کد خبر 156150
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به طراحی و ساخت سامانه پدافند هوایی رعد گفت: این سامانه برای مقابله با هواپیماهای آمریکایی ساخته شده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار امیر‌علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه رژه بزرگ نیروهای مسلح به مناسبت 31 شهریورماه با حضور در جمع خبرنگاران، نمایش توانمندی‌های نیروهای مسلح را حامل پیام آمادگی این نیروها برای دفاع همه‌جانبه از نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ما با این توانمندی‌ها اعلام می‌کنیم که به هیچ کس اجازه نخواهیم داد فکر تجاوز به ایران را در سر بپروراند.

حاجی زاده در پاسخ به این سوال که غربی‌ها گفته‌‌اند ایران توانایی ادامه مقابله با تهدیدات در نبردهای آینده را ندارد، گفت: ما در طول 8 سال دفاع مقدس توان خود را به خوبی نشان دادیم و در روز واقعه جواب این حرف آنها را خواهیم داد چرا که مسئولان ما در طول این سالها حتی یک لحظه هم غفلت نکرده‌اند و در حال ارتقاء توان دفاعی کشور هستند.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت هواپیمای فوق پیشرفته و بدون سرنشین آمریکایی گفت: به هر حال این هواپیما امروز در اختیار ما قرار دارد و دستاوردهای زیادی برای ما به همراه داشته است، چرا که با استفاده از آن بخش‌های مختلف از فن‌آوری‌های تدافعی و تهاجمی آمریکا را شناخته‌ایم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تحریم‌ها نقش بسزایی در پیشرفت توان دفاعی ما داشته است گفت: در حقیقت باید بگوییم اگر این تحریم‌ها نبود ما امروز این حجم از موشک‌های استراتژیک را در اختیار نداشتیم.

حاجی‌زاده با بیان اینکه در روز نبرد تعداد شلیک موشک‌های ما خارج از تصور صهیونیست‌ها خواهد بود گفت: در صورت شروع نبرد، رژیم صهیونیستی می‌تواند مدیریت شروع جنگ را داشته باشد اما نحوه اداره، نوع پاسخگویی و نقطه پایانی نبرد در اختیار ما خواهد بود و در این صورت دیگر موجودیتی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

وی همچنین در خصوص سامانه جدید پدافند هوایی رعد گفت: این سامانه با هدف مقابله با هواپیماهای امریکایی ساخته شده و می‌‌تواند اهداف را در فاصله 50 کیلومتری و ارتفاع 75 هزار پایی مورد تهاجم قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    دمت گرم.
  • علی ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    دمت گرم.
  • محسن ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    درود بر جمهوری اسلامی ایران
  • مصطفی ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    0 0
    ای ول
  • نصرالله ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    0 0
    بسم الله السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس