به گزارش مشرق، روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است: سامانه 2020 با هدف همسان سازی کدهای خدماتی در سطح کشور و در راستای احترام به حقوق مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران راهاندازی شده است.
این سامانه در کنار سامانه 2828 به عنوان مرکز فروش، پاسخگویی، دایری و پشتیبانی اینترنت پرسرعت (adsl) است که 24 ساعته در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به متقاضیان خواهد بود.
متقاضیان و مشترکان پس از تماس با شماره 2020 به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچگونه مراجعهای نسبت به خرید و یا رفع خرابی اینترنت پرسرعت می توانند اقدام کنند؛ پس از تماس، درخواست مشترکین در سیستم ثبت شده و کارشناسان در اسرع وقت به صورت مکانیزه درخواستها را پیگیری می کنند.
در حال حاضر این سرویس علاوه بر تهران در هشت استان اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، یزد، قم، فارس، قزوین و مرکزی راهاندازی شده است.
سامانه 2020 به عنوان مرکز فروش و پشتیبانی سرویس اینترنت پرسرعت در مخابرات استان تهران و هشت استان دیگر راهاندازی شد.