محسن رضایی

معاون رئیس جمهوری گفت: هجمه‌های بزرگی که در فضای مجازی راه افتاده است تفاوتی با اشغال خرمشهر ندارد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی عصر امروز در جمع ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی کشور در محل گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: با اینکه سال‌ها از جنگ تحمیلی می‌گذرد اما جانبازان شیمیایی همچنان با آثار جنگ درگیر هستند.

وی بیان داشت: کارهایی که علیه جوانان ما صورت می‌گیرد و می‌خواهند ایمان آنها را ضعیف کنند و اعتمادشان را از بین ببرند، هیچ تفاوتی با محاصره آبادان و اشغال خرمشهر ندارد و جنگ در فضای مجازی است.

رضایی ادامه داد: دشمنان جنگ اقتصادی را علیه ما راه انداختند و زمانی که دیدند این جنگ کم‌اثر است، جنگ مجازی را هم دنبال کردند.

وی با یادآوری رشادت‌های رزمندگان کرمانی در دوران دفاع مقدس و ذکر خاطراتی از دیدارهای اولیه با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ابراز داشت: حاج قاسم مسوول بچه‌های کرمانی اعزامی به مناطق جنگی بود و با او مصاحبه داشتیم و تصمیم گرفتیم او فرمانده گروه رزمی ۴۱ ثارالله باشد و این گروه با توجه به توانمندی‌هایی که داشت به تیپ ثارالله تبدیل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    1 0
    جناب الان تو دولتی و قسمت اقتصادی کار میکنی جان تو ی چند تا راهکار ک همیشه میدادی بده این اقتصاد درست بشه
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    👌👌👌👌👏👏👏👏👏
  • US ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    1 0
    بهانه نیارید وضع اقتصاد خراب است و تورم ۷۰ درصدی کمر مردم رو شکسته و از طرفی دیگر گردن کلفتی طالبان که خود شما انها را شاخ کردید سفارت دادید و نمایشگاه کتاب بردید لبخند به تروریست های شپشو زدید همه از دیپلماسی التماسی شماست ۱۵ میلیون مهاجر افغان در ایران هستن هرسال میلیونی از افعانستان میان اون چند تیکه شغل جوانان ایرانی رو هم میگیرند شما مسولین در باغ های خود میشیند افغان ها نوکری شمارو میکنند بعد رابطه عاطفی به افغان ها دارید ما ملت داریم زیر ناکارامدی شما دست و پا میزنیم بعد کسی هم انتقاد میکند به قبایتان هم بر میخورد
  • حمید IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    1 0
    جناب آقای رضائی دربارة تقویت پول ملي دیگه نظريه و برنامه اي ارائه نمیدهید؟
  • من IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    خرمشهر را مخلصان آزاد کردند ، حالا آیا آدم سالم در کشور هست که بخواد با هجمه های فضای مجازی مبارزه کنه ؟ جواب) مخلصی وجود نداره در میان مسئولین و همگی فاسد و دزد و ظالمند پس از فضای محازی سخت شکست میخورید و تا حالا هم خورده اید. مثال مع الفارق نزن آقای بی لیاقت
  • عباس IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    1 0
    تو آدم بی مصرفی هستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس