خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*علیرغم انتشار برخی اخبار جهت دار مبنی بر کم انگیزه شدن رئیس جمهور در حل مشکلات اقتصادی، هفته گذشته شاهد جلسات متعدد ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر احمدی نژاد بودیم. یکی از این جلسات حتی در ساعات پایانی روز عید غدیر برگزار و بیش از 3 ساعت به طول انجامید. در جلسات هفته گذشته مباحثی پیرامون تامین کالاهای اساسی، رفع کمبودهای نقطه ای در استان ها، گزارش روزانه مبادلات ارزی، تامین ارز گروه های 8 گانه، مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین صادر کنندگان و وارد کنندگان کالا بررسی و دستورات لازم صادر شد. پیگیری های جدی احمدی نژاد به گونه ای بود که برخی وزرا به شوخی می گفتند اگر دکتراحمدی نژاد آزمایش دوپینگ دهد جواب آن مثبت خواهد بود!

* در هفته های اخیر حسن روحانی رایزنی های خود را برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری افزایش داده است. شنیده ایم وی با افرادی چون نوبخت، یونسی، عباسی فرد و مرتضی بانک رایزنی ها و مشورت هایی داشته است.

*پس از آنکه غلامحسین کرباسچی در انتخابات 88 به سمت کروبی رفت، اختلافات در درون حزب کارگزاران گسترش یافته است به گونه ای که مدت دو سال است جلسات شورای مرکزی این حزب برگزار نشده است. از سوی دیگر به دلیل اختلاف نظر میان اعضا، گفته می شود کمپین هایی که اخیرا برای کاندیداتوری محمد علی نجفی راه اندازی شده برای ترساندن اسحاق جهانگیری است.

*یک هیات ترکیه ای که چندی قبل به تهران آمده بودند نسبت به کمبود مسجد به عنوان نماد دینی و پرچم به عنوان نماد ملی در سطح شهر تهران اظهار تعجب کرده بودند. پس از این اظهارات قرار شده در سطح شهر تهران 72 پرچم مرتفع و 72 مسجد دارای گنبد و گلدسته ساخته شود. ظریفی می گفت خوب شد هیات ترک به تهران آمدند و گرنه به ذهن مسوولان ما تا ابد این چیزها نمی رسید!

*در هفته های اخیر جزوات و مباحثی با عنوان " عصمت استراتژیک ولی فقیه" در قم و تهران مطرح شده که اشاعه دهندگان این مباحث می خواهند از باب قاعده لطف برای ولی فقیه جایگاه عصمت و مصون از خطا را اثبات نمایند. مطرح کنندگان این مباحث اگرچه دارای سوابق انقلابی و چهره های متدینی هستند اما طرح این مباحث در رسانه ها و مجالس عمومی بر خلاف مصالح کشور است.

*شنیده ایم محمد باقر قالیباف دستور برخورد با مدیری را داده است که در یکی از پروژه های شهری از مرتبطان جورج سوروس در ایران به عنوان مشاور پروژه استفاده کرده بود.

*قرار است زندگینامه 800 صفحه ای هاشمی رفسنجانی تا اردیبهشت سال آینده منتشر شود. اطرافیان هاشمی می گویند این کتاب با کمترین سانسور منتشر می شود. همچنین شنیده ایم همسر آقای هاشمی نیز بزودی کتابی تحت عنوان"در سایه سرو" که مربوط به خاطرات وی از هاشمی رفسنجانی است روانه بازار کتاب خواهد کرد.

*یکی از نمایندگان مردم تهران که در دوره نهم انتخابات به مجلس راه یافته است طی سخنانی از فضای سیاسی کشور اظهار نگرانی کرده و گفته است:" اگر می دانستم دنیای سیاست این همه مخاطره آمیز است اصلا کاندیدا نمی شدم و به بحث و درس خود در حوزه و دانشگاه ادامه می دادم."

*در هفته گذشته از کتابی با عنوان "مباحثه با جان هيك" نوشته علی اکبر رشاد رونمایی شد که نکته جالب توجه درباره این کتاب آن است که خوانندگان پس از مطالعه دقیق متوجه می شوند بسیاری از استنادهای عبدالکریم سروش درباره پلورالیسم دینی که به جان هیک منتسب شده، حاصل توهم سروش بوده و به غلط یا دروغ! به هیک استناد داده شده است. رشاد در مراسم رونمایی از کتاب گفت:" روشنفكري ما مبتلا به بيماري خود ديگرانگاري است."

*سفر دکتر علی لاریجانی به استان اردبیل با استقبال گرم نیکزاد استاندار و مسوولان عالی استان مواجه شد به گونه ای که حاضران در مراسم معتقد بودند یکی از باشکوه ترین استقبال سال های اخیر بوده است. حضور رئیس مجلس در شورای تامین و شورای مدیران استان با استقبال فراوان برگزار شد تا نوید بخش تعامل و همکاری میان قوا باشد.

*فردی به نام سعید عابدینی که ماموریت راه اندازی و توسعه کلیساهای خانگی را در کشور داشت دستگیر شده است. همسر و فرزندان این فرد مقیم آمریکا بوده و خود وی نیز سال ها در انگلیس اقامت داشته است.

*یکی از نمایندگان استان اصفهان با انتقاد از برخی برخوردها در سوال از رئیس جمهور گفته است:" برای گرفتن امضای بنده جهت سوال از رئیس جمهور ساعت یازده شب به در منزل من مراجعه کردند."

*قرار بود مروج یکی از فرقه های انحرافی برای سخنرانی به دانشگاه امام صادق(ع) برود که با هوشیاری مدیریت دانشگاه این دعوت لغو و از حجت الاسلام پناهیان برای این مراسم دعوت به عمل آمد.

*گزارش یک نهاد نظارتی حاکی است یک پنجم جمعیت استان سیستان و بلوچستان را اتباع بیگانه غیر مجاز به ویژه پناهجویان افغانی تشکیل می دهد.

*سرقت بیش از 3 هزار فقره گواهی اسقاط خودرو به ارزش 65 میلیارد ریال در دستور کار بررسی قضایی قرار گرفته است. این سرقت از یکی از شرکت های خودرو ساز انجام شده اما مسوولان این شرکت از اعلام آن سرباز زده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    خود آقا در سفر اخيرشون به بجنورد فرمودند در قبال سياست تحديد نسل بنده اشتباه کردم. اون وقت آقايون ميخوان عصمت ولي فقيه رو اثبات کنند؟؟
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    بسیار تکمیل و خوب.مرسی
  • سیدطبائی ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مگه این مملکت قانون نداره که حسن روحانی ساکت و همراه فتنه 88 بخاد رئیس جمهور بشه !؟
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    در تمام تاریخ و جغرافی جهان ، احمدی نژاد تنها شخصی است که هر روز یک میلیون دروغ برعلیه او ساخته می شود و عجیب این که بسیاری از بزرگسالان آنها را باور می کنند !!!!
  • حسام@ ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    البته طبق سندی که سایت رجانیوز منتشر کرد حضرت آقا 18 سال پیش اخطار دادن به هاشمی اما.... بنظر میاد حرف حضرت آقا نکته اخلاقی داشت برای سایر مسولین
  • حمید ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    در سایه سرو! خدایا این نظام را برای هاشمی نگه دار!
  • ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    بعد خود شما خبرنگاران بگین فلانی خلاف فرموده ی رهبر جو درست میکنه
  • مسعود فروتن ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    ولی فقیه عزیر و مومن هم یک انسان معمولی در پیشگاه خدا است ولا غیر این که اینهمه بحث ندارد.
  • رسول ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    تمام عاالمو خاتم دست در دست هم رییس جمهورو میکوبن هر چی دوست دارن میگن اونوقت انتظار دارن معجزه کنه همه دارن بر علیهش منفی بافی میکنن و.....در مورد خاطرات ... خیلی دوست دارم ارتباط... با مسعود رجوی رو بدونم که زندان قبل انقلاب یه جا بودن و بعد انقلاب چی شد یه سری عقاید مشترک و قصل هذا
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    میخاد کاندید بشه ولی کیه که رای بده
  • 1120 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    هاشمی تو کتابش،از نقش فرزنداش تو فتنه 88 هم میگه؟؟؟؟؟
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    معصوم استراتژیک باز چه صیغه ای هست؟
  • سید احمد ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    آقای برادر حضرت آقا متواضعانه از خودشون به عنوان کسی که اشتباه کرده نام بردند. در واقع طعنه ای بود که به آقایون دولت سازندگی زدند. وگرنه ایشون همون موقع هم بسیار تذکر راجع به جلوگیری از این طرح داده بودند.
  • سمیرا ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    احسنت به این مدیر با زکاوت(دکتر قالیباف) که ریشه‌های نفوذ فتنه‌ی اجنبی رو شناخته و قبل از رشدش ریشه‌شون رو خشکونده. خدا خیرش بده...
  • SMAH1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مدتی پیش به دلیلی مجبور به انجام یک ماموریت فوری کاری شدیم که با یکی از همکاران با ماشین شخصی به طرف تهران حرکت کردیم. صبح زود رسیدیم،می خواستیم نماز صبح بخوانیم،دنبال مسجد گشتیم و بعد از کلی پرس و جو (هنوز هوا تاریک بود و شانس آوردیم که ماشین خطی ها بودند وگر تابلو خبری نبود) و بعد از نیم ساعت گشتن،مسجدی پیدا کرده و نماز خواندیم! تا ظهر کارمان در اداره مورد نظر طول کشید،بیرون آمدیم و چون خیلی خسته بودیم تصمیم گرفتیم ابتدا نماز بخوانیم و بعد نهار بخوریم و بعد کمی در ماشین استراحت کنیم و سپس برگردیم در جاده. نمی دانم چرا،ولی در محدوده ای که ما بودیم،تابلوی دو مسجد بود (البته با کلی گشتن دوباره) که هردو تعطیل!!! ساعت 2 ظهر (یک ساعت و نیم بعد از اذان ظهر) ما مسجد باز پیدا نکردیم!!! اینجا بود که به دوستم گفتم: «این جا تهرانه یا کافرستان».در نهایت در پارکی، دستشویی پیدا کردیم تا وضو بگیری و کنار خیابان و بر روی روزنامه نماز خواندیم. خلاصه نمی دانم که این مشکلات کی می خواهد حل شود،مسجد ها هم ساعت کار پیدا کرده اند و در دسترس عموم نیستند! به نظر من می توانند یک مسجد ساده (چهار تا دیوار که بالا بره،یک سقف داشته باشه و چند تا موکت یا نمد یا زیلو توش باشه) بسازند ولی 24 ساعته باز باشه این را هم بگویم که بیشتر اقوام مادری من در همین «کافرستان»، ببخشین، تهران زندگی می کنند!!
  • سیدحسن حسینی ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    کسی ادعا نکرده که امام ره و رهبر معصوم بوده و هستند. حتی خود امام ره و رهبر در مواردی به این مسئله اذعان داشته اند. در مورد اعلام خطایی که رهبری 1ماه قبل بیان داشتند باید شنوندگان دقت بیشتری می داشتند. راستی کدام یک از مسئولین مملکتی از هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و ... تاکنون مانندایشان تواضع نشان داده و به اشتباهاتشان اذعان داشته اند وحتی پوزش مانند ایشان از خدا خواسته اند؟
  • مهدی ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    به نظرم همسر هاشمی از تربیت فرزندانش تو فتنه 88 بگه
  • سیامک ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    در موضوع عصمت ولی فقیه حضرت آقا درسفر خراسان شمالی هوشمندانه رفع دخل مقدر فرمودند. ولی طبیعی است که تدابیر حکیمانه و خردمندانه معظم له ایشان را به چنان جایگاهی ارتقاء دهد. نکته دوم اینکه نکند صاحبان طرح ندانسته فریب یک القاء را خورده باشند که فردا بگویند عصمت شرط ولایت فقیه است {اصولا قید فقیه یعنی نقض اطلاق وعصمت} وچون ولی فقیه معصوم وجود نداشته پس همه چیز غصب بوده ! این نکته کمی بوی انگلیسی {...} می دهد... بهوش باشید نه فرقه سازی بشود ونه انگلیسی...
  • سیمرغ ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    من ماشین دادم به اسقاط ولی خودرو تحویل نمی دهند ، پس علتش سرقت مدارک اسقاط هستش ، ای خدا رحمی بر این ملت کن ، چی میگشم از دست این خورو ساز ها !!!!!!!!!!!1
  • darya ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مشکل ما مسجد نیست. مشکل ما بندگی و یک سجود خالصانه است!!!
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    عصمت و علم لدنی فقط وفقط مختص انبیاوامامان معصوم است .
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    اولا ماهم که میایم شهرستان با همین مشکل روبرو میشیم . دوما از ساعت نماز حداقل یکساعت گذشته یوده. سوما اگه خدای نکرده ما یه دفعه بگیم شهرستانیا متهم به نژاد پرستی میشیم ، ولی شما به راحتی میگید کافرستان. چهارما الحق که شهرستانی هستید
  • احمد ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    نماز میخونی و به راحتی یک شهر رو کافر خطاب میکنی برات متاسفم
  • امین ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    عصمت فقط برای معصومین است. معلوم نیست چه نقشه کثیفی دارن، جالبه کسی هم جلوی این ملعونین رو نمیگیره، خیلی مشکوکه.
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مگه كنترل جمعيت اشتباهه؟
  • bibahane ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    ما منتظریم تا محرم گردد هنگامه امتحان فراهم گردد ماییم و تیغ تیزو حلقوم شما یک مو زسر علی اگر کم گردد
  • محسن ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    تهران به اندازه کافی مسجد داره. منظور هیئت ترک مساجدی مثل مسجدای استانبول بوده. حالت نمادین و سمبلیک داشته باشه. بزرگ و با شکوه. که باز با نفس دین مغیارت داره. البته بد نیست که اینجوری ام باشه. مثلا بجای برج میلاد یا برج آزادی نماد تهران مسجد بزرگی باشه. و بجای آپارتمانای بزرگ مساجد بزرگ باشن. ولی اینکه بگیم تهران مسجد کم داره کم لطفی شدیدیه. پ.ن. مسئولا هنوز هم نفهمیدن ترکا چی گفتن!
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مشرق مي بينم كه خيلي داري به احمدي نژاد حال مي دي. دست بردار بابا
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    آقای محترم وقتی تعداد معتادها و ولگردها به حدی میرسه که مامن و ماوایشان همین نمازخخنه ها میشه باید درب مساجد هم بسته بشه. کشور اسلامیه داریم
  • amir ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    bara avalin bar site shomaro didam bad nist vali jaye kar dare khoda ghovat
  • سید مهدی ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    اون موقعی که باید موضع میگرفت و فریاد میزد این کارو نکرد و هی دوپهلو حرف زد و ... حالا هرچی بعدش بگه دیگه فایده نداره... در قاموس شیعه عاشورا فقط یک نصف روز اتفاق افتاد و هر کس آنروز در جوار حسین بود عاشورایی بود وگرنه پس از آن اگر هزار قیام و ... هم بکنند دیگر هیچ فایده ای ندارد
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مهم جایگاه ما در نزد خداست و باید به سوی او تقرب جست و برای رضای او کار کرد سخن نمود و ...
  • رضا ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    به هیئت ترکیه ای می گفتید در عوض مسجد بانکهای قشنگی داریم که بیش از 20 درصد نزول میدن؟؟؟!!!!
  • Arash ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    یعنی همه مشکلات این کشور و مردمش با نماز حضرتعالی حل میشه ؟ مرد حسابی نمازو میشه همه جا خوند، تو پارک و تو خیابون و بیابونش فرقی نداره، مهم اینه که دل یه خدا بدی، ولی از کرسنگی و بیکاری و بی پولی هزارتا جرم وجنایت و موفت وزهر مار در میاد، امثال شما شدن چوب لای چرخ پیشرفت این مردم
  • mohsen ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    حالا چرا 72 تا مسجد و پرچم؟ حالا چرا عدد 72؟ این عدد از اعداد مورد علاقه ی فراماسون ها نیست؟ شاید من وسواس شدم!
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام البته منلفظ كافرستان را براي تهران بكار نميبرم مثل دوست عزيزمان ولي دو ستان تهراني ميتوانندبفرمايند كه در مسير ميدان انقلاب تا ميدان فردوسي چند مسجد وجود دارد ؟ اگر همين چند سال پيش مسجد امام حسين در ميدان انقلاب ساخته نميشد نميدانم كجا ميتوانستم هنگام مراجعه به تهران و ميدان انقلاب نمازم را به جا بياورم
  • حسين ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مروج فرق انحرافي چيه؟ خجالت بكشيد>>>> نذازيد مسائل باز بشه
  • سید ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    ملعونین !! شما به چه حقی راجع به مطلبی که هنوز نخوندیش و نویسنده ای که نمیشناسیش لقب ملعون میدی !!؟ شما که انقدر نگران دین و مذهب هستی اینجور بی تقوایی میکنی !؟
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    بکار بردن عبارت فرقه انحرافی برای یک عالم روحانی بسیار عبارت زشتی است! البته با توجه به سایت دور از انتظار نیست.
  • SMAH1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    1) به کار بردن این کلمه فقط برای این بود که به عده ای بر بخورد 2) مشکل عدم دسترسی به مساجد (به قول دوستان) در تمام کشور جاری است ولی شاید ما کمتر این رو در شهرمون دیدیم (شاید به دلیل آشنایی به منطقه باشه) ولی حداقل همین قدر انتظار از ساکنان محلی داریم که بتونند یه مسجد باز معرفی کنند! 3) «مشکلات این کشور و مردمش با نماز» من حل نمی شه ولی اگر شما هم به این مهم اهتمام داشتید،حتما مشکلات شما رو حل می کرد! 4) حداقل توی این همه سال که از خدا عمر گرفتم،هنوز تهرانی اصیل از نزدیک ندیدم (همه یا خودشون متولد شهرستانند یا پدر و مادرشون!)،بحث هم نژاد پرستی نیست! یه بحث ساده است : توی این شهر به این عظمت (که اصطلاحا سرو تهش پیدا نیست) چرا باید یه مشکل این طوری داشته باشه که آقایان با آمدن ترک ها متوجه اون بشوند 5) دوستی از «معتادها و ولگردها» نوشته ولی به نظرم من،اگر هر کسی شان مسجد را رعایت کند،بیتوته کردن در اون اشکالی نداره 6) مشکلات تهران یکی دو تا نیست،مشکلات زیاد داره ،همونطور که مزایایی هم داره! حداقل کاش کمی به فکر رفع مشکلاتش باشید
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    این مشرق از کجا طلوع می کنه؟
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    انقلاب نرسیده به سر جمالزاده یه مسجد هست یعنی ایده آل و نزدیک به میدون انقلابه
  • میثم ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    عزیز جان. یا این روند کنترلی اشتباهه. سیاست تک فرزندی و دو فرزندی رشد جمعیت ایرانو تا 10-20 سال آینده منفی میکنه.
  • ناشناخته ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    اين بحث ها جزء اتلاف وقت مخاطبان چيز ديگري در بر ندارد. خودم و شما را دعوت ميكنم به تقوا
  • ایران ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    خیلی کار زشتی کردین در مورد امام هم این کار رو قبل از انقلاب کردند. چطور به خودتون اجازه میدین یکی رو بکوبین نگذارید خط فکری منحرفتون را رو کنیم
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    من به موسوی رای نداده ام اصولا هیچگاه به چپی ها رای نداده ام خواهشمندم بدون اینکه اتهام سیاسی زده شود فقط به عنوان پاسخ شبهه اعتقادی که در باب عصمت ولی فقیه برایم مطرح است کسی از بزرگان پاسخ شایسته ای بدهد سوال من این است که امام در قضیه نخست وزیری موسوی کتبا نامه نوشتند به مجلس که نظر من موسوی است 90 نفر از نمایندگان و بنا بر آنچه مشهور است حضرت آیه الله یزدی حفظه الله به موسوی رای ندادند که البته حق نمایندگی ایشان بود اگر ولی فقیه معصوم است چرا نظر امام به صواب تلقی نشد و به موسوی رای داده نشد تاکید می کنم موسوی آنروز... ممکن است بخشی از شبهه حل شود در مورد کنترل جمعیت هم یادآوری میکنم رهبری فرمودند در اوایل دهه 70 خوب بود ادامه آن اشکال گرفتند
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    دروغ می بندن چون میز می خواهند .
  • کبلعی ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    ناشناس جو میخوای
  • اگه نگه ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    حتما می گه چون گفته بدونه سانسور نوشتم .
  • شهروند ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    به این مدیر بگوئید که در تبلیغات مترو چه می گذرد اسناد وسندها موجود می باشد.
  • تهرانی ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    اولا در تهران هرجائی که مسجد باشد سر کوچه اصلی تابلو خورده توسط شهرداری در زم شما گفتید رفتیم کار اداری انجام دادیم در تمام ادارات تهران نماز خانه وجود دارد .حالا ترکیه یچیزی گفت .....................
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    چي ؟؟؟؟؟؟بازكاوت؟؟؟؟ اميدوارم ساير طرفداران قاليباف مثل شما بي...نباشند راستي باذكاوت درسته
  • حق ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    احسنت
  • مراد ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    باز ناشتا جمله نوشتی
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مید پرچم کی بالای سرته ؟
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    ناراحتی ناسناس
  • شهروند ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    در بانکهای ایران قرار دادهای بانکی بدون ربا انجام می شود . لطفا برو بانکهی ترکیه را مطالعه کن ؟
  • تاریخ ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    نه محسن کمی مطالعه داشته باش این عدد از 72 یار امام حسین گرفته شده .
  • مراد ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    حسین جان این نذازید یعنی چه ؟
  • ستاره شناس ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    از روبروی مغرب .
  • مروان ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    باشه تو راست می گی
  • سهراب فاطمی ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مگه ساعت یازده شب چه مشکلی داره؟
  • ali ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    الحمدلله سازمان ونهاد مسئول دراین زمینه کم نداریم ولی وضع نمازخانه ها وسرویس های بهداشتی درشهرها ودرراههای بین شهری درشان مردم ونظام ما نیست چند روز پیش درشهرستان رودبار برای نماز به مسجدی رفتم واقعا وضع سرویس بهداشتی آن بسیارنامناسب بود وبرای مسئولین ذیربط تاسف خوردم که بااین وضع چطور ازجوان ها انتظاردارند به مسجدبروند
  • بنده خدا ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    برادرم اين كه كسي اظهار به گناه ميكنه نه اينه كه گناه كرده بايد شرايط را ديد اينها هشداربه من وتو
  • فراهانی ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    دوستان توجه کنند: 1-طبق نظر بزرگان دین،بحث عصمت در باب گناه کبیره و صغیره مطرحه،نه در بحث اشتباه در سیاستهای مثلا اجتماعی یا اقتصادی و... پس ولی فقیه میتواند اشتباه و نه گناه بکند ـ دقت کنید ـوخللی به بحث عصمت وارد نشود 2-عصمت ذاتی مخصوص امام معصوم است ولی غیر معصوم میتواند به تعبیر امام خامنه ای در مورد امام راحل:«به مرز عصمت برسد» 3-قطعا طبق نظر تمام فقها اگر ولی فقیه حتی یک صغیره مرتکب شود ولایتش باطل شده و خود به خود عزل است پس نوعی عصمت دارد که با زحمات فراوان و تقویت تقوا و نفس حاصل میشود.توجه کنید که عرض شد "نوعی عصمت." 4-در کلمات فقهای بزرگ و از جمله 2 ولی فقیه بعد انقلاب اسلامی و همچنین در کلمات متفکران شهیدی امثال مطهری،آوینی،چمران و...نیز از نوعی عصمت استراتژیک سخن بمیان آمده که این مطلب را جدی تر کرده است. 5-عصمت استراتژیک-که حالا ما در واژه استراتژیک مناقشه ای نداریم،هر اسمی را که میخواهید بگذارید-به این معناست که خداوند به سبب اینکه ولی فقیه سرپرستی و مدیریت کلان جامعه اسلامی و دنیای اسلام را برعهده دارد و هر تصمیم ایشان شایدحتی در سعادت و شقاوت آحاد جامعه اثر گذار است نوعی مصونیت از خطا به ایشان عنایت میفرماید(که این مطلب بصورت عقلی هم قابل اثبات است). 6-مطلبی را که بعضی دوستان کم دقتی کرده اند اینست که: رهبر انقلاب برای اینکه باب عذرخواهی را بروی مسؤلان وقت و مقصرین سیاست تحدید نسل باز کنند،کریمانه و بزرگوارانه خود را نیز در این تصمیممقصر دانستند در حالیکه اسناد و مدارک و سخنرانیهای معظم له در تذکرات پی در پی نسبت به این موضوع در رسانه ها موجود میباشد.بعنوان نمونه خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی.پس با کمی تامل میشود فهمید در این قضیه رهبری بی تقصیرند. 7- البته منکر این نیستیم که ولی فقیه در بعضی سیاستها ممکن است تحت فشار اطرافیان و مصلحت...اشتباه کنند یا تن به اشتباه دانسته بدهندمانند: اقرار امام راحل به اشتباه در قضیه بازرگان،بنی صدر،منتظری و قبول قطعنامه...که در تمامی آنها دیگران مقصر اصلی بوده اند ولی ولی امر مسؤلیت اشتباه را بر دوش گرفتند. والسلام علی من اتبع الهدی
  • مجتبی ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    کل مدیریت کلان شهرداری دست عوامل فتنه است و قضیه برخورد با یکی فقط رد گم کنی برای بدست آوردن رای مؤمنین به نظامه که من بعد از این دست اخبار بیشتر هم میشویم!!!!!
  • مجتبی ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    ولی فقیه رو با آقایون مقایسه نکن
  • مجتبی ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    آخه مسلمون! عدد شهدای کربلا که 72 هستش رو ول کردی رفتی سراغ فراماسونها!!!!؟؟؟؟ فکر کنم کتابهای زیادی در مورد فراماسونها و اعداد و نمادهاشون خوندی کمی هم تو این ایام که ماه محرم داره میرسه در مورد شهدای کربلا بخون.
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    از مغرب
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    ایول خوب گفتی
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    مسجد بسازیم اونم 72 تا ...با گنبد و گلدسته...؟ دوستان تمام نهادها و سازمان ها و شهرداری های سراسر کشور بیان دست به دست هم بدن این مصلی تهران رو تموم کنن بعد 25 سال...این خودش میشه نماد مذهبی شهر...از زمان شروع ساخت این مصلی بزرگترین مساجد منطقه و جهان اسلام تو کشورهای امارات و ترکیه ساخته شده با نیمی از هزینه ای که تا الان برای مصلی شده...
  • محسن ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    واقعا این ادما با چه رویی هنوز در موردد این مسایل حرف می زنن؟ یکی نیست بگه تو برو جواب خیانت هایی که زمان اصلاحات و در شورای عالی امنیت ملی به کشور کردیو جواب بده! حتما وقتی رییس جمهور بشه محمود سریع القلم هم میشه رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری تا حسابی کارای نیمه تمامو کامل کنن
  • فاطمه ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای ناشناس باید بدونید که کنترل جمعیت نیست بلکه تنظیم خانواده هست. از اول هم بنا بود اینطوری باشه که بیایم با توجه به روحیه پول و وقتی و فرهنگی که داریم تنظیم کنیم خانواده چند نفری و بچه های با فواصل معین داشته باشیم. که از همون موقع آقایون این مطلب رو به غلط فهمیدن و اومدن معادن رو ضرب در پستهای خالی ادارت به علاوه بنادر کردن و گفتن کنترل جمعیت. پیش خودشون فکر کرده بودن که اونا وظیفه نون دادن دارن نه خدا!!!!...الان جمعیت سیر نزولی به صورت تصاعدی داره. شما فرض کن خانواده الف سه تا بچه دارن که با خانواده ب که سه تا بچه دارن ازدواج میکنن ...بنا بر موقعیت الان هر کدوم از این سه خانواده یک فرزند به دنیا میاره یعنی از دو خانواده 5 نفری(10نفره) همش سه تا بچه بیرون میاد یعنی تنزل جمعیت به یک سوم اونوقت باید دست به دامن افغانیها بشیم مثل آلمانها که دست به دامن ترکها شدن تا برامون جمعیت بسازن!!! البته با توجه به اینکه وهابیون دارن زیاد تو سنیهای ایران وول میخورن و یکی از فتاواشون برای رفتن به بهشت کشتن حداقل سه تا شیعه هست فکر کنم نوه هامون واسه نوه هاشون اینجوری تعریف کنن زمان بابابزرگهامون توی اذانها اشهد ان علی ولی الله داشتیم!!!!!
  • امین ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    هرگز از خاطر ما خنده ایشان نرود خنده قهقهه در مجلس دشمن نشود
  • امین ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    خدایا به این کشور نور خورشید را برسان
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    رای سال 88 شما،شهردار محبوب ولی ضد دولت منتخب شما،مسجد شهر شما و ادعای شما؟ عجب روحیه ای دارید شما پایتخت نشین ها
  • امین ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    لعنت بر کسانی که مرزبندی کاذب در بین حزب الله ایجاد کرد. ولله خدمت امثال شما به فتنه سبز بیش از خاتمی شده است. روزی میرسد که به استناد تخریب های شما همه ی ارزشها را سر میبرند
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    حالا تهران هیجی ولی خداییش مسجد خیلی کم داریم توشهرک ما هیچ مسجدی نیست که صدای اذان در همه جا بپیچد خیلی دوست دارم که یک مسجد ساده ساده در شهرک ما ساخت شود
  • علیرضا ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    واقعا جای تشکر داره این متن...
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    ذکاوت درسته نه زکاوت!!!
  • محمد ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    0 0
    خدا نگذزه از اون كسي كه خبر راجع به سردسته فرقه انحرافي اينجوري پخش كرده. خدا لعنت كنه اونايي رو كه چشم ديدن علماي بزرگ رو ندارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس