سیاستمداران آمریکا ابایی از سوء استفاده از عوامل بیماری زا علیه ملت خود و نیز ملت های دیگر نداشته اند. طبقه زرمدار جهانی علاقه مند به استفاده از ابزار بیماری ها برای کنترل جمعیت جهان و کسب منافع اقتصادی مد نظر خود هستند. جنگ افروزی های مختلف، ایجاد قحطی های برنامه ریزی شده در جهان و نیز شیوع دادن بیماری های واگیردار در سطح بسیار وسیع از مهمترین ابزارهای مورد توجه مدیران نظم نوین جهانی برای رسیدن به جمعیت مورد نظر خود بر روی کره زمین می باشند.




هانتا ویروس ها در پارک ملی یوسمیت آمریکا

اخیرا در پارک ملی یوسمیت آمریکا یک بیماری مسری ناشناخته که موجب عفونت دستگاه تنفسی می شود؛ گزارش شد. به سرعت مشخص شد که عامل بیماری نوعی ویروس از خانواده هانتا ویروس ها است. تا کنون درمانی قطعی برای بیماری های ایجاد شده با هانتاویروس ها یافت نشده است. تا کنون 3 نفر در اثر این بیماری مرده و حدود 8000 هزار نفر از بازدیدکنندگان این پارک ملی که طی ماه های ژوئن و آگوست از این پارک بازدید کرده اند مشکوک به آلودگی هستند.



پارک ملی یوسمیت سالانه پذیرای هزاران طبیعت گرد از سراسر جهان است.


به گزارش یو اس آ تودی و دیگر منابع بررسی های جدید نشان می دهد که افراد مشکوک به برخورد با عامل بیماری زا به 22000 نفر افزایش یافته است که 2500 نفر از آنها توریست هایی بوده اند که از 40 کشور مختلف طی تابستان 2012 برای بازدید از پارک آمده بوده اند. به نظر می رسد که این بیماری از جوندگان منشا گرفته و قابل سرایت از انسان به انسان نیز می باشد. مقامات بهداشتی آمریکا مرگ زایی هانتاویروس ها را 36 درصد تخمین می زنند که در مقایسه با برخی از بیماری ها مانند آنفولانزا بسیار بیشتر است. تشخیص هانتاویروس ها سخت بوده و علایم اولیه بیماری های آنها چیزی شبیه به آنفولانزا است و هیچ واکسن اختصاصی بزای این ویروس ها وجود ندارد.



پس از شیوع بیماری، بررسی ها در پارک یوسمیت آلودگی با هانتاویروس را نشان داد.


بسیار عجیب است که مدیریت این پارک ملی پس از اولین گزارش ها در یکم سپتامبر هیچگونه تدبیری در مورد بستن پارک و یا اقدام به اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان در مورد وجود این بیماری انجام نداده است. درست هنگامی که بیماری در حال گسترش بود این پارک در اوج فعالیت خود بوده و پذیرای هزاران گردشگر علاقه مند به طبیعت بود. پرسش های فراوانی به وجود می آید. جوندگان آلوده به هانتاویروس در کجا تولید شده اند؟ آیا هانتاویروس از آزمایشگاه های مخفی ارتش آمریکا گریخته است؟ آیا ارتباطی بین شیوع بیماری و اوج گرفتن فعالیت های انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد؟ چه کسانی قرار است از این موضوع بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی انجام دهند؟ به نظر می رسد احزاب سیاسی برای دست یابی به کارت های برنده در برابر حریف از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند. با شیوع این ویروس بهانه خوبی در دست تیم رامنی برای کوبیدن اوباما از بابت عدم توچه کافی به امنیت ملی و تروریسم وجود خواهد داشت.



یکی از کودکان آلوده شده با هانتاویروس در پارک ملی یوسمیت


استفاده از عوامل بیماری زا علیه بشر

استفاده از چنین حربه هایی در تاریخ سیاسی آمریکا به وفور دیده می شود. سیاستمداران آمریکا ابایی از سوء استفاده از عوامل بیماری زا علیه ملت خود و نیز ملت های دیگر نداشته اند. در واقع نظام آمریکا در برهه های مختلف جهت گیری های بیوتروریستی ویژه ای داشته است که برخی از آنها افشا شده و تحقیقات مفصلی در مورد آنها انجام گرفته است. در 1943 ارتش آمریکا در ایالت یوتا اولین تحقیقات خود برای ساختن بمب های میکروبی و ویروسی را آغاز کرد. در 1945 با در اختیار گرفتن محققین ارتش شکست خورده ژاپن این تحقیقات توسعه یافت و بلافاصله آزمایشگاه فورت دیتریک در ایالت مریلند به مرکز اصلی تحقیقات تسلیحات بیولوژیک تبدیل شد. در 1952 ارتش با سیا وارد همکاری شد و مقدمات آزمایش های پنهانی عوامل ساخته شده بر روی انسان فراهم گردید. افراد بی نام و نشان و نیز مردم کشورهای مختلف مورد هجوم خاموش ویروس ها و باکتری های ارتش آمریکا قرار گرفت.

در 1956 «عملیات شهر بزرگ» انجام شد که طی آن بخشی از مردم آمریکا را در معرض مواد بیماری زای تولیدی در آزمایشگاه های ارتش قرار دادند تا تاثیر این تسلیحات را در زنرگی واقعی مردم ببینند. در 1965 شهر شیکاگو را با باکتری باسیلوس سابتیلیس آلوده کردند تا الگوی شیوع بیماری را بیابند. در دهه 70 نیز جهت گیری تسلیحات بیولوژیک آمریکا به سمت ویروس های ترکیبی بود که ویروس ایدز یکی از دست آوردهای این دوره می باشد. در همین برهه ارتش آمریکا بیماری های مختلفی در آفریقا شیوع داد تا چگونگی شیوع و سرعت گسترش آنها را برای استفاده در طراحی بمب های بیولوزیک و نیز مقابله با حمله احتمالی از طرف شوروی به کار بندد. وبا، تیفوئید، فلج اطفال و طاعون از جمله بیماری های بررسی شده بر روی مردم آفریقا بود. کشور افریقای جنوبی در آن زمان به صورت مرکز هماهنگی و شعبه ای از آزمایشگاه فورت دیتریک برای انجام این جنایات در آفریقا درآمده بود.



استفاده از واکسن برای آلوده سازی مردم آفریقا از طرح های

بزرگ کنترل جمعیتی توسط سردمداران نظم نوین جهانی بوده است.


آمریکا، شوروی سابق و اسرائیل

آمریکا و شوروی در دوران جنگ سرد، تحقیقات قابل توجهی در زمینه سلاح های بیولوژیک انجام دادند و کشورهایی مانند چین و کره شمالی قربانی سلاح های میکروبی آمریکا طی جنگ کره در سال های 1950 تا 1953 شدند. در سال 1972 آمریکا معاهده منع توسعه تسلیحات بیولوژیک را امضاء کرد و در نتیجه تولید، توسعه و نگهداری عوامل بیولوژیک یا سموم به استثنای امور تحقیقاتی و استفاده صلح آمیز، ممنوع اعلام شد. با گسترش خطر استفاده از این سلاح های مرگ بار در سال 1996 نیز 137 کشور دیگر نیز به این معاهده پیوستند. با این حال سیاست مداران چند چهره آمریکایی باز نیرنگ و فریب به کار بسته و از معاهده عدول کردند. بدین ترتیب که درسال 1986، پنتاگون مبلغ 42 میلیون دلار را به انجام تحقیقات گسترده بر روی بیماری های مسری و ترکیبات سمی در اختیار 24 دانشگاه آمریکایی قرار داد. رژيم صهيونيستى نیز هم پای آمریکا بارها تهديد كرده است كه در جنگ هاىش از سـلاح هاى رايج كشتار جمعى و از جمله سلاح هاى بيولوژيكى استفاده خواهد كرد. همین رویکرد اسرائیل را به یکی از پـيـش روان پـژوهش هاى سرى براى توليد این سلاح ها تبدیل کرده است.



آمریکا و شوروی در دوران جنگ سرد، تحقیقات قابل توجهی در زمینه سلاح های بیولوژیک انجام دادند



سابقه استفاده از هانتاویروس ها در تسلیحات بیولوژیک

اما سابقه استفاده از هانتاویروس ها در تسلیحات بیولوژیک به جنگ کره بر می گردد. آمریکا برای اولین بار در این جنگ از این ویروس استفاده کرد که به دلیل ناتوانی در کنترل شیوع آن 3000 نفر از سربازان آمریکایی نیز در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند. رابرت مک نامارا وزیر دفاع وقت آمریکا را مغز متفکر تسلیحات بیولوزیک آمریکا می دانند. از او به عنوان طراح پروژه ویروس ایدز و اشاعه آن در میان همجنس بازان آمریکایی و افریقایی ها یاد می شود. پرفسور آنتونی ساتون از اساتید دانشگاه کالیفرنیا در کتاب خود به عنوان «تاسیسات سری آمریکا: مقدمه ای بر نظم جمجمه ها و استخوان ها» اشاره می کند که ویروس بیماری ایدز در آزمایشگاه های ارتش آمریکا و با پشتوانه بودجه کنگره آمریکا ساخته شد و هدف آن تحقق بخشیدن به خواسته اشراف جهانی برای کاهش و کنترل جمعیت جهان بوده است. پرفسور ساتون در این کتاب مفصلا از نقش وزیر دفاع وقت آمریکا، رابرت مک نامارا در این مورد سخن می گوید.



هانتاویروس ها سابقه استفاده در تسلیحات بیولوژیک را دارند.


حتی هم اکنون نیز شواهدی در دست است که طبقه زرمدار جهانی علاقه مند به استفاده از ابزار بیماری ها برای کنترل جمعیت جهان و کسب منافع اقتصادی مد نظر خود هستند. جنگ افروزی های مختلف، ایجاد قحطی های برنامه ریزی شده در جهان و نیز شیوع دادن بیماری های واگیردار در سطح بسیار وسیع از مهمترین ابزارهای مورد توجه مدیران نظم نوین جهانی برای رسیدن به جمعیت مورد نظر خود بر روی کره زمین می باشند. از میان این بیماری ها می توان به سیاه زخم، تب مالاریا، ورم مغز ژاپنی، تب خرگوشی، تب مالت، تب زرد، اسهال خونی، وبا، تیفوس، آبله، مسمومیت های غذایی مهلک، و بیماری های مشترک بین انسان و حیوان اشاره نمود.

شواهدی در دست است که نشان می دهد تحقیقات وسیعی بر روی ویروس های جدید وجود دارد. برای مثال یک گروه تحقیقاتی در اروپا و گروهی دیگر در دانشگاه ویسکانسن مدیسون آمریکا با تغییراتی بر روی ویروس آنفولانزا قابلیت گسترش آن را افزایش داده اند. پرفسور پائول کیم در این مورد به رسانه ها گفته است که خطر ویروس جدید بسیار بیشتر از انواع قبلی است و مرگ زایی آن را تا 50 درصد تخمین زده است که بسیار قویتر از آنفولانزای اسپانیای است که در سال 1919 منجر به مرگ 40 میلیون نفر شد. برای این ویروس دستکاری شده هیچ واکسنی موجود نیست و می تواند به راحتی به دستور سیاستمداران آمریکایی در هر کجا از جهان شیوع داده شده و مرگ و میر فراوانی را موجب شود. به عقیده کیم اگر واکسنی هم موجود باشد برای مردم عادی نبوده و یقینا برای گروه های خاصی اختصاص خواهد یافت.


طرحی که لو رفت

در فوریه 2009 یک کارخانه داروسازی باکستر در اروپا اقدام به توزیع 62 کیلو ماده اولیه بین 16 آزمایشگاه در 4 کشور برای تولید واکسن ویروس آنفولانزا کرد. یکی از دانشمندان کشور چک تشخیص داد که این ماده حاوی دو ویروس زنده آنفولانزا است. یکی مربوط به یک نوع آنفولانزای فصلی که واگیری شدیدی دارد اما مرگ و میر کمتر از یک درصد دارد و دیگری که قدرت شیوع کمتری دارد اما در 60 درصد موارد باعث مرگ و میر می شود. ترکیب این ویروس ها می توانست ویروسی را ایجاد کند که همزمان قدرت شیوع و بیماریزایی بالایی داشته باشد. 62 کیلو ماده اولیه می توانست به هزاران دوز واکسن تبدیل شده و ه مناطق مختلف جهان حتی به صورت کمک های بهداشتی سازمان ملل ارسال شود.



کمپانی باکستر مجری یک طرح بیوتروریسمی بوده است.


پرونده سازمان بهداشت جهانی در مورد شیوع دادن چندین نوع بیماری در قالب واکسیناسیون در آفریقا از موارد بسیار دردناک برنامه های کنترل جمعیت جهان در چند دهه اخیر بوده است. یک روزنامه نگار اتریشی به نام جین بورگمایشتر (Jane Burgermeister) تحقیقاتی در مورد عملکرد شرکت باکستر انجام داد و نتایج خود را در قالب مقالاتی انتشار داد. او در مقاله اش بر اساس یافته های خود، سازمان ملل، سازمان بهداشت جهانی، برخی از دولتمردان چندین کشور مختلف را متهم به سازماندهی برنامه های بیوتروریستی گسترده کرد. با این حال حمایت های گسترده ای از کمپانی باکستر انجام گرفت و حتی به آن اجازه ساختن واکسن علیه بیماری آنفولانزای نوع آ نیز داده شد.







بورگمایشتر چندین کشور اروپایی را متهم به اعمال بیوتروریسمی کرده است.


بیوتروریسم دولتی آمریکا در خلیج مکزیک

نمونه ای دیگر از بیوتروریسم دولتی آمریکا را می توان در شرایط فعلی خلیج مکزیک دید. ایان کرن (Ian Crane) یکی از مدیران اجرایی در صنعت نفت که بعدها به فعالیت های حقوق بشری روی آورده است در سال 2010 طی مصاحبه ای با صدای آمریکا اعلام کرد که هدف اصلی از طرح های توسعه ای در خلیج مکزیک از بین بردن مردم منطقه است. بر اساس گزراش های محلی در این منطقه حدود 100 هزار نفر به نوع خاصی از آنفولانزا که از آن با نام طاعون ابی نیز یاد می شود مبتلا شده بوده اند و میلیون ها نفر هم اکنون در معرض چنین بیماری هایی هستند.



خلیج مکزیک: نمونه ای از بیوتروریسم دولتی آمریکا


به گفته کرن برنامه ریزان پول های زیادی را خرج کرده اند تا فعالان حقوق بشر را از رسانه ای کردن موضوع باز دارند. در فوریه 2011 مایکل ادوارد که یک نظامی بازنشسته است مقاله ای با عنوان «طاعون آبی خلیج یک بیوتروریسم دولتی رسمی است» انتشار داد که در آن می نویسد: «این جنگ بیولوژیکی که به صورت هدفمندی مهندسی شده است؛ به زودی با انتقال افقی ژن های دستکاری شده و گسترش آن از طیق هوا و آب یه یک جنک جهانی منجر خواهد شد. این جنگ قبلا در ماهی ها، پرندگان، پستانداران و انسان اعلام وجود کرده کرده است». ادوارد از از چهار باکتری نام می برد که از نظر ژنتیکی تغییر یافته اند تا در صنعت نفت کارایی داشته باشند و اکنون در آب های خلیج مکزیک رها شده اند و در اثر آنها تاول ها و بیماری های پوستی، بیماری های تنفسی مانند پنومونی، خونریزی های داخلی و ده ها نوع عوارض دیگر در مردم منطقه دیده می شود. ادوارد مدعی است که تمامی این شرایط ناگوار جسمی که در طی سال های اخیر در مردم این منطقه به وجود آمده است در اثر ایجاد تغییرات ژنتیکی در باکتری ها و رها کردن آنها در آب و هوای منطقه بوده است.

...................................................................................................................................................................

منابع و مآخذ:


http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/hantafaq.htm

http://www.cbsnews.com/8301-504763_162-57512961-10391704/nine-confirmed-hantavirus-cases-linked-to-yosemite-says-national-park-service/

http://edition.cnn.com/2012/09/06/health/yosemite-campers-hantavirus/index.html

http://www.strategic-culture.org/news/2012/09/19/bioterrorism-and-the-new-world-order-i.html

http://www.strategic-culture.org/news/2012/09/21/bioterrorism-and-the-new-world-order-ii.html

http://www.international.ucla.edu/burkle/calendar/showevent.asp?eventid=230

http://truthreport.info/documentaries/health/the-cia-hollywood-bioterrorism

http://www.ocpe.gmu.edu/programs/health_public_safety/bioterrorism.php

http://conspiracyrealitytv.com/in-lies-we-trust-the-cia-and-bioterrorism

http://www.journaliststoolbox.org/archive/military-and-bioterrorism

http://www.offthegridnews.com/2012/10/04/flu-uncontrollable-tragedy-or-bioterror-weapon

http://educate-yourself.org/nwo

http://www.4thmedia.org/2012/09/21/bioterrorism-and-new-world-order-us-biological-warfare-programs-earth-unable-to-sustain-high-rates-of-population-growth

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread648567/pg1

http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ciencia_influenza67.htm


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    شماتیررادرچشم خودتان نمی بینید ولی تارمورادرچشم دیگران میبینید ؟؟ شماراچه به این کلمات قلمبه سلمبه ؟؟ هرکسی باید درحد سواد ودانش خود حرف بزند .
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    حالا تو متوجه متن نشدی اینا شدن ادم بدههههه؟! شما از نباید بیای اینجا خبر بخونی شما باید از این مجله های رشد بگیری که برات خوبه
  • reza ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    ey baba javvooon khabi doshman bayad ba chako lagad bidaret kone
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    خيلي موضوع خوبي بود خصوصا ما كه رشته مون در حيطه بيو هست به اهميت اين مساىل واقفيم
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    آفرین مشرق! باز یه مقاله خوب. آقا از این علمی هاش زیاد کنید. دهنه خیلی ها رو می بنده.
  • عمو یزدان ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اتفاقا من فقط مشرق را به خاطر این گزارشاتش دوس دارم.
  • عاقل ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    0 0
    بیا برویم ازاین ولایت من تو تو دست منو من بگیرم دامن تو . خانم جان با این حرفها بهت ویزا نمی دن باید سر ببری که بگندم ری هم نمی رسی !
  • حافظ ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    0 0
    مشرق این مقاله هارو می زنی مواظب سیا باشا می دونی که منظورم تخته سیا نیست .
  • ali ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    0 0
    از شیاطین نباید انتظار دوستی با انسانها را داشته باشیم . اما از دوستان تاثیر گذار در امور اجتماعات خودی باید انتظار عملیات معکوس برای نجات جوانان وافراد در دام انواع بلیات بیولوژیکی و صنعتی و غیره را داشته باشیم یا حداقل جلو گرفتاری های آینده را با روشهای جایگزین ومعقول بگیرند. مصادیق موارد اشاره را در جامعه خود رصد و از سلامتی آحاد مردم جامعه خود دفاع کنند .
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    0 0
    ممنون از مطالب خوبتون مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس