آقاي احمدي نژاد بار ديگر و براي چندمين بار در دوره دوم رياست جمهوري خويش پاي در چنبره فريب حلقه انحرافي پيرامون خود نهاده اند و بي آن كه متوجه باشند دست به اقدامي زده اند كه نمي تواند غير از تنش آفريني در شرايط حساس كنوني، نتيجه ديگري داشته باشد.

مشرق--- در آخرين ساعات روز شنبه- 11/9/91- آقاي رئيس جمهور با صدور چند حكم جداگانه، اسفنديار رحيم مشايي را به رياست دبيرخانه جنبش عدم تعهد، سيدحسن موسوي را به رياست دفتر رئيس جمهور و محمد شريف ملك زاده را به رياست سازمان ميراث فرهنگي منصوب كرد و همزمان با اين تغييرات، دكتر تقي پور وزير ارتباطات و فن آوري را عزل و سرپرستي اين وزارتخانه را با حفظ سمت به مهندس نيكزاد، وزير دو وزارتخانه ادغام شده راه و شهرسازي واگذار كرد. خبر اين اقدام پرشتاب آقاي احمدي نژاد بلافاصله پس از اعلام در صدر اخبار رسانه هاي داخلي و برخي از رسانه هاي فارسي زبان خارجي جاي گرفت و با تحليل ها و تفسيرهاي متفاوتي روبرو شد... و در اين باره گفتني هايي هست؛

1- اگرچه رئيس جمهور محترم در متن احكام ياد شده- مخصوصا حكم انتصاب آقاي مشايي- اصرار دارند اين تغيير و تحولات را برخاسته از دلايل حساب شده اي معرفي كنند كه با نگاه ايشان به منافع اسلامي و ملي صورت پذيرفته است ولي با عرض پوزش بايد گفت برخلاف تصور ايشان در تغيير و تحولات مورد اشاره نه فقط كمترين نشانه اي از توجه به منافع اسلامي و ملي ديده نمي شود بلكه شواهد و قرائن فراواني حكايت از آن دارند كه آقاي احمدي نژاد بار ديگر و براي چندمين بار در دوره دوم رياست جمهوري خويش پاي در چنبره فريب حلقه انحرافي پيرامون خود نهاده اند و بي آن كه متوجه باشند دست به اقدامي زده اند كه نمي تواند غير از تنش آفريني در شرايط حساس كنوني، نتيجه ديگري داشته باشد. اين اقدام هرچند كه خوشبختانه با بي اعتنايي و كم محلي نيروهاي اصيل و انقلابي روبرو شد ولي متاسفانه سوژه اي به دست بدخواهان مي دهد تا هوشمندي و مردم دوستي و خدمات فراوان رياست محترم جمهوري طي ساليان متمادي را زير سؤال ببرند. يعني دقيقا همان نقطه مشتركي كه در پيوند نانوشته اما غيرقابل انكار حلقه انحرافي و عوامل فتنه 88 دنبال مي شود. ولي چرا...؟!

2- بايد از جناب رئيس جمهور و يا مشاوران ايشان پرسيد براساس كدام توجيه و يا دليل منطقي، تغيير و تحولات اخير را بر ده ها اولويت اصلي و حياتي كشور كه مبارزه با گراني و برنامه ريزي براي مقابله با تحريم ها، از جمله آنهاست، ترجيح داده اند؟! متاسفانه مدتي است كه آقاي احمدي نژاد نيز در پاسخ به اين پرسش كه چرا دولت براي مقابله با مشكلات و دغدغه هاي معيشتي مردم دست به اقدام چشمگيري نمي زند؟ همان پاسخ رئيس دولت مدعي اصلاحات را ارائه مي كند كه «مي خواستيم ولي نگذاشتند»! و باز هم، مانند آقاي خاتمي توضيح نمي دهند «قرار بود چه كاري انجام بدهيد كه نگذاشتند؟ و چه كساني مانع از انجام آن شدند»؟!

 گفتني است برخي از مدعيان اصلاحات- همان وطن فروشان فتنه 88- به اصولگرايان خرده مي گيرند چرا ابتدا از دولت احمدي نژاد حمايت جانانه كرديد ولي امروزه به آن انتقاد مي كنيد؟ و از اين رهگذر ادعا مي كنند حق با آنها بوده است كه از ابتدا با دولت نهم و دهم مخالفت كرده اند! و حال آن كه دولت هاي نهم و دهم منشأ خدمات فراوان و گاه بي نظيري بوده اند و انتقاد نيروهاي دلسوز و اصولگرا دقيقا به آن بخش از مواضع و عملكرد دولت كنوني است كه در آن به روش مدعيان اصلاحات روي آورده است. يعني آنچه منفور ملت است و اين نفرت را طي چند سال اخير در انتخابات متعدد نشان داده اند، راه و روش مدعيان اصلاحات است و چنانچه اين راه و روش در مواردي- هرچند اندك- از سوي دولت كنوني دنبال شود نيز با اعتراض و مخالفت همان مردم روبرو خواهد شد، كه شده است. انتظار آن است كه آقاي احمدي نژاد به اين نكته بديهي توجه كنند و مانند دولت اصلاحات، پرداختن به دغدغه هاي اصلي مردم و نيازهاي حياتي كشور را كه وظيفه دولت است بر مسائل حاشيه اي و كم اهميت ترجيح ندهند.

3- رئيس جمهور محترم در حكم انتصاب آقاي مشايي خطاب به ايشان آورده است؛
«اينجانب جنابعالي را انساني موحد، مؤمن، پاك، صبور و داراي قلب و انديشه اي زلال، عاشق و دلبسته به ارزش هاي الهي و آحاد مردم جهان و عميقا عارف و متعهد به آرمان مهدوي، حاكميت جهاني توحيد، عدالت، عشق و آزادي و مديريت مشترك ملت ها و فردي شايسته، مدير، مدبر و امين و از جهات گوناگون توانمند مي شناسم و آشنايي و همكاري با شما را براي خود هديه اي الهي و افتخاري بزرگ مي شمارم.»
در توصيف فوق دقت كنيد؛ گويي آقاي احمدي نژاد در گزاره ياد شده - نستجيربالله- مشخصات يكي از اولياء بزرگ الهي را بيان كرده اند! كه «آشنايي و همراهي با حضرتش را هديه اي الهي و افتخاري بزرگ»! تلقي مي كنند!...

سخن اگرچه درباره آقاي مشايي نيست چرا كه پيش از اين كيهان به نمونه هاي مستندي از مواضع و عملكرد ايشان پرداخته است. ولي از آنجا كه جناب رئيس جمهور در حلقه اين جريان انحرافي محاصره شده است - يا به اين محاصره تن داده است- و جناب مشايي را در جايگاه اولياء الهي! معرفي كرده است بايد گفت، اين «ولي خدا»! كسي است كه؛ اساسا دوران «اسلامگرايي» را تمام شده مي داند و با صراحت مي گويد «...من اينجا عرض مي كنم كه دوران اسلامگرايي به پايان رسيده است، معنايش اين نيست كه اسلامگرايي وجود ندارد يا رو به نضج نيست، نه؛ اسلام هست، اما دوره اش به پايان رسيده است اكنون دوره اسب سواري تمام شده، اما اسب هست. سوارش هم هست» دقت كنيد، به صراحت از پايان عمر اسلام در جهان سخن مي گويد! كه ان شاءالله متوجه نبوده و از روي بي دقتي باشد.

ايشان سپس با كمال جسارت، اسلام را به «اسب» و مسلمانان را به اسب سواران تشبيه مي كند! يعني اگر هنوز اسلامي هست و مسلماناني هستند، مانند وجود اسب و اسب سواران است كه هستند ولي دوران آنها تمام شده است! ايشان در ادامه همين سخنراني كه فيلم آن موجود است، پا را فراتر گذاشته و حقانيت اسلام را نيز- ظاهرا بي آن كه بداند- زير سؤال برده و مي گويد «روند تحولات اين نيست كه بشريت مسلمان بشود تا به حقانيت برسد. بشر سرعتش بالا رفته و فهمش نيز به حقايقي مي رسد- دقت كنيد!- كه ديگر لازم نيست آن را از پوسته اسلام طي كند»! و در ادامه نتيجه مي گيرد؛ «يعني (بشر) دارد به يك عصاره اصلي مي رسد و در آن عصاره اصلي- كه به قول ايشان هرچه هست، اسلام نيست- يك فهم بزرگ قرار دارد». اين بخش از اظهارات وي برگرفته اي- احتمالا ناخواسته- از آموزه هاي فراماسونري است.

بعد از آن كه ريچارد رورتي، نظريه پرداز برجسته CIA در مصاحبه با روزنامه ايتاليايي كوريره دلاسرا- 3 تيرماه 86/24 ژوئن 2007- تصريح و توصيه مي كند كه «ملي گرايي تنها پادزهر اسلامگرايي در ايران است»! همين «عارف متعهد»!- به قول آقاي احمدي نژاد- در دومين همايش ايرانيان خارج از كشور، «مكتب ايران» را به جاي «مكتب اسلام» توصيه مي كند و همزمان با دعوت از «ريچارد فراي» جاسوس برجسته CIA كه اسناد آن نيز از سوي منابع آمريكايي منتشر شده است، براي شركت در همايش دعوت مي كند و كليد يك بناي تاريخي در اصفهان و كرانه زاينده رود را به وي هديه مي كند. اين آقاي ريچارد فراي، نويسنده كتاب معروف «عصر زرين فرهنگ ايران» است كه در آن براي اولين بار در تاريخ چند دهه اخير بر ضرورت جايگزيني «مكتب ايراني» به جاي «مكتب اسلام» تاكيد مي ورزد.

همين جناب مشايي علاقه مند به ايران رد پاي شناخته شده اي در حيف و ميل بيت المال و حمايت از كلان مفسدان اقتصادي دارد كه در اين مختصر فقط اشاره مي كنيم ايشان در حالي كه كشور به اشتغال آفريني نياز مبرم داشت، در ارديبهشت 87 با شركت اسپانيايي «گينجر و بونو» براي ساخت 1000 دستگاه سرويس بهداشتي بين راهي، وارد مذاكره مي شود و يا در كيش، بيت المال بي زبان را در اختيار برخي از ايرانيان مقيم خارج كشور نظير يحيي فيوضي و دخترش پانته آ مي گذارد. همين يحيي فيوضي بعد از افشاگري كيهان درباره آن قرارداد غيرقانوني و پس از اين كه آقايان از ايشان با عنوان يك ايراني متعهد ياد كرده بودند، طي مصاحبه اي در آمريكا گفت، وطن من آمريكاست. نه ايران! و ماجراهاي ديگري نظير بانك گردشگري و... فعلا بماند!

اكنون تصور بفرمائيد كه جناب مشايي قرار است در جايگاه رياست دبيرخانه جنبش عدم تعهد چگونه دستور مندرج در حكم آقاي احمدي نژاد مبني بر «تبيين انديشه توحيد و عدالت براي جهانيان»! را اجرا و عملياتي كند؟!

4- همين جا، از برادر گرامي، جناب آقاي مهندس علي نيكزاد، وزير محترم وزارت راه و شهرسازي كه اخيراً با عزل آقاي دكتر تقي پور از وزارت ارتباطات، سرپرستي اين وزارتخانه هم با حفظ سمت به ايشان واگذار شده است بايد پرسيد؛ آيا حضرتعالي كه وزير دو وزارتخانه ادغام شده راه و مسكن هستيد، توان و ظرفيت لازم براي تصدي وزارت ارتباطات و فن آوري را نيز داريد؟! اگر پاسخ منفي است- كه به يقين منفي است- چرا مسئوليت جديد را پذيرفته ايد؟ و آيا نتيجه اين پذيرش، بر زمين ماندن كار مردم و ايجاد اختلال در امور هر دو- بخوانيد هر سه- وزارتخانه نيست؟ اگر هست - كه هست- چرا پذيرفته ايد؟!

5- و بالاخره سخني دوستانه و برادرانه با رئيس جمهور محترم در ميان است و آن، اين كه، حضرتعالي، حضور حلقه انحرافي با توجه به هويت شناخته شده آن را چگونه در كنار خويش پذيرفته ايد؟! اين حلقه بارها نشان داده است كه نه فقط ارادتي به شما ندارد بلكه با روابط نانوشته، اما غيرقابل انكار خود با جريان فتنه، در پي تحميل پروژه هاي شكست خورده مدعيان اصلاحات به حضرتعالي است؛ پروژه هايي كه عقبه نظري و عملياتي بيروني دارد.

جناب احمدي نژاد! اقداماتي نظير عزل و نصب هاي اخير به يقين راه به جايي نمي برد، چرا كه مردم بسيار هوشيارتر و بصيرتر از آنند كه حلقه انحرافي تصور مي كند. اين گونه اقدامات به جايگاه مردمي حضرتعالي آسيب مي رساند- كه رسانده است- و فقط فضا را به سود دشمنان اسلام و ايران و شما و مردم تيره نشان مي دهد بي آن كه بدخواهان بتوانند از اين فضاي كاذب بهره اي ببرند. اين ابرهاي تيره توان باريدن ندارند و به قول شاعر «فضا را تيره مي دارد، ولي هرگز نمي بارد»!

حسين شريعتمداري

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 172
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 59
  • امیر ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ایول حاج حسین
  • امیر ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ایول حاج حسین
  • یک دوست ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    فارغ از اینکه نویسنده که بوده ولی انصافا خوب و زیبا نوشته . واقعا سحر شدن را داریم می بینیم . خدا رحم کند این چند ماه دیگر را تا خرداد 92 . ظاهرا اگر زمانی مملکت از بیرون آرام ماند باید برخی به دست خود فضا را متشنج کنند . البته این یک قانون شده . لطفا نظر را منتشر کنید . ممنون
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    از کسایی که با کیهان و شریعتمداری مشکل دارند فقط میخوام این یه بار این متن بخونن واقعا" به نکات دقیق و بسیار بسیار مهمی اشاره کرده
  • صادق ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    حق گفتی
  • صدرا ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    هرچی بیشتر میگذره ارادتم به حاج حسین بیشتر میشه از همینجا تشکر خودم رو به ایشون ابراز میکنم که با روشنگری هاشون پته جریانهای انحرافی رو روی آب میریزن و مانع از اجرای اهداف پلیدشون میشن خداوند ایشان را برای انقلاب حفظ کند و برتوفیقات ایشان در راه صیانت از انقلاب اسلامی بیفزاید
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    این رو هم اضافه کنید که رهبر فرمودند تو این چندماه باقی مانده جابجایی صورت نگیره.
  • ناشناس ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    درود بر شریعتمداری درود بر بصیرت شریعتمداری خدانگهدارت برادر حقیر هم بعنوان عضوی کوچک از خیل مردم از اقای احمدی نژاد تقاضا میکنم مملکت عزیز ما را بورطه ناامنی واغتشاشات همچون سال88 که باعث شادی دشمنان شد نکشاند اقا جان 8 سالت تموم شد خوب وبدبرو محض رضای خدا بگم بگم تازه را شروع نکن مباد بخاطر قدرت طلبی خونهای بیگناه برزمین بریزد که درانصورت با خود خداوند درافتاده ای
  • ميم رِ ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اى آقا ... جانا سخن از زبان ما مى گويى ...
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    بخاطر تو هموطن چشم - ميخونمش ولي بزك زنگوله پا ديگه در را باز نميكنه مطمئن باش!
  • ولایتی ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    تا ولایت را داریم از هیچ چیز نمی هراسیم. وای به روزی که حکم جهادم دهند.
  • mojicivil ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ای کاش این سوالهای آخر مردونه این افراد می آمدند جواب میدادند یاده همی سایت بعضی از کاربر هاش می گفتند آقای مشایی اون قدر که می گن منحرف نیست نمی دونم هنوز نظرشونو دارن؟؟؟
  • گل خوش بو ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    همین انتقاد شریعتمداری از کار احمدی نژاد بدتره "تامل شود"
  • gharibe ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    گل گفتي حاجي
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ببخشید که با شما هماهنگ نکرد در این انتصابات!. والله نمیدانم شریعتمداری چکارس تو این مملکت؟
  • همنظر شما ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    همیشه از نظراتتان استفاده میکنیم خدا قوت.
  • ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    جناب شریعتمرداری شما و دوستانتون ایشون رو بردید بالا حالا دستتون هم بش نمیرسه
  • بصیرت ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    تمام دلسوزان نظام تلاش کردند و مورد شدید ترین حملات مغرضان نظام قرارگرفتند و از استیضاح وزیر ناموفق ورزش جلوگیری کردند حتی در جریان سوال از رئیس جمهور رهبری وارد عمل شد تا در این شرایط حساس دولت تمام انرژی خود راصرف مهار بحران ها نماید اماجناب احمدی نژاد به راحتی آب خوردن وزیر برکنار می کند تصور کنیداگر مجلس از طریق استیضاح این وزیر را برکنار می کرد آقایان دولتی چه الم شنگه ای به پا میکردند
  • عباس ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    توپ ،تانک مسلسل دیگر اثر ندارد...... تا قیامت هم امثال شریعتمداری عزیز بگویند اثر نخواهد کرد چون حب شی یعمی و یصم و آقای حمدی نژاد به راهی می رود که نباید
  • علی تمام زاده ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    دوستان نامه رضا گلپور به احمدی نژاد را در مورد رحیم مشایی حتما بخونند خیلی چیزها دستگیرتون می شه اگه اشتباه نکنم مشرق قبلا منتشر کرده بود. اینم بگم رحیم مشایی در یکی از سخنرانی هاش مدعی می شه لفظ ایران ذکر خداست! [مثلا شما چطور اذکار الهی رو می گید ، سبحان الله یا الحمد لله و یا...همینطور اگه کسی تسبیح دستش بگیره شروع کنه به گفتن ایران ایران ایران ذکر الهی رو گفته و ثواب می بره!! چیزی که حتی متعصب ترین ملی گراها و ناسیونالیستا عمرا به فکرشون نرسیده بود.چه شود!] خوب دوستان بی کار نشینید شروع کنید به ذکر گفتن!
  • حمید راز ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    فتنه بعدی بسیار سختتر خواهد بود چون انوخابات شوراها هم هست و ممکنه فتنه تا روستاها هم بره ... :-|
  • صدرا ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    احسنت انصافا آقای شریعتمداری انسان فهیم شجاعی هستند که طی گذشت سی چند سال از انقلاب هنوز تفکرات اسلامی و انقلابیشان کم رنگ نشده ضمنا حیف از احمدی نژاد دولت نهم !!!!
  • اميد ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    كدوم دقت؟ مگه تا حالا ايشون غير از اين حفها زده بود؟
  • اميد ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    كجا فرمودند؟
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ای ول به سید ضیاء الدین دوران
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ممنون آقاي احمدي نژاد كه داري به ما ياد مي دهي كه مردم بايد هميشه در صحنه باشندو كار هيچگاه تمام شده نيست...ممنونم
  • سید احسان ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    موندم داره چیکار میکنه.. آخه برادر من..6 ماه مونده به پایان عمرت.. کاراتو جمع و جور کن نه عزل و نصب..
  • ناصری ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    این مزخرفات لایق خودش است مگر ایشان ریس جمهور هستند که دارند برای ی احمدی نزاد خط ونشان می کشند
  • علی ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    دشمنان بدانند: ما هنوز که هنوز است از حمایت های خود دست بر نداشته و پای رای خود در 2دوره گذشته ایستاده ایم، چرا که زنده شدن گفتمان امام و انقلاب ملاک این حمایت بود، نه شخص احمدی نژاد دوستان بدانند: در این زمان باقی مانده که نفس های آخر این دولت است، در حالی که از خدمات بی دریغ و صادقانه دولت سپاسگذاریم، با بصیرت پیش خواهیم رفت و فتنه جدید را از ریشه خواهیم خشکاند انشاء الله
  • لواسان بزرگ ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    در شگفتم عباس اقا اظهار نظر نکرده لابد هنوز خواب تشریف دارند؟ویا اینکه خود را زده اند بخواب
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    جهت اطلاع آقای شریعتمداری احمدی نژادازمشائی است ومشائی ازاحمدی نژاد.این نظر که آقای رئیس جمهور درچنبره انحراف افتاده است رادرست نمی دانم بلکه ...
  • شاهرخ ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    چرا حاج حسین ایقد راحت به همه تهمت میزنه ؟
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    خیلی جالبه تا اینجا همه نظرات در وصف کرامات حسین شریعتمداری نظر مخالف صفر پیدا کنید پرتقال فروش را :)))
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    مقاله منطقی و خوبی بود
  • ناصر ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    درود بر دیدبان تیز بین انقلابی.
  • علي ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    با تعاريفي كه حاج محمود از اسفنديار كرده ، بايد منتظر معجزه ايشان براي برون رفت از گراني و... باشيم!!!!!!!!!!!11
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    بازم زدی تو خال حاج حسین
  • رسول ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    آقای شریعتمداری عزیز خیلی دوست دارم شما و آقای دکتر را در یک راستا ببینم.آخر چرا این ماجراها پیش آمده.انشاالله که واقعیت نداشته باشد و اینها همه اسیر کردن دشمنان در گرداب ساختگی برای آنان باشد.نمیتوانم اینهمه اشتباه از طرف دکتر را باور کنم.
  • لواسان بزرگ ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    تا قبل از این من هم معتقد بودم که بعضیها دوست ندارند دوره این بنده خدا به اخر برسه وما رو از انتخابمون پشیمون ونادم قلمداد کنند ولی با این احکام برایم یقین حاصل شد که خود ایشان بیشتر راغب هستند که کشتی ریاست جمهوری به سلامت به ساحل نرسه!!!!!!!!
  • حب مسکو ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ای جان حسین جان
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اگه براي هر كاري كه احمدي نژاد انجام مي ده 100000 تا تحليل و گمانه زني نكنيد هيچ فضاي آلوده تو كشور ايجاد نمي شه مشكل اينه كه همه انتظار دارن آقاي رييس جمهور براي هر تصميمي بايد از همه سوال كنه ول كنيد ديگه شما هم شورشو در اوردين
  • حسین دوست ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    تندروی کارمذمومی است این همه تعریف ازیک انسان باظرفیت محدود که دراموری خارج ازتخصصش مدعی صاحب نظری است و حرف های بی ارزش را درقالب هایی فریبنده می زند نمونه ای از تندروی های آقای احمدی نژاد است . البته امثال حاج حسین و دیگران هم خوب است یادشان باشد که تندروی آفت کشور ما می باشد
  • منطق ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    از آقای شریعتمداری کمال تشکر را داریم که همیشه حرفهای دل ما حتی ته دیگ حرف دل ما را با بیان رسا و مستند بیان میکنند، برای سلامتی عمار و عمارهای عصرما صلوات بفرستید
  • فرزند ایران ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    درود بر حاج حسین بسیار عمیق به این موضوع پرداختند
  • منطق ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    از آقای شریعتمداری کمال تشکر را داریم که همیشه حرفهای دل ما حتی ته دیگ حرف دل ما را با بیان رسا و مستند بیان میکنند، برای سلامتی عمار و عمارهای عصرما صلوات بفرستید
  • محمد ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    حق حق!
  • عمار ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    حاج حسین خیلی دوست داریم . خدا خیرت بده، با این تحلیلهای عالی ما رو از سردرگمی در میاری....
  • محمود ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    مثل اينكه احمدي نژاد بدجوري به نقطه حساس دشمنانش زده
  • reza ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    واقعا" گفته هاي آقاي شريعتمداري قابل تامل است؟ هم بر مبناي عقلي و هم بر مبناي دستور مقام معظم رهبري در سفر به خراسان شمالي اميدوارم آقايان بيشتر در اعمال و اقوال خود فكر كنند و اتحاد را از دست ندهند. انشا اله
  • محمد ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    واقعا که درسته این آقا فقط دنبال تنش آفرینی در این چندماه باقی مانده هست،ولی طبق نظر آقای شریعتمداری بی توجهی بهترین سلاح برای مبارزه با این کاره
  • reza ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    پ ن پ ميخاستي ازتو اجازه بگيره حسين اقا
  • ایمان ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اینقدر اصرار روی یک شخصی چه سودی برای ما داشته من نمیدانم.. دوستان اگر فهمیدند به ما بگویند.؟.. من به صراحت اعلام میکنم خطر گروه انحرافی برای آینده ایران اسلامی خصوصا در عرصه انتخابات پیش رو خطری به مراتب عظیم تر از فتنه 88 است؟ ظاهر فتنه گران عیان شد ولی لامصب این گروه انحرافی ظاهری خوش و باطنی خطرناک دارند... مشایی واقعا عارفه؟
  • منتقد ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ببینید اگر واقعا این جریان انحرافی است و دارد به شدت به استناد دلایل و مدارک به مبارزه با تعالیم اصیل می پردازد و و نیز اگر رئیس جمهورمان خواسته یا ناخواسته در دام این جریان افتاده در آمصورت حمایت رهبر معظم انقلاب از شخص رئیس جمهور را چگونه میتوان تعبیر کرد؟بنظرم در قضاوتهایمان نباید یکطرفه به قاضی برویم
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    جناب آقای شریعتمداری به عنوان یکی از علاقمندان به شما وبرخی از مواضع به حقتان نقد کوچکی به انتقاد شما از رییس جمهور روا میدانم سالهاست که شما بزرگوارن از وجود انحراف بزرگ وخطرناک در دولت سخن میگویید ولی هیچگاه مستنداتی محکم به جز همین موارد محدود که امروز برشمردید ارائه نکردید حاج حسین عزیز همانطور که بارها شما بردرک والا وهوشیاری مردم بزرگوار ایران تاکید دارید آیا به نظر شما بیان ناقص این مجکمات و درجایی که افشای دیگر موارد را به آینده وا می گذارید می تواند مردم ایران را به ویژه اهل تحقیق وپژوهش را با همین چند مورد اقناء عقلی کند؟ این یعنی انحراف بزرگ وخطرناک دولت ؟! در حالی که رهبری معزز و فرزانه مان بارها بر باز گشتن ارزشهای انقلاب اسلامی در همین دولت تاکید فرمودند واکنون که به زعم شما این منحرف بزرگ اکنون با این حکم از درون دولت به حاشیه رانده شده آیا باز جا دارد شما تلاشهای دولت را برای وجود یک یا چند در حاشیه قرار گرفته باز هم مور عتاب و خطاب قرار دهید ؟به یقین بهتر از من میدانید طرح موضوعی که با شئون نظام اسلامی پیوند خورده و از آن به عنوان انحراف یاد میکنید باید به گونه ای از دلایلی جامع ومانع برخوردار باشد که به قبول مردم بر واقعی بودن این ادعای انحراف بیانجامد تا مردم با آگاهی کامل این آفت ادعایی شما را با حضور در صحنه نظام اسلامی مانند همه موانع توسعه نظام اسلامی برطرف کنند ولی شاهدیم که این مطالب فقط در سیاسیون مطرح است و مردم کمتر واکنشی به ان نشان داده اند آیا این نشان از ضعف در استدالهای وجود انحراف نیست ؟ از این سایت وزین خواهشمندم این موضوع را همینجا به بحث گذارده و نظرا ت بزرگواران را ارائه کنند تا روشنگری بیشتری در این خصوص حاصل آید باسپاس
  • sarab ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    دم حسين خودمون گرمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    تنهاراه نجات هر ملتي تكيه برمليگرايي واقعي جامعه واحترام به اب وخاك وطن ميسر است نه هرچيزديگيري. تمام امور ارزش دارند بشرطي كه درخدمت جامعه ومردم باشند نه اينكه از جيب وجان مردم ،مايه گرفته وارتزاق كنند. متاسفانه دين امروز چنين وضعي بخودگرفته وسبب شده نسل جوان بطورريشه اي از ان فاصله بگيرد.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ای کاش باهاش دشمن بودیم اگه دشمن بودیم اینقدر از اشتباهاتش ناراحت نمی شدیم
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    این الان یعنی خوب یا بد؟ کار شریعتمداری درسته یا کار احمدی نژاد؟
  • آرزو ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اون موقع ديگه نبايد از هيچ كاري انتقاد كرد تا طرف كار خودشو بكنو و وقتي خرابكاري كرد بگه ميخواستين نذارين حتما اين درسته؟
  • رسول ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    بنده هم به حاج حسین ارادت دارم ولی این دلیل نمیشه هر چی بیان میکنن حجته.آقای دکتر احمدی نژاد آنقدر مظلوم هستند که کامنتها گواه این است.آخه چطور ممکنه رییس جمهور یه مملکت اینهمه مظلوم واقع بشه.ایکاش هموطنان عزیزی که در دورترین روستاها به اینترنت دسترسی داشتن جواب کامنتهاتونو میدادن.از همینجا معلومه که طرفداران رییس جمهور فقط قشر مظلوم جامعه هست.به خدا بغضم میگیره از این مظلومیت.شمارو به خدا همینجوری کورکورانه نظر ندین.حاج حسین یک افتخار بزرگی هست واسه مملکت ولی گناه دکتر هم مظلومیتشه.
  • جعفر ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    دلم برا دکتر احمدی نژاد میسوزه: 1. اگه واقعا نمیدونه که مشاعی که وای بر ما. 2. اگه میدونه که وای بر خودش
  • امیر ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    خدا حفظش کنه این حاج حسین رو برای ملت !
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اول برید ببینید این واژه انحراف رو چه کسی برای دولت احمدی نژاد ساخته بعد نظر بدید منم دلم برای امثال شما میسوزه که نکند با فتنه گران محشور شوید
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    وای برتو که هیچ کدومو نمی دونی
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    دوست عزيز شما به نظر امثال شريعمتداري توجه نكن سعي كن عقل خودتو به كار بگيري آيا سحر شدن در اين زمانه امكان دارد؟ به عقل خودتون رجوع كنيد نه به حرف ديگران
  • علي ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    با دقت خونديم. غير از بغض و كينه چيزي نيافتيم. شما هم فريب اين دلسوزيهاي ظاهري رو نخور اين روشهاي تخريب و ترور شخصيت مدتهاست كه نخ نما شده
  • رضا ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    هرچي ارادت امثال شما به آدمايي مثل شريعتمداري بيشتر ميشه ارادت ما هم به احمدي نژاد بيشتر ميشه كه دشمنانش امثال اين آقا هستند.
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اين روزا همه بلدند رو هوا حرف بزنند شما هم روش!
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    درود بر مشايي
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    نه از زبان مردم از زبان شما و امثال شما
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    حرفهاي ايشون هم ثابت كننده انحراف نبود دوست عزيز كسي كه واسه انحراف ديگران به چهار تا كلمه استناد مي كنه يقين بدون با چهارتا كلمه جديد خودش منحرف ميشه پس پيشنهاد مي كنم دنبال اين نباش كه كي چي ميگه خودت عقلتو به كار بگير
  • علي ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اتفاقا امثال شريعمتداري كسي رو نميتونه ببره بالا احمدي نژاد توي دل مردم جا داره نه تو دل امثال ايشون
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    مرگ بر متحجر
  • محمد ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    لطفادقت کنید عزیزان.آقای شریعتمداری فقط کارکرداخیرآقای رییس جمهور رونقدکرد وهیچ باید ونبایدی نگفت والبته که نقدجالبی بود.لطفانگیدکه داره جای رییس جمهورتصمیم میگیره چون این حق راندارد
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    هنوز هیچ کدام از حضرات مدعی نتوانسته اند تعریف قانع کننده ای از این حلقه انحرافی کذایی ارائه کند!!همه اش موهومات است
  • هم ولايتي ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    عريرم خوابت مياد بو بخواب !
  • سام آرام ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    درود بر دکتر محمود خودمون و مهندس مشایی عزیزش
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اول اینکه جهت اطلاع شما آدم های سطحی که هرخبری رو بدون تحقیق منتشر می کنید عرض کنم که آیت الله تهرانی روند درمانی شان الحمدلله طبق روند عادی ادامه دارد ودوفتر ایشان این حرفها که حالشان وخیم است را تکذیب کرده بد نیست به سایتشون مراجعه کنید. صحبت های دیگرتان هم همین یک کلاغ چهل کلاغ است آخه این شریعت مداری حرفهاش چه ارزشی داره اصلا با خودش درگیره حالا این هم از بدبختی ماست که یک همچین آدمی خودش را به ما چسبانده...عماریون اول باید بصیرت داشته باشند چرا اینقدر بی تامل عمل می کنید یک ذره به خودتون زحمت بدهیدتحلیل کنید.
  • 1مسلمان ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    روند تحولات اين نيست كه بشريت مسلمان بشود تا به حقانيت برسد. بشر سرعتش بالا رفته و فهمش نيز به حقايقي مي رسد................................... ااین کجاش منفیه ؟ چرا مغلطه میکنید ؟ یعنی اگاهی مردم در غرب وپی بردن به اینکه مثلا نظام سرمایه داری بده وباید باهاش مبارزه کرد مربوط به اسلامه ؟ یعنی باید اول مسلمون بشن بعد بفهمن که نظام سرمایه داری بده ؟ بابا 1 کم فکر کنین وار 4جوب ذهنی خودتون بیاین بیرون
  • امید ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    جاح حسین اینو خوب میدونه ولی نمیشه رک گفتش من هم با نظرت موافقم و تقریبا همه کسایی که یه ذره از اوضاع و احوال درونی دولت با خبرن همین نظر رو دارن
  • امید ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    معجزه؟ عزیزم چند ماه دیگه اسفندیار میره مکه دستش رو میزنه به کعبه و میگه انا الاسفندیار!!!!
  • امید ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    نه جیگر مثل اینکه حاج حسین بد جور نقطه ی حساس شماها رو سوزونده!!!!! افتابه بدم؟؟؟؟
  • امید ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    پ ن پ از تو اجازه گرفت کافیه!!!!
  • رسول ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    آقای جعفر مطمن باش وای بر کسی که تهمت بزنه اونم واسه کسی که ب خاطره یک ملت زحمت میکشه نه به یه فرد.نفرین یک ملت پشت کسی خواهد بود که تهمت ناروا بر او میبندند.پس وای به حالشان.
  • نباتلخ ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    واقعا به نظرتون بی سابقه بود؟ یا ما توهم زدیم یا شما آلزایمر گرفتید!!
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ایشان یک روزنامه نگار و سیاست دان برجسته هستند که نظراتشان را در روزنامه شان منتشر می کنند... اگر ایشان بعد از 30-40 سال روزنامه نگاری و سیاست نداری حق اظهار نظر در رابطه با موارد مورد تخصصشان را ندارند حتما راننده تاکسی ها و آرایشگر ها دارند؟!
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    مقاله آقاي شريعتداري بسيار جالب و متين بود دلم براي احمدي‌نژاد سال 84 تنگ شده است
  • محسن ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    این اقاتوی هرکاری دخالت میکند.خودش ازهمه انقلابی ترمیداند
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    چرا زمانیکه مردم از گشنگی دارن میمیرن اظهار فضل نمیکنه؟؟
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    دیدبان؟؟!!
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    آفتابه نگه دار واسه... دوست داری هااا؟؟
  • رضا ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    خدلیا حاج حسین شریعتمداری را حفظ کن. امین یا رب العالمین .
  • روح الله ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    در پاسخ به کسی که گفته چرا هنگام گشنگی مردم اظهار فضل نمی کنند باید بگم واقعا شما مثل کبک سرتو تو برف کردی اگه وقت کردی بجای اینکه بری تو سایتا از اول تا اخر نظرات رو جواب بدی یه سر کیهان رو هم بخون بعد چرت و پرت تف بده.
  • رضا ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    خب حالايه چيزكي اون گفته شما ببخشين
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ای ساندیس خور
  • مجتبی ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    کاری به هیچ کدوم ندارم ولی خدایی احمدی نژاد یه جوری از مشایی تعریف کرده انگار یه برره ای (منظورم فیم مهران مدیریه - سوء تفاهم نشه) پیش رئیسش داره پاچه خواری می کنه.
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    چرا همیشه این تهمت ها درست درمیاد؟؟؟؟
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    بتوچه
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    برو بابا
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    بیچاره همین گلپور صد بار داره انحراف اینا رو باسند میگه ولی ...
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    شما هرکی هرچی میه باور نکن اینا مشکلشون شخصیه ادای دلسوزها رو درمیارن
  • علی ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    درود بر احمدی نژاد که چنین دشمنانی داره
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    تکتیر
  • جواد ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    خدا از سردرگمی نجاتت بده! البته بعید میدونم
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    خودت اگه فهمیدی چی نوشتی یه توضیح مجدد بده
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    وای بر هممون
  • علی ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    احسنت ای حقیقت گو
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    احسنت گل گفتی
  • ali ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ما به الاخره نفهمیدیم که شریعتمداری چکاره مملکته که در همه امور کشور دخالت میکنه
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    تو یکی از دیدارهای بجنورد بود یا تو قضیه جابجایی استاندار خراسان رضوی که البته احمدی نژاد متأسفانه وقعی نذاشت.
  • امیر ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    دعا میکنم هر چه زودتر دوره احمدی نژاد تمام بشه،خسته شدم دیگه
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    مرگ بر منحرف (ا.ر.م.)
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    همولایتی ما می خوایم تو بیدار شی بعد تو به ما هم می گی بیا بخواب؟ تاریخ انقلاب نشون داده اگه ولایت نبود تا حالا روسای دولت ها انقلاب رو به واسطه شما خوابیده ها به باد داده بودن
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    چرا ما مثل شما نیستیم که وقتی کسی رفت بالا باند بازی کنیم و تا جهنمم باهاش بریم
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    عجب میبینم که نوچه های داخلی و خارجی فتنه 88 و همکاران مشایی شدیدا فعال شدن برای دادن رای های منفی
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    تو اين دو دوره گذشته بصيرتتان را چه شده بود!؟
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    بعله!!!!!
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ايشان خاك پاي عمارم نميشن چه قياسايي انجام ميدين!
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    آبو بايد بريزن ...
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    مشاعي!؟؟؟
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    يعني اينقدر عوض شده؟!ا
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    شما متن را خواندی یا همینطوری یک نظری دادی؟!
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ای کاش حاج حسین شریعتمداری کاندید ریاست جمهوری دور بعد بشه
  • محمد جواد ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    بابا خدایی دیگه شورشو در اورده حاج محمود
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    آقا يا خانم ناصری، يک ليوان آب ميل بفرماييد تا قدری آرام شويد!
  • محسن فاضلی ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    بازگو کردن اظهارات مشايی تهمت است؟!!!
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ظاهرا پرتقال فروش همين ناشناسه که خيلی جالب عصبانی شده!!
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    راست می گی؛ اين ديگران هستند که بايد از احمدی نژاد اجازه بگيرند و واقعا اين عين آزادی و دموکراسی است!!
  • دهاتی ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    خدایا قبل از اینکه نعمتی به من عطا کنی ظرفش رو بده .
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    از محسن رضایی هم کمتر رای میاره!
  • محمد ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    پیداست تو هیچی حالیت نیست. تو این مملکت یک متفکر سیاسی چیز فهم دارای فهم ثاقب وجود داره اونم همین حاج حسین عزیزه. بشین سر جات. چاییتا بخور و حرف نزن.
  • هرمز ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    درود بر دکتر احمدی نژاد یک ایرانی پاکنهاد و مؤمن ، ما هم هر روز ارادتمان به ایشان بیشتر می شود
  • ضد فتنه گر ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    حاج حسین ببین خودت چکار کردی که همه فتنه گرها مخلصت شدن !!
  • ضد فتنه گر ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    این امید خودش آفتابه رو برای خنکی خودش از سه سال پیش نگه داشته بود حیوونی
  • حسین خاموشیان ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    توی فتنه گر هم فرصت بدست آوردی ؟!؟ مرگ بر تمام فتنه گران و ساکتین فتنه
  • ali shamirani ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    من نمي دونم كسي كه ملت غاصب و جنايتكار اسرائيل را دوست مي شمارد در كجاي ارزش هاي انقلاب مي گنجد كه اين همه تعريف و تمجيد بايد ازش بشود
  • سید طبائی ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    با شما کاملاً مؤافقم ضمناً مگر حضرت آقا نگفتند مسئله انحراف در قبال مسائل مهم کشور یک مسئله حاشیه ای است ؟
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    احسنت . حرفی منطقی زدی
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    آفرین زدی به خال
  • نیما ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ای ناشناس در تمام پیام هات معلومه که هدایت شده صحبت میکنی .به هر کسی جوابی را میدهی که اول بگی من با تو هستم بعد مطلب خودت رو قالبش میکنی .اما برات متاسفم چون خیلی ضعیفی
  • امیر ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    فیلمی که در آن مشایی اسلامگرایی را رو به پایان دانسته http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1391/9/13/244122_267.flv
  • ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    خاک بر سر ما که انتخابات برای ما شده فتنه!!...عزیز جان باید روی خالی کردن روحی جوانان کار کرد...نه بنزین ریخت روی احساسات آنی
  • موساد ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    عمر!!!!!!!!!!!!!!....تو از کجا فهمیدی می خوایم ؟
  • ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    مشاوران رئیس جمهوری در هر کشوری خالق تصمیمات آن هستند.... مشاوران احمدی نژاد که هستند؟؟
  • ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    شراب خور نیستم خدا رو شکر....ساندیس که هیچ آب خور هم نیستم
  • ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    نه ساندیس خورم نه مشروب خور..نه سبزم نه قرمز...نه اون قدر بیکار و عیاشم که روز و شب توی سایت های ضد ایرانی و غیر اخلاقی بگردم نه آن قدر تندرو افراطی و بیمار که هر پسری که به دختری سلام کرد بگم رفت که ببرش.....!!..... دوست دارم سفید باشم مثل سفیدی وسط پرچم ایران اما احمدی نژاد باید 10 سال دیگر رئیس جمهور میشد!........
  • لواسان بزرگ ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    نعوذ بالله مگه به خدا وپیغمبر اشکال گرفته؟یعنی نیاید انتقاد کرد این چه تفکر بدی ه که ما ها داریم چرا دوست داریم درب انتقاد بسته شود
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    ناشناس جان از معدود نفراتي كه رسانه هاي بين الملي وتحليل گران منطقه وجهان به مقالات اون توجه ويژه دارند حاج حسين هستش .مقالات ايشان هميشه يك پاي ثابت تحليل هاي ايران در رسانه هاي بيگانه است .بازتاب مقالات ايشان رو مي تونيد در رسانه هاي خاور ميانه مشاهده كنيد
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    خاور میانه؟؟ چه توهماتی دارند مردم!
  • محمدصادق ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    خودت رو راحت کن ، بگو سیب زمینی بی رگی دیگه
  • محمدصادق ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    حسین شریعتمداری یکی از پرچمدارن بصیرت است و مصداق عمار برای امیرالمومنین (ع) است .
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    لایک
  • موسوی ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    این جابه جایی های جناب رییس جمهور که آغازش تعویض استانداران خراسان شمالی و قم و ... بود واقعا بو داره ! جریان انحرافی مشغول توطئه ست مواظب باشید . در خراسان شمالی مصادیقش کاملا معلومه . وقتی استاندار معلوم الحالش گوش به توصیه رهبری نداد دیگه خود بخوانید حدیث مفصل از این مجمل
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    :D
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    ناشناس دوم: همینه وضعیت ما تو دنیا اینطوریه دیگه
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    ما فقط پشت سر رهبر و مقتدای خود امام خامنه ای هستیم و با هیچ کسی عقد اخوت نبسته ایم و هر کسی که از خط ولایت دور شود را منحرف می دانیم، حالا او می خواهد رئیس جمهور باشد یا رئیس مجلس. اگر امام خامنه ای اشاره کند ما یک لحظه بساط مشائی و سایرین را بر میچینیم
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    عجب!!
  • گزارشگر غیر حرفه ای ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    فقط خدا کنه بازیگر پازل دشمن نباشیم که فردا ها بنویسند اینها هم از انگلیس دور خوردند
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    به هوش به هوش به هوش این مقاله ها همه برای تبلیغ مشایی برای ریاست جمهوری است دارن بازار گرمی میکنند مردم بیایند پای صندوق البته که باید همه بیایند برای کوری چشم دشمنان ولی نه به قیمت جنگ زرگری مشایی شریعتمداری
  • رضایی داور ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    آقای احمدی نژاد با طناب پوسیده جریان انحرافی به رهبری مشایی به چاه نروید. که مردوم حسابی بابت این موضوع گله مند هستند.
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    چرا آقای شریعتمداری اصرار دارند که آقای رئیس جمهور رو دارن فریب می دن چرا یکبار هم نمی گویند این خواست درونی ایشان است
  • میثم ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    برادر من اینکه از تعریف بیجا از یک انسان وبالا بردن ایشان در حد اولیاء الهی انتقاد شود چه بزرگ نمایی است . اینکه نظرات ایشان در ترویج مکتب ایرانی که مورد انتقاد مراجع عظام نیزقرار گرفته است به نظر شما مستند نیست ؟ به فرموده شما ایشان به حاشیه رفته اما حکم را شخص دوم مملکت امضاء نکرده اند ؟ بیایید واقع بین باشیم .اصرار بر نگه داشتن فردی که مقام معظم رهبری با معاونت ایشان مخالفت کرده اند ائمه جمعه بارها به نقد نظرات ایشان ونسبت به مواضع ملی گرائی وترویج مکتب ایران به جای مکتب اسلام اظهار نگرانی کرده اند ادعا است ؟لطفا اندکی واقع بین باشید
  • سند ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    ناشناس محترم چه کسی دوستی با مردم اسرائیل را مطرح کرد ؟مگر رهبر انقلاب در نماز جمعه پاسخ این فرد را ندادند؟ آیا این همه محسانت ذکر شده در یک حکم ابلاغ با توجه به سوابق موجود همخوانی دارد؟ چشمانتان را بر حقایق نبندید؟
  • سید ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    صد در صد موافقم.99 درصد هم نه فقط 100 درصد
  • asad ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    nikzad bazam behesh bedan NA nemige bande khoda!! chon eshghe be khedmat gozri dare... khodaya pas key tamoom mishe in chan mah??
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    مثل اینکه خیلی مسوزید ها ؟
  • اراکی ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    محسن جون اگه دخالت نکنه که خیلی خوش بحال شما میشه . یادتون رفته تو فتنه 88 چه بلایی سر فتنه گران آورد . لابد این آهی که میکشی مال اون موقع است آره ؟
  • لیلا ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    احسنت
  • رضا ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    حرفهاي اقاي شريعتمداري در اين روزها شبيه جوگ شده. وقتي رئيس جمهور اعتقاد دارند كه همه حرفهاي اقاي مشايي درست است، باز هم اقاي شريعتمداري دوست دارند كه بگويند احمدي نژاد بدون مشايي؟ يكي حاج حسين را بيدار كنه و بهش بگه احمدي نژاد يعني مشايي و مشايي يعني احمدي نژاد.
  • ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    ایول به شریعتمداری.مرد..مرد
  • ناشناس ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    0 0
    آقای شریعتمداری تازه یادتون اومده از این انتقاذ کنی افرادی مثل شما که ادعای روشنفکری داری فردا باید جوابگوی این ملت باشی
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    تا مردم چه مردمی باشند و چه جهتی داشته باشند."مردم" به ما هو مردم، نه محترمند نه نامحترم. پس پشت کلمه ی مردم پنهان نشو "ناشناس" جان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس