کد خبر 155966
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز آماده چنان دفاع مقتدرانه‌ای هستیم که دشمن را در خانه خودش منکوب می‌کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در یادواره شهدای پایگاه شهید مطهری که امشب در مسجد منشور برگزار شد، گفت: شهید به ما یاد داد از راه‌های انحرافی به راه‌های اصلی برگردیم. شهادت مسیر درست، حرکت به سمت خداست.

وحیدی با بیان اینکه شهید کسی است که فرهنگ جامعه را می‌سازد ادامه داد: امروز شهدای ما پیام‌ رسای حیات انسانی در جهان زیر سُم جهل مدرن است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ما در جهانی هستیم که مملو از تباهی جهانی که حاکمانش بهترین، زیباترین و اوج کمال بشر را مورد توهین قرار می‌دهد. یعنی جامعه و تمدنی که آن چنان با رذالت و پستی برسد و از مفاهیم معنوی دور باشد که هدف و علت خلقت و کسی که زیباترین زیبای‌ها در وجود اوست را مورد اهانت قرار دهد. تمدن پوسیده‌ای که جز تنفر، زشتی و تعفن از درون آن بیرون نمی‌آید و دستاورد بشر امروز در غرب است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: غرب به جاهلیت مدرن گرفتار شده و هرکس که امام زمان خود را نشناسد و بمیرد، با جاهلیت مرده است. اگر انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی است و خون شهدای دفاع مقدس نبود امروز در برابر همین توهین‌ها کسی قد علم نمی‌کرد و ندایی از اسلام‌خواهی نبود.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه ما برای یک نبرد بزرگ آماده شده‌ایم، گفت: ما با داشتن سرمایه دفاع مقدس، ولایت و شهدا آماده نبرد بزرگی هستیم و البته این نبرد همیشه ادامه داشته است و از آنجا که در عصر ظهور هستیم این جنگ، از جنگ‌های بسیار مهم است.

وی افزود: دشمن ما خانه‌های عنکبوتی دارد و اگرچه که بزرگ است و از دور پرحجم به نظر می‌رسد، ولی تلاش آنها این است که دغدغه‌های جدید برای ما درست کنند و اینگونه به ما القا کنند که ما در معرض مشکلات بزرگی از جمله تهدید نظامی، تحریم، مشکلات فرهنگی و انزوا در دنیا هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امروز آماده دفاع مقتدرانه‌ هستیم که دشمن را در خانه خودش منکوب کنیم و هیچ بیمی از دشمن نداریم و ملت ما آماده این جهاد است.

وحیدی تصریح کرد: ظرفیت و توان نظامی دشمن خیلی پیش از این‌ها دچار بن‌بست‌ در جاهایی که بویی از انقلاب ما برده‌اند شده است؛ آیا آنها اگر می‌توانستند در این یکی دو سال در سوریه اقدامی نمی‌کردند آنها می‌دانند که مشکلات فراوانی در آنجا دارند. حال جمهوری اسلامی ایران که جای خود دارد.

وحیدی ادامه داد: دشمن نمی‌تواند به ما ضرر بزند آنها می‌گویند که علاقه مردم ما به انقلاب کم شده که این یک دروغ بزرگ است و همچنین می‌گویند که ایران منزوی شده ولی برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران خلاف این موضوع را نشان داد. دشمن سعی می‌کند با عملیات روانی و دغدغه‌های ذهنی خود را بزرگ و ما را ضعیف نشان دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: جمهوری اسلامی می‌رود تا صحنه جدیدی را در عالم خلق کند که بی‌شک عزت، سربلندی و پیمودن افق‌های بلند در انتظار کسانی است که پشت سر شهیدان قدم بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس