کد خبر 150248
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴

در حالي كه شايعاتي مبني بر پرداخت جريمه 1.5 ميليارد دلاري سامسونگ به اپل در قالب سكه‌هاي پنج سنتي در شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌ها مطرح شده بود، حالا معلوم شده كه چنين شايعه‌اي كاملا بي‌پايه و اساس بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، سايت Tech2 در گزارشي نوشت: دادگاهي در كاليفرنيا چندي پيش شركت كره‌اي سامسونگ را به دليل كپي‌برداري غيرقانوني از محصول شركت اپل و نقض قانون كپي‌رايت به پرداخت 1.5 ميليارد دلار جريمه محكوم كرد.

انتشار اين خبر بازتاب گسترده‌اي در خبرگزاري‌ها و سايتهاي خبري داشت؛ به طوري كه در ادامه ارزش سهام شركت سامسونگ به ميزان بي‌سابقه‌اي كاهش يافته و اين شركت 12 ميليارد دلار از ارزش خود را در بازار سهام از دست داد.

در همين حال سايت موبايل اينترتينمنت گزارش داد كه "ديروز بيش از 30 كاميون حامل سكه‌هاي پنج سنتي به دفتر مركزي اپل در كاليفرنيا ارسال شد. نيروهاي امنيتي شركت اپل در بررسي محموله‌هاي اين كاميون بسيار متعجب شدند و بعدا سامسونگ به اپل توضيح داد كه اين كاميونها جريمه 1.5 ميليارد دلاري اين شركت كره‌اي به اپل است كه در قالب كاميونهاي سكه‌هاي پنج سنتي براي اپل ارسال شده است."

با اين وجود در حالي اين خبر عجيب در سايتها و شبكه‌هاي اجتماعي بازتاب گسترده‌اي پيدا كرد كه بعدا معلوم شد، اين خبر اصلا صحت نداشته است. سايت موبايل اينترتينمنت در گزارش به‌ روز شده خود اعلام كرد كه داستان قبلي‌اش دروغ بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس