بعید است نام این سند را شنیده باشید اما حتما نام هنری کیسینجر را بارها شنیده اید. از سوی دیگر هر روزه شاهد قتل و غارت و کشتار در آفریقا هستیم. اما چه ارتباطی میان این دو وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا به پشت پرده سیاست های کثیف حاکم بر جهان مدرن نگاهی بیافکنیم.

گروه گزارش ویژه مشرق؛ از 1968 تا اوایل قرن جدید آمریکا 17 میلیارد دلار صرف کنترل جمعیت جهان کرده است که نصف آن در آفریقا صرف کشتار مردم شده است. جمعیت و تعداد افراد ملت ها و کشورها در طول تاریخ جنبه های سیاسی و امنیتی خاص خود را داشته است. به خصوص در نیمه دوم قرن بیستم نگاه سیاسی و امنیتی به موضوع افزایش جمعیت ملت ها برای قدرت های استعماری ترس آور بوده و آنها را به تکاپو واداشته است.

تکاپویی که تا به امروز نیز ادامه داشته و موجب مرگ میلیون ها انسان شده است. نظام آمریکا  که خود را بعد از جنگ جهانی دوم صاحب اختیار جهان و ملت ها می دانست افزایش جمعیت جهان به خصوص در آفریقا را در تضاد با منافع خود می دید. طبق این نگاه با حمایت مالی سرمایه داران آمریکایی از جمله بنیاد راکفلر، مطالعات و پژوهش هایی برای جلوگیری از افزایش جمعیت و کنترل هدفمند آن در سراسر جهان انجام گرفت.  در سال 1948، طي يک قرارداد پژوهشي ميان ارتش آمريكا و دانشگاه جان هاپكينز مطالعات برای ارايه‌ يك برنامه‌ هماهنگ جهاني جهت كاهش جمعيت كشورهاي كمتر توسعه يافته شروع شد.



گزارش NSSM 200  (لینک دانلود سند)

NSSM 200

به باور برنامه ریزان امنیتی وقت آمریکا از جمله هنری کیسینجر، پس از پايان جنگ جهانی دوم و به خصوص پس از پایان جنگ سرد، آنچه که امنیت ملی و سیطره جهانی آمریکا را تهدید می کرد رشد جمعيت بومي كشورهاي كمتر توسعه ‌يافته ا‌ي بود که دارای منابع غني بودند. افزایش جمعیت جوان این کشورها خطر بالقوه ای برای سیاست های چپاولگرانه آمریکا محسوب می شد. سیاست مداران آمریکایی یک جنگ جمعیت زدایانه را شروع کردند که با نژادپرستی همراه بود و شدیدترین جبهه آن در آفریقا فعالت کرد.

تاثیرگذارترین دستورالعمل و طرح این جنگ جمعیتی به NSSM 200 معروف است که مخفف   (National Security Study Memorandum No. 200) بوده و در اوایل دهه هفتاد میلادی توسط هنری کیسینجر و دستیاران او تنظیم شد. اين پروژه روند فزاينده‌ رشد جمعيت جهاني را برخلاف امنيت ملي آمريکا می دانست و استراتژي ها و سياست هایی برای مدیریت جمعین جهان و ترغيب رهبران کشورهاي در حال توسعه براي کاهش روند رشد جمعيت را تبيين مي کرد.

مجموعه ای از یهودیان، معمار بسیاری از سیاست های ضد انسانی آمریکا بوده و هستند.

شورای امنیت ملی ایالات متحده بالاترین مقام تصمیم گیرنده در مورد سیاست های خارجی آمریکاست که سند NSSM200 را در 1974 نوشت. این سند در 1989 از طبقه بندی فوق العاده سری خارج شد.
افزایش جمعیت جهان که بیشتر آنها سفید پوست نبودند نگرانی سیاستمداران آمریکایی را برانگیخت. در جولای 1974 دستور اجرا شدن پروژه های مربوط به مصوبه NSSM200 توسط نیکسون صادر شد. نیکسون قبل از صدور دستور اجرای تمام عیار برنامه های انسان زدایی در آفریقا تجذبه کشتار و نسل کشی در کامبوج را داشت. در 1973 طی جنگ در کامبوج 257000 تن بمب بر سر مردم این کشور ریخته شده بود و 600 هزار نفر کشته شده بودند که کسینجر و نیکسون در این موضوع دست داشتند. بعد از استعفای نیکسون معاونش فورد به جای او نشست و سیاست های انسان زدایی را در جهان ادامه داد. دولت فورد با دخالت در نسل کشی اندونزی موجب مرگ 200 هزار نفر در این کشور شد.


نیکسون دستور اجرا شدن NSSM 200 را صادر کرد.

در سند NSSM 200 آمده است در صورتي که جمعيت کشورهاي در حال توسعه دارای منابع غني با ضريب رشد فعلی افزايش يابد موجب بالا رفتن  شدید انتظارات عمومي در ميان مردم در مورد آموزش، اشتغال، بهداشت و مسکن خواهد شد که به دنبال آن ناپايداري هاي اجتماعي و سياسي در اين کشورها به وجود خواهد آمد و اين ناپايداري ها در کشورهاي داراي منابع غني به منافع آمريکا ضربه خواهد زد. پس باید به انحای مختلف از رشد جمعیت کاست. تشویق به کاهش بارداری و سقط جنین، اشاعه همجنس بازی، آلوده کردن مردم با عوامل بیماری زایی که به مرگ تدریجی منجر  شده و افراد را از دایره تداوم نسل خارج می سازد همچون ایدز، ایجاد جنگ های داخلی و حمایت تسلیحاتی از کشتار مردم به خصوص در آفریقا، ایجاد مراکز عقیم سازی مردان و زنان در سراسر جهان و ارایه مشوق هایی برای این کار، همگی از جمله استراتژی های تعیین شده توسط کیسینجر برای مقابله با رشد جمعیت کشوورهای در حال توسعه بوده است.


 NSSM 200 آفریقا را به مرگ تدریجی دچار کرده است.

NSSM200 در زمان خود پس از تمامی قاره آفریقا 13 كشور دیگر را نیز به عنوان نخستين اهداف خود در نظر گرفته بود: هند، بنگلادش، پاكستان، اتيوپي، مكزيك، اندونزي، برزيل، فيليپين، تايلند، مصر، تركيه، نيجريه، كلمبيا.


راسیزم آمریکایی و تلاش برای محو آفریقا


نژاد پرستی آمریکایی به دنبال محو یک قاره بوده است. با آنکه در اوایل دهه 60 میلادی جان اف کندی حمایت آمریکا از آفریقا را اعلام کرد اما طبق اسناد و مدارک موجود که مهمترین آنها  "مصوبه شماره 200 مطالعات امنیت ملی" موسوم به NSSM200 می باشد آنچه که در آفریقا از طرف آمریکا هدایت شده است یک نسل کشی تمام عیار بوده است.

راسیزم یا نژادپرستی اعتقاد داشتن بر این است که اختلاف های موجود بین نژادهای مختلف انسان تعیین کننده پیشرفت های فردی و فرهنگی بوده و غالبا با این دیدگاه همراه است که نژاد خود فرد برتر از نژادهای دیگر است. سردمداران آمریکا در دهه 70 معتقد به عدم کارایی آفریقایی ها در اداره امور مربوط به خود بودند. هنری کیسینجر یکی از سیاست مداران آمریکایی بود که بیشترین نقش در تهیه و تدوین سیاست های آمریکا در قبال جمعیت جهان و به خصوص آفریقا را داشته است.


کیسینجر پای ثابت همه دولت های بعد از نیکسون بوده است.

 کیسینجر با تمرکز بر روی آفریقا برنامه ای را تهیه و به اجرا گذاشت تا از طریق آن نژاد سیاه را که به عقیده او مخل امنیت ملی آمریکا بود (و یا در آینده خواهد شد) به شدت ضعیف کرده و یا از روی زمین محو کند.

 ایجاد جنگ های داخلی و قبیله ای در آفریقا و تامین تسلیحات این جنگ ها، تشویق سقط جنین، اشاعه بیماری های مختلف در آفریقا که شدیدترین آنها و تاثیرگذارترین آنها در پاک سازی جمعیتی بیماری ایدز است بخشی از برنامه های کیسینجر بود. در واقع کیسینجر یک برنامه نسل کشی غیر حضوری برای آفریقا نوشت و اجرا کرد. آمریکا بدون حضور نظامی در آفریقا بیشترین تلفات جمعیتی را در این قاره موجب شد. لیبریا، غنا، اوگاندا، آنگولا و کنگو بیشترین صدمات را از سیاست های آمریکا در آفریقا به خود دیده اند.


برنامه های کیسینجر هنوز هم از سوی نظام آمریکا دنبال می شود.

رشد جمعیتی کشورهای آفریقایی در دهه 50 میلادی برای سیاستمداران وقت آمریکایی بسیار خطرناک تعبیر شد. مرکز مطالعات سیا از نزدیک این افزایش جمعیت در آفریقا را زیر نظر داشت. برنامه های آمریکا برای مهار افزایش جمعیت در این قاره و نیز کاهش آن موجب شد که در عرض چند دهه بیش از 20 میلیون آفریقایی در اثر جنگ های داخلی، بیماری و گرسنگی بمیرند.


هزینه های مالی جنگ های داخلی در آفریقا

در کنار این سیاست ها از نظر فرهنگی آنچه که به دیگر ملل دنیا به خصوص خود آمریکایی ها از قاره آفریقا نشان داده می شد چیزی به جز زندگی عده ای انسان به دور از هرگونه تمدن و وحشی صفت در جنگل های ناشناخته نبود! بدین ترتیب اخبار قتل عام 20 هزار نفر از یک قبیله در نصف روز توسط قبیله ای دیگر که به وسیله سلاح های آمریکایی انجام می شد حساسیت زیادی به وجود نمی آورد. در تصویری که رسانه های آمریکایی برای مردم از آفریقا ترسیم کرده بودند چنین اتفاقاتی عادی و یا نرمال بود!


کودتا و جنگ

متفکرین جوامع آفریقایی همچون پاتریس لومومبا به کمک آمریکایی ها ترور و اعدام شدند و آنچه که باقی ماند نظامیان و ارازل و اوباش هستند که با در اختیار گرفتن جوانان و کودکان کشور به کشتار مردم می پردازند. بخش امور آفریقا در وزارت خارجه با شناسایی افراد مختلف در کشورهای آفریقایی و کمک به آنها در شورش و کشتار اجرای بخشی از برنامه های کسینجر در آفریقا را به عهده داشت.


با ترور و از بین بردن متفکرین آفریقایی اوباش تحت حمایت آمریکا نظام امور را به دست گرفتند.

در اوگاندا "ایدیامین" و نیروهای تحت فرمانش با حمایت مستقیم آمریکا 300 هزار آفریقایی را کشتند. از 1960 تا 1974 نه مورد کودتای مرگبار و 17 جنگ خانمان برانداز در آفریقا رخ داد. تمامی این کودتاها و جنگ ها با دخالت آمریکا رخ داده است. طی الین جنگ ها مرگ دسته جمعی آفریقایی ها از یک سو و نیز فروش سلاح های آمریکایی از سوی دیگر  منافع کوتاه مدت و دراز مدت آمریکا ار تامین می کرد. آمریکا به هر دو طرف درگیر در کودتاها و جنگ ها اسلحه می فروخت تا همدیگر را بکشند و کشورشان را به نابودی بکشانند. سیرالئون، آنگولا و کنگو درگیر جنگ هایی بوده اند که تسلیحات آنها از آمریکا تامین می شد.


سوء استفاده از کودکان به عنوان نیروهای جنگی
 
پس از دستور اجرای کامل برنامه  NSSM200 تبعیض نژادی اقتصادی شروع شد. کمک های بین المللی در مورد غذا و دارو به کشورهای فقیر منوط به اجرای برنامه های کنترل جمعیتی در کشورهای آفریقایی شد. آفریقا یک تهدید تصور می شد که در صورت ادامه رشد جمعیتی آن در آینده یک قاره جوان سرشار از منابع طبیعی می بود که به راحتی می توانست برنامه های استکباری اقتصادی و سیاسی آمریکا را به هم بریزد.


سقط جنین

سقط جنین که یکی از بخش های مصوبه NSSM200 بود به شدت در آفریقا تبلیغ شد. نیکسون ار مدافعان سقط جنین بود که جنین های سیاه پوست را "کوچولوهای سیاه حرام زاده" اعلام کرد که باید سقط می شدند. انسان زدایی در آفریقا از سقط جنین شروع شد. عقیم سازی پروژه دیگری بود که در پیش گرفته شد. تا اواسط دهه 80 کلینیک های عقیم سازی در سراسر جهان با کمک دولت آمریکا و بنیاد راکفلر چند برابر شد.


فروش سلاح به آفریقا

مصوبه NSSM200  در ادامه به افزایش فروش سلاح به آفریقا می پردازد که بر اسا آن حتی پسربچه های آفریقایی نیز مسلح شدند. اراذل و اوباش با در دست داشتن سلاح های گران قیمت آمریکایی در حالی که علایم سوء تغذیه در اندام آنها کاملا نمودار بود به جنگ دیگر هم وطنان خود که آنها نیز مسلح به سلاح های آمریکایی بودند رفتند. از 1998 تا 2001 درآمد حاصل از فروش سلاح به کشورهای جهان سوم توسط آمریکا، فرانسه و انگلیس بسیار بیشتر از کمک های بلاعوضی بود که این کشورها به کشورهای در حال توسعه انجام دادند.


گرسنگی حاصل از صرف ثروت ملل آفریقا برای خرید سلاح از کمپانی های آمریکایی


لیبریا

در 1980 کودتایی در لیبریا رخ داد. اعدام ها شروع شد. هزاران نفر کشته شدند. ساموئل کی دو گروهبان کم سوادی بود که با حمایت آمریکا کودتا را انجام داد! ریگان در 1982 از او در کاخ سفید به عنوان رئیس دولت لیبریا استقبال کرد و 500 میلیون دلار در اختیار او قرار داد تا بتواند تا سال 1989 جنگ را عیله مردم لیبریا ادامه دهد. شایان توجه است که این پول صرف ساخت و ساز در کشور نمی شد بلکه به خرید سلاح از خود آمریکا یا کشورهای دیگر اختصاص پیدا می کرد. خود کی دو نیز قربانی یک کودتای آمریکایی دیگر شد که توسط چارلز تیلور انجام شد. تیلور در آمریکا زندانی بود که با فرار از زندان و آمدن به لیبریا کودتای جدید را سر و سامان داد تا برنامه کشتار مردم آفریقا جان تازه ای بگیرد.


چپاول منابع آفریقا

در میان این جنگ ها آمریکا به دور از چشم دولتی قدرتمند یا رهبران اجتماعی تاثیرگذار به غارت آفریقا نیز می پرداخت. 80 درصد اورانیوم استفاده شده در بمب های هسته ای ریخته شده بر ژاپن از کنگو آورده شده بود. کنگو در مرکز آفریقا سرزمینی بزرگ و غنی برای آمریکا محسوب می شد. نامیبیا کشور دیگری بود که از الماس، مس و اورانیوم غنی بود. لیبی سرشار از ثروت نفتی بود. لیبریا یک میلیون هکتار زمین را در اختیار شرکت های آمریکایی قرار داده بود تا در صنعت پلاستیک سازی استفاده شود. برده داری نوین در کشورهای درگیر جنگ های داخلی بدون کوچکترین دردسری از سوی آمریکا رواج یافت.


میلیون ها نفر از شدت گرسنگی جان باخته اند.

کارنامه کشتار آمریکایی در آفریقا

سودان از 1955 تا 1972: 750 هزار کشته
نیجریه از 1967 تا 1979: 2 میلیون کشته
آنگولا از 1980 تا 1988: 700 هزار کشته
موزامبیک از 1980 تا 1988: 1 میلیون کشته
 اوگاندا از 1971 تا 1978: 300 هزار کشته
 بروندی 1972: 250 هزار کشته
بروندی 1993: 200 هزار کشته
سودان از 1983 تا 2000: 2 میلیون کشته
زئیر/کونگو از 1997 تا 2003: 1750000  کشته شده در جنگ و حدود 5 میلیون نفر جان باخته از گرسنگی
روآندا 1994: 800 هزار کشته و 4 میلیون آواره
لیبریا از 1980 تا 2001: 250 هزار کشته، یک و نیم میلیون بی خانمان و 300 هزار کودک یتیم
سومالی از 1991 تا 1992: 350 هزار نفر از گرسنگی مردند و یک و نیم میلیون نفر آواره شدند.
 آنگولا از 1993 تا 1994: 100 هزار کشته و 2 میلیون آواره
و این کشتار همچنان ادامه دارد .......



NSSM200 همچنان در قاره سیاه روزگار مردم را سیاه می کند.

در سال 2004 از دولت سازمان جهانی حقوق بشر از دولت بوش خواست که  NSSM200 را ملغی اعلام کند این درخواست تا کنون که دولت اوباما روی کار است بدون پاسخ مانده است.
منافع دراز مدت آمریکا در آفریقای ثروتمند مبنی بر از بین بردن جمعیت جوان و سرکشی بوده است که احتمالا در آینده حاضر به تسلط دولت دیگر بر منابع خود نمی شدند. در نتیجه آمریکا به از بین بردن جمعیت کشورهای آفریقایی و نسل کشی آنها اقدام کرده است. آمریکایی ها در نسل کشی آفریقایی ها به هیچ ملتی رحم نکرده اند. زبان، مذهب، فرهنگ، خانواده و روش زندگی آفریقایی ها از ایشان گرفته شد. مادامی که فلاکت های آفریقایی ها ادامه پیدا کند آمریکا می تواند از ثروت های طبیعی این قاره برخوردار شود و کارخانه های تسلیحاتی خود را سر پا نگاه دارد.

  





یک فیلم مستند


 (2006)Apocalypse Africa: Made In America  


در این زمینه فیلم مستندی هم به کارگردانی دِل والترز (Del Walters) به نام  Apocalypse Africa: Made In America  ساخته شده است.






منابع و مآخذ:


http://www.pop.org/content/nssm-200-understanding-national-security-1478

http://chemtruth.ning.com/profiles/blogs/nssm200-third-world

http://www.population-security.org/11-CH3.html

www.lifesitenews.com/waronfamily-docs/Population_Control/Inherentracism.pdf

www.lifesitenews.com/waronfamily-docs/nssm200/nssm200.pdf

www.lifesitenews.com/waronfamily-docs/nssm200/nssm200coverletter.pdf

http://www.mathaba.net/news/?x=90207

http://www.zerohedge.com/news/presenting-nssm-200-implications-worldwide-population-growth-us-security-and-overseas-interests

http://www.pop.org/content/innocents-betrayed-a-side-of-family-planning-the-white-house-does-not-discuss-892

http://www.pop.org/content/facts-of-global-depopulation-1518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    3 0
    حزب شیطان برای خدمت به ارباب خود هرکاری می کند چون هیچ محدودیتی را برای خود تصور نمی کند.
  • مهدی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    4 1
    مرگ بر امریکا
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    خیلی جالب بود واقعا به مشرق تبریک میگم این گزارش ها خیلی جذاب و بکر هستند
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    3 0
    خدا لعنت کند این یهودی صهیونیسم بی شرف هنری کسینجر را
  • محمد ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    4 0
    چشمهای معصوم این بچه ها خواب رو به آدم حروم میکنه. چی میشه گفت؟؟؟؟؟؟ تف به تمام سازمانهای بین المللی مدافع حقوق بشر. تف به تمام کسانی که خودشونو نژاد برتر میدونن. برتری به تقواست که تا قیامت و در پیشگاه حضرت حق مخفی است.
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    2 0
    تشکر ازاین اقدام میتونید این رابصورت مستند درشبکه 1سیما دروقت پربیننده پخش کنید؟
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    3 1
    صفت شیطان بزرگ واقعا شایسته آمریکاست
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    3 0
    مرگ بر آمريكا
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    3 0
    لطفا در گزارشی به تاثیر تاریخی خانواده ی یهودی و ثروتمند روچیلد در تمام حوادث چند قرن گذشته در دنیا بپردازید.
  • mohsen ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    3 0
    این کارها فقط از حرامزاده ها بر می آید حرامزاده های که خود ما ایرانی ها هم با آنها درگیر بودیم مثل شاه و صدام اسلام پیروز است
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    خاک تو سر اون هایی که میگن بریم با آمریکا مذاکره کنیم باید با تمام توان مقابل این شیطان بزرگ ایستاد و با نصرت الهی ریشه اش را کند که ان شاء الله نزدیک است
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    لعنت خدا بر ظالمین.
  • ناشناس ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    خیلی جالب بود اطلاعات اسنادی که ارائه نمودید ممنون
  • پدرام ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    مشرق با گذاشتن اين عكس ها دلم رو خون كردى خداا خودت كمك كن به اين مردم
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    بايد افريقا را قندارت بگيرم تا همه چي درست شه
  • سید ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    خدا لعنتشون کنه. خدا ریشه این جرثومه های فساد و موش های کثیف (لقب صهیونیستها) رو از روی زمین بکنه. آهای صهیونیست ها بدونید که شما همیشه موش کثیف هستید و با ساختن تام و جری و از این دست کارها نمی تونید این اسم رو از روی خودتون بردارید. مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا اللهم عجل لولیک الفرج
  • آشتیانی ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    با خواندن این نوشتار مفهوم کلام امام خمینی روشنتر می شود که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است یعنی چه
  • آشتیانی ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    با خواندن این نوشتار مفهوم کلام امام خمینی روشنتر می شود که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است یعنی چه و من فکر نمی کنم فردی مثل امام عمیقا امریکا را شناخته باشه .او پیچش مو می دید و ما مو .
  • یک همکار رسانه ای ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    به عنوان یک همکار رسانه ای همیشه به مشرق و تیم دوستانی که در آنجا مشغولند، غبطه خورده ام. بسیار باهوش و پرکار هستند و چارچوب منافع نظام و انقلاب را خیلی خوب تشخیص می دهند. گزارش ویژه مشرق را هم بسیار می پسندم و همیشه ان را به دقت مطالعه می کنم. خدا قوت دوستان عزیز
  • مهاجر ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    اللهم عجل لوليك الفرج
  • محسن ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    مرگ بر امریکا شیطان بزرگ.
  • صالح ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    لطفا گزارشی تهیه کنید از روزگار فعلی مردم مسلمان که برمه تا لیبی و مصر و عراق و افغانستان و یاکستان و بحرین و سعودی و فلسطین و بوسنی و ..... که برای کم کردن جمعیت مسلمانان در این دو ده امریکا دست به کشتار زده گذارشی تهیه فرما ئید . ممنونم از روشن نمائی مردم در این مورد .
  • محمد ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    سلام راستش اولش فکر کردم کسی این جور اخبارو نمی خونه وقتی در پایان خبر دیدم کسای زیادی نظر دادند خوشحال شدم امیدوارم هیچ وقت بیگانه نتونه برای ما ملت بزرگ ایران تصمیم بگیره
  • مردم مظلوم افریقا ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    خائن خون خار امریکا.
  • مرادی ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    اینه حقوق بشر امریکا تو روحش............م
  • ریز بین ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    ظالمین سگ صفت امریکا
  • تاریخ ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    شما مردم تابحال از خود پرسیده ای چرا در تهران یک خیابان بنام افریقا می باشد . چون این خیابان در زمان رژیم شاه بااسم (جردن ویزدن ) نام گذاری شده بود .نام سیاست مدار امریکائی خائنی که در کشتار مردم افریقا دست داشته !
  • سعید ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    این آشغال خیکی سقط هم نمیشه با اون قیافه نحسش
  • yaser ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    mundam kodom aghle salemi be in nazar manfi dade :| .
  • yaser ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    چارچوب منافع نظام و انقلاب را خیلی خوب تشخیص می دهند. hicham intor nis . bazi vaghta khabar hayi mizanan ke adam mashkok mishe be in mashreghiha
  • امیرخان ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    هرچی در مورد آمریکا بیشتر میدونم یقینم به قرآن بیشتر میشه وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يعْجِبُكَ قَوْلُهُ فِي الْحَياةِ الدُّنْيا وَيشْهِدُ اللَّهَ عَلَى مَا فِي قَلْبِهِ وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ(البقرة/204) و از مردم، کساني هستند که گفتار آنان، در زندگي دنيا مايه اعجاب تو مي‌شود؛ (در ظاهر، اظهار محبت شديد مي‌کنند) و خدا را بر آنچه در دل دارند گواه مي‌گيرند. (اين در حالي است که) آنان، سرسخت‌ترين دشمنانند. وَإِذَا تَوَلَّى سَعَى فِي الْأَرْضِ لِيفْسِدَ فِيهَا وَيهْلِكَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ وَاللَّهُ لَا يحِبُّ الْفَسَادَ(البقرة/205) (نشانه آن، اين است که) هنگامي که روي برمي‌گردانند (و از نزد تو خارج مي‌شوند)، در راه فساد در زمين، کوشش مي‌کنند، و زراعتها و چهارپايان را نابود مي‌سازند؛ (با اينکه مي‌دانند) خدا فساد را دوست نمي‌دارد.
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    مرگ بر آمریکا
  • رضا ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    آدم نمی دونه چی بگه آخه این قدر کثیف ، این قدر پست لا اله الا الله ..... امان از دل آقا امام زمان .... ایشان این کشتار را و وضع بچه ها رو می بیند و می سوزد و می خواهد زودتر قیام کند ولی حیف که برای قیام یار کم دارد این همه آب که جاری است نه اقیانوس است/عرق شرم زمین است که سرباز کم است خدایا آمریکا را قبل از ظهور حضرت به دست ما ایرانیان نابود کن
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    توی ایران هم خواسته یا ناخواسته بعضیها مثل شرکتهای خودروسازی یا ناظران مسکن و شهرسازی، این سیاست رو دنبال میکنند.
  • علی اصغر کوثری ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    1 0
    آن روی سکه شهوات، این است. جنایت!
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    من مطمئنم تو یکی از عوامل مشرقی!
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    من هم مطمئنم تو از عوامل مغربی !
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    1 0
    مطمئن باشيد اتوليد اين گزارش ها جهادي بزرگ است كاش صداوسيما هم در اين مسير قدمي برميداشت
  • hamid ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    1 0
    لعنت بر این خمره کثافت کیسینجر حرامزاده ونیکسون ملعون وجرج بوش تخم شیطان نابود باد امریکا خدایا بحق اسمائ مقدست و بحق اسم اعظمت وبحق ملائکه مقرب درگاهت وبحق انبیا و اولیائت قسمت میدهم به تقاص این جنایات هرچه زودتر سرزمین شیاطین امریکای جنایتکار ودنباله روهایشرا در زمین فروببر و سیاره زمین را از لوث وجود کثیف این اراذل پاک کن اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم امین
  • مهدی ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    1 0
    اوباما هم این دستور را هنوز ملغی نکرده است بهتر بود به فیلم مستند بسیار تأثیرگذار زیر هم در این موضوع اشاره میکردید Apocalypse in Africa:Made in America
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 1
    چیه باز الکی شلوغ کردید؟!! آخه به آمریکا چه ربطی داره اینا هم دیگرو می کشن؟!! همش جوسازی بی مورد علیه جامعه جهانی.
  • رها ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    1 0
    زنده باد مشرق با این گزارشهای محشرش کاش صداوسیما سر سوزن یک هزارم شما عرضه داشت و با اون همه امکانات یک کم تو این موضوعات شما کار میکرد.
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    1 0
    بايدباهمه توان مبارزه كردو ايستادگي نمود.
  • shahrokh ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    همه این تخلفات..سالها و سال هاست است در کشورخودمان هم....انجام میشود ..
  • CIA ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    حقشونه آدم های بی فرهنگ.ما باید برای برقراری دموکراسی بجنگیم.ملتها را زیر پا خورد میکنیم.
  • محسن ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    به نظر من بهتر بود تيتر مي زديد : ((تقديم به آنهايي كه سوداي رابطه با غرب را در سر مي پرورانند))
  • bahar ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    خدا لعنت کنه این اوباما و اطرافیاشو مرگ بر آمریکاااااا
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    این بچه ها فقط پول خرد کم دارند اما در حقیقت هیچ کم ندارند و میشه گفت چیزی ندارند و یک نفر کسی را بزرگ می کند اینها ندارند . اما بیشتر شبیه هندی هستند البته شباهت دارند در این مورد .
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    برای مشرق که فرقی نمیکنه ، چون خودش یه نژاد پرست به تمام معنا است ، یا صهیونیزم ها اونا رو بکشن و یا مشرقی ها ، نژاد پرست نژاد پرسته فرقی نمیکنه
  • bashir ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    چطور به خودشون اجازه میدن جواز مرگ و زندگی انسان های دیگه رو صتدر کنن؟؟ لعنت خدا برا مریکا و هم دستانش... ما نه فقط به خاطر خودمون بلکه به خاطر همه ی مظلومان تاریخ مقابل امریکا می ایستیم امریکا باید جواب جنایاتش رو بده و ما انشالله انتقام تمام مظلومان رو خواهیم گرفت... اللهم عجل لولیک الفرج
  • حسين ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    2 0
    آقاي هاشمي هم برنامه هاي امريكا را درايران بري كاهش جمعيت دنبا مي كرد ...ببين امريكايي ها تا كجا نفوذ كردند برادرارزشي..
  • مش ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    احسنت از این پیشنهاد
  • علی ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    مطالب بسیار جالبی بود.باعث افزایش آگاهی ما از استکبار جهانی شد.حالا بیانات شیوای رهبری در مورد شیتان بزرگ بیشترو بیشتر به دل مینشیند.خدا ارجتان دهد.
  • ناشناس ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    اشتباهی منفی زدم ببخشید
  • ناشناس ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    قتب آدم از درد منفجر می شه اینارو که می بینه این طفلان معصوم
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    """تشویق به کاهش بارداری و سقط جنین، اشاعه همجنس بازی، آلوده کردن مردم با عوامل بیماری زایی که به مرگ تدریجی منجر شده و افراد را از دایره تداوم نسل خارج می سازد همچون ایدز، .... ایجاد مراکز عقیم سازی مردان و زنان در سراسر جهان و ارایه مشوق هایی برای این کار، همگی از جمله استراتژی های تعیین شده توسط کیسینجر برای مقابله با رشد جمعیت کشوورهای در حال توسعه بوده است.""" متاسفانه بعضی از همین سیاست های کنترل جمعیت خواسته و یا ناخواسته در کشورمون پیاده شد و باعث کاهش رشد شد به طوری که هم اکنون به مرز هشدار رسیده ایم
  • محمد ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    نکته جالبی بود.برای منم همیشه جای سئوال بود. ممنون
  • سید ولایتی ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    این مقاله نه در مورد جامعه جهانی بلکه مربوط به جنایات شیطان بزرگ آمریکا و حامیان اونها یعنی صهیونیست ها بود. بد نبود به اسناد اشاره شده که در پایان متن قرار داده شده و درخواست سازمان جهانی حقوق بشر از دولت بوش که خواست تا NSSM200 را ملغی اعلام کند هم توجه می کردید. یعنی برای شما سؤال پیش نیومده که چرا آفریقا با این همه ثروت این قدر فقیر داره؟ آخه این هایی که به قول شما همدیگر می کشند سلاح هاشون و بودجه مورد نظر برای این کار را از کجا می یارن؟!! چرا جنگ بین این ها تموم نمیشه؟!! بصیرت بصیرت بصیرت
  • سید ولایتی ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    CIA ماله آمریکاست نه ایران لطفاً با پرچم همون کشور وارد شوید. می دونید چرا هیتلر آن همه کشتار به راه انداخت: به خاطر نژاد پرستی
  • ساسان ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    دروغگو ها
  • مصطفی ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام به سایت مشرق بابت انتشار این مقاله افشاءگرانه تبریک میگویم. یکی دیگر از راه های سیاست غیرانسانی کاهش جمعیت در کشورهای افریقایی گسترش بیماری مالاریا بود. بدین منظور حشره کش د.د.ت. که تا سال 1964 توانسته بود جان میلیون ها افریقایی را هر ساله از این حشره مهلک نجات دهد بود، با سروهم کردن توجیهات علمی از گردونه خارج شد که در اثر آن مجددا مالاریا به یکی از عوامل مهم مرگ و میر مردم افریقا تبدیل شده است. در اثر ممنوع شدن د.دت. تا حالا بیش از 100 میلیون افریقایی طی 5 دهه اخیر در اثر این بیماری مرده اند. بد نیست که سایت مشرق این مقاله را نیز که به همین موضوع می پردازد منتشر کند. توجه داشته باشید که شیاطینی مثل هنری کسینجر از معماران نظم نوین جهانی یهود هستند که از بانک های یهودی وال استریت و مالکان آن ها مثل مورگان ها و راکفلرها فرمان میگیرند. http://www.thenewatlantis.com/publications/the-truth-about-ddt-and-silent-spring
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    برادر عزیز و عجول در انتهای گزارش به این فیلم اشاره شده است
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    حالا فهمیدم چرا آقای دکتر گفتن جمعیتتون رو زیاد کنید و بچه بیارید:D
  • سینا ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    از آب وهوای تلاویو برامون بگو
  • amin ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خيلي راحت بازي ميخوريد وقتي ميخوان جمعيت كم بشه پنهاني ميكشن وقتي بخوان زياده بشه...........
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مرسی
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    0 0
    سید جون تمام سلاحهای اونها روسی هستش کمی تو عکس دقت کن می فهمی !!!!!!(کلاشینکف معروف) ولی در مورد سیاست های کلان و پشت پرده میتونه اینها کارآمریکا بوده باشه !!
  • هموطن ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    1 0
    کجایند هموطنانی که دنبال این جنایتکاران میروند برویم و دین و فرهنگ و تمدن خود را دریابیم که در طول تاریخ سربلند بوده این .. شرافت انسانی موهبتی است که در سایه دین و انسانیت بر ما هبه داده شده است بیاییم دست در دست هم قدر این نعمت الهی را بدانیم شکر کنیم و خود را برای خدا آن چنان که شایسته اوست خالص کنیم تا از این فاسدان بی رحم نجس دوری کنیم و در پناه خدا زندگی سربلند و با عزت داشته باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس