کد خبر 169835
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳

موارد مذکور تنها گوشه ایی از راه های مقابله با این سازمان فوق پیشرفته و قسم خورده است مراقب دیگر وسوسه های این موجود پلید باشید.

به گزارش سرویس وبلاگستان مشرق، مشایخی در آخرین پست وبلاگ نقد بی طرف نوشت: دانلود رایگان نرم افزار v.p.n اسلامی,که توسط روح شما انجام میگیرد و فیلتر موجود در روح ما را که توسط سازمان فیلترینگ ابلیس ملعون بر روی روح ما گذاشته شده را میشکند و به خدا نزدیک تر می کند.

 

 v: وضو:



اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، چون به نماز برخاستيد، صورت و دستهايتان را با آرنج بشوييد و سر و پاهايتان را تا قوزك مسح كنيد. و اگر جُنب بوديد خود را پاك سازيد. و اگر بيمار يا در سفر بوديد يا از جاى قضاى حاجت آمده بوديد يا با زنان نزديكى كرده بوديد و آب نيافتيد با خاكى پاك تيمم كنيد و صورت و دستهايتان را با آن مسح كنيد. خدا نمی ‏خواهد شما در رنج افتيد، بلكه مى‏خواهد كه شما را پاكيزه سازد و نعمتش را بر شما تمام كند، باشد كه سپاس گزاريد. (6)

(سوره مبارکه مائده)

 

وضو یکی از اعمالی است که انسان را از گناه باز میدارد و از وسوسه های شیطانی ایمن نگه میدارد ودر واقع خود فیلتریست برای اینکه رنگ قلب ما عوض نشود(ازسفیدی به سیاهی)

امام صادق(علیه السلام)میفرمایند:هر کس وضوی خود را تجدید کند,و وضو روی وضو بگیرد,بدون آنکه احتیاج به وضوی جدیدی داشته باشد خداوند هم توبه ی او را تجدید میکند,بدون اینکه استغفار جدید کرده باشد

 

P: پوشش مناسب:




اى پيامبر، به زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو كه چادر خود را بر خود فرو پوشند. اين مناسب‏تر است، تا شناخته شوند و مورد آزار واقع نگردند. و خدا آمرزنده و مهربان است. (59)

(سوره مبارکه احزاب)

 

در این بخش سه حدیث سراپا نور از سه منشع حقیقی نور نقل خواهم کرد که جامعه را نهی میکند از آنچه متأسفانه جامعه ی امروز ما به آن مبتلاست

رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم)میفرماید:هلاکت زنان امت من در دو چیز است:

طلا و لباس نازک ونیز میفرمایند:ای علی هر مردی ازهمسرش اطاعت کند خدا او را در جهنم افکند,علی(علیه السلام)سؤال فرمود:این چه اطاعتی است؟

فرمود:در پوشیدن لباس نازک به همسرش اجازه دهد.

امیرالمؤمنین حضرت علی (علیه السلام)پیوسته میفرمودند:امور این امت همواره خوب است تا زمانی که مانند بیگانگان غذا نخورند ولباس نپوشند,پس هرگاه چنین کردند خدا خوارشان می کند

امام صادق(سلام الله علیه)میفرمایند:کفش باریک و نوک دراز نپوشید,چرا که آن,را اولین بار فرعون پوشیده است

این سه حدیث متأسفانه شرحی بود از کارهای روزانه ی ما که عمل به هر کدام از آنها خود شکستن فیلتری است که بین ما و خدای متعال است

 

N: نماز:



هر چه را از اين كتاب بر تو وحى شده است تلاوت كن. و نماز بگزار، كه نماز آدمى را از فحشا و منكر باز می دارد و ذكر خدا بزرگ‏تر است و خدا به كارهايى كه می كنيد آگاه است. (45)

(سوره مبارکه عنکبوت)

 

 نمازیکی ازبهترین راه های رسیدن به خدای متعال وحلال بسیاری از مشکلات ماست شخصی نقل میکرد:بیشتر افرادی که خدمت آیت الله بهجت(رضوان الله تعالی علیه)میرسیدندو مشکل خود را بیان میکردند ایشان میفرمودند بروید نمازتان را درست کنید

رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم)میفرمایند:شفاعت من(در خواست کردنم از خدا برای بخشش او)به کسی که نمازش را سبک بشمارد و نسبت به آن بی تفاوت باشد نمیرسد وقسم به خدا بر حوض کوثر وارد نخواهد شد(از دست من و آل من سیراب نخواهد شد)

نقل است روزی رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم)وحضرت علی (سلام الله علیه)در جایی نشسته بودند که در آنجا درختی بود که برگهای خشکیده ایی برآن بود رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم)آن را تکان دادند ورو به حضرت علی (علیه السلام)کردند وفرمودند:نمازگناهان را همچون برگ درخت خشکیده میریزد

 هشدار: موارد مذکور تنها گوشه ایی از راه های مقابله با این سازمان فوق پیشرفته و قسم خورده است مراقب دیگر وسوسه های این موجود پلید باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    " أرجلَکم" غلطي است که در همه قرآن‌هاي اهل سنت ديده مي‌شود. درستش " أرجلِکم" است. اصلاح کنيد.
  • داریوش ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    احسنت بر شما
  • uqxpppvk ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    20
  • علي ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    بسيار عالي بود ، شيطان ميگن خيلي عبادت كرد اما وقتي خدا بهش گفت سجده كن ... سجده نكرد ، به آدم هم گفت از ميوه ممنوعه نخور كه خورد ، ديروز ابليس مي گفت من برتر هستم امروز انسان مغرور با دو ركعت نماز ميگه من ته عبادت و كمال هستم و اين ابليس معلون است كه رانده شد پس انسان چرا از بهشت بيرون امد ***نفس اماره و لوامه جزئي از سييستم انسان است ..... اميدوارم هك نشويد .
  • نجمه ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    0 0
    عالیست
  • رهگذز ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    0 0
    من همه کار هایی که گفتید رو انجام دادم ولی بازم فیسبوک نیومد! جمع کنید بابا!
  • محمد ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    0 0
    قرآن قرآنه،مگه اهل سنت قرآنش فرق داره حامد جان؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس