کد خبر 1476596
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
حضور بی سابقه ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی در مسجدالاقصی/ واکنش‌ها

جنبش حماس و وزارت خارجه فلسطین به حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی که در نماز جمعه امروز با حضور ۲۵۰ هزار نمازگزار به اوج خود رسید، واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، مردم فلسطین در روزهای اخیر همزمان با ماه مبارک رمضان حضوری گسترده در مسجدالاقصی داشته اند.

این حضور گسترده امروز در دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به اوج خود رسید و این مراسم عبادی با حضور ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی برگزار شد.

مردم فلسطین در پایان نماز جمعه امروز شعارهایی در حمایت از مقاومت فلسطین سر داده و تاکید کردند امتی که پیامبر آن نبی مکرم اسلام (ص) است هرگز سر تسلیم فرو نخواهد آورد.

در همین رابطه، وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه ای حضور گسترده در مسجدالاقصی را بیانگر شکست سیاست های رژیم صهیونیستی در زمینه جداسازی قدس شریف از محیط فلسطینی‌اش دانست.

وزارت خارجه فلسطین این حضور ۲۵۰ هزار نفری را که با وجود محدودیت ها و ممانعت های شدید رژیم صهیونیستی رقم خورد را بیانگر پایبندی فلسطینی ها به قدس به عنوان پایتخت فلسطین و شکست توطئه های رژیم صهیونیستی در تغییر هویت اسلامی فلسطینیان توصیف کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز با صدور بیانیه ای مشارکت عظیم اهالی قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در مراسم نماز جمعه امروز را بیانگر حتمی بودن پیروزی ملت فلسطین در نبرد هویتی قدس و مسجدالاقصی دانست.

جنبش حماس با محکوم نمودن سیاست های محدودکننده رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از حضور بیشتر فلسطینیان در مسجدالاقصی، این رخداد را بیانگر این واقعیت دانست که نبرد ملت فلسطین تنها با بیرون راندن کامل اشغالگران از خاک فلسطین پایان خواهد یافت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس