ولايتي، قاليباف و حداد در حال يافتن ساز و کاري براي حضور يک نفر از اين سه نفر به عنوان کانديداي نهايي اصولگرايان در انتخابات آتي رياست جمهوري هستند و هنوز مشخص نيست کدام يک از اين سه نفر خروجي نهايي خواهد بود، به خبرنگار مشرق گفت: «قرار است اين سه نفر هر هفته يک ديدار مشترک با يکديگر داشته باشند.»

يک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي مشرق با اشاره به انتشار سخنان غلامعلي حدادعادل در جمع اصولگرايان کرمان درباره مسائل مربوط به ائتلاف سه نفره با محمدباقر قاليباف و علي‌اکبر ولايتي، گفت: «اظهاراتي که وي مطرح کرده است، "خارج از قاعده" بوده و قرار نبود اين گونه مطرح شود.»

وي ضمن تأييد ديدار اين سه کانديدا با برخي بزرگان جبهه اصولگرا از جمله آيت‌الله محمدرضا مهدوي کني، تأکيد کرد: «اعلام خبر اين ائتلاف تحت عنوان "ائتلاف 1+2" يک اقدام رسانه‌اي اشتباه است و به هيچ وجه بحث 1 و 2 مطرح نبوده و قرار بوده از ابتدا به عنوان "ائتلاف سه نفره" مطرح شود.»

اين منبع با اعلام اين خبر که ائتلاف سه نامزد اصولگراي رياست جمهوري يازدهم، نخستين بار حدود دو ماه پيش با پيشنهاد ولايتي کليد خورد، تصريح کرد: «هر سه نامزد متفق‌القول شدند که هيچ شخص ديگري به اين ائتلاف اضافه نشود و چنانچه نامزد اصولگراي ديگري هم قصد اعلام کانديداتوري داشت با وي به صورت جداگانه و خارج از موضوع ائتلاف، مذاکراتي صورت گيرد.»

وي با بيان اينکه ولايتي، قاليباف و حداد در حال يافتن ساز و کاري براي حضور يک نفر از اين سه نفر به عنوان کانديداي نهايي اصولگرايان در انتخابات آتي رياست جمهوري هستند و برخلاف گمانه زنی برخی رسانه ها و اشخاص هنوز مشخص نيست کدام يک از اين سه نفر خروجي نهايي خواهد بود، به خبرنگار مشرق گفت: «قرار است اين سه نفر هر هفته يک ديدار مشترک با يکديگر داشته باشند.»


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    این ائتلاف عالیه... ای کاش با عارفم ائتلاف میکردن تا یک دولت ائتلافی در جهت وحدت مردم به وجود بیاد..خیلی خوب میشد ولی حیف
  • فاتح 313 ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    فوق العاده است . قدرتمندترین ائتلافی که امکان روی بده . دکتر ولایتی دقیقا حد وسط قالیباف و آقای حداد هستند . ولی واقعا فوق العاده است .
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    پس آقای لاهیجانی چ میشه دوست خوب من؟
  • عباسعلی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام >بسیارعالی است مردم دنبال اتحادوانسجام بین نیروهای وفاداربه نظام وولایت وانقلابند واین 3بزرگوار ظرفیت این مطلب رو دارند.یاعلی مدد
  • مجید آقا ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ائتلاف صد در صد غلطیه واقعا آدم در نوع تفکر این آقایان دچار نوعی سرگیجه میشه قالیباف در کنار حداد عادل و ولایتی باور نکردنیه فکر میکنم نیاز به چیزی بیش از توضیح دارد تمامی عملکرد شورای شهر تهران و قالیباف در راستای جنگ و ستیز با دولت بوده و هست و شهر تهران را با ایران اشتباه گرفته اند و حتی با اعمال.. و لابیگری تمام تلاششان را کرده و میکنند.... ائتلاف این دارو دسته با آقای حداد و ولایتی یعنی چی؟
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    این ائتلاف چیز خوبی به نظر می آید
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    با آقای چیز ائتلاف کنن بهتره که. وحدت فراملی میشه
  • سیدمهدی موسوی ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    آقا مجید سورنا رو از سر گشادش نمی زنن!!!! اتفاقا این رئیس جمهور محبوب شماست که با مردم تهران سر لج بازی و ستیزه جویی داره مصادیق این ادعا هم اونقدر زیاده که خواجه حافظ هم اونها رو از بر شده : -عدم تخصیص 2 میلیارد بودجه حمل و نقل عمومی که سه سال است از طرف مجلس تصویب شده و شخص رئیس جمهور گفته به هیچ وجه این پول را به اهالی تهران نمی دهم.. عدم همکاری در ترخیص واگن ها و تجهیزات خریداری شده مترو توسط بودجه خود مترو. ایرادات بنی اسرائیلی و خاله زنکی در خصوص کیفیت پروژه های کلان شهری مثل تونل توحید و تونل صدر نیایش. غر زدن مکرر در خصوص خطوط بی آر تی از سوی دولتمردان و .....
  • رضا ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    فقط اینو میگم، قالیباف واقعا خوشتیپه...
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    هیچکدام لیاقت ندارند
  • مرتضی خاکپور ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    جناب آقای دکتر حداد عادل نفر اول در عدالت و مدیریت و اصلح تر و... است . همه خوبند ولی یکی از دیگران رئیس جمهور بهتری است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس