نگاهی به روند فعالیت یک دلال منشوری نشان می دهد که چگونه می توان در این فوتبال و در قالب برخی تیم های به ظاهر بی بذاعت، به درآمدهای هنگفتی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، فروش تیم ها از آن دسته موضوعاتی است که با اتمام دیدارها هر فصل لیگ برتر فوتبال آغاز شده و با شروع فصل جدید نیز به پایان می رسد. تجربه نشان می دهد که در عمل خرید و فروش تیمی اجرایی نشده و همه چیز در حد حرف باق می ماند چرا که شماری بایستی با فروش تیم ها پول به دست آمده را به بیت المال بازگردانند و بدینشکل منافعشان را از دست می دهند. با شروع فصل جدید هر چند به ظاهر تیم ها پولی بابت تیمداری ندارند؛ اما افراد ذکر شده با ثبت قرارداد بازیکنان و ... از کانال دلال معروف منشوری، به پول می رسند!
با ثبت قرارداد در فدراسیون میزان، مقدار و پرداخت قرارداد الزامیست و تحت هر شرایط از منابع درآمدی تیم ها قابل وصول است. با حضور دلال منشوری معروف درصد دریافتی مشخص و از اولین منابع کسب شده توسط باشگاه و به ظاهر پرداختی به افراد ثبت قرارداد شده در فدراسیون، دلال معروف پول سهامداران را دریافت و بین شرکاء تقسیم می کند. اگر پولی ماند، در آخر نصیب افراد طرف قرارداد خواهد شد.
پول هایی که ابتدا قابل وصول است، شامل بلیت فروشی، اسپانسر روی پیراهن، پخش تلویزیونی، تبلیغات پیرامونی، کمک های استانداری، فرمانداری و دیگر مقامات مانند شهرداری ها و ...، است که بهترین منبع برای افراد مورد نظر منشوری هستند.
منبع بسیار مهم درآمد بعدی، خرید و فروش نتایج در طول فصل از طریق دلال منشوری معروف است که روزی حکم اعدامش در یکی از شیخ نشین ها بابت خرید و فروش مواد مخدر صادر شده بود. او با اثرگذاری بر نتایج از طریق اهرم هایی که دارد، به درآمدزایی هنگفتی می پردازد.
با این شرایط، در طول فصل مسابقات باید منتظر چه چیزهایی بود! آیا بهتر نیست هرچه سریعتر غده های سرطانی را از این فوتبال بیمار دور کرد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس