کد خبر 1493292
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
احتمال انتقال بازیکن فولاد به فوتبال ۷ نفره با حضور «جرارد پیکه»

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان مورد توجه تیم‌هایی از یک لیگ عجیب و نوپا قرار گرفته است و احتمال دارد در فوتبال ۷ نفره بازی کند!

به گزارش مشرق، روبرتو تورس هافبک و مهاجم اسپانیایی در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته لیگ برتر ایران از تیم اوساسونا راهی فولاد خوزستان شد. تورس هرچند یکی از بازیکنان اصلی فولاد در زمان سرمربیگری نکونام و علیرضا منصوریان بود اما بعید است فصل آینده به کارش در ایران ادامه بدهد.

تورس حالا و با پایان یافتن لیگ برتر ایران و در بازگشت به اسپانیا می‌گوید از یک لیگ عجیب و نوپا پیشنهاداتی داشته است و احتمال حضورش در این لیگ که توسط «جرارد پیکه» مدافع سابق بارسلونا تاسیس شده است را رد نکرد.

این رقابتها با نام «کینگز لیگ» یا فوتبال هفت نفره از سال ۲۰۲۲ در بارسلونا اسپانیا به صورت رسمی آغاز به کار کرد و به خاطر حضور پیشکسوتان و اسطوره‌های فوتبال اسپانیا در این رقابتها به شدت محبوب شده است.

تورس در این خصوص گفت: من هنوز حتی یک بازی کامل کینگز لیگ را تماشا نکرده‌ام چون نتوانسته‌ام. در ایران زمان زیادی داشتم ولی اینترنت شرایط خوبی نداشت. احتمالاً این لیگ را دوست خواهم داشت چون هیجان انگیز است.

وی افزود: وقتی داشت اوساسونا را ترک می‌کردم، نگفتند که به کدام تیم می‌روم تا چند روز بعد که به ایران رفتم. آنها دوبار از کینگز لیگ با من تماس گرفتند تا برای این لیگ بازی کنم. آدری کنترراس برای من در اینستاگرام نوشت و از طرف دیگر آنها به من گفتند که ایبای (لانوس) با اوساسونا تماس گرفته است.

تورس در ادامه حضورش در کینگز لیگ را رد نکرد؛ رقابت‌هایی که با ۱۲ تیم برگزار می‌شود و فصل گذشته آن با قهرمانی ال باریو به پایان رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس