کد خبر 163152
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹

عوامل فیلم ضد ایرانی «آرگو» - که به تسخیر لانه جاسوسی می‌پردازد - با ارائه بلیت مجانی به مخاطبان سعی در نشان دادن فروش بالای فیلم دارند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، تماشاگران سینما در آمریکای شمالی با استقبال از «ربوده شده۲» در دومین هفته نمایش، این فیلم را دوباره صدرنشین جدول هفتگی نمایش گیشه سینماهای این منطقه کردند.

آن‌ها با عدم استقبال بالا از فیلم ضد ایرانی «آرگو» مانع از آن شدند که این فیلم صدرنشینی جدول گیشه را از آن خود کند.

اکشن ماجراجویانه و دلهره‌آور «ربوده شده2» با بازی لیام نیسون، در سه روز آخر هفته سینماهای آمریکای شمالی یک فروش خوب 23.5 میلیون دلاری کرد.

به این ترتیب، این فیلم در 10 روز اول نمایش توانست فروش کلی خود را در سینماهای آمریکا و کانادا، به حدود 87 میلیون دلار برساند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی لوک بسون فیلم‌ساز و تهیه‌کننده فرانسوی، با هزینه‌ای 80 میلیون دلاری تهیه شده ‌و لوکیشن اصلی آن شهر استانبول است.

لیام نیسون در قسمت دوم فیلم، به کمک پدر یکی از دوستان دختر نوجوان خود می‌آید تا بتوانند قاچاقچیان انسان را در ترکیه شناسایی و دستگیر کنند.

فروش بین‌المللی این فیلم در حدود 50 کشور جهان هم به حدود 200 میلیون دلار رسیده است و برای تهیه‌کنندگان خود، تبدیل به یک کار پرفروش شده است.

«آرگو» با بازی بن افلک و با وجود تبلیغات بسیار زیادی که برای آن شد، نتوانست در اولین هفته نمایش عمومی خود صدرنشین جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شود.

 

این درام دلهره‌آور با فروش 20 میلیون دلاری ردیف دوم جدول را اشغال کرد و رسانه‌های گروهی می‌نویسند تهیه‌کنندگان فیلم از روش‌های زیادی استفاده کردند تا فروش آن را بالا ببرند، اما در این کار به موفقیتی دست پیدا نکردند.

یکی از این راه‌ها، خرید دسته جمعی بلیت‌‌های سینماها توسط عوامل فیلم و اهدای مجانی آن به مردم عادی بوده است!

قصه این فیلم، درباره یک مامور سازمان سیا است که پس از تسخیر سفارت آمریکا در تهران، راهی ایران می‌شود تا شش دیپلمات آمریکایی را به صورت پنهان از مرز ایران رد کند.

«بدخواه» هم در اولین هفته اکران عمومی خود، فروش 18 میلیون دلاری کرد و در ردیف سوم جدول گیشه نمایش نشست.

این فیلم ترسناک در باره نویسنده‌ای است که مدارکی در باره یک جنایت پیدا و تحقیقاتی را بر مبنای این اسناد آغاز می کند.

چهارمین فیلم جدول انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» با فروش 17 میلیون دلاری است، این فیلم پس از سه هفته نمایش عمومی به فروش 102 میلیون دلاری دست پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهنام ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    0 0
    اين روش مسخره چيه مشرق؟؟؟ من ميخوام اينو بفرستم تو فيس بوك ولي نميشه همه سايتها از اين ابزار ها دارن ولي تو...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس