کد خبر 149745
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۷

تقدیر یکی از فعالان حقوق بشر مصری با اهدای گل از خانواده شهدای هسته ای از حاشیه های نشست خبری خانواده شهدای هسته‌ای در اجلاس عدم تعهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، نشست خبری خانواده های شهدای هسته ای عصر امروز سه شنبه در حاشیه نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و با حاشیه های جالبی نیز همراه بود که به بعضی از آنها اشاره می کنیم.

* خانواده های شهدای هسته ای در بدو ورود به سالن همایش های صدا و سیما مورد استقبال دست اندرکاران موسسه فرهنگی دیده بان قرار گرفتند و اعضای این موسسه شاخه گلی را به فرزندان شهدای هسته ای تقدیم کردند.

* خانواده شهدای هسته ای وقتی وارد سالن اجلاس شدند، با توجه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران روبرو شدند و تعداد زیادی از خبرنگاران برای گرفتن مصاحبه های مکتوب و تصویری به سمت آنان رفتند.

* پدر شهید احمدی‌روشن قبل از حضور در جمع خبرنگاران از نمایشگاه عکس جنایات گروهک های تروریستی که در حاشیه اجلاس عدم تعهد برگزار شده است بازدید کرد.

* آرمیتا رضایی‌نژاد در حاشیه نشست خبری خانواده شهدای هسته ای پیام خود را به زبان انگلیسی قرائت کرد.

* یکی از فعالان حقوق بشر مصری پس از پایان این نشست خبری با اهدای گل از خانواده شهدای هسته ای کشورمان تقدیر کرد و پدر شهید احمدی‌روشن ضمن تقدیر از این فعال حقوق بشر به وی گل اهدا کرد.

* پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن در زمان گلباران ماشین شهدای هسته ای وقتی ماشین پسر شهیدش را دید، نتوانست بغض خود را نگه دارد و بلند گریه کرد و گفت: مصطفی عزیز جای تو خالیست.

* وی در همین حال خطاب به خبرنگاران گفت: مصطفای من مظلوم بود و الان هم پسر او علی مظلوم است. نمایندگان جنبش عدم تعهد باید مظلومیت خانواده شهدا در کشور ما را به مردم کشورشان منتقل کنند.

* آرمیتا رضایی‌نژاد که به عنوان سفیر صلح در این اجلاس شرکت کرده بود وقتی با خبرنگاران برای مصاحبه روبرو شد به آنها گفت: اول می خواهم به شما گل بدهم سپس تعدادی گل های محوطه سازمان صدا و سیما را چید و آنها را در حال خندیدن به خبرنگاران داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس