به گزارش مشرق، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه در نطق میان دستور خود در صحن علنی گفت: آیا اصل 19 و 20 قانون اساسی درباره آقازاده که 13 عنوان اتهامی از جمله اخلال در نظم اقتصادی، اختلاس، جاسوسی و همکاری با دولت های بیگانه دارد، اعمال شده است؟

متن کامل این نطق در ادامه می‌آید:

با سلام و درود به محمد و آل محمد (ص) و با سلام و درود به روان پاک شهیدان و امام شهیدان که تمام نعمت هایی که امروز از آن بهره مندیم نشأت گرفته از خون‌هایی است که در این راه بر زمین ریخته و به جاست تا یاد کنم از خون شهدای بسیجی و نیروی انتظامی و خون مجروحان این نهادهای مقدس که سه سال قبل در این ایام در راه مقابله با کودتای خزنده‌ای فتنه 88 بر زمین ریخت، کودتایی که تحت نام پرچم دولت وحدت ملی طراحی شد و با نامه بدوم سلام و السلام کلید خورد.

هفته گذشته حادثه‌ای در پایتخت رخ داد که انتشار عمومی آن افکار عمومی را جریحه دار کرد.چند جوان ناپاک با ایجاد رعب و وحشت به اخاذی از یک رهگذر پرداختند، انتشار این تصاویر در افکار عمومی سبب شد تا نیروی انتظامی در اقدامی قابل تقدیر، به سرعت متهمان را بازداشت و تحویل دستگاه قضایی کند.

رئیس محترم دستگاه قضایی در اقدامی قابل تحسین با قاطعیت از صدور اشد مجازات برای متهمانی که آرامش جامعه را به هم ریخته بودند در آینده نزدیک خبر داد که ما نه برای این اقدام بلکه برای بسیاری از اقدامات دیگر این قوه محترم، سپاسگذاریم.

اما در عین حال لازم می‌دانم در خصوص موضوع دیگری که از نظر وسعت فاجعه و نوع جرم بسیار بزرگ‌تر از این اخاذی همراه با ایجاد رعب وحشت بوده است، صحبت کنم.

ام‌الفسادی پس از دو دهه فساد و تباهی، نهایتا وقتی در حوادث فتنه 88 نشان داد که تبدیل به یک غول مفسد شده است، با توصیه و مشورت بزرگترش از کشور گریخت، آقازاده فراری وقتی بعد از سه سال اقامت در کشور روباه پیر مورد همه نوع بهره‌برداری قرار گرفت، در آستانه دادگاهی که حاشیه‌های اسناد آن در قالب چند نوار صوتی امروز در فضای مجازی منتشر می‌شود، باز با توصیه و سفارش بزرگترش به داخل ایران باز می‌گردد، چراکه پدر احساس می کند در سرهم بندی پرونده پسر در درون کشور موفق تر خواهد بود!

متأسفانه با تمام احترامی که برای دستگاه قضایی قائلم باید بگویم که انگار حدس پدر نزدیک به واقعیت است، آقازاده مفسد که پرونده‌های فساد اقتصادی، سیاسی، امنیتی و موارد دیگر را از سال‌های ریاست پدر بر امور اجرایی کشور در کارنامه خود داشت و همواره از مصونیت آهنین برخوردار بود، در فتنه سال 88 با تمام قدرت مدیریت کودتای آن سال را به عهده گرفت و فقط در یک قلم اسناد به دست آمده از دانشگاه آزاد نشان می‌دهد که وی در روزهای بعد از انتخابات سال 88  صدها میلیون تومان به اراذل و اوباش پرداخت کرده است تا برخی از میادین تهران،‌ بانک‌ها و امکان عمومی را به آتش بکشند و ایجاد رعب و وحشت کنند.

شاید اگر مهدی همچنان آزاد بود،‌ این چند جوان ناپاک همچنان از طریق وی تغذیه می‌شدند و دیگر با قمه و ایجاد رعب و وحشت از رهگذران اخاذی نمی‌کردند!

خوب توقع این است که چنین متهمی وقتی پس از سه سال فرار و اقامت در کشوری متخاصم به کشور باز می‌گردد، بازداشت شود اما آقازاده فراری به محض ورود به جای زندان به منزل پدر می‌رود، در همان شب تمام آموزش‌های لازم را از وکلای اجیر شده می‌بیند و با وعده اینکه پس از چند  روز آزاد می‌شود به دستگاه قضایی و امنیتی تحویل می‌شود.

فشارهای زیادی متوجه دستگاه قضایی شد و این دستگاه مقاومت کرد. با این همه شاه کلید کودتای 88 با وجود اینکه در مرحله بازجویی بود اما نه تنها اجازه ملاقات با خانواده داشت که دائما از طریق تلفن با همان مشاور عالی اش در ارتباط  بود و رهنمود می‌گرفت.



کار به شورای امنیت کشور کشیده می‌شود و با ورود این شورا در برابر فشارهای سنگین، نهایتا مهدی هاشمی تنها دو ماه در زندان می‌ماند.

مهدی هاشمی حتی یک بار وقتی در برابر روند درست قضایی و اسناد متقن کم می‌آورد در همان مکالمات تلفنی خط را از مشاور اصلی‌اش می‌گیرد و با بهانه بیماری قلبی، خود را به بیمارستان می‌رساند.

قرار بوده که از بیمارستان به خانه برده شود که نهایتا توسط مأموران ذی ربط از بیمارستان دزدیده و به زندان بازگردانده می‌شود، همین حرکت نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و امنیتی کشور تا چه اندازه مظلوم بوده و در پرونده مهدی هاشمی در فشار یک خانواده ... قرار داشته‌اند.

و متأسفانه در حالی که بر اساس اطلاعات موثق، هنوز تحقیقات در پرونده وی به اتمام نرسیده و در حالی که برخی مرتبطان سفید در پرونده وی ـ که بر اساس ادعای مسئولان قضایی، اطلاعات مهمی از آنها به دست آمده ـ تازه بازدداشت شده‌اند، اما با وثیقه ای که هیچ تناسبی با جرم وی ندارد، نهایتا با فشارهای بسیار آزاد می‌شود و وکیل وی امروز اعلام می‌کند که مهدی دیگر به زندان بازگردانده نمی‌شود!

اکنون مخاطب بنده دستگاه قضایی محترم است، جناب آقای آملی لاریجانی! از تلاش‌های شما سپاسگذاریم و می‌دانیم که این فشارها از این پس قطعا بیش از اینها خواهد شد.

بر اساس اطلاعات موثق مشاوران عالی مهدی که او را فراری دادند و بعد از سه سال بازگرداندند، اکنون تمام تلاش خود را می‌کنند تا پرونده مهدی هاشمی را به ابعاد سیاسی آن منحصر کنند، بر این اساس از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند تا از مفاسد اقتصادی و امنیتی وی عبور کنند و موضوع اصلی پرونده را در مسائل سیاسی متمرکز کنند، در حالی که فساد اصلی مهدی هاشمی قبل از آن که سیاسی باشد، اقتصادی است.

امام حسین (ع) در روز عاشورا خطاب به لشکر یزید فرمود: فقد ملئت بطونکم من الحرام، شکم‌هایتان از حرام پر شده، برای همین کلام حق را نمی‌فهمید و مقام معظم رهبری فرمودند که از فساد اقتصادی است که فساد سیاسی، فساد اخلاقی، فساد اعتقادی و فساد امنیتی به وجود می‌آید.

جناب آقای آملی لاریجانی! انتظار از دستگاه قضایی، مقابله با دانه درشت‌هایی مانند مهدی هاشمی است، این نکته همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و از جمله مطالبات به حق مردم بوده است.

اما اکنون سئوال افکار عمومی این است که وقتی بر اساس اصل 19 قانون اساسی مردم از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ و نژاد  و زبان و مانند اینها سبب امتیاز نخواهد بود.



بر اساس اصل 20 قانون اساسی همه افراد در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند.

اکنون سئوال افکار عمومی این است که آیا اصل 19 و 20 قانون اساسی درباره آقازاده که 13 عنوان اتهامی از جمله اخلال در نظم اقتصادی، اختلاس، جاسوسی و همکاری با دولت های بیگانه دارد، اعمال شده است؟

قانون اساسی می‌گوید هیچ ن‍ژادی از نژاد دیگر برتر نیست اما آیا اگر فرد دیگری که از نژاد هاشمی رفسنجانی نبود و همین موارد اتهامی را داشت، در مرحله تحقیقات به خانواده اش اجازه ملاقات داده می‌شد؟

آیا اجازه می‌یافت تا با تیم چک و خنثی در بیمارستان حاضر شود،‌ آنجا را قرق کند و به صورت خصوصی با متهم مذاکره کند؟

آیا به نخستین بند اتهامی متهم رسیدگی اجازه رسیدگی داده شده است در حالی که در اکثر قراردادهای نفتی و گازی مربوط به دوره‌ای که مهدی هاشمی در وزارت نفت بوده، فساد اقتصادی و امنیتی وجود دارد.

آیا بیم تبانی و امحای اسناد از بین رفته که اجازه داده  نشد تا تحقیقات تکمیل شود؟ آیا احتمال فرار مجدد مهدی هاشمی نیست؟

پاسخ قوه قضائیه به اظهارات متهم که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده چیست؟ آیا تحقیقات دراین باره انجام شده که متهم و شاه کلید فتنه‌ها علیه رهبری را آزاد کرده‌اید؟

آیا اگر عزم جدی برای رسیدگی به این پرونده هست ـ که انشاالله هست ـ ریاست محترم دستگاه قضایی به سازمان‌های تحت امرش دستور داده تا مدارکی که در اختیار دارد را به مراجع ذی صلاح ارائه دهند؟ در این باره نکات مهم دیگری دارم که ان‌شاءالله در نطق هفته آینده‌ام خواهم گفت.


* جلوگیری از تکرار فرار بعد از حکم «فائزه» برای «مهدی» هاشمی

همچنین در روز گذشته انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمانشاه طی بیانیه‌ای تأکید کرد:«از دستگاه قضایی می‌خواهیم، نگذارند که بار دیگر داستانی مشابه فرار بعد از صدور حکم «فائزه» برای «مهدی» هاشمی تکرار شود».

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما دانشجویان از دستگاه قضایی می‌خواهیم که برای برگزاری هر چه سریع‌تر دادگاه مهدی هاشمی همت کند و همانطور که تاکنون امتحان خوبی را در این موضوع پس داده است، از این به بعد نیز بدون توجه به فشارهایی که ممکن است برای اجرای کامل عدالت آورده شود، به پرونده این آقازاده‌ که مدتی به بهانه واهی «تحصیل» به لندن رفته بود، رسیدگی کنند و نگذارند در این امتحان نیز مردود شوند که در آن صورت دانشجویان و آحاد مردم خود مهدی هاشمی را محاکمه خواهند کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز برخی اخبار حکایت از درخواست دفتر هاشمی رفسنجانی برای پاسخ به اظهارات حمید رسایی در نطق میان دستور دیروز (سه‌شنبه) مجلس داشت، که هیئت رئیسه مجلس از ماجرای این تقاضا اظهار بی اطلاعی کرد.

* هیئت‌رئیسه مجلس از نامه دفتر هاشمی اطلاعی ندارد

در اخبار منتشر شده درباره درخواست وقت از سوی دفتر ‌اکبر هاشمی رفسنجانی برای ارائه پاسخ به صحبتهای یکی از نمایندگان در مورد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر اساس ماده 78 آیین‌نامه داخلی مجلس چنانچه به تشخیص هیأت رئیسه نماینده‏اى در سخنان خود در جلسه علنى به کسى نسبت ناروا داده و یا هتک حرمت نماید فرد مزبور مى ‏تواند در دفاع از خود، به‏ صورت مکتوب به اتهام وارده پاسخ گوید. پاسخ ارسالى در صورتى که بیش از دو برابر اصل مطلب اظهار شده نبوده و متضمن توهین و افتراء نباشد، در اولین فرصت در جلسه علنى قرائت خواهد شد.

وی افزود: تا کنون موضوع نامه مطرح نشده و اعضا از وجود چنین نامه‌ای اطلاع ندارند. وی البته احتمال داد که چنین نامه‌ای-در صورت وجود- به شخص رئیس مجلس ارائه شده باشد.



* مطهری: هاشمی مقام دوم کشور است

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، به نطق اخیر حمید رسایی اشاره کرد و گفت:‌ بنده نطق آقای رسایی را گوش کردم، نطق ایشان توهین‌آمیز و سخیف بود. متأسفانه آقای رسایی حرمت لباس خود را نگه نمی‌دارد.

وی با اشاره به اظهارات مطرح شده درباره جوابیه خانواده آیت‌الله هاشمی به رسایی جهت برائت در صحن علنی مجلس گفت: اگر خانواده آقای هاشمی برای پاسخ به نطق آقای رسایی مصمم باشند و جوابیه بدهند در صورتی که هیئت رئیسه اظهارات آقای رسایی را مصداق توهین بداند، جوابیه باید در صحن علنی قرائت شود.

وی در پایان گفت: آقایان به جای اینکه نقطه قوت نظام را درباره بازداشت فرزندان آقای هاشمی در نظر بگیرند به ایشان توهین می‌کنند در حالیکه رهبر انقلاب بارها نسبت به توهین و بی‌حرمتی به مسئولان کشور هشدار داده‌اند.

مطهری همچنین  با بیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس از نطق رسایی ناراحت هستند، گفت: آقای هاشمی به نوعی مقام دوم کشور و به لحاظ سابقه مبارزاتی هم‌ردیف مقام معظم رهبری هستند، اکنون که دو فرزند ایشان بازداشت است، ما باید این نکته را نقطه قوت نظام بدانیم که در نظام ما بدون تبعیض با همه برخورد می‌شود

* تابش: هاشمی جزء چهار شخصیت حقوقی برجسته کشور است

محمد‌رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بنده دیروز در مجلس حضور نداشتم و امروز صبح هم از قبل از شروع جلسه دکمه تذکر و اخطار را فشار داده‌ام.

این نماینده مجلس به نطق روز گذشته حمید رسایی به نماینده مردم تهران اشاره کرد و اظهار داشت: چنانچه در مذاکرات و سخنان نمایندگان مجلس مطلب توهین‌آمیز و یا هتک‌حرمتی به کسی صورت بگیرد آن فرد می‌تواند در دفاع از خود به صورت کتبی در مجلس پاسخش را ارائه دهد.

وی اضافه کرد: در هر صورت آیت‌الله هاشمی از نظر حقوقی در زمره معتمدین انقلاب و دلسوزان و فعالین 8 سال دفاع مقدس و جزء چهار شخصیت حقوقی برجسته کشور است.

تابش خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: آیا شما ترتیباتی اتخاذ می‌کنید که آیت‌الله هاشمی پاسخگوی مطالبی باشد که در مجلس مطرح شد.



* باهنر: هاشمی درخواستی برای پاسخ به نطق رسایی نداشته است

محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تابش گفت: بنده اخطار شما را وارد نمی‌دانم؛ ماده 77 و 78 گفته که اگر توهینی به شخص شد آن شخص می‌تواند به هیئت رئیسه نامه بنویسد و ما هم موضوع را در هیئت رئیسه بررسی می‌کنیم و اگر واقعا توهینی شده باشد به آن موضوع ترتیب اثر می‌دهیم.

وی افزود: اما وقتی درخواستی از ما نشده ما نمی‌توانیم به دنبال مسئله برویم و اقدامی انجام دهیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    شخص دوم!!! از کی!!! وتا به کی!!! اون وقت آقا مهدی شخص چندم میشن؟ البته از یه لحاظ انگار اولن!!!
  • رسول ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    همگان میدانند علی علیه السلام با برادرش چه کرد.سوال اینجاست نعوذ بالله آیا مهدی هاشمی از امیرلمومنین بالاست.با اینکه کودتایش به سرانجام نرسید باز کودتا گران با مرکب مصلحت بر عدالت میتازند.یکی به من بگه که من اشتباه میکنم اینها فقط یک خواب است.باورم نمیشود قدرت اینها چیره گشته.باید منتظر ماندو دید.
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    نطق آقای رسائی را تحسین می کنم و به ایشان به خاطر این جملات آن هم در حضور آقازاده ها و همراهان فتنه ای که در مجلس جا خوش کرده اند تبریک می گویم انشاء الله از خدای متعال به خاطر این سخنان به حق که حرف دل مردم ایران است به ایشان اجر دهد
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    آقای کوچک زاده لطفا در وقت مجلس اینطور روزنامه نخوانید
  • امید 17ساله ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    رسایی دمت گرم
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    اینم از اقایون مطهری وتابش که معلوم شد به فکر چی هستن قدرت یاخدمت
  • نا شناس ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    اقاي مطهري فقط دستگيري اين فرد كافيه وديگهمحاكمه نمي خواد؟ همينطور ايا حرف حق را نگفتن حرمت لباس نماينده روحفظ ميكنه؟ درثاني امام چقد گفت كه ملاك حال افراده؟ ببين دلمونو به چه نماينده هايي خوش كرديم البته غير از نماينده هايي شبيه اقاي رسايي
  • بی طرف ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    واقعا در این شرایط یک نفر مرد می خواد که اینچنین مردانه حقایق رو بیان کنه جناب آقای رسایی خداوند بر تاییدات شما بیفزاید
  • احسان ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    آقای مطهری : از جناب تابش انتظاری نیست اما شما که خود را بسیجی میدانید بفرمایید این دفاع شما از مفسدین مصداق کدام اخلاق بسیبجی است؟؟؟ چرا به جای دفاع از حقوق ملت از افراد فاسد که در بین ضد انقلاب نیز شناخته شده است دفاع میکنید؟؟؟
  • سین ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    آقای مطهری واقعا نمی داند که مقام دوم کشور رییس جمهور است؟ من موافقم که توهین کننده به مقام دوم کشور باید تنبیه شود. توهین های کودکانه علی مطهری به آقای احمدی نژاد منتخب قانونی اکثریت مردم کشور را هنوز فراموش نکرده ایم. پس آقای مطهری شما خود بنیانگذار هستید.
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    همه انصاف بدهند و از خودمان بپرسیم آیا اگر دیگری بود نیز همین طور رفتار می شد؟
  • عبدالرحمن ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    کاسبین فتنه
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    علی مطهری: « در حالیکه رهبر انقلاب بارها نسبت به توهین و بی‌حرمتی به مسئولان کشور هشدار داده‌اند.»!!!!!!! اولاً که مهدی هاشمی جزء مسئولان کشور نيست و در حکومت اسلامی آقازاده بودن شأن و مسئوليت به حساب نمی‌آيد. ثانياً مگر احمدی نژاد جزء مسئولان کشور نيست که شخص جنابعالی، شب و روز به وی اهانت می‌کنی؟ هر روزی که می‌گذرد...
  • امیر ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    رسایی حق گفته دیگه
  • علیان ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    با آزادی مهدی خیلی ناامید شدم ولی این نطق زنده ام کرد خدا را شکر هنوز صدایی هست برای عدالت خدا را شکر هنوز آقا تنها نیست خدا را شکر خدا را شکر
  • محسن فاضلی ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    قابل توجه علی آقا مطهری: اين که دو فرزند هاشمی بالاخره به زندان افتادند نقطه ضعف نظام نيست ولی اين که دو فرزند هاشمی اينقدر خيانت کرده اند که با همه ملاحظه کاری ها به زندان افتادند نقطه ضعف آقای هاشمی است.
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    و هم از همون دارو دسته ی هستی که دوست داری فحش بدی و بشنوی
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم!
  • سید ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام امت ولایتمدار باید خودرابرای دور جدید بازیهای دشمنان ولایت محیا نموده واجازه قدرت نمایی به آنها ندهند یاحسین
  • من و همه ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    درود بر هاشمی.انقلاب زنده است تا هاشمی زنده است
  • مجید ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    بهتر است آقای مطهری شخصیت پرستی نکنند
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    خداییش هر روز باید بر علیه هاشمی و خانوادش نطق بشه
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    خدمت
  • میترا ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    وی اضافه کرد: در هر صورت آیت‌الله هاشمی از نظر حقوقی در زمره معتمدین انقلاب و دلسوزان و فعالین 8 سال دفاع مقدس و جزء چهار شخصیت حقوقی برجسته کشور است..........خب که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناظر ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    بلخره یکی جربزشو داشت که جلوی این خود کامگان بایستد . راستی چرا پسر 3 سال آموزش دیده هم فالوده ای مهاجرانی و آقاخان را آزاد می گذارند.
  • صادق ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    اگر پشتی بانی نکنند که اوت می شن و ساپورت نمی شن.
  • ابراهیم ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    احسنت به شجاعت عاشورایی حمید رسایی... مطهری و تابش که دیگه تکلیفی ندارند!!!من نمیدونم بی بی سی بدون علی مطهری چظور میخواست برنامه های خبری شو پر کنه...
  • نسل سوم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    خدایش دمش گرم حرف دل منو زد .اگه یک ادم معمولی باچنین اتهاماتی بود اجازه داشت با تلفن صحبت کنه ؟با بستگان درجه اولش ملاقات خصوصی داشته باشه.؟محاله
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    یکی بر شاخ بن می برید .شما را به خدا کی ....
  • نسل سوم ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    خدایش دمش گرم حرف دل منو زد .اگه یک ادم معمولی باچنین اتهاماتی بود اجازه داشت با تلفن صحبت کنه ؟با بستگان درجه اولش ملاقات خصوصی داشته باشه.؟محاله
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    حرفهاي رسائي همه منطبق با واقعيات انكار ناپذير است . كجاي اين حرفها توهين آميز است و مگر شخص هاشمي رفسنجاني خروج و فرار پسرش را در دانشگاه مشهد تأييد و توجيه نكرد . مگر كلك مرغابي مهدي هاشمي و بهانه دروغ مريضي قلب او به تآييد پزشكان نرسد و اعلام نشد مهدي هاشمي هيجگونه نارسائي قلبي ندارد ؟ مگر مهدي هاشمي آتش افروز فتنه 88 نبوده ، مگر فايل صوتي حاوي توهينهاي او به اركان نظام و تأييد اعمال مجرمانه اش منتشر نشده ، كجاي حرفهاي رسائي خلاف واقع و مصداق توهين و اهانت است ؟ به نظر من حرفهاي محمد هاشمي ناشي از توهم مصونيت فرا قانوني خانواده هاشمي است و السلام . اگر مشرق نظر بنده را منعكس كند !
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    هم قدرت و هم خدمت(البته به هاشمی)
  • ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    این آقای رسایی اگر تا سطح خوب دروس حوزوی راخونده بود اینگونه بی پروا و وقیحانه نسبت به یکی از ارکان انقلاب اینگونه وخارج از حیطهء ادب سخن نمی گفت!ا (مصونیت فراقانونی خانوادهء هاشمی 1) آخه اگه مصونیت فراقانونی میداشتند که 2عضو خانواده زندانی نمیشدند!
  • نظری ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    هاشمی عمر انقلاب است نباید به ابوبکر و عمر و عثمان توهین کرد چون خیلی از انقلابیون ما سنی مذهبند
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    این مطهری با چه رویی از توهین حرف میزنه وقتی خودش تو مجلس علنی از پشت تریبون به کوچک زاده اون فحش رکیک چاله میدونی رو داد
  • رضا ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    باسلام تمام حرفهای آقای رسایی درست است و تازه تو خود بخوان حدیث.... اما؟ یک اما وجود دارد اینکه کمی فکر کنید ببینید واقعا هاشمی همین را نمیخواهد؟یعنی توپ تو میدان ما باشد و اون مظلوم نمایی کند اون هم نزدیک انتخابات ؟ ودوباره میخواهند حرف امام خامنه ای را زمین بزنند؟و انتخابات را زیر سوال ببرند؟باید کمی هم سیاست از این هاشمی یاد گرفت.امام زمان کمک حالتان باشد.
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    مردم بیایید یه 9دی دیگه راه بندازیم ولی تا نتیجه نگرفتیم کوتاه نیاییم
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    چقدر به خاطر شهيد مطهري بايد پسر ناخلفش را تحمل كرد
  • ازاده ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    اقا زاده مطهری باید بدانند که زندانی و ازاد کردن فرزندان مجرم اقای هاشمی بدون محاکمه و مجازات نه تنها نقطه قوت نظام نیست بلکه مایه ننگ نظام است، چرا در جرم و مجازات باید بین مردم و اقازاده ها فرق باشد؟شما هم با این اظهار نظرهای سخیف بیش از این خودتان را نزد مردم ضایع نکنید
  • فرهاد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    احسنت به آقای رسایی حرف مردم رو زد ....
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    درود بر حمید رسایی و هفته نامه روشنگرانش 9 دی ...
  • مصطفی ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    آقا من هم موافق هستم 18 شهریور چطوره هوا هم خوبه تصویب شد 18 شهریور ، یک 9 دی جدید درست می کنیم ولی دم رسایی جیز یعنی داغ داغ
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    واقعا آقاي رسائي حرف دل دتسوزان نظام را زد. آقاي مطهري شما كه هر 4 تا كلمه 3 تا چاله ميداني است
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    مطهري هاشمي را نپرست
  • محسن ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    اخرش مشخص شد مطهری کدوم طرف داره
  • اسطوره ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    خیلی جالبه دقت کنید... آقای مطهری دم از ادب و نزاکت می زنه...!!؟ و شعار احترام به مسئولین رو سر میده ...!!؟ خیلی خنده داره نه ...!!؟
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    آقاي ناشناس ! حميد رسائي از جايگاه يك مجتهد و مرجع تقليد حرف نزده كه احتياج به سواد حوزوي داشته باشه ...! ايشان از جايگاه يك نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي حرف زده و صلاحيت تحصيلي و مدرك او براي اين جايگاه قانونأ بررسي و تأييد شده است . در مورد ركن انقلاب بودن آقاي هاشمي جوابت را نميدهم چون ممكن است مجبور به بيان حقايقي بشوم كه در اين مجال به صلاح نميدانم ...! اما مصونيت فراقانوني خانواده هاشمي ، يعني اينكه : خانم عفت مرعشي علنأ بگويد من به مير حسين موسوي رأي داده ام و اگر او انتخاب نشود يعني حتمأ تقلب شده است ...!!!! مصونيت فراقانوني خانواده هاشمي يعني اينكه در اوج فتنه 88 فائزه هاشمي را در حال تحريك و معركه گرداني اراذل و اوباش فتنه گر ، دستگير كنند و پس از چند ساعت آزاد شود ..!!! مصونيت فرا قانوني خانواده هاشمي يعني اينكه مهدي هاشمي به راحتي آب خوردن از مملكت فراري داده شود و به دروغ بگويند براي انجام مأموريت دانشگاه آزاد و يا تحصيل و اخذ دكتري به انگلستان رفته است !!!! مصونيت فراقانوني يعني اينكه مهدي هاشمي و فائزه هاشمي ماهها و سالها به فراخوان و احضار توسط مقامات قضائي و امنيتي كشور گوش ندهند و به ريش همه بخندند !!! مصونيت فرا قانوني يعني اينكه خانم مرعشي براي دفاع از شاه پسرش ، به زمين و زمان و همه مسئولين فحاشي و ناسزا بگويد !!! حميد رسائي در حال حاضر زبان گوياي ملت است و حقايق را بيان كرده و ما از اين جهت از او كمال تشكر را داريم . از باقي نماينده ها هم ميخواهيم شجاعت و تعهد رسائي را داشته باشند ، ما نماينده پاچه خوار و متملق و معامله گر سياسي نميخواهيم ..هر كس كه ميخواهد باشد ، پسر هركسي و در هر وضعيتي .....!
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    هاشمی همونه که میگفت کرمانشاه و... رو ول کنیم و از همدان دفاع کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حسین ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    بابا چرا حرف امام رو تحریف میکنید... هیچ کس هم دقت نکرده تا حالا، امام فرمود هاشمی زنده است چون انقلاب زنده است. این فرق میکنه با اونی که شما میگید. درضمن اینم در رابطه با ترور ایشون بود ربطی به شخصیت ایشون نداشت. هرچند که ایشون از طلحه و زبیر که بیشتر خدمت نکرده به اسلام
  • عبدالله ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    آقای رسایی روز قیامت نزدیک است اگرباور دارید.
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    این روزی چند بار تکرار کن شاید از خدا ترسیدی
  • میترا ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    افرین از معدود کامنتهای با مغزی بود که تو این چند سال خوندم افرین
  • بنده خدا ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    خدا را شکر میکنم که هنوز دراین کشور یاران امام علی (ع) بسیارند درود خداوند و صالحان بر رسایی باد که حرفهای دل مارا این چنین شجاعانه برزبان آورد
  • یوسف ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    طبق قانون اساسی ریاست جمهوری شخص دوم مملکت هست ، وای به حال نماینده ای که قانون اساسی را نداند البته باید این رو اضافه کنم که انتقاد به عملکرد رئیس جمهور و حب و بغض های شخصی باعث نمیشه که قانون اساسی در مورد ایشون تغییر کنه و هاشمی نفر دوم مملکت باشه
  • بی نام ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    سه تا نماینده دارن با هم حرف میزنن یکی دیگه هم در حال مطالعه است ، شما گیر دادید به کوچک زاده ؟ چه هیزم تری به شما فروخته ؟ مسلمان همیشه در مورد برادر دینی خود فال خوب میزنه ، ان شالله که زمان استراحت نمایندگان است (از تصویر هم همین استنباط میشود)
  • یوسف ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    دقیقا ! شمر هم جانباز صفین بود ، خوب که چی ؟؟؟ بعدش زد امام حسینمون رو شهید کرد !
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    ننگ به ضد ولایت فقیه
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    موافقم
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    بعضی وقتها از پدرانی مثل شهید مطهری همچین فرزندان برومندی که خدمت به هاشمی را سرلوحه کار خود قرار داده اند، باقی می ماند
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    بسیجی هاشمیه دیگه
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    انقلابی که با زنده بودن اون نده هست میخوام صد سال سیاه نده نباشه خدا با هاشمی محشورت کنه
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    نه فقط هاشمی ب قیامت اعتقاد داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس