کد خبر 163413
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۴

عباسی با اشاره به هجمه دشمن به انبیا گفت: با ساخت انیمیشن «یوگی» که در ایران نیز پخش شد، شیخ‌الانبیا حضرت نوح (ع) را مورد اهانت قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حسن عباسی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای اتحادیه‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان اظهار داشت: طی روزهای گذشته شاهد علنی شدن برخورد شیطان با اسلام، قرآن، حق و پیامبر اکرم (ص) و دوقطبی شدن جبهه جهان هستیم.

وی با اشاره به مردم ایران از بیش از 30 سال گذشته برای پیاده کردن دین اسلام تلاش می‌کنند، تصریح کرد: شیطان با تمام توان در برابر این قضایا می‌ایستد.

عباسی بیان کرد: شیطان انتقام خود از قرآن را با به آتش کشیدن قرآن و انتقام از رسول‌الله (ص) را با ساخت فیلم‌های موهن می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ملت ما بیش از 30 سال حرف حق می‌زنند و دیگر ملت‌ها را به خود فرا می‌خوانند، تصریح کرد: تمام قدرت‌های جهان مادی با 27 هزار کلاهک اتمی فقط تهدید می‌کنند و خط و نشان می‌کشند.

عباسی اذعان کرد: دشمن می‌داند که مردم ما ندای الله‌اکبر را سر دادند و «لا‌اله‌الا‌الله» را طلب کردند و الهه‌ها را کنار زدند و «الله» را انتخاب کردند.

وی افزود: ما در دوره ایمان به سر می‌بریم و مسلمان بودن کفایت نمی‌کند بلکه مومن بودن کفایت می‌کند، اسلام باید به ایمان تبدیل شود یعنی ایمان به قلب ما وارد شود.

وی با اشاره به اینکه ایمان دارای متعلق‌های هفت‌گانه است، بیان کرد: اگر این متعلق‌ها گرفته شود، اصول و فروع دین از ما گرفته می‌شود.

عباسی ایمان به خدا، غیب، ملائکه، ارسال انبیاء، کتاب، آخرت و آیه‌های الهی را متعلق‌های هفت‌گانه ایمان برشمرد.

وی با بیان اینکه این متعلقات از 150 سال قبل مورد هجوم گسترده قرار گرفته است، عنوان کرد: بنیان دروس زیست در دبیرستان و دانشگاه‌های ما داروینیزم است و حرف‌های اسلام به کتاب‌های درسی ما وارد نشده است.

عباسی تصریح کرد: مشکلات ما در جنبش نرم‌افزاری تولید علم این است که زیست‌شناسی ما داروینی است.

وی افزود: دشمن با علوم حسی و تجربه غیب را مورد هجمه قرار داده‌اند و افراد حرفی را که اساس آن غیب است، قبول نمی‌کنند.

عباسی بیان کرد: طی 20 سال اخیر ملائکه مورد هجمه گسترده قرار گرفته‌اند و با ساخت فیلم و سریال به ملائکه از جمله جبرئیل اهانت کرده‌اند.

وی از ساخت 200 قسمت سریال علیه ملائکه خبر داد و اظهار داشت: این سریال به راحتی در دسترس جوانان ما قرار دارد.

عباسی با اشاره به هجمه دشمن به انبیا گفت: با ساخت انیمیشن «یوگی» که در ایران نیز پخش شد، شیخ‌الانبیا حضرت نوح (ع) را مورد اهانت قرار دادند.

وی با بیان اینکه دشمن گام به گام و به آرامی جلو می‌آید، تصریح کرد: آیین قرآن‌سوزی بحث ایمان به کتاب را مورد هجمه قرار داد.

عباسی عنوان کرد: دشمن با راه‌اندازی عالم موازی بحث ایمان به آخرت را مورد هجمه قرار داده و سریال‌هایی را در این زمینه ساخته است.

وی در مورد ایمان به آیه‌های الهی بیان داشت: خداوند در تمام موجودات نشانه‌هایی را قرار داده، اما چشم نشانی‌بین از ما گرفته شده است که این چشم باید در کودکان و نوجوانان ما باز شود.

عباسی اذعان کرد: تمدن غرب در حال آب شدن است زیرا بحث ربا را جدی نگرفتند.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان ما باید بداند که حتی انیمیشن‌های غربی پر از اندیشه است، افزود: دشمن با تولید آثار سینمایی، سریال‌ها و موسیقی فلسفی باور افراد را تغییر می‌دهد.

حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال «اندیشکده یقین» به مناسبت 24 مهر ماه سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان با موضوع «آیات شیطانی، آیه‌های ربانی» به ایراد سخن پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 46
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علی ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    اقا جان کارتون یوگی مربوط به الان نیست این کارتون 25 سال است که از سیما در حال پخش است . همه موارد را منفی نکنیم
  • عرشيا ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    با نگاه سياست زده الان به كارتون چندين سال قبل نگاه كردن حماقت زيادي نياز نداره ! برداشت هاي سطحي خودمان را مسائل چسباندن و نتيجه مطلوب خود را گرفتن همين شده كه مي بينيد !!!
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    جالب بود
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    جالب بود
  • مهدی پاک نهاد ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    حتما کارتون پینوکیو هم توهین به حضرت یونس بوده چون شخصیت پدر ژپتو رفت تو شکم ماهی. این حرفهارو تا شما نزنید کسی فکرش حتی به سمت این توهین ها هم نرفته بود. ضمنا نمیخوای بگی که شیطان با همچین توهین هایی اونم بعد از 20 سال که توسط شما کشف و ضبط شده!! خیلی ذوق کرده و از انبیا و خدا انتقام سختی گرفته عزیزشیطان جهل مارو میخواد پس لطفا جهل ما رو زیادتر نکن وبذار مردم واقعیت های مشهود تر رو ببینن. ممنون که به فکر دین و مذهب ماهستی
  • ناشناس ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    شب بخیر. تا حالا کجا بودین
  • ابی ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    دوستان دقت کنید: عباسی اذعان کرد: تمدن غرب در حال آب شدن است زیرا بحث ربا را جدی نگرفتند. پس در مملکت ما جدی گرفته شده چند روز پیش رفتم بانک ...برای وام یه طرح وام داشتند گفتم اگه من ده میلیون وام بخوا چطور محاسبه میکنید برای باز پرداختش ؟ رییس شعبه گفت با تقسیط 4 ساله باید 7 میلیون به غیراز اصل پول سود به بانک پرداخت کنم. البته همه بانک ها همینه من بانک ... رو گفتم چون اونجا سوال کردم
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    بابا سود نه بهره وکارمزد .چرا انگ میزنی؟
  • عبدالله مومن ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    نظر يهودي هاي صهيون . هجوم همه جانبه به اهل ايمان و بخصوص پيامبران الهي است كه اين كار را منظما" و حد اقل از چند صد سال پيش انجام مي دهند و اكنون در همه عرصه ها به صورت آشكار و پنهان در حال انجام آننند. بنابر اين اگر كسي فكر مي كند كه موضوع اهانت به راه خدا و پيامبران او و ساير مومنين . كاريست كه امروزه انجام مي شود بسيار نادان بوده و گرفتار جهل مزمن است. بيخود نيست كه خداوند در قرآن خود مي فرمايد كه : يهوديان . دشمن ترين مردم نسبت به اهل ايمان اند. ضمنا" كتاب پروتكل دانشوران صهيون كه نويسنده آن يك اروپايي است و كتاب دنيا در دست يهود كه نوشته شهيد آيت الله صدر است . گوشه كوچكي از ترفندهاي اين دشمنان خدا را براي حق پذيران . روشن مي كند.
  • محمد ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    آغا علی اونوخ اینکه فرمودید چه ربطی داشت؟ یه لحظه فک کردی قدمت حضرت نوح مربوط به چند هزار سال پیشه؟
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    بخدا ما که حواسمان به این موضوع نبود. سالها با آن ذهن کودکی مان یوگی را یوگی میدانستیم و دیگر هیچ. ایا شبیه دانستن این کارتون نعوذ بالله به حضرت نوح احتمالا از تراوشات فکری ایشان نیست؟ . ما اگر بگردیم و در اطرافمان یک چیزی پیدا کنیم که شبیه چیزی باشد و انرا جار بزنیم درست است؟ آیا طرح کردن این موضوع که تابه حال هیچ کس حتی سازندگان ان آنرا مطرح نکردند از جانب ایشان توهین به این پیامبر بزرگ نیست؟ اقای عباسی بدانید که در مملکت ما تابه حال هیچ کس به ذهنش خطور هم نمیکرد که داستان یوگی مربوط به حضرت نوح هست . ولی حالا به برکت کشف شما و مطرح کردن این موضوع ناخواسته کاری کردید که همه با یاد این کارتون یاد حضرت نوح بیافتند. آیا این کار شما درست است؟ .خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید.
  • مانی ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    خیلی ساده ای اگر فکر کنی تو این چند سال اخیر ایادی شیطان به ایجاد انحراف وتوهین به مقدسات مشغولند.
  • اکبر ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    همه چیز در این مملکت روبه راه است الا اینکه کارتون یوگی شبیه نوح است ! وقتی چیزی برای گفتن نداری سکوت بهتر از همه چیز است.
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    جبهه کفر جهانی به وسیله همین فیلم و کارتون ها در حال تغییر باورها و عقاید مردم جهان است ، ای کاش مسئولین صدا و سیما به جای ان که فقط در فکر سانسور صحنه های غیر اخلاقی این فیلم ها و کارتون ها باشند به محتوی و اهداف پشت پرده انها و پیام های پنهانی که این گونه فیلم ها و کارتون ها به ناخوداگاه مخاطب القاء می کنند توجه کنند که به صورت تدریجی ذهن و روان مخاطب را به مسیر هدف گذاری شده خودشان سوق می دهند نمونه ها که فراوانند ولی همین چند تا : ارباب حلقه ها ، بازگشت مومیایی ، افسانه مرلین ، ماتریکس که همگی با موضوعات متا فیزیکی و ماورایی در ارتباطند و ایمان و اعتقاد را به بازی میگیرند ، اینها چه تاثیری بر ذهن نوجوانان و جوانان ما می گذارند
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    کارتون یوگی بعد از اینکه یک کشتی در قفقاز پیدا شد و گفته میشد که کشتی نوح هست ، ساخته شد. پس لطفا قبل از اینکه به استاد عباسی تهمت حماقت بزنید یکم دور و برتون رو نگاه کنید و چشماتون رو باز کنید.
  • با انصاف ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    دکتر عباسی چندساله پیش این حروف رو زده . ایراد از ضعف رسانه هاست که نارسانه شدند. ایشون در مورد کارتون های دکتر ارنست و حاج زنبور عسل و چند کارتون معروف صحبت کردن شما اگه اطلاعات نداری نظرتو برا خودت نگه دار
  • روشن ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    نخیر ! قبلا هم میگفتن اما کو گوش شنوا ! در ضمن قرار نیست تو هم حتما بفهمی که نستجیر بالله حضرت نوح هست که ! پیام پنهان میدونین چیه اصلا که میگید ذهنمون به طرفش نرفته ؟!
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    كلاً offe
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    تاب تاب عباسی یه وقت مارو نندازی !!!
  • امیر ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    بی پرده میگم من دینم رو مدیون عباسی و امثال ایشون میدونم.اسلام حقیقی رو این عزیزان به من معرفی کردن.
  • امیر ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    اصل بانکداری کشور ربویه جالبه اسمشم میزارن بانکداری بدون ربا یا بانکداری اسلامی. اینا جواب خدا رو چی میخوان بدن.
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    اون موقع که ما همه خواب بودیم نفهمیدیم آیا الان نباید بیدار شد و فهمید چه خبره دور و برمون؟ شاید باید چند سال دیگه بگذره تا حماقت های امروزمونو متوجه بشیم. هان
  • جواد ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    حرف های آقای عباسی نباید دست کم گرفت
  • مهدی32 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    با سلام وتشکر از بچه های مشرق عزیز یا بچه های عزیز مشرق در مورد یوگی این ها که توکشتیشن قهرمان ها و شخصیت های کارتونی انیمیشن های قبلی شرکت سازنده انیمیشنن که حالا تو این انیمیشن به خاطر محبوبیت ویاد اوری محصولات قبلی شرکت یکجا جمعشون کردن (توکشتی یوگی) دکتر عباسی استاد عزیزم هستند ولی واقعا به حضرت نوح ربطی ندارند شما میتونید یه تحقیق درمورد یوگی ودوستان بکنید. اما اقای دکتر به موضوع مهمی اشاره کردن مثل کابالیسم و تفکر انیمیشنی -فراماسونیسم وایده های نفوذ جدیدو...... با تشکر مهدی32 ارشد پلیمر
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    اتفاقا من هر موقعپینوکیو رو می دیدم یاد حضرت یونس می افتادم در ضمن من اون قسمت از کارتون یوگی که روی کشتی اش نوشتهnoah arcیعنی کشتی نوح رو هم دیدم واقعا شرم آور بود
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    نابغه اولین کسی که تو تلویزیون خودمون گفت بانکداری ما ربویه و باید اصلاح بشه همین دکتر عباسی بود
  • سید محمد موسوی رجاء ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    دشمنان و اپوزیسیون ضد انقلاب همان اوایل انقلاب موج خروشان ملت ایران را دیدند و بی شک به این که دیگر در بین ملت جایی ندارند پی بردند اما در این 30 سال آنها چه کردند ؟ ما چه کردیم ؟ همه آنها فرهنگ ما را هدف قرار دادند شما سینما و رسانه ملی مان را ببینید کدام برنامه شان در راستای اهداف اسلامی است ؟؟ این که از شبکه ورزش قرآن پخش کنند و از شبکه قرآن موسیقی و فیلم ؟؟؟
  • بهروز ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    آخه اگه به نوح ربط نداره به کی ربط داره؟ اون کدوم پیغمبری بود که کشتی داشت؟
  • بهروز ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    حاج زنبور عسل؟ توهین به حجاج؟
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    هیچ چیز در این دنیا به اندازه اختراع سینما و تلوزیون به دین باوری و زندگی دین مدارانه انسان ها ستم نکرده است( البته نه به این علت که این دو ابزار فی نفسه بد باشند بلکه ) به این علت که مخالفان دین توانسته اند به بهترین شکل از این ابزارها برای مبارزه با ارزشهای دینی استفاده کنند و سبک زندگی مردم جهان را به وسیله این دو تغییر داده اند و به باورها و اعتقادات انها نفوذ کرده اند ، ولی موحدین و دین مداران کمترین بهره را از این دو ابزار برای ترویج سبک زندگی دین باورانه انجام داده اند و نتیجه ان است که می بینیم صهیونیزم و جریان فراماسونری توسط سینما و تلوزیون در خصوصی ترین مسائل زندگی به مردم جهان خط می دهند و به انها شیوه مدرن زندگی کردن بر اساس ارزشهای مادی گرایانه را می اموزند و تلقین می کنند ولی موحدان و دوست داران ارزشهای توحیدی شیوه نافذ و موثر استفاده از ابزارهای سینما و تلوزیون را به خوبی دشمنانشان بلد نیستند و به کار نمی گیرند
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    کشتی نوح که روی اب میرفت ولی کشتی یوگی پرواز میکنه و روی هوا حرکت میکنه.
  • بهروز ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    اگه در آب حرکت می‌کرد که خیلی تابلو بود، بنظرم این که تو هوا حرکت میکنه یه حقه کثیفه واسه اینکه کسی نفهمه منظورش نوح بوده
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    خوراک جدید برا دکتر کپی درست کرد
  • ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    بهروز نادان. اون اسمش " هاچ " هستش. در ضمن روی کشتی یوگی نوشته Noah's Ark که شما حتما میدونی یعنی "کشتی نوح" . کلمه Ark در انگلیسی فقط برای کشتی نوح به کار رفته و سایر کشتی ها را با کلماتی مانند ship , ... به کار می برند. البته یه نفر می گفت در دوره های قبلی روی بدنه ی کشتی نوشته بوده " Yogi's Ark " که این هم باز مورد داره.
  • ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    نظر دادن بدون تحقیق هم حماقت زیادی نیاز نداره عرشیا. "برداشت هاي سطحي خودمان را مسائل چسباندن و نتيجه مطلوب خود را گرفتن همين شده كه مي بينيد!!!! " اخه بی ادب ، یکی به خودت بگه احمق خوشت میاد. این کارتون با توجه به کلمه Noah's Ark که روی بدنه کشتی نوشته ، اهانت به پیامبر خداست. عمرا اگه فهمیده باشی چی گفتم!!!!
  • ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    تو نهادت پاکه یا مغزت ؟ هدف سازنده ی کارتون اهانت به پیغمبر خدا بوده. اونهم با کلمه Noah's Ark روی بدنه کشتی. " عزیزشیطان جهل مارو میخواد پس لطفا جهل ما رو زیادتر نکن وبذار مردم واقعیت های مشهود تر رو ببینن. " !!!! ممنون که بدون مطالعه و تحقیق نظر میذارین!
  • ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    کسی که کارتون رو ساخته روی بدنه کشتی به انگلیسی نوشته Noah's Ark یعنی کشتی نوح. حالا تو به من بگو ، این هم از تراوشات فکری دکتر عباسیه. خدا همه ما را هدایت کتد که بی دلیل و بی منطق و بدون مطالعه ی صحیح نظر ندهیم.
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    اکبر جان حرف کودکانه ی شما مثل اینست که بگوییم "همه چیز در این مملکت روبه راه است الا اینکه یه نفر فیلم ضد پیغمبر اسلام درست کرده! " ریشه اهانت های بزرگ و جدی به قرآن و رسول الله ، همین اهانتهای کوچک و نه به نظر شما چندان جدی به سایر مقدسات و افراد الهی است. کمی غیرت دینی داشته باشی این حرفها را نمی زنی!
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    مغزتو میگی؟
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    شما افتادی خبر نداری!!! بد بخت داره هشیارت میکنه ، بفهم. بفهم . بفهم . نفهم!
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    مهدی جان کلمه Ark در انگلیسی یک کلمه استثنایی است که فقط در مورد "کشتی حضرت نوح" به کار رفته است. در سری های قبلی کارتون روی بدنه کشتی درج شده بود" Yogi's Ark " اما سری جدید اهانت را به اوج رسانده و علنا نوشته "Noah's Ark " که این کلمه یعنی " کشتی نوح"
  • ساسان ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    0 0
    جهت اطلاع همه دوستان باید یاداوری کنم که در ادبیات لاتین به کشتی ship گفته میشود و فقط در یک مورد از آن تعبیر به ark شده که در خصوص کشتی حضرت نوح علیه السلام است. در مورد این انیمیشن نیزسازندگان آن با الهام گرفتن از ظاهر کشتی حضرت نوح اسم آن راnoah ark گذاشته اند که با مراجعه به اینترنت میتوان آن را دید.لذا سخنان استاد عباسی عین حقیقت بوده و نشان از تیزبینی و قدرت اراده در پاسداری از حرمت انبیای الهی است. ای کاش همه ما دارای چنین اراده ای باشیم که در آخرت شرمنده خداوند یکتا و انبیای الهی نشویم.
  • منيف ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    0 0
    شاهد از غيب رسيد و دوبلور محترم نيز اعتراف كرد كه اين انيميشن اول كشتي نوح بوده است!
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    0 0
    یا این حساب چون از 2500 پیش مشروب میخورن یا نزول میدن یا فحش میدن پس مشکلی ندارد همه موارد را منفی نکنیم بذاریم اتو کشیده بمونن و تهشم هر لجنی هست بمونه . فقط موندم چرا خدا پیامبر فرستاده!!
  • زینب ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    آقایون مشرق چرا با یک بحث علمی که با صد تا صغرا و کبرا در یک جلسه مطرح شده ژورنالیستی برخورد میکنید.دلتان خنک شد تنها کرسی نظریه پردازی کشور بخاطر این بازتاب دادن های ناشیانه ی شما تعطیل شد.شما کاری کردید که هرکس میرود کلمه حسن عباسی را سرچ کند فقط با یک سری چرت و پرت مواجه شود ازبس که شما بحث های علمی و تخصصی ایشان رو له کردید و سخیف!هر کس نداند فکر میکند استراتژیست بزرگ این مملکت کاری جز نگاه کردن به یوگیو تبلیغ چیپس چیتوز و مسخره کردن فلان بانک ندارد.بابا جان نمیخواد خبر را منعکس کنید.ایشان ساعت ها فکر میکنند پدرشان در میاید یک مطلب جدید علمی تهیه میکنند که در دانشگاههای مطرح آمریکایی ارائه میشود آنوقت شما با یک تیتر مضحک و از سر و ته زدن آن ضایع میکنید زحمات یک دانشمند را.واقعا متاسفم .نمیدانم شما ها که خودی هستید در آخرت چه جوابی دارید بدهید وای به حال غیر خودی ها
  • علی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    آقا جان روی بدنه کشتی نوشته noah s arc/yogi s arcدر ضمن کلمه آرک در انگلیسی فقفط درباره کشتی حضرت نوح استفاده میشود واین را هیچ کس در این مملکت نفهمید !!چرا اینقدر بی تفاوتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس