همین زودباوریشون به این روز افتادن. تا احمق در جهان است مفلس در نمی ماند.
  • یا الله ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مشرق= افراد متوهم و کم سوادی که براحتی گول می خورند.
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    احتمالا حامیان مالی نویسنده سودی از هایپر ستار نبرده یا به یکی از رقیبان ان وابسته می باشند
  • هایپردوست ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    نکته اش همینجا است. فکرمیکنی صاحب ایرانسل کیست؟
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    فعلا که طبق نظر رسانه های داخلی همه دنیا را صهیونیست ها اداره می کنند حتی در ایران هم عمده کارها (منظور ایرادات است که کم هم نیست) دست صهیونیست هاست. چرا به این یکی گیر داده اید؟ اگر عرضه داریم یک برند معتبر ایجاد کنیم و در جهان جا بیندازیم. اگر عرضه نداریم چاره ای جز قر زدن نداریم. البته قر زدن کاری را درست نمی کند. دلم می خواست ما می توانستیم در دبی و فرانسه و حتی در سرزمین های اشغالی یک فروشگاه معتبر با نام ایرانی مثل خلیج فارس می زدیم و پوز همشون را به خاک می مالیدیم. اما ما این را ه را انتخاب نکرده ایم راه قرقر کردن را پیش گرفته ایم.
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    راست میگه دیگه جای این بازاری های مسلمان بذاریم این یهودیا اقتصاد مملکت ما رو بچرخونن .. خداییش ببین اگر این مملکت درست نشددددددد
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بچه های مشرق چیه؟؟؟ بهتون باج نمیدن؟؟؟؟ میترسین مثل شماها دزد و گرون فروش نیستن؟
  • خداوند ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    من عاشق این فروشگام هم ارزون تر از همه جاست هم همه چی داره ! بیچاره خبرنگارتون انگار نتونسته باج بگیره اومده اینطوری خالی کرده ! نصف مملکت الان داره با سرمایه خارجی ساخته میشه ! سرمایه داخلی هم که تو جیب چند نفره !
  • بهزاد ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    به این میگن مدیریت جهانی، نه این که ما لاف بزنیم و هی شعار بدیم. واقعا خدا بخشون برکت بده هم پارکینگ مجانی داره هم کالاهاش 10 درصد زیر قیمت هستش، اگه با سیستم دلالی بازاری ها بود باید این کالا ها رو دست فروشی و و با قیمت دولا پهنا میخریدیم.
  • سارا ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    دمت گرم گل گفتی
  • حسین ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    کارتون اصلا جالب نبود. صاحبش هرکی میخواد باشه، درحال حاضر داره به مردم خدمت رسانی می کنه و از اون طرف هم کلی سود برای مملکت داره. لطفا برید از یک اقتصاد دان هم سوال کنید و مزایای ورود سرمایه گذاران خارجی در مملکت رو هم در ادامه همین مطلب بنویسید.
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    تمام کارهاتون تمام شده،حالا نوبت خراب کردن هایپر استار رسیده.حسادت و بخل تا کی؟؟؟ مثل اینکه این جزو خصلت ایرانیها شده برای اینکه خود را با ارزش و عزیز نشان دهند دست به تخریب دیگران می زنند.بسه دیگه بابا
  • امیر ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    این مقاله هیچ سند متقنی را برای سهامدار بودن صهیونیستها در این فروشگاه ارائه نکرده بود. ممکن است مسائل و اختلافاتی پشت پرده باشد. بههر حال نیاز به تحقیق از سوی مراجع مسئول دارد و نه جوسازی
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    فروشگاه های زنجیره ای دیگه ای با نام "هایپر می" و "هایپر سان" هم راه اندازی شده
  • مسعود ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مدتهاست مسئولین کشور جهت سرمایه گذاری شرکت های خارجی در ایران تبلیغ می کنند اما بخاطر مسائل سیاسی حاکم بر کشور کمتر شرکت خارجی تمایل به سرمایه گذاری در ایران دارد حالا که شرکتی هم پیدا شده و با سرمایه گذاری در ایران باعث ایجاد اشتغال برای عده ای شده و با فروش کالاهای ایرانی باعث رونق کسب و کار شرکت ها ایرانی شده این چه طرز برخودیست که با آنها می شود واقعاً برای خودمان متاسفم که چنین تفکرات کوته نظرانه ای داریم اگر مشکلات یهودی بودن مالکین این شرکت هاست باید بدانید که بشتر اقتصاد دنیا دست یهودی هاست و اگر قرار باشد کار اقتصادی بکنید که پای آنها وسط نباشد بهتر است اصلاً این کار را انجام ندهید . روزی یکی از روسای جمهور در این کشور بحث گفتگوی تمدن ها را آغاز کرد در همان زمان دنیا به ما نگاه دوستانه ای کرد روزی دیگر رئیس جمهور دیگری منکر هلوکاست شد و دنیا به ما به چشم یک دشمن نگاه کرد و این مقاله شما از نوع نگاه رئیس جمهور دوم است و همه را به چشم یک دشمن نگاه میکند در حالی که زمانی همه به ما دشمن می شوند که ما به چشم دشمن به آنان نگاه کنیم به امید روزی که در سخرانی مقامات کشور از کلمه دشمن دیگر استفاده نشود ....
  • امید هاشمی ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    از مدیران محترم هایپراستار تقاضا می شود جهت ارایه شیتیل بیشتر مراجعه نمایند،در غیر اینصورت.... اگه مردی بذار این کامنتو........
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    تنهاجایی که قیمت ارزان میده همین فروشگاه مردم ما خیلی ساده هستند اما نه اینقدر که با این عکسا گمراه بشن
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اگه سرمایه گذار خارجی نبود تو باید بیکیفیت ترین کالا را به گرانترین قیمت بخری. مثالش همین خودروی ملی خودمون
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بچه مشرقیها خیلی دین دین می کنند ولی از هیچ رفتار زننده و توهینی هم ابا ندارند. البته منظورم در تمام موارد است کاری به هایپر مایپر ندارم
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    گل آقا خدابیامرز میگفت تازه به دوران رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    این اطلاعات مغرضانه است. بزرگترین سهامداران هایپر استار کره ای و تایلندی هستند... بخدا زیاد وقتتونو نمیگیره برید تحقیق کنید
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ناشناس تو که فرق پرچم ها رو نمی دونی ساکت
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    شمام دست هرچی منورالفکره از جلو بستی !
  • مرغ حق ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ناشتاس ما ایرانی هستیم و دنیا برای ما یک یونجه زار نیست که هر چه سرسبزتر برای چریدن بهتر باشد .
  • مرغ حق ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    از شعبه تل اویو اش ؟؟
  • کوروش ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    کیا!لطفا هر چی که لایق خودت وخانوادت هستش به من نسبت نده!
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    صهیونیستای انگلوساکسنی کثیف! جا داره برادران به صورت خودجوش برن این لانه ی فساد رو تسخیر کنند!
  • مرغ حق ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    هایپر به معنی انرزی است بچه ای که بسیار پر تحرک است را اینجا میگویند هایپر بالائی دارد و میدانیم که استار هم به معنای ستاره است نام این فروشگاه میشود ستاره پر انرزی و قدرت . میدانیم که صهیونیستها در اننخاب نام ید طلائی دارند که اهداف انها را در خود دارد هرجا که نام استار دیده شود منظور انها همان سناره شیطانی ملقب به ستاره داوود است .بی جهت نیست که این نام را بر روی این فروشگاهها گذاشته اند . در امریکا هم قهوه خانه های بسیاری است بنام استار باک که سراسر امریکا را فرا گرفته بلکه جهان را باک نام دیگر دلار است استار باک یعنی دلار یرای ستاره یهود جالب است که ارم این قهوه خانه ها عکس زنی است با موهای بلند و تاجی بر سرش که ان زن همان استر ملعون است که نشان از دشمنی این قوم با ما ایرانیان دارد . بسیار موجب تاسف است که قروشگاههای ستاره شیطانی در کشور ما وارد شده اند و کسی هم کاری به کارشان ندارد . انها نه یرای فروختن نان و سبزی و........به ایران امده اند انها اهداف پلید بلند مدت دارند و انگاری در ایران هم بر روی انها کاملا باز است .جواب شهدا را چه کسی باید بدهد . ستاره های پر از انرزی نباهی ایران را تسخیر کرده است بخدا گریه اور است .
  • مشتری هایپر ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    واقعا فروشگاه مرتب و خوبیه اگه توانایی ایجاد مشابه آن را دارید بسم ال... اگه نه جلوی رشد این مملکت را نگیرید.تا کی باید از سایر دنیا عقب بمونیم.
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    با سلام از مقاله ای که ارائه کردین وموجب افزا یش اطلاعات مان شد می توان از منظر دیگری هم به مقوله نگاه کرد 1- احترام به مشتری 2-نحوه مدیریت .در ایران ساعت کار فروشگاهها حد اکثر 9شب است در حالیکه فروشگاه مورد بحث تا 12شب باز است و در آن حقوق مشتری رعایت مشود
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اگه بخوام تک تک گزافه هایت را جواب بدم خیلی طول می کشه ولی بهت بگم که صدور جغرافیایی اسلام تنها در زمان معصوم مجاز است. آنهم نه کشورگشایی و غصب کشورها با ظلم و خونریزی و کشتن کودکان و زنان. نجات انسانها و مسلمان کردن آنها، غصب و کشورگشایی نیست. غصب اراضی مردم مظلوم فلسطین کشتار و اخراج آنها از سرزمین خود توسط افراد پستی مانند شارون و نتانیاهو و ... چه شباهتی به صدور جغرافیایی اسلام در زمان معصوم دارد؟ اگر نمی دانی بدان که بعد از بعثت رسول الله(ص) که مبلغ آخرین و کاملترین دین خداست و همه ی پیامبران پیشین بشارت آنرا داده بودند و حتی خود را مسلمان می دانستند، ماندن مردم به ادیان دیگر معنی ندارد و مجاز نیست. وقتی حضرت عیسی و حضرت موسی بشارت رسول خاتم را دادند و بعثت ایشان را کامل کننده ی دین خدا دانسته اند، ماندن افراد بر یهود و مسیحیت بی دینیست و در زمان دین اسلام تنها دین اسلام است که مورد قبول خداست. واگر در این زمان مثلا کسی می گوید مسیحی هستم دروغ می گوید چون خود عیسی(ع) پیامبر بعد خود را معرفی و مردم را برای پذیرش او آماده کرده بود و اگر کسی ادعای دین مسیح یا یهود را دارد باید به دستور پیامبر خود گوش کند. پس در حال حاضر هیچ دینی به غیر از اسلام وجاهت ندارد. ملاحظه: ظاهر قضیه نشان می دهد شما یهودی باشید.
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر طالبان و طالبانیسم!
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر طالبان و طالبانیسم!
  • شهروند بی طرف ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    من خودم به شخصه همیشه از هایپر استار خرید می کنم حراج هایی که می ذاره عالیه.شیر پاکتی رو 200 تومن ارزونتر از مغازه می ده و کلا تمام اجناس حراجی رو می دونید وقتی یکجا خرید کنی چقدر به نفعمونه .اونم تو این اوضاع اقتصادی که حتی 1000 تومنم صرفه جویی کنی کلیه بعد هم اجناس تازه و تاریخ به روز.فروشگاه شهروند هم از اینجور حراجا می ذاره اما جنسایی رو می ذاره که ماه ها تو قفسه هاش مونده و فروش نداشته و یا اصلا به درد مردم نمی خوره مثلا اوندفعه نی شیر و برنج قهوه ای گذاشته بود که اصلا مورد نیاز نیست.اگه ایرانیا عرضه داشتن خودشون یه فروشگاه اینجوری با همین مزایا می زدند.اینکه شما ساعتها ماشینتو رایگان پارک می کنی خودش کلی حسن.هر فروشگاه دیگه ای بری مجببوری یا پول پارکینگ بدی یا گوشه خیابون پول کارت پارک و از این حرفا.هرجوری حساب کنی خرید از هایپر استار به نفعه همه است
  • علیرضا ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    شرق هم انگار خواسته باج بگیره، بهش ندادن. اینجوری نمیشه که هر چیزی رو خوشمون نیاد ، ربطش بدیم به رژیم جعلی که. این حرفا فقط شایعه هست ، به جای اینکه بخوایم اینقدر در خفا به قضایا نگاه کنیم ، الان نگاه کنید ببینید این فروشگاه چجوری هست ؟ جنسای تولیدی رژیم جعلی رو داره ؟ بخدا بسه ، برای دو تا بازدید کننده بیشتر ، از این کارا نکنید ، اون دنیا چجور میخواید جواب بدید ؟ با بیکار کردن چندتا جوون مردم ؟؟! به قیمت چندتا بازدیدکننده بیشتر و کلی شایعه سازی ؟ منم میتونم فردا یه مقاله 10 صفحه ای بنویسم و شرق رو ربط بدم با اسرائیل. کاغذ چاپتون،مرکبتون،کامپیوترتون،اینا از کجا میاد ؟ اگه سهامداره یه شرکتی که اینا رو ازش خریده باشید ،یه سهامدار فرعیش اسرائیلی باشه،پس شما هم دارید به اسرائیل کمک میکنید ؟ بس کنید این حرفا رو،به جای تخریب،فکر پیشرفت باشید.پیشرفت همه با هم،نه فقط خودمون به قیمت نابودیه باقی.
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر طالبان و طالبانیسم!
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    با حرفات موافقم .ما محتاج غرب هستیم مگه نشنیدید می گفتن سرور اصلی ماهواره تمام بانکها واسه آمریکاس اگه قطعش کنه مجبوریم مثل 50 سال پیش بریم تو صف وایسیم پول بگیریم .اگه می خوایم پیشرفت کنیم باید مثل زمان مصدق یه حرکت انقلابی بکنیم.با حرف نمیشه
  • مرغ حق ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مثلا یلان مشزق از تو میترسند هاشمی !!؟؟دیدی که مرد بودند حتی نظر کذائی تو را هم گذاشتند .
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    1 0
    حرفات جالب بود این کامپیوتر که جلومونه هم مال غرب.اینترنت پر سرعت هم همینطور.موبایل هم همینطور ماهواره هم همینطور.تلویزیون و تلفن و برق و............همش غرب ساخته پس ما چه غلطی کردیم فقط به ابن سینا و حافظ و سعدی می نازیم که تازه همون غربیا و اسرائیلیا هنوز از کتابای ابن سینا مطلب جدید پیدا می کنن اونوقت ما دانشگاه قشم رو زدیم ترمی 12 میلیون میگیریم دکتر بی سواد تحویل جامعه میدیم.
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بهزاد فقط برای 10 درصد در دام افتادی ؟؟
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    من قفط بهت میگویم شالوم .
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    یرای خواندن مشرق چقدر ازت میگیرند که گران قروشند !!!!!!حرف مفت .
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سوز درد وطنه که تو و امثال تو ..............
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بیزنس یعنی چی ؟؟؟تو امریکا که از همه جای دنیا بیشتر اشغال میقروشند مثال اشغال فروشی وال مارت . کی مارت ........... و همه اشغال فروشی های 99 سنتی /دادش
  • کوروش ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    کیا!لطفا تو حرف نزن
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ضد موساد : فعلا که خر موساد لنگ لنگه خرابی بعد خرابی ابرو براش نمانده بی کفایتی این ادمخواران ارباب هایشان را هم نا امید کرده در امریکا جنبش ضد اس ر ا ئ ی ل همه جا را گرقته کجای کاری موشه جان
  • علیرضا ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    جواب شهدا رو چندتا مثل شما باید بدن که نتونستن مشابه هایپر استار رو بسازن. جواب اون چند نفر بیکاری که این هایپر شیطانی گذاشته کی باید بده ؟ جواب اون مشتریای راضی رو کی باید بده ؟ تا کی میخوایم با اسما بازی کنیم و از سر بیکاری گیر بدیم به اسما ؟ مشکل خود ما هستیم نه این اسما و مارکا.
  • محمدحسين ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بابا اي ول داري مشرق دوست داريم شديد به مدت مديد مقالتون عالي بود. حتي اگر روي يك نفر از جمعيت ايران هم تاثير بزاره بازهم خوبه
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خاک بر سرخودت .کوفتی خودتی .
  • علیرضا ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    من با همه حرفاتون موافقم جز انکار هلوکاست. انکار هلوکاست قضه درستی هست ولی نباید مطرح بشه چون باعث اختلافا میشه و ضررش برای ما بیشتر از سودشه.
  • ناجوانمرد ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    تا اونجایی که من خبر دارم سرمایه گزار معروفترین هایپر استار شیراز که غیر مستقیم در شبکه دو سیما تبلیغ شد فرانسوی هستند وایرانی ها فقط پوشش ظاهری در راه اندازی و مدیریتش دارند
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    وای به حال مملکت با این متحجرها. دزدیهای خودمون خوبه هاااااااااا
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    این آقای موسوی کارمند سایت هستش
  • حسین ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خوب اگه واقعادلتون می سوزه یه نسخه ازاین خبرتون روبرای مسولیین بفرستید.
  • نادر ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    1- 90 درصد جنس های این فروشگاه ایرانیه پس مشرق در اینجا اشتباه کرده 2-این لینک هایی که در پایین گذاشته شده چند تاییش فیلتره بقیش هم چند تاشو من رفتم دیدم اصلا حرفاش با نوشته های مشرق نمی خونه برادرانی که انگلیسی نمی دونن با مترجم گوگل ترجمه کنند 3- با این کارها ما بیشتر برای این اسرائیل منفور تبلیغ می کنیم چون هر چی هست و نیست را به ایتن کشور پیوند می دهیم مردم فکر می کنند بابا این اسرائیل دیگه چه غولیه همه جای دنیا را گرفته
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    هرجا فکر و اندیشه کم آید تهمت و ناسزا راحتتر است. ما فقط بلدیم به شیطان در مکه سنگ بزنیم بعد میاییم ایران بهش زنگ میزنیم
  • بهار ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    از سایت گرانقدر!!!!!!!!!!!!مشرق تقاضا دارم هرچه سریعتر این سایت را تعطیل کند و بیش از این خود را به گناه!!!!!!!!!!!!آلوده نکند. مگه خبر ندارید. اینترنت سایتهای بزرگ دنیا موتورجستجوی گوگل و یاهو همه اسرائیلی هستند. تازه کاری هم بهت ندارند این همه داری علیهشون خبر میدی. واقعا با کیا شدیم هشتاد میلیون
  • مرغ حق ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اقای علیرضا فکر کردی بیکاری فقط در ایران است بیا ببین در همین امریکا چه خبر است مردم از زور بدبختی با اسلحه به جان هم افتاده اند نه کاری هست نه امید به کاری است مردم شکم خود را هم نمیتوانند سیر کنند بسیاری شبها گرسنه میخوابند اروپا هم که از امریکا بدتر این یک معضل جهانی است ولی تو برو سبب سازش را شناسائی کن شاید هم دستان همین هارپیری ها باشند که هستند .انقدر ناشکری نکنید من سال گذشته ایران بودم دیدم همه خوب می خورند و خوب می پوشند و غر میزنند . خیابان ولی عصر تمام مدت غلغله است دلیلش چیست .
  • عباس ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خداتمام افرادی راکه باعث رونق شرکتهای اسرائیلی وصهیونیستی می شود را لعنت کند
  • مرغ حق ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    علیرضا بد جوری این گزارش اعصابت را خط خطی کرده چرا ؟؟؟ مشکوک میزنی .
  • ناشناس ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    جناب مرغ حق که از بلاد کفر دارید این چرندیات رو می گی، شما نمی نمی خواد نگران جواب شهدا باشی. شما خودت الان تو کشور آمریکای جهان خوار داری چی کار می کنی؟ کارت چیه؟ چرا نمی یای به مردم کشورت خدمت کنی؟ قسمت گریه آورش اینجاست که شما از داخل کشوری داری این حرف رو می زنی که ایران بیشترین درگیری الکی رو باهاش داره. به جای حرف مفت زدن عمل کن. پاشو بیا ایران به جای هایپر استار یک فروشگاه باز کن اسمش رو هم بزار مثلا هایپر الله، چند صد نفر رو هم بزار کار کنن. اونوقت همه می گیم دمت گرم
  • مرغ حق ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خدا را شکر که تو تنها با امدن هایپر کذائی احساس عقب ماندگی ات از بین رفت .بیا ببین دنیا از جلو افتادگی ایرانی چی میگوید و به چه وحشتی افتاده میخوای باور کن میخوای نکن من حقیقت را گفتم که هر روز در نشریات امریکا منتشر میشود ولی ناراحت نباش هایپر احساس عقب افتادگی شما را بر طرف کرده . احساس جلو افتادگی شما مایه سر افرازی ماست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ژیلا ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر اسرائیل. مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
  • مرغ حق ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    کوروش تو خیلی چیز ها را نمیدانی مثلا چشم اینه درون هر کسی است .
  • محدثه ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام کاش بعضی ها به این حد از روشنفکری می رسیدند که دغدغه ملی برایشان مهم تر بود از پرکردن سبدهای خرید و گرفتن تخفیف (از آن نوعی که وقتی بیشتر دقت می کنی نه تنها تخفیف نبوده بلکه ضرر هم کردی)
  • علی ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    آقا قبول، هایپر استار بد، افتضاح، آدمکش، شما تحریم کن، نرو بخر !!! عکس از دخترا با لباس قرمز کریسمس گذاشتین نوشتین " اینجا پایتخت ایران است ؟!" چیه تحریک شدین قرمز دیدن ؟! این کثافات کاری هارو تموم کنین ! اگر قرمز انقدر تحریکت میکنه چشاتو ببند یا از خونه بیرون نیا، بد بخت ! هرکی هم از هایپر ناراحته نیاد خرید کنه ! قیمتا به این خوبی، جنسه به این خوبی. حرفه حسابت چیه ؟!
  • مرغ حق ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ابروی ساسانیان را که بردی ساسان
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    دم ریس هایپر استار گرم حالم از تعاونی ها و فروشگاه های خودمون بهم می خوره. یک مشت آشغال با کیفیت مفت ریختن تو تعاونی ها منتم می گذارند. حداقل تو هایپر استار کمی ارزش برای مشتری قائل می شوند
  • سلام علیکم ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    از بعضی کامنت های خیلی بی ادبانه و بی منطق معلوم می شود که نویسنده مطلب تا چه حد درست و منطقی حرف زده که نتوانستند جوابی جز فحاشی یا تهمت داشته باشند.
  • مرغ حق ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    افرین . در امریکا همین فروشگاهها همه کاسبان کوچک را نابود کرده اند هدف انها همین است در بعد جهانی فعلا هم که به کشور عزیز ما قدم شوم شان را گذاشته اند از این به بعد حال و روز کاسبان کوچک و سنتی دیدنی است متاسفانه .
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    وقتی مرغ همسایه غاز باشه چه باید کرد ؟؟
  • محقق ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    جالبه چرا هرچی توی گوگل سرچ می کنم عکسی به جز عکس اولی که از رئیس هایپراستار زدید عکس دیگه ای توی اینترنت نذاشتن؟ دنیای آزاد اطلاعات فقط وقتی معنی داره که منافع خودشون در خطر نباشه بقیه مواقع دست فیلترینگ ایران رو از پشت می بندد!!!
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    قبلا" هم از این مقاله ها زیاد تو اینترنت دیدیم . چیکار تونستین بکنید. محصولات نستله و کوکاکولا و ... به وفور تو بازار ایران هستن و تو کیفیت بهترین هستن
  • افشاگر ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اونایی که می گن مشرق حق حساب نگرفته واسه همین این مطلبو گذاشته باید بدونن هر کسی از ظن خود شد یار من !!! حتما خودشون حق حساب بگیرن که اینجوری قضاوت می کنن .
  • آرزو ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    کاش می شد ما هم یه همت جمعی و یه غیرت دینی پیدا می کردیم مثل مسیحیان فرانسوی و مسلموناش و یه حرکتی می کردیم در حد لالیگا کااااااش
  • مرغ حق ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چشششششششششششششششم. شما اول صهیونست ها را بیرون کن .ولی بدان من از همین جا هم بسیار کارها برای ان سرزمین خدائی انجام میدهم که احتیاج به باز گو کردن ندارد . هستند کسانی که پای خود را از ایران بیرون تگذاشته اند و خائن به ان مردم و ان کشور هستند گله شما وارد نیست
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    والا
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    کاش وطن پرستی مونو تقویت کنیم در این وا نفسا برادران دینی ما تبدیل به دشمنان ما شدند
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    با آرزوی قبولی نمازاول وقت برادران و خواهران دعای فرج بعد از نمازو که فراموش نکردیدن؟ می دونم که می دونین برای اینکه دعامون مستجاب بشه باید اول زمینه ظهورو آماده کنیم از تو حرکت از خدا برکت. زمینه سازان ظهور؛ پیش به سوی حذف تمامی ستمگران (حتی اگر شده با تحریم خرید کالاهای آنان یا عدم ورود به مکان هایشان.
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    امیر جان یه سرچ توی گوگل بکن میفهمی
  • کوروش ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرغ حق!مرسی که روشنم کردی جناب علامه ی دهر همه چیز دان!اصلا حالا که این طور شد دوست داشته نگاه کنه.
  • محقق ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خدمت اونی که گفته بود منابع به مطلب ربطی نداره باید بگم: رفتم به منبعی که در آخر مقاله نوشته شده بود : http://articles.marketwatch.com/2009-06-22/markets/30794279_1_koor-industries-hapoalim-carrefour با گوگل ترجمه کردم می دمنی چی اومد؟ خودت جمله بندی کن که باز نگی به متن مربوط نیست. صنایع کور (آمریکا: KOORF) به 1.4٪ کاهش یافت. این شرکت در بیانیه ای خطاب به بورس اوراق بهادار تل آویو گفت که برگزاری هیئت مدیره تصویب سرمایه گذاری از 3.5 میلیارد shekels، حدود 886 میلیون دلار، دلار در سهام کارفور، سوپر مارکت های زنجیره ای فرانسوی است. به سایت http://www.koor.com/about-us.asp هم سر زدم و ترجمه کردم: استراتژی کور پرتفوی شرکت را برای ارائه محصولات و راه حل هایی که بهترین نژاد، تصرف بازارهای بین المللی را از طریق نوآوری، کیفیت و خدمات است. با سایتای خودشون اثبات کرده سهام داراش اسرائیلی اند. بازم بگو دروغه.
  • علیرضا ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرغ حق روزا هوا میخوره و شبا آب. بعضی وقتا هم اگه دونه گیرش بیاد. هیچی نخوریم و ننوشیم که تو تعریفمون رو کنی ؟ با بدبختی زندگی کنیم که بعداً تو تاریخ بنویسن خودشون نتونستن و نخواستن مملکتشون رو آباد کنن ؟ چرا وقتی میتونیم یه یونجه زار سر سبز داشته باشیم،اینکارو نکنیم ؟ نه با آموزه های دینیمون در تضاده ، نه با اهداف نظام و برنامه های توسعه چند سالمون.
  • علیرضا ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    حرف خود اما خمینی هست که معامله با کفار تا زمانی که بر ما چیره نشوند،جایز است. حالا یکی اومده داره جنسای ایرانی رو با قیمت کمتر به خود ما میفروشه،مشکلش چیه ؟ از فردا باید همه بقالیا رو هم جمع کنیم ؟
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 1
    کاش می شد یه کسی یه جوری این اطلاعات رو توی یه روزنامه کثیرالانتشار یا ویژه نامه نمازجمعه پخش می کرد که تعداد بیشتری از خانواده های مسلمان از اینگونه فعالیت های اقتصادی دشمن در کشور آگاه بشن اگه کسی امکان رایزنی داره از مشرق می خواهیم باهاش همکاری کنه.لطفا
  • بیننده برنامه های راز ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    روند نوشتاری مقاله من رو یاد برنامه های افشاگرانه راز (شبکه 4) انداخت. خداخیرتون بده.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بدترین تحلیلی بود که می شد ارائه داد . در ضمن طبق این تحلیل نام دکتر غلامعلی پیمان - جراح شبكیه که برای اختراح دستورالعمل جراحی چشم لازیك مدال را در بخش فناوری و نوآوری دریافت كرده است را به این تحلیل اضافه کنید چرا که آرم روی لباسش مثل هایپر استار است و احتمالا ایشان هم از عمال رژیم غاصب صهیونیستی است و باید از پذیرش شیوه موثر جراحی ایشان شدیدا خودداری کرد.
  • علیرضا ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مشرق گشته آرشیوای تو اینترنت رو در آورده. فقط دنبال اسم و لینک زده تو ویکیپدیا،هم رو به هم لینک کرده. اگه از لینکدین استفاده کرده بود که میگفتن اوباما هم توش سهامداره و داره مدیریتش میکنه
  • متين ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    واقعا تو اين دوره زمونه تشخيص خوب و بد خيلي سخت شده !! به خدا پناه ميبرم از شر شيطان(:
  • علیرضا ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    من هر وقت میریم و میبینم چند نفر آدم رو گذاشته سرکار،کلی دعا به جونش میکنم. ایشالله خدا اجرش بده.
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چندباری هایپر رفتم اما لباس هاش خیلی خیلی گرونه همش می خوان مارکای خارجی رو با قیمتای بالا بفروشن می دونین که یه عده توی این مملکت به خاطر اینکه نشون بدن خیلی باکلاسن فقط لباسای مارک دار می پوشن. اصلا کاری هم به وضعیت اقتصادی مملکت ندارن که چقدر نیاز به صرفه جویی داریم. فکر می کنن چون مایه دارن پس حق دارن هرچی که می خوان از هرکی که می خوان بخرن. کاش می شد یه کسی به اینا حالی می کرد جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی یعنی چی؟
  • مرغ حق ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    حالا درست شد کوروش ما هم همین را گفتیم که دوست داشته . ولی چرا ؟؟ ناراحت نباش تو هم یواش یواش یه چیزهائی یاد خواهی گرفت مشرق را دنبال کن .
  • نباتلخ ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    فروشگاه های زنجیره ای جانبازان در استان قم به عنوان یک نمونه ی بسیار موفق از اقتصاد اسلامی عمل میکند...خوب است گزارشی هم از این فروشگاه ها تهیه کنید
  • سوال ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چی شد؟ چند ساعتی هست که عوامل هایپر کامنت نذاشتن!!! نکنه کم آوردن؟ ههههههه :) :) :)
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    نمکککککککککککککککککککککککککککککککککک
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    وقت ناهارشونه رفتن شکمی از عزا در بیارن:)
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چه ربطی داره همه ما مسئولیم.
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چشم امر دیگری ندارید
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اگه با سیاست کاری نداری پس شیعه علی نیستی
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ببخشید اشتباه مثبت زدم
  • خزان ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چشم
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سند صهیونی بودنش سایت کوور است نکنه کور بودی ندیدی؟
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    آره منم شنیدم انقد درآمد دارن
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    تعبیر جالبی بود؛ روشن شدیم حالا وقتشه گاز بدیم بریم خرید کالای ایرانی، از فروشگاه ایرانی، که با مدیر و کارمندان ایرانی اداره می شه.
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    هر چیزی که تو بازار مسلمونا به فروش میرسه حلاله و خرید ازش مشکلی نداره. پس یا باید کلا راه اندازی نمیشد یا الان حکومت جلوشو بگیره. نمیشه به مردم گفت فلان چیز اسرائیلیه نخرین، چطور وقتی پورسانت واردات کالا یا راه اندازی همچین فروشگاهایی رو دریافت می کنن صداش در نمی یاد
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مشکل اینه که می رن با کارخونه ها زد و بند می کنن ، جنسای با کیفیت کمتر و تاریخ های نزدیک به انقضا رو می گیرن با تخفیف غالب می کنن به ملت
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    این رو که معلومه تا دستشون رو می شه نقشه شون عوض می شه ؛ اسم که سهله ضمنا این هایپر خودش یه مشکل جدیه بالاخره باید از یه جا شروع کرد دیگه. نه؟
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    امیر خان در جهان فقط دو نفر هستند که نمیدانند نستله اس را ئ ی ل ی است شما و خواجه حافظ شیرازی . شاید هم فقط شما .
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مهم این نیس که کی گفته و چرا گفته ؛ مهم اینه که چی گفته هیچکس خان
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اسم کچلو می زارن زلفی راسگو واسه چی چرند می گی؟ مثلا تو آمریکا با اون فضاحت بچه مدرسه ایها رو بستن به رگبار اصلا عکسی ازش بیرون دادن که بخان آتیش سوزی مدارسشون رو رسانه ای کنن. امثال تو انقد عشق استکبارن که سادگیشون کم کم داره به حماقت تبدیل می شه.
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    روی میز این یارو رئیس رو نگاه کن نامردای مشروب خور . اقتصاد ما دست کی افتاده؟ می خواییم با اینا پیشرفت کنیم؟ صد سال سیاه پیشرفت نکیم بهتره
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چی رو به چی ربط داری ؟ فک کنم از سینه چاک های دکتری خواستی تبلیغ کنی!
  • بهار ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چشم
  • زمستان ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چشم
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بشمار
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • مینا ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • غلط املایی ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ریس نه، رئیس!!
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    علیکم السلام
  • علیکم السلام ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    گل گفتی.
  • محقق بعدی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    راست می گه. منم نتونستم چیزی پیدا کنم.
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    تا وقتی مسئولان بی غیرت شدن و مردم بی درد وضع همینه
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    والا
  • مسعود ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ممنون از نظرتون آقا علیرضا منظور من هم این نبود که هلوکاست درسته یا غلط اما آیا هر درستی را باید مطرح کرد . اصلاً مطرح کردن آن چه سودی برای منافع ملی ما داشت؟
  • بیننده2 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    منم همین طور
  • سلام ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    یکی از شرایط آخرالزمان همین خلط حق و باطله دعا کنیم خدا دیدمون رو به حقایق روشن کنه
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بیشتراجناسش بنجل چینی.موادشوینده وخوراکیش هم ازمارک های غیرمعروف که کیفیت نداره.میخوان سودبیشتری ببرند.
  • ضد ناشناس ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    راس می گی تا امثال تو توی جامعه با این طرز تفکر هست نیاز به شناخت دشمن خارجی نداریم.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مگه مسلمون جماعت باید فقط فکر راحتی باشه ؟
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ناشناس ساعت 7 و نیم شب کارمند جماعت پیش زن و بچه شه:) به ساعت درج کامنت توجه کن. بابا کارمند شناسم که نیستی
  • ضدناشناس ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    کدوم توهین؟؟؟؟؟ کدوم رفتار زننده؟؟؟ بابا اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید. توی این مقاله که با سند حرف زده. واسه چی الکی جو میدین؟
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    محمد از اون ور دنیا، خودت فهمیدی چی گفتی؟
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    فکر کردی کم تولیدات و اختراعات داخلی داشتیم؟ تا طرز تفکر قاجاری تو مملکت ماست که هرچی از فرنگ بیاد بهتره حال و روزمون بهتر از این نمی شه
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    دلم واست می سوزه که انقد اعتماد به نفست پایینه یعنی واقعا فکر می کنی اگه حمایتهایی که از بخش های خصوصی خارجی می شه (مثل شاغلین خارجی فوتبال که قراردادشون سقف مالی نداره) از داخلی ها می شد بازم نمی تونن یه فروشگاه بزنن؟ چقد کوتاه فکری حمیدخان
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    به احتمال زیاد دوست مردم اسراییل دوست در این قضیه دست دارد
  • حسن ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    جدیدا فروشگاهی با نام هایپر سان در شهر ری ایجاد شده که خیلی سالم و توسط شرکت های داخلی سرمایه گزاری شده.
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مهم نیست که به کجا وابسته است . از نظر من که خریداری با بودجه ضعیف هستم مهم است که همه چیز دارد و خیلی هم ارزان تر تمام می شود.
  • دوست باشیم تا دشمن نداشته باشیم ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    چرا بحث رو عوض می کنین؟ چرا خود زنی می کنین؟ مسئله حضور اسرائیلی ها توی تجارتمونه اونوقت شما دو تا کلکل می کنین ؟؟ تو رو خدا یه کم جدی باشین دوستان.
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    برای من که خریداری با بودجه ضعیف هستم که خیلی خوب است . نه عقب جای پارک می گردم و نه از این مغازه به آن مغازه می روم . مگر جاهای دیگر که سرمایه داخلی دولت ایران است به وجود من اهمیت می دهند یا سودی از آن ها به من می رسد جز ضرر گران فروشی؟ خدا پدر هایپر استار را بیامرزد به من چه که کی سرمایه گذاری کرده . دستش درد نکند.
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    یعنی تو اون مشروب روی میز و ندیدی اما قرمزی لباس بابانوئل و دیدی؟؟؟ خیلی نابینایی !!!1
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مگه هایپر به تو حق حساب داده؟
  • ناشناس دیگر ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    با رامین کاملا موافقم
  • ایمان ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بسم الله
  • مسعود ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    پیامبر اسلام فرمودند علم را بیاموزید حتی اگر در چین باشد . اینکه ما بتوانیم از علم ودانش غرب استفاده کنیم هیچ اشکالی ندارد شاید فروشگاه های هایپر استار یک دانشگاه عملی باشد برای بنگاه های اقتصادی ما تا کمی به خود بیایند و برای مشتری ارزش قائل شوند اگر فکر می کنید بنگاه های اقتصادی ما برای مشتری ارزش و احترامی قائل هستند کافیست پس از خرید کالا را برای فروشنده پس بیاورید ببینید چه برخورد زشتی با شما خواهد شد اما در برگه های فروش هایبر استار نوشته تعویض کالا تا 24 ساعت پس از خرید امکان پذیر است . یا مثلاً در جایی دیگر وزارت بهداشت ما امده از روی نسخه غربی پزشک خانواده کپی برداری کرده و در بعضی از استان های ایران این طرح را اجرا کرده باورکنید صد رحمت به بیمه نبودن . در این طرح شما فقط مجازید پیش یک دکتر بروید که اگر توانستید پیدایش کنید و یا از شلوغی نوبت توانستید وقتی بگیرید انوقت از هزینه ویزیت و دارو ( بعضی داروها) معافید وگرنه اصلاً شما را بیمه حساب نمی کنند و دیگر کاری ندارند که ماهیانه 130 هزارتومان حق بیمه میدهید می گویند دکتر خودت نیست پس بیمه حساب نمی شود . کاش قبل از اجرای طرح پزشک خانواده هم یک شرکت خارجی می آمد و این طرح را به ایشان یاد می داد تا اینجور پدر ما مردم بدبخت را در نیاورند .
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 2
    بسم الله
  • مسعود ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    پیامبر اسلام فرمودند علم را بیاموزید حتی اگر در چین باشد . اینکه ما بتوانیم از علم ودانش غرب استفاده کنیم هیچ اشکالی ندارد شاید فروشگاه های هایپر استار یک دانشگاه عملی باشد برای بنگاه های اقتصادی ما تا کمی به خود بیایند و برای مشتری ارزش قائل شوند اگر فکر می کنید بنگاه های اقتصادی ما برای مشتری ارزش و احترامی قائل هستند کافیست پس از خرید کالا را برای فروشنده پس بیاورید ببینید چه برخورد زشتی با شما خواهد شد اما در برگه های فروش هایبر استار نوشته تعویض کالا تا 24 ساعت پس از خرید امکان پذیر است . یا مثلاً در جایی دیگر وزارت بهداشت ما امده از روی نسخه غربی پزشک خانواده کپی برداری کرده و در بعضی از استان های ایران این طرح را اجرا کرده باورکنید صد رحمت به بیمه نبودن . در این طرح شما فقط مجازید پیش یک دکتر بروید که اگر توانستید پیدایش کنید و یا از شلوغی نوبت توانستید وقتی بگیرید انوقت از هزینه ویزیت و دارو ( بعضی داروها) معافید وگرنه اصلاً شما را بیمه حساب نمی کنند و دیگر کاری ندارند که ماهیانه 130 هزارتومان حق بیمه میدهید می گویند دکتر خودت نیست پس بیمه حساب نمی شود . کاش قبل از اجرای طرح پزشک خانواده هم یک شرکت خارجی می آمد و این طرح را به ایشان یاد می داد تا اینجور پدر ما مردم بدبخت را در نیاورند .
  • یادآوری ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    لطف کنید آخر سال هم این گزارش را روی سایت بگذارید تا در خرید شب عید مردم بار دیگر یادآوری شود و تبلیغات فراوان آنها رو خنثی کنه. آخه می دونین که از دل برود هر آنچه از دیده برفت.
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    یعنی کلی خندیدم... یعنی هرکی اینو نوشته فقط یه چند تا سرچ تو گوگل کرده و یه داستان سرهم کرده...
  • مسعود فاطمی ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    باید فرهنگ سازی کنیم که مردم هم از از این هایپر مارکت ها و استارها دیدن نکنند و هم کلا از کالای اسراییلی استفاده نکنند.مردم در خوابند.اسراف حران است و ریش آدم را می سوزاند چه رسد به اینکه اسراف کنی در حالی که به شیطان(کشندگان نسل های انسانی) کمک مالی کرده باشی.مردم خوابند و نمی دانند
  • خادم ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    با سلام. گزارش جامع و خوبي بود. متشكر. اما در مورد قوانين سرمايه گذاري خارجي در ايران بايد بگم كه امكان مالكيت 100 مطابق با قانون فعلي همانند قانون مناطق آزاد وجود داره و تنها محدوديت در مورد مالكيت زمين هست كه در داخل كشور و مناطق آزاد اين قانون تقريبا مشابه اجرا ميشه
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خدا شما را با ایشان محشور کند.انشاالله.
  • قمی ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    موافقم
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    قیمت هاش علیرغم تبلیغاتش خیلی بالاست.
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    انصافا حق با محمد امینه
  • علی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    وقتی چند با همسرم به هایپراستار رفتیم ، شاید چرخ خرید ما خالی ترین چرخ خریدی بود که دیدم. احساس خوبی نداشتم. نمود مصرف زدگی را میتوان در برخی مشتریان نوکیسه این فروشگاه به عیان دید. البته قفسه های مملو از اجناس، برای هر ناظری به خصوص خانمها وسوسه کننده است. چه بسا خریدهایی میکند که اصلاً ضروری نیست. به نظرم استفاده از فروشگاههای این چنینی باید همراه با فرهنگ قناعت باشد. اینکه از قبل بدانیم چه میخواهیم و فقط به سراغ همان برویم. همان طور که دوستان دیگر هم یادآوری کردند. هایپراستار در مقابل فروشگاههای زنجیره ای مشهور اروپا و امریکا، پدیده قابل اعتنایی نیست. اما از بس نوع مدیریت و خدمات در فروشگاههای مشابه ایرانی مثل رفاه و شهروند و سپه و خدابیامرز قدس، بد و ناهنجار بوده، هایپر اقبالی باور نکردنید یافته است
  • حسین ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    یکی از این فروشگاه ها رو هم توی شیراز زدن و میگن بزرگترین هایپر استار خاور میانه هست العان رو نمی دونم ولی اوایل تابستان قیمت هر مغازه ی 50 متری 300 میلیون تومان بود
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    انصاف؟؟؟ مگه دارین؟؟؟
  • حسین ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    افرین باید گفت به این صهیونیستها که دارن به حدیث های امامان ما عمل میکنن علمی که خدا اول میگه : اقرا اول تحقیق و پژوهش بعد عمل جنس ایرانی ارزان و جنس خارجی گران به نظر شما بعد از یه مدت کدوم فروش بیشتری خواهد داشت و شما به خرید کدام فخر میکنید؟ جنس گران یا ارزان؟ سر بسته و کلی گفتم ایا می فهمید؟
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    هرغلطی میخوای بکن به درک خلایق هرچه لایق
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مااخر نفهمیدیم قیمت وکیفیتش خوبه یابده هرکی یه چی میگه
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    یعنی روآب بخندی ارمنی
  • رضا مظاهری ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بابا بس کنید دیگه حالمون بهم خورد از این بازیاتون
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    "نور حقیقت" همون نوری که چشم شما رو کور کرده و متاسفانه از کور انتظاری جز "توهم دیدن" نمیره
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اتفاقا" علاوه بر اینکه این فروشگاه به دست یهیودیان اداره میشه . مهمترین نگرانی عصر و زمان حاضر ما تغییر سبک زندگی و رفتن جامعه به سمت و سوی غیر اسلامی و غیر خدایی هستش
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اگه یه روز مردی رفتی اون دنیا یه وقت ناراحت نشی اگه بهت گفتن در قتل زن و بچه های مظلوم فلسطین با اسراییل شریک جرمی چون با امثال پول تو بمب و موشک ریختن روی سر زن و بچه مظلوم . پس در قتل ایشان شریک جرمی
  • محمد ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اخیرا در اسفهان هم یکی را دایر کردن که پولهای این مملکت رو بیشتر به جیب بزنند و به جیب اسرائیل بریزند - کجایند سردمداران اصفهان با انهمه ادعا؟
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    وای به حال مملکت ما که دزداش فرار میکنن میرن پهلوی همینایی که الان دارن سنگشو به سینه میزنن !!!
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    منگل امثال تو هستن که مغزشون توسط بیگانه شست و شو داده شده فرق حق از باطل تشخیص نمیدن ، امثال تو باعث پسرفت این کشور هستن
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ساسان ، همون حقته که اسراییل با پول خودت بمب بسازه به وقت حمله همون بمب تا ته بکنه تو حلقت تا بفهمی یه من ماست چقدر کره داره
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    انگلیس زیاد بارون میاد ؟!!
  • هیتلر ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر اسراییل... وما فقط در حد شعار دادنیم نه عمل
  • سعید ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اجناس این فروشگاه به قول شما اسراییلی 95درصدش مال همین کشور ایران عزیزمون و با خرید هرچه بیشتر از این فروشگاه به اقتصاد همین کشور وهمین مردم کمک میکنیم. سطحی نگر نباشیم وکمی عمیقتر فکر کنیم
  • ساسان ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    آقای مرغ حق تو که اینقدر سنگ فهمیدن خودتو به سینه میزنی چرا پرچمت اون رنگی هست جواب لطفا!!!!!!!!!
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    به منافع خودت فکر کن نه جای دیگه ما کم تو ایرانمون مظلوم نداریم
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    دم آقا رضا گرم
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    ای خاک بر سرت که استر رو ملعون میخونی. جناب مرغ حق. میدونی استر کی بود چکار کرد؟
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    واقعا مسئولین لالا تشریف دارن
  • مرتضی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    منم با نظر علی موافم. برای منم چنین اتفاقی افتاد
  • فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اونموقع قطعات فانتوم نداشتیم ولی یه عده جوان بادل شیرهمچون باکریها.حسن باقری.کشوری.شیرودی.دوران وخیلی های دیگرداشتیم که صدام توکاخ خودش هم درامان نبود.البته الان هم به برکت خون همین شهیدان هم نیروهای باایمان ومقتدروهم موشک شهاب.سجیل وزیردریایی وناوکشن وپدافندهوایی داریم
  • فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    اگرهرگونه احتمالی که دال بروابستگی این فروشگاه ویاهرکارخانه ای درداخل وخارج کشوربراسرائیل باشدحتی اگرصحت این مسئله موردشک هم باشدهرگونه خریدومصرف کالاهای آن تاحده امکان ودرصورتی که جایگزین داشته باشه نبایدمصرف بشه چون مصرفش وابستگی میاره وموجبات تقویت اقتصاد اسرائیل که تاقیامت دشمن دین اسلام وخداهست رادرپی خواهدداشت
  • aras ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    دوستان hyper me و hyper sun هم در حال کار هستن. اونا هم همین وضعیت رو دارن. ممنون
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 0
    د بریزن مثل سفارت انگلیس اتیشش بزنید اگه صهیونیستیه
  • پارسا ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    اسم هایپر استار(ستاره والا)یه اسم سمبولیک ومقدس برای فراماسونها وصیهونیست هاست حتما پشت این اسم یه خبرایی هست من خودم در ماه 2 یا3 بار برای خریداونجا میرفتم اما از وقتی متوجه این موضوع شدم دیگه تصمیم گرفتم ازسوپر مارکت نزدیک منزل خرید کنم فکر کنم این طوری بهتر باشه
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کم نیستن مواردی که به طور مستقیم و غیر مستقیم با اسراییل رابطه دارند مثل کوکا کولا پپسی رانی(بهایی وهابی) نستله کافه اینتل و ... و افرادی که از چنین کالاهایی استفاده میکنن یقینا در جرم و جنایتشون هم شریکند و و هم مسئول!
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام.متاسفانه در این هشت سال اخیر پای خیلی از افراد و شکرکتهائی نظیر کارفور به ایران باز شد.این نشان از عدم ارزشی بودن مدیران دارد
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    دیگه همه چی ردیف شد فقط موند هایپراستار؟
  • امير احمد اكبري اسبق از تبريز ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    چرا وقتي اتحاديه هاي صنفي و اداره نظارت بر اماكن نيروي انتظامي اجازه برخي نامگذاري ها رو حتي به زبان هاي محلي نميده يك نام خارجكي سر در و تابلو يك محل ميشه به راحتي حالا؟
  • ناشناس ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    نمی دونم ما ایرانی ها چقدر قوه تصورمون قویه، همیشه از کوچکترین چیزان راحت آرم شرکت های صهیونیستی را درک می کنیم. حالا هم که بعد از چند وقت، یه هایپر راه افتاده، میگیم که به تولید ملی ضربه می خوره و از این حرفها، مگه ما قدرت رقابت با خارجو داریم یا مردم تا کی باید اجناس داخلی بی کیفیت و گران را بخرند!!!!!
  • کیا ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    می دونین معنی کوروش چیه؟ کوروش یک کلمه ترکیبی است از کور+وش. یعنی کسی که کور است.همین. چه نام بامسمایی
  • کیا ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کوروش معنی اسمتو می دونی: کور + وش. برو تو فرهنگ لغت نگاه کن هم معنی کور رو نوشته هم وش رو.
  • علی فتحی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    بنوبه خود از سایت ضد صهیونیست مشرق تشکرمیکنم. دقیقا زدید به هدف الان در خیابان فدائیان اسلام شهرری به جای کارخانه ممتاز که هزاران کارگر به امر تولید میپرداختند فروشگاه لوکس هایپرسان تاسیس و راه اندازی شد. یعنی در سال تولید ملی توسعه مصرف گرایی، کی باید پاسخگو باشد؟ البته این حقیر پیشنهادی دارم که اگر عملی شود به این فروشگاهها پاتک خواهد خورد و آن هم ممنوعیت فروش کالاهای خارجی بطور مطلق.
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    نه دوست من. هایپر می متعلق به یک شرکت سرمایه گذاری مالزیایی با مالکیت فرد ایرانی هست و نام شرکت هم نگین است.
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    در زمان رژیم سابق هم بازاریها یکی از بزرگترین مخالفتهاشون با رژیم راه اندازی فروشگاههای زنجیرهای کوروش بود. گویا دوباره طرفدارانشون در اینجا مجددا با اسمون ریسمون بافتن مشغول شدن.
  • پارسی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    به نظر بد نمیشه اگه مسئولین ما قبل از شروع به کار یه مدت کوتاه به عنوان دوره کاری تو این فروشگاه کار کنند و با اموزش مدیریت جدید تو شغل دولتیشون موفقتر خواهند شد.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    وااااااااااااااااااااای چه خبره؟؟ چقد کامنت؟؟ واقعا توی مشرق اینهمه کامنت رو می خونن؟؟ ؛)
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    إ پس شما ارمنی ها هم توی گوگل سرچ می کنین؟ تحقیق چطور؟ تحلیل هم می کنین؟ فکر نمی کنم وگرنه انقد جیره خوار این و اون نبودین.......... مشرق اگه می شه جوابمو توی سایت بزار لطفا
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کاش عمل به این شعار هم جزء دغدغه هامون بشه
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کدوم رضا؟؟؟
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    ناشناس جان ، نشروب روی میز را دیدم. اما چه ربطی به نابینایی من دارد؟ مگه سران هایپر استار (یا هر سازمان خارجی دیگری) شیعه اثنی عشری هستند که نباید مشروب بخورند؟!
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    احسنت
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    به یاری خدا و همت مسلمونا اون روز هم می رسه
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    آفرین بهترین کار همینه باورکن همین جمعه می خواستم برم خرید اما نمی رم
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    بالاخره باید از یه جایی شروع کنیم دیگه
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کوچک ترین چیزها؟؟؟؟؟ مقاله رو کامل نخوندی عکس ها رو حداقل می دیدی.
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    بانظر علی فتحی کاملا موافقم تا کی باید اجناس بی کیفیت رو در قبال نفت بهمون بندازن؟؟ ممنوعیت فروش بهترین راهکاره چرا فقط اونا مارو تحریم کنن؟
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کاش در مورد فراماسونرهای داخلی هم میتوانستید چیزی بنویسید که را به سمت تکه تکه شدن سوق میدهند ...
  • سعيد ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    بد بختها ريشه اقتصاد مملكت خشك شده وشما به فكر اين هستيد هايپر استار فرانسوي يا اسراييلي. هممونو سركار گذاشتن.
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    جنس پاک در بستر نجس، نجس ميشه آقاسعيد! وقتي مغازه اي که توي هايپراستار اجاره مي‌کني مالکش صهيونيسته هر چقدر هم پول حلال بريزي توش جز بر نجاستش چيزي اضافه نميکنه.
  • حسين ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    کجاش داخليه؟ کدوم ايراني اسم اسرائيلي ميذاره روي حجره اش؟
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    مرگ بر اسراییل وطرفدارانش
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    معنی متحجر رو هم فهمیدیم.متحجر از نظر آقای کوروش،یعنی کسی که مخالف سیاست های رژییم غاصب صهیونیستی هست و موافق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    موافقم
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    چرا هیچ ارگانی بر واردات محصولات صهیونیستی نظارت نمیکنه.چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    سياست ما عين ديانت ماوديانت ما عين سياست ماست
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    نستله،پپسی،سون آپ،کیت کت و....
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    اسفند بریز تو آب چشم نخوری
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    وقتی کسی خودباوری نداشته باشه،میشه همین
  • عنصر ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    اووووووه! بعد این همه مدت تازه فهمیدید اینا صهیونیست هستند! بابا یه خورده اسپند دود کنید که یهو چشم نخورید!!! به این میگن ذکاوت اطلاعاتی! خدا خیلی به این مملکت رحم کرد که شما عناصر اطلاعاتی نیستید والا خدا می دوه چه بر سر این مملکت می اومد! کار اطلاعاتی رو بسپرید به اهلش، کار صهیونیست شناسی رو هم بدبد به دست آقای جلیلی و اون بنده خدا که مبتکر انکار هلوکاست بود!!!
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    خودت فهمیدی چی گفتی؟
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    1 0
    میشه 1 مطلب کار کنید در مورد شرکت های غیر ایرانی که به اسم ایرانی محصولاتشون رو در ایران می فروشن؟
  • rastgoo ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    1 0
    اولان یهودی بودن بد نیست.اگه میگی بده بیشوریعه شماست .نه عزیزم من یهودی نیستم.از یهودیت ام خوشم نمیاد .اتفاقا من مسلمان ام. ولی نه یه مسلمان خشکه مذهب.طرفدار هیچکسم نیستم .. اینهم قبول ندارم که چون محمد(ره) آخرین پیامبر بوده همه باید مسلمان شن من فکر میکنم تا راجب این چیزا بهس نشه ملموس نیست.آقا من دوس دارم راجه به دینم انتقاد کنم تا آگاه شم دوست ندارم هرکی هرچی میگه قبول کنم.اومدیمو اونا دروغ گفتن مگر دین مهم ترین اصل انسان نیست؟پس نباید راجبه این مهمترین اصل یه ساعت وقت گذاشت بحس کرد؟ .ببین شما داری اسلامو زور میکنی. شاید به خاطره همینه که خیلیا ازش فرارین.من نمیخام وارد بهس مذهبی شم چون هنوز اونقدر راجبه دینم نمیدونم.موتمانام شمام نمیدونی.پس هرچی عقیده داری راجبه مذهب برای خودت نگه دار انقد جار نزن.ولی قبول کن که جنگ همیشه از اول بشریت بوده.پس این طبیعته.این اسمش جنگه تجاوز نیست.حالا میخام ببینم اگه بر عکس بود بازم این حرفارو میزدی؟؟؟یعنی یهودیا جای فلسطینیا بودن.یعنی فلسطینیا یهودیارو میکشتن .نه خداییش میزدی؟ ناشناس ۲ من چرت میگم ولی اون رگبار تو مدرسه حداقلش یکیو میگیرن عدام میکنن.یکیو مقصر نشون میدن بلاخره یه غلطی میکنن .ولی ایران چی ؟کی مقصر بود؟کی اخراج شد عدام که هیچی؟نه بگوووو .من حرفم اینه به جای خراب کردن دیگران خودمونو درست کنیم.اسراییل امریکا فلان و بهمان اصلان کثافات ما کجاییم .ما کی هستیم؟ما چقد به رفاه رسیدیم؟ ما چنتا چیز اخترا کردیم؟من تو کدوم کشور فروشگاه زدیم؟ از فضا نیومدن تو ایران واسشون هایپر استار بزنن.خودشون زدن به قول شما.ما چرا نباید تو کشوره اونا فروشگاه بزنیم؟ما فلجیم؟نه عزیزم .اونا از ما باهوش ترو سختکوش ترن.مام بخاطر همین از حسودی داریم میمیریم .واسلام
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    1 0
    میشه 1 مطلب کار کنید در مورد شرکت های غیر ایرانی که به اسم ایرانی محصولاتشون رو در ایران می فروشن؟
  • rastgoo ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    1 0
    برکت ؟؟؟؟واقعن؟؟؟؟یعنی اسمه تنبلی خودتونو میزارین برکت ؟یعنی اگه یکی کم کاری کنه ولی خانواده داشته باشه متبرک میشه و خدا هی بهش پول میده .نه عزیزم انقد تنبلیای خدمونو گردن دولت و اینو اون نندازییم.خدا به اونی برکت داده که از عقلش استفاده استفاده کرده و این شرکتو تاسیس کرده برای همین انقد ثروتمند شده .به این میگن برکت .پس بیان با هم دست آزین حرفا برداریمو سخت کار کنیم تا خدا هم از ما راضی باشه.
  • rastgoo ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    چرا به ما نیومده؟
  • rastgoo ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    آورین آورین
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    1 0
    اگه این صهیونیزم و استکبار جهانی نبود ما دیگه هر چی سرمون میومد را به چه کسی میتونستیم نسبت بدیم؟!!خدائی این استکبار جهانی و صهیونیزم بهونه خوبی برای ماست مالی کردن کم کاریها و اشتباهات خودمون شده.راستی محض اطلاع قرار هست یه هایپرمارکت در همین حد را هم کاشان بزنند.فکر کنم همین هایپر استار باشه.اگه اینجوری باشه من روزشماری میکنم برای افتتاح این فروشگاه
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    1 0
    اقای نویسنده دقت کن درمورد امنیت پارکینگ باید بگم که توی مملکت ما روی درب ورودی تمام پارکینگها ی مجموعه های بزرگ نوشته شده که هیچ مسوولیتی در مقابل خودرو ها ندارن حتی توی فرودگاه امام خمینی! اینجا که دیگه پارکینگش رایگانه. درضمن این فروشگاه باعث اشتغال 900 جوان ایرانی شده .اگه اینجا تعطیل بشه تکلیف این 900 نفر و خونوادهاشون چی میشه! در ضمن در هیچ کدوم از فروشگاهای کارفور دنیا خوردن و اشامیدن ازاد نیست(تجربه سفر به 10 کشور)پس فروشگاه تهران استثنا نیست شما تو بقالی محلتون نمیتونی تا پول ندادی چیزی بخوری ولی خیلی از همشهریامون فقط واسه خوردن و اشامیدن مجانی میان هایپراستار و بدون پرداخت وجه میرن بیرون
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    0 0
    ما ملت ایران باید باهوشیاری واتحاد به چنین معضلاتی باید خاتمه دهیم،فقط ملت میتوانند با کمک دولت به این همه حیله گریهای صهیونیستها در کشورمان خاتمه دهیم
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    0 0
    ایم مقاله برای امثال تو نوشته نشده. می دونی چرا؟ د آخه اگه بگم مشرق منتشر نمی کنه.....
  • حمیدرضا ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    1 0
    باید رسانه های ایرانی برای پاسخگویی مدیرعامل فرانسوی هایپراستار،همگی با هم بسیج بشن
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    1 0
    باز نون کی این وسط آجر شده که گیر دادین به اینا؟! خسته نمیشین از این توهم فتنه و دشمن تراشی و دشمن گرایی؟! الان قرن 21 نه قرن 1!!! سعی کنید مثل انسانهای نسبتاً بالغ بتونین فکر کنید
  • کوروش ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    0 0
    برو اسم پدرت رو مسخره کن
  • کوروش ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    1 0
    نمیرم نگاه کنم تا چشمت دراد
  • علی ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    1 0
    منابع باید با شماره در مقاله ارجاع داده بشه. در اعتبار مقاله بسیار شک وجود دارد.
  • مريم هاشمي ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    0 0
    سلام مرگ بر صهیونیزم و اراذل و اوباشی که طرفدار رژیم غاصبش هستند ننگ و نفرین بر صهیونیزم
  • دیدبان ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    0 0
    با اینکه تا کنون خرید از این مجموعه برایم جذاب بود، لیکن اگر 10 درصد این اطلاعات هم صحت داشته باشد تا آخر عمر به این فروشگاه قدم نخواهم گذاشت.
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    1 0
    رسانه های ایرانی برای پاسخگویی مدیرعامل فرانسوی هایپراستار،همگی با هم هماهنگ بشن.اینکارو ادامه بدید
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    0 0
    مسئولان در خواب
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    0 0
    باید این جمله رو طلا گرفت:یکی از برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی همین ترویج مصرف‌گرایی در میان مردم جامعه است. توسعه‌ اقتصادی بر مبنای سرمایه‌داری مصرفی، نسخه‌ای است که غرب برای اقتصاد خود پیچیده است و برای اینکه بتواند کشورهای در حال توسعه را نیز به صورت بازاری برای مازاد محصولات تولیدی خود درآورد و آنان را به خرید این کالاها تشویق کند، چاره‌ای نمی‌بیند جز آنکه مصرف‌گرایی را به صورت ارزش برای آنان درآورد و آنجایی که میل و هوس آدمی تحریک شود، دیگر جای مقاومت و ایستادگی نخواهد بود و بدین ترتیب این کشورها نیز دچار نوعی سرمایه‌داری مصرفی غیر از سرمایه‌داری تولیدی خواهند شد.
  • مریم ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    0 0
    تمام اطلاعات روی ویکی پدیا هست بدون جهت گیری و ازاد مطالعه کنید
  • مسعود ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    1 0
    ممنون از مطلب مفيد شما انشاا... حالا كه شروع شده بچه هاي وطني م رقابت كنند و حتي بتونيم سوپر ماركت هاي اسلامي را توي كشورهاي مختلف راه بياندازيم با شروع اينا مخالفم ولي موافق نيستم كه فقط بد وبيراه بگيم و كار نكنيم البته مطلب روشنگرانه مفيد بود بويژه فيلم ويديئويي خيلي جالب بود
  • محسن ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    1 0
    به نظر من اگر بخواهیم بر اساس حرف های صد من یه غاز شما مملکت داری کنیم کلا باید تجارت رو با کلیه شرکت های چند ملیتی تعطیل کنیم مرزها رو هم ببندیم بریم واسه خودمون غاز بچرونیم چون همه ی دنیا میدونن هرجا منفعتی وجود داشته باشه یه سرش به یهودی ها و شاید هم صهیونیست ها وصل میشه پس لطفا بگین شرکت های elf-shel و total هم برن خونشون چون اگه قرار بشه اون ها هم ریشه یابی بشوند خدا میدونه سر از کجا در میارن!!!!!!!
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    1 0
    دقیقا. با تفسیر اینا بهتره دور مملکت دیوار کشید و رفت چوپونی کرد!
  • داوطلب مرگ ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    قابل توجه اقايان قسم حضرت عباس تونوباورکنيم يادم خروسي که ازجيبهايتان بيرون زده
  • Merchen ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    0 0
    من فروشنده هایپراستار تهران هستم, به طور متوسط به هیچ عنوان قیمت ها ارزان تر نیستند, با ارائه بعضی از آیتم های غذایی با قیمت پایین تر=> جذب مشتری => فروش آیتم های غیرغذایی با قیمت بالاتر یا خیلی بالاتر از بازار=> هوشمندانه خرید نمایید,
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    1 0
    به جای این اراجیف به فکر رفاه مردم باشید درود بر هایپر و مشتری مداریش
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    1 0
    1. یدونه مثلش رو بسازید تا مردم نرن اونجا...منظورم از مثلش یعنی همون مدیریت و راهبری، تبلیغات نحوه چینش اجناس، قیمتها و تخفیفات و پارکینگ و..... 2. کجای دنیا هست که پول ساز و اقتصادی باشه و صهیونیستی نباشه؟
  • محسن ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    1 0
    اگه راست میگید 10تا فروشگاه مثل این درست کنید
  • جواد ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    1 0
    من تا عمر دارم از این فروشگاه خربد نمیکنم.الصلا بگید یهودین خوب باشن.شما هم عرضه دارید بزنید
  • علی ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    0 0
    من یکبار از این فروشگاه خرید کردم و جدای اینکه یک مشت .... مشغول به کار هستند ، شیوه فروشش بصورت دام گذاریه ! اینطور که با قیمت پائینه چند قلم کالا شمارو جذب میکنه و اقلام بسیار زیاد گرون رو بهتون میفروشه !! ما هم که مردمی هستیم که گران رو راحتتر میخریم !!!
  • مهدیه ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
    0 0
    محض اطلاع اونایی ک نمیدونن.نمایشگاه قرآن ی غرفه داره ک اطلاعات زیادی در مورد همین تجارت های پنهان میده حتما ی سر بزنید.بخش دشمن شناسی یا بیداری اسلامی
  • توفیق ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    1 0
    به نظر من اگر واقعا هایپر استار اسراییلیه باید دولت جلوی فعالیت این جور شرکت ها رو بگیره به مردم ربطی نداره اینا همش حرفه
  • مريم ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    0 0
    خدايا خودت قائم مهدي عج را زودتر برسان كه به دادمان برسد همه دارن همديگه رو مي خورن از بيكاري ببين چه جوابهايي به هم ميدن زندگي واقعا سخت شده خدايا جز مهدي هيچكس ناجي ملت نيست.
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    البت دوستان بال هایپراصفهان(باهایپراستاراصفهان فرق داره)خداروشکر ازبس که گرون فروش بودورشکست کرد هاپراستاراصفهان قیمتش بابیرون هیچ فرقی نداره
  • طرفدار حق ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    کاش دوستان به جای موضع منفی وجدال با یکدیگر پشت پرده ماجرا را هم می دیدند گاهی اوقات دشمن از نقاط ضعف ما وارد خانه شده و کم کم خود را به صاحبخانه تبدیل می کند کاری به دین و مذهب نداریم اگر ما در کشوری دیگر این گونه نفوذ کنیم حقوق بشر و.... فریاد می کشند ولی در اینجا خودمان هم دلمان به حال مملکت نمی سوزد اگر ما نمی توانیم پیشرفت کنیم و فقط به حافظ و ...می نازیم که آن هم جای افتخار دارد (نمونه اش تدریس کتب بوعلی در جهان است)،پس چرا دانشمندانمان را می کشند کاش به اندازه ی دشمن به توان خودمان ایمان داشتیم .کاش به اندازه ی مدل و رنگ کفشمان به کتاب و فیلم و ...دین و فکر مان بها می دادیم و هر فیلمی را به فرزندانمان نمایش نمی دادیم ،هر لقمه ای را به آنها نمی خوراندیم و به صرف جذابیت یا تنوع و قیمت مناسب آنها را هر جا نمی بردیم کاش مسئولین هم ایران را خانه ی خود دانسته و به برادران و خواهران خود درون این خانه بها میدادند نه این که پای بیگانگان را به سرزمین مان باز گذارند اللهم عجل لولیک الفرج و اعطنا بصیرة
  • امیر ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    1 0
    به جای اینکه هی مرگ بر بگید و ایراد تراشی کنید در جستجوی رمز موفقیت این قبیل سازمانها باشید تا بتوانید که فروشگاه سپه و یا تعاونی شهر و روستا را بسیار پر رونق تر از هایپر استار و امثالهم عرضه کنید
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    احسنت
  • الفی ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
    1 0
    با سکوت و با شکم پرستی هامون در قتل کودکان غزه شریکیم!!!
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    1 1
    همش چرت و پرته اقای نویسنده کمتر دروغ بده
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    1 1
    با سلام مطالب زیادی در خصوص وابستگی برندهای مطرح دنیا با صهیونیسم وجود دارد. کوکاکولا (خوشگوار مشهد و تهران) نستله (نستله قزوین) پپسی کولا ( نیسان شرق) آدیداس، نایک، اینتل، ای ام دی و... پس باید دیگه با چرتکه حساب کنیم و با دود پیام بدبم و نباید از کامپیوتر و ... استفاده کنیم.
  • می می ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    1 1
    مردم ما دلشون خوشه . اینها همش کلکه فروشگاههای زنجیره ای خودمونه که از ترس ورشکستگی میان واسه دیگران حرف در میارن. اسراییل کدومه؟ دشمن کدومه؟ همه اجناس هایپر ایرانیه و به اقتصاد ایران داره کمک میکنن
  • احمد مولا ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    0 0
    ميره جانم
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    1 0
    توهم توطئه رو مدام به خورد مردم بیچاره میدهید.حتما این بیزینس سهمی برای شما و رئیسانتان در نظر نگرفته اند. شما هم در نقش عمله مقاله چاپ کن فقط متنو کپی میکنید.جالب اینکه یه مشت جنس آشغال چینی تو هایپرمارکت ارائه میشه.ولی خوب درستونو بلدید:طوطئه سازی،برچسب زدن و ...
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    LoL :v
  • امين احمدپور از اصفهان ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    1 0
    سلام به همه دوستان مخالف و موافق خدا عقل داده که ازش استفاده کنید اسرائیل نجس از راهی وارد میشه که خودمون با دست خودمون داریم گردنش را کلفت میکنیم میدونیم پولمون داره فشنگ میشه توی سینه شیعه ولی بازم میریم سراغ جنس های اسرائیلی و قیافه هم میگیریم که جنس خوب استفاده میکنیم خواب نیستیم ولی خودمون را زدیم به خواب کسی هم که خواب باشه نمیشه بیدارش کرد من خودم از مشتریای هایپر استار اصفهانم هفته یک بار هم حداقل میرفتم ولی خودم چند روز پیش شک کردم که چرا همه ورودی ها با نام میرندا و کوکا کولا تزئین شده و حتی آب معدنی دماوند با جلد های بیرون هایپر استار متفاوته درسته همه اجناس را با تخفیف میده ولی توی جنسی که هیچ سر ازش در نیاری تلافی هر چی تخفیفه داده رو در میاره حتی جنسی من خریدم که دو ونیم برابر بازار به من فروخت و سیاست آدم های کلاه بردار هم همینه تا این که امروز اومدم و تمام سوالاتم را جوابش را گرفتم یک جمله رواج داره بین ما ایرانی ها که میگه کاری میکنم که نفهمی از کجا خوردی حالا شده جریان ما با اسرائیلی ها (دیگه وقشه خودمون کلاهمون را قاضی کنیم و فقط نندازیم گردن کم کاری مسئولان )
  • مسعود ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    0 0
    سلام به همه دوستان خوب خيلي خوشحال شدم از اينكه همه توي كار سياست خارجي و داخلي هستيد واقعا جالبه چيزهاي خوبي از بحث هاي شما ياد گرفتم و به اين فكر افتادم كه خودم بهتر مي تونم با فكرم چه كارهايي رو انجام بدم يا ندم چه چيزي به ضررم هست يا منفعتش از نظر ديني و اعتقادي هست كسيكه مي دونه و كاري كه به ضرر ملت باشه رو انجام بده واقعا هم به خودش و هم به مملكت آسيب رسونده . مي خوام بيشتر توي اين سايت باشم تا به فكرهاي جديدي برسم از همه شما متشكرم
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    عقب افتاده ی عقده ای
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    عقب افتاده ی عقده ای
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    عجب!!
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    عجب!!
  • سید محمد حسین موسوی دادگر ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    1 0
    واقعا خنده داره ، کشوری که هر ساله تو روز قدس علیه اسرائیل و جنایت هاش تو غزه شعار میدن ، بیان در میان خودشون از اسرائیل حمایت کنن یعنی ما باور کنیم که مسئولین محترم ؟ ندونسته همچین کاری کردن ؟ انقد مملکت بی صاحاب شده ؟ ...
  • ناشناس ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    1 1
    یه نفر از مدیر پاناسونیک پرسید که امریکا که بر روی شما بمب اتمی ریخت.چرا بر علیهش شعار نمیدین.اقای مدیر گفت.سلاح ما از شعار بهتر هست.روی میز همه امریکایی ها تلفن پاناسونیک هست.این یعنی ما تا توی خونه های اونها هم نفوذ کردیم.شعار دادن بیهوده هست.
  • بی طرف ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    دمشون گرم کارشون درسته مثل ما ایرانیا نیستن
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    دوستان همگي خسته نباشيد خوب بازار گرمي كرديد
  • جبار هاتف ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    1 0
    مرگ بر صهيونيست
  • مومن بروز ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    آقا کامران! حال و هوا و ایمان دهه 60 ما خیلی بهتر از این دنیای امروزی است! ای کاش هنوز شعار و شعور آن موقع را داشتیم.
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    هایپر استار تهران کجاست ما هم ازش خرید کنیم ؟ ممنون
  • شتر ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    0 0
    لالالالالالاالالا شتر دیدی ندیدی.
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    نمی دانستم.نفهمیدم.چه فرقی میکنه.برو با با...واز این تکه کلام ها چه سودی می بری.انسان باید بفهمد؟اگر بیخیال باشیم .در جنایت های جهانی شریک خواهیم شد.فرزند دلبندت .وبستگان عزیزت را در نظر بگیر .چه احساسی خواهی داشت اگر با انان جنایت گردد؟عزیز دلم از عقل وانسانیت سئوال کن.تا یقین پیدا کنید .شما بدان صهیونیزم دشمن مسلمانان جهان است .ازمسلمانان لبنان-سوریه-عراق-و... شروع ومابقی در دستور کارشان میباشد.شما فکر می کنید تسلیحات هسته ای را برای چه کسانی انبار کرده.از اندیشه مستقل تبعیت نمائید.در غیر این صورت...
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    1 0
    مرگ بر اسرائیل
  • مسعود ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    1 0
    ای خدای من ، یا قاسم شوکه المعتدین ، مرگ بر صهیونیسم ... للهم عجل لولیک الفرج
  • مسعود ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    ای خدای من ، یا قاسم شوکه المعتدین ، مرگ بر صهیونیسم ... للهم عجل لولیک الفرج
  • طاها ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    باعث تأسفه كه برخي از ارگانهاي دولتي به ما بن ميدن،‌اونم صرفا ميشه از اين فروشگاه خريد كرد، خيلي متأسفم براشون كه دارند اينطوري به صهيونيست و استكبار خدمت مي كنند.
  • ایرانی ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    من خودم از طرفداران و مریدان سرسخت جمهوری اسلامی هستم اما قبول ندارم که اینگونه با یک موضوع اقتصادی برخورد شود بنده بارها البته قبل از این مقاله به این فروشگاه در شهید باکری جنوب رفته ام بسیار تمیز بسیار منظم حتی ارزانتر از خیلی فروشگاههای تعاونی و.....پارکینگ خوب و وسیع و مدیریتی بسیار قابل تحسین حال شما بگویید اسراییلی که البته عملکرد فروشگاه باعث تبلیغ اسراییل میشود بهترین مبارزه ،احداث یک فروشگاه مشابه با خدمات بهتر است نه بد گویی و احتمالا کمی هم مبالغه!!
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    2 1
    مصرف گرایی کجا بوده خخخخخخ منکه هر وقت میرم هایپراستار فقط چیزایی که احتیاج دارم مثل میوه و تره بار میخرم چون ارزونتر از بیرونه درضمن این همه اشتغال ایجاد کرده کدوم شرکت تونسته همچین اشتغالی ایجاد کنه خیلی از کالاهاشون هم ایرانی هستن به نفع تولید کنندهاست
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 1
    من خودم پولمو دست عرب جماعت نمیدم میرم تربار شهروند خرید میکنم
  • علی ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    1 2
    درسته کشور ما 30 سال تحریم بوده ولی جالبه بدونید بیش از 90 درصد صنعت روغن خوراکی ایران مالک و سهام دارش عربستان سعودی و ال سعوده ما و علما ما هیچ چیز برای گفتن نداریم و نمیتونیم داشته باشیم چون اگر اونا صنعت خودشونو با درگیری های سیاسی از ایران ببرن بیرون هممنون از بدبختی و گشنگی میمیریم
  • بامشاد ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 1
    من یه مغازه دار خورده پا هستم و دارم جنسمو از شرکت ها خیلی گران تر از این حرفه ها میخرم بعد موندم این شرکت ها چجوری و با این قیمت ها به این فروشگاه ها جنس می دهند تمام مغازه دارها دارن بدبخت میشن
  • ناشناس ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    شعار من: فقط هایپر استار. به امید روزی که سر هر کوچه یه هایپر استار باشه.
  • ناشناس ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    خواهشا اقتصاد رو با سیاست قاطی نکنید.تا جایی که من یادمه شهید مدرس گفته: سیاست ما عین دیانت ماست و بالعکس.ولی جایی نشنیدم که بگن سیاست ما عین اقتصاد ماست.
  • مهدی ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    وای که چقدر صهیونیسم ما تو شیراز داریم. میگه نه پنجشنبه شبها برو هایپر استار.واقعا براتون متاسفم که همه چیز رو با سیاست قاطی میکنید.
  • ناشناس ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    لیاقت شم همون سوپر سر کوچه هست.
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    شما هم فتوشاپ زیاد کار نکردین.
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    ما جز شما نیستیم. خوب جنس گرونشو نخر.
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    اگه همه مثل من فقط جنسهای ارزون رو بخرن جنس های گرونش هم خود به خود ارزون میشه.جانم.
  • اشکان ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    3 1
    توهم دشمن!!!!
  • نا شناس ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    1 4
    دشمن توهم نیست عزیزم واقعیته ! از سایت مشرق ممنونم باز هم از این خبرا منتشر کنین !
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    2 7
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر فتنه عوامل اصلی فتنه باید اعدام گردند
  • برومند ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    3 8
    مرگ بر اسرائیل وحامیان آنها خصوصا آمریکا ی جنایت کاروخبیس وآل سعود ملعون
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
    1 0
    این مطلب دوباره بزارید تو سایت تا مردم باز بخونند وآگاه تر بشوند من خودم تا امروز ندیده بودم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس