کد خبر 1476377
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
دادستان کرمانشاه: سارق کشته شده فقط در ایام نوروز بیش از ۱۰ سرقت مسلحانه انجام داده بود

رسانه‌های معاند اخیرا خبری مبنی بر کشته شدن یک جوان در کرمانشاه با تیراندازی ماموران نیروی انتظامی روی خروجی خود رفته‌اند و مدعی شده‌اند وی به دلیل نداشتن مدارک خودرو مورد تیراندازی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، بررسی ماجرای رخ داده نشان می‌دهد فرد مورد اشاره یک سارق مسلح بوده که فقط در ایام نوروز بیش از ۱۰ فقره سرقت مسلحانه از شهروندان و مسافران نوروزی داشته است.

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در این رابطه گفت: این فرد عضو یک گروه سارق مسلح بود که بیش از ۱۰ فقره سرقت مسلحانه از شهروندان کرمانشاه و مسافران نوروزی انجام داده‌اند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده و گزارش‌های مندرج در پرونده این گروه ۴ نفره به طور قطع سارق مسلح بودند و در پی تعقیب و گریزی که صورت گرفت در پی شلیک سارقین مسلح به سمت ماموران انتظامی، ماموران به دلیل دفاع از خود به سمت آن‌ها تیراندازی متقابل کردند. یکی از سارقان با شلیک گلوله نیروی انتظامی کشته شد و ۲ نفر دیگر دستگیر و یک نفر متواری شده است.

کرمی اظهار کرد: ۲ نفر از سارقانی که دستگیر شدند به سرقت مسلحانه اقرار کردند و سلاح نیز از این افراد کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه بیان کرد: پرونده قضایی نیز تشکیل شده است و کسانی که دستگیر شده‌اند بازداشت موقت هستند و متهمی که متواری شده تحت تعقیب است و دستگیر خواهد شد، برخی از مال‌باختگان نیز شناسایی و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    12 3
    اگر سارق مسلح بوده پس خدا را شکر که کشته شد بقیه مهم نیستن چی میگن
    • حمیدرضا IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      1 0
      *** اگر در اتفاق استان فارس که فردی با چاقو شاهرگ مامور پلیس را رد ... تمام جوانب قاطعانه بررسی میشد و به بهانه --- ضعف قانون بکارگیری سلاح --- اطاله موضوع نمیشد .. امروز مانور رسانه ای دشمن وجود نداشت ... با وجود -- آقای رادان --- در راس پلیس و نیروی انتظامی نهدحق مامور تباه میشه و نه حقوق شهروندی افراد ... بی طرف بررسی شود همه به نظر ناظر پلیس اعتماد دارند اگر حق این مرحوم بوده حقش را طبق قانون بدهید و اگر مامور وظیفه شناس خطر پذیری انجام داده باید حمایت و تشویق شود .
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    11 3
    دم پلیس گرم امیدوارم همینجوری دزدارو بگیرن کرمانشاه قبلا امنیتش شدیدا بالا بود خدایی بچه بودیم تا 3 صبح تو خیابانا ول میگشتیم خبری از ناامنی نبود کم کم سر و کله دزدا و بیناموسا پیدا شد
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      7 0
      من ساکن بندرعباس هستم اینجا هم امنیت نیست متاسفانه امنیت در کل کشور خیلی کم‌شده
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    6 14
    حتی اگر هم راست بگید شرایط اقتصادی کشور اونقدر داغونه که بیشتر مردم حرفتون را باور نمی کنند .خود کرده را تدبیر نیست با این شرایط اقتصادی.
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      1 0
      عجب!!!!!! باور کردن و باور نکردن یه چیز ربطی به شرایط اقتصادی داشت و ما نمی دونستیم!!!!!
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      4 3
      آخه چه ربطی به شرایط اقتصادی داره طرف ایجاد ناامنی کرده کشتنش
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      1 1
      داداش برو آمریکا که هم تو خیابون بخوابی هم هرکی تو خیابون باهات حال نکرد با اسلحه شخصیش،بزنه بکشتت ، بعد اگه نمردی پلیس بیاد با زانو بشینه رو گردنت و مطمئن بشه که مردی
  • ایرانیان IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    خداوند دروغگویان را مورد لعنت خودش قرار خواهد داد و می‌دهد و راست‌گویان جایگاه خوبی در پیشگاه خداوند خواهند داشت ...
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    _رسانه های آحمق این همه نیروی انتظامی باشلیک همین سارقان وقاچاق چیان لجن به شهادت می رسندکوروکرند-ولی مامورانی که ازهفت خوان رستم می گذرند واخطاروشلیک هوایی که سارقان تن لش خودشون تسلیم کنندونمی کنندوبه تیرغیب گرفتارمیشن رسانه های دشمن یک دفعه چشای کورشون روشن وگوشاهاشون تیز می شود-دست پلیس نیروی انتظامی درد نکند خداپشت وپناه تان باد..
  • مهدی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    دستمریزاد به مامورین پلیس . اگه همین طور قاطعانه با مجرمین برخورد کنند و دستگاه قضایی هم از آنان حمایت بیشتری کند اکثر مجرمین ماستشون رو کیسه میکنند
  • Ja ad IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    1 0
    جهت اطلاع اون کسانی که کلا چشماشون رو بستن باید گفت رابطه اقتصاد و امنیت خیلی ساده است . در کشورهایی که شرایط اقتصادی برای عموم مردم خوب است ( نه مثل ما که یک عده به دلایل مختلف به پولهای باد آورده میرسند و عده زیادی در فقر و بدبختی دست و پا میزنند و البته اخلاف طبقاتی وحشتناک رو هم تجربه میکنند ) ، در این جوامع میزان انواع جرایم از جمله اعتیاد و سرقت و قتل و جنایت به مراتب کمتر است . ربطی هم به دین و نژاد و سابقه تاریخی اون ملت هم ندارد . فقر ناشی از اختلاف طبقاتی و بی عدالتی های اجتماعی و اقتصادی نتیجه ای جز تخریب اخلاق در جامعه ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس