کد خبر 1493473
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
مهدی ترابی: استقلال دنبال جام است، ما هم دنبال قهرمانی دوباره!/ هر داوری انتخاب شود فرقی نمی‌کند، می‌خواهیم در فینال پیروز شویم

مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس درباره فینال جام حذفی می‌گوید: استقلال انگیزه بالایی برای گرفتن جام دارد و ما هم دنبال قهرمانی دوباره در این فصل هستیم.

به گزارش مشرق، پرسپولیس با برتری ۳ بریک مقابل تیم هوادار موفق شد به فینال رقابت‌های جام حذفی کشور راه پیدا کند. بدون کوچک‌ترین تردیدی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار با تیم هوادار در نیمه نهایی جام حذفی مهدی ترابی بود که گرچه گل نزد اما یک پنالتی گرفت و یک پاس گل هم به وحید امیری داد.

شنیدن تازه‌ترین صحبت‌های مهدی ترابی خالی از لطف نیست.

در ۹ دقیقه ۲ گل زدید و شاید خیلی‌ها تصور کردند شما می‌توانید گل‌های بیشتری به تیم هوادار بزنید اما این طور نشد و تنها یک گل دیگر در نیمه دوم زدید. چرا؟
هوادار تیم خوبی است که شاید به قول شما در ۹ دقیقه اول بازی غافلگیر شد. ما دو گل زدیم اما به هر حال تیم رقیب هم برای نخوردن گل‌های بیشتر برنامه ریزی کرد و توانست نیمه اول را با همان نتیجه به پایان برساند.

اگر بازی با تماشاگر برگزار می‌شد شما گل‌های بیشتری نمی‌زدید؟
غیبت تماشاگران که واقعا محسوس بود. شما وقتی در تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس بازی می‌کنید دوست دارید صدای تشویق تماشاگران را بشنوید و این خیلی به تیم ما کمک می‌کند. جای این عزیزان خالی بود اما به تیم هوادار هم احترام می‌گذارم. همین که تیم خوب هوادار را بردیم و به فینال رسیدیم جای شکر دارد و باید از همه اعضای تیم تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

یحیی طلسم استقلال را در جام حذفی باطل می‌کند؟

هر چند مدتی از بازی با گل گهر گذشته اما هنوز خیلی‌ها از گل زیبا یا سوپرگل تو جلوی این تیم و محسن فروزان حرف می‌زنند. آن گل را چطور زدی؟
هر گلی که به ثمر می‌رسد حاصل تلاش گروهی است و از همبازیان تشکر می‌کنم. آن گل هم با لطف خدا به ثمر رسید و خداوند را شکر می‌کنم. گل گهر و محسن فروزان هم انصافا تیم و گلر خوبی هستند. به هر حال مهم موفقیت پرسپولیس است و بس!

مقابل تیم هوادار پنالتی گرفتی و گیورگی گولسیانی آن را تبدیل به گل کرد. دوست نداشتی تو پشت توپ بایستی؟
گیورگی وقتی پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد انگار خود من گل زده ام. چیزی که اهمیت دارد صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی است و گیورگی هم انصافا بازیکن خونسرد و پنالتی زنی است. خوشحالم آن ضربه تبدیل به گل شد.

مهدی ترابی: استقلال دنبال جام است، ما هم دنبال قهرمانی دوباره!/ هر داوری انتخاب شود فرقی نمی‌کند، می‌خواهیم در فینال پیروز شویم

یک پاس گل هم به وحید امیری دادی. توضیحی می‌دهی؟
وحید امیری یک فوتبالیست کامل، تکنیکی و واقعا فداکار و بی ادعاست. آن گل کار خودش بود و من خیلی کار خاصی نکردم.

با سعید صادقی هم خیلی هماهنگ هستید. این طور نیست؟
همه اعضای تیم با هم هماهنگ هستیم و سعید هم واقعا فوتبالیست درجه یکی است. وقتی تیمی قهرمان می‌شود حتما تمامی عوامل آن هماهنگ و یکدل هستند. از طرفی سبک بازی پرسپولیس هجومی و روی زمین است و این به ما بیشتر کمک می‌کند. از درون دروازه علیرضا بیرانوند بگیرید تا خط دفاع،‌هافبک و حمله پرسپولیس همه برای یک هدف می‌جنگند و این همدلی عامل اصلی موفقیت تیم بوده است.

فینال جام حذفی به استقلال خوردید و این بازی مساوی ندارد! فکر می‌کنید چه تیمی در نهایت قهرمان می‌شود؟
استقلال انگیزه بالایی برای گرفتن جام دارد و ما هم دنبال قهرمانی دوباره در این فصل هستیم. به نظرم همین می‌تواند بازی را فوق العاده حساس و زیبا کند. امیدوارم هر تیمی حقش باشد در نهایت برنده شود و هدف اصلی ما پرسپولیسی‌ها هم خوشحال کردن دل هواداران است.

به عنوان سؤال آخر فکر می‌کنی داور خارجی باشد؟
بعید می‌دانم اما هر کسی داور انتخاب شود برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند و ما فقط و فقط دنبال برد هستیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس