کد خبر 149133
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۱

كارگردان فيلم سينمايي "ضد گلوله" گفت:ضد گلوله زاويه ديدي جديد داشته و شبيه خيلي از فيلمهاي سينمايي نيست.

به گزارش مشرق، "مصطفي كيايي" كارگردان فيلم سينمايي "ضد گلوله" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:طي اين روز به تعداد سالن هاي نمايش دهنده اين فيلم اضافه شده و در مجموع 20 سالن نمايش دهنده اين فيلم هستند.

وي در پاسخ به اينكه آيا "ضدگلوله" به فيلم سينمايي "ليلي با من است" شباهت دارد،گفت: شايد جايي مخاطب احساس كند كه اين فيلم به "ليلي با من است" شباهت دارد اما اين دو فيلم در جزئيات،پرداخت و همچنين نوع نگارش متفاوت هستند.

كيايي به تنها شباهت اين فيلم با "ليلي با من است" اشاره كرد و ادامه داد: تنها شباهت اين دو فيلم با يكديگر به شخصيتي مربوط مي شود كه از يك فضا به فضاي ديگري مي‌رود.

اين كارگردان در پاسخ به اينكه چقدر با ساخت "ضد گلوله" حق مطلب را ادا كرده است گفت: انسان گاهي اوقات به ايدآل هايي كه فكر مي‌كند دست پيدا نمي كند؛گاهي با نگاهي كه در ابتداي فيلمنامه هنگام ساخت همچنين پروسه توليد وجود دارد متفاوت است،اما در نهايت چيزي حدود 80 درصد از خواسته هايم در اين فيلم برآورده شده است.

كيايي به سوژه كمدي اين فيلم اشاره كردو افزود:از زماني كه در حال نگارش فيلمنامه اين فيلم بودم؛ژانري كمدي را برايش در نظر گرفتم و احساس مي‌كردم تجربه خوبي در فضاي جنگي خواهد بود.

اين كارگردان به تجربه كردن خود در ژانرهاي مختلف اشاره كرد و اظهارداشت:براي من كه روحيه اي جستجو گر دارم تجربه كردن ژانرهاي مختلف فيلمسازي لذت بخش است.

كيايي در پاسخ به اينكه چرا امروز فيلمسازان كمتر در اين حوزه وارد مي شوند،تصريح كرد:سخت گيري هايي كه در زمينه ساخت آثار سينماي دفاع مقدس صورت مي‌گيرد و همچنين نبود تجهيزات و امكانات جنگي كه در اين زمينه وجود دارد باعث شده تا قدري كار در اين حوزه كم شود.
وي همچنين به حمايت از اين گونه سينمايي اشاره كرد و گفت:متاسفانه حمايت از آثار اين سينما عليرقم تمامي سختي ها و دشواري هايش نمي شود.

كيايي،همچنين به آثار ماندگار سينماي دفاع مقدس اشاره كرد و ادامه داد:اگر نگاهي به آثار سينمايي دفاع مقدس در طي ساليان گذشته بيندازيد درمي‌يابيد كه تعداد اين آثار حتي به اندازه انگشتان دست هم نمي رسد.

كارگردان فيلم سينمايي "ضدگلوله" بيان كرد:شايد فيلمهاي سينمايي ساخته شده در حوزه سينماي دفاع مقدس شبيه به هم باشند و هرازگاهي اگر كمي سنت شكني كنيم و خيلي مورد توجه قرار بگيرد مشكلاتي پيش مي‌آيد.

وي افزود:مشكلات فيلمسازي در زمان حاضر و همچنين شرايط دشوار در اين حوزه به دليل نبود امكانات و همچنين نوع نگاهي كه به اين سينما حاكم است؛باعث سختي كار دراين سينما شده است.

كيايي در پاسخ به اينكه جذب مخاطب چقدر براي او حائز اهميت است،بيان كرد:خيلي زياد ،‌مخاطب يكي از فاكتورهاي اصلي براي فيلم است من تفكيك سينماي هنري، مخاطب پسند و تجاري را از هم متوجه نمي شوم.

كيايي اظهارداشت:به اعتقاد من هر اثري كه از كيفيت لازم برخوردار و ويژگي هاي كار هنري را داشته باشد قطعا مورد توجه مخاطب قرار مي‌گيرد،سينما بدون مخاطب معنا ندارد.
وي به وجود زاويه هاي ديد مختلف در اين فيلم اشاره كرد و گفت:"ضد گلوله" زاويه ديدي جديد دارد و شبيه خيلي از فيلمهايي كه تاكنون ديده ايد،نيست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس