لاوروف امیر عبداللهیان

وزیرامورخارجه کشورمان گفت: ما هرگونه تغییر در ژئوپولتیک منطقه را با هر توجیهی که باشد مردود می‌دانیم و معتقد هستیم که باید از طریق گفت‌وگو و راه‌حل سیاسی طرف های مختلف در این موضوع قرار بگیرند.

به گزارش مشرق، نشست خبری حسین امیرعبداللهیان وزیرامورخارجه کشورمان با سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه در محل وزارت خارجه مسکو برگزار شد.

در آینده نزدیک میزبان آقای لاوروف خواهیم بود

امیرعبداللهیان در این نشست خبری مشترک با وزیر خارجه روسیه گفت: ما در این گفت‌وگوها آخرین وضعیت توافقات برای امضای همکاری‌های راهبردی و بلندمدت بین دو کشور را بررسی کردیم و در مرحله پایانی هستیم. امیدواریم در آینده نزدیک برای امضای این توافقنامه میزبان آقای لاوروف باشیم.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص تحولات جاری در قفقاز تمرکز ویژه ای را در گفت‌وگوهای خود داشتیم و تداوم تنش در این منطقه را به نفع هیچ کدام از طرفین جمهوری اذربایجان و ارمنستان نمیدانیم و امنیت در این منطقه را به نفع صلح و ثبات و امنیت در منطقه می دانیم و تلاش برای تغییرات ژئوپلتیک منطقه را عاملی برای پیچیده تر شدن هرچه بیشتر وضعیت در منطقه میدانیم لذا معتقدیم هستیم که باید از طریق مکانیزیم ۳+۳ و سایر مکانیزم‌های موجود و به دور از روش های توسل به زور مسائل در این منطقه حل و فصل شود.

وزیر امورخارجه ادامه داد: با همکار و برادرم آقای لاوروف اتفاق نظر داریم که این نشست در آینده در تهران برگزار شود. امیدوار هستم که نتیجه این نشست و تلاش‌ها منجر به حل و فصل مسالمت آمیز مسائل شود. ما هرگونه تغییر در ژئوپولتیک منطقه را با هر توجیهی که باشد مردود می دانیم و معتقد هستیم که باید از طریق گفت‌وگو و راه‌حل سیاسی طرف های مختلف در این موضوع قرار بگیرند.

حجم تبادلات تجاری ما به بیش از سه و نیم برابر افزایش پیدا کرده است

امیرعبداللهیان تاکید کرد: در رابطه با همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور به ویژه در یک و نیم سال گذشته پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است. حجم تبادلات تجاری ما به بیش از سه و نیم برابر افزایش پیدا کرده است، هرچند این افزایش آن متناسب با توانمندی‌های موجود در دو کشور نیست.

وزیرامورخارجه کشورمان گفت: همچنین مروری بر روابط کنسولی دو کشور داشتیم تسهیل تردد و از جمله فعالیت اقتصادی دو کشور و سهل رانندگان ترانزیت از جمله موضوعات مورد توجه ما بود و برای رفع موانع اتفاق نظر داریم. همچنین در خصوص همکاری‌های دوجانبه در بخش منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کردیم و جمهوری اسلامی ایران ۴۹ سند را برای عضویت در نشست آتی اجلاس سران شانگهای در مجلس به تصویب رسانده است که در این خصوص نیز گفتگو کردیم.

وی در ادامه افزود: در خصوص مزیت قطعی ایران در بریکس و تلاش‌های سازنده در خصوص تحولات جاری در قفقاز تمرکز ویژه‌ای را داشتیم. تداوم تنش در این منطقه را به هیچ به نفع هیچ یک از طرفین آذربایجان و ارمنستان نمیدانیم، تغییر امنیت در این منطقه با مداخلات خارجی و تلاش برای تغییرات ژیوپولتیکی منطقه را عاملی برای هر چه بیشتر پیچیده تر شدن این منطقه می دانیم.

نشست معاونین وزرای خارجه ترکیه، روسیه، سوریه و ایران در هفته آینده

امیرعبداللهیان درباره روابط ترکیه و سوریه گفت: در سفر اخیرم به ترکیه و در سفر امروز هم با آقای لاوروف درباره نشست چهارجانبه گفت‌گو کردیم.هفته آینده نشستی در سطح معاونین‌ وزرای خارجه چهار کشور برگزار می‌شود که هدف آن نزدیک کردن دیدگاه‌های ترکیه و سوریه است.اگر در این نشست چارچوبی مشخص شود، دور بعدی نشست در سطح وزرای خارجه برگزار می‌شود.

وزیر امورخارجه در خصوص درگیری‌های اخیر در سوریه گفت: آمریکایی‌ها همواره اتهام‌های بی اساسی مبنی بر حمله گروه‌هایی که مدعی هستند منتسب به ایران هستند و یا حملات پهپادی ایرانی مطرح می‌کنند، آنها قبل از اینکه سندی برای اثبات ادعاهایشان ارائه کند، قضاوت‌های عجولانه و شتاب زده ای داشتند. ما دنبال درگیری و ایجاد تنش نیستیم و نقش مثبت و سازنده در صلح و امنیت پایدار منطقه ایفا می‌کنیم اما در حوادث شرق فرات پاسخ ما به طرف آمریکایی قاطع و روشن بود.

از ایده رئیس جمهور چین در خصوص اوکراین استقبال کردیم

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد ایده رئیس جمهور چسن در مورد اوکراین گفت: در چارچوب سیاست خارجی دولت جدید نگاه به آسیا روابط پیشرفته‌ای با چین پایه ریزی کردیم. ایران از ایده رئیس جمهور چین در خصوص صلح و امنیت جهانی حمایت کرده است. هر ابتکاری که به صلح وامنیت پایدار در منطقه و سطح جهانی منجر شود استقبال می‌کنیم و از ایده رئیس جمهور چین در خصوص اوکراین استقبال کردیم.

به زودی با وزیر خارجه عربستان دیدار میکنم

وزیرخارجه در پاسخ به سوالی در مورد احیای روابط تهران و ریاض گفت: به زودی با وزیر خارجه عربستان دیدار میکنم، برخی تفاوت دیدگاه ها طبیعی است اما مانع بازگشت روابط دوجانبه و بازگشایی سفارت ها نمیشود.


لاوروف: تمام تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران باید لغو شود

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری مشترک با وی گفت: علیرغم تحریم های غیرقانونی آمریکا و دست نشانده های‌شان، همکاری های تجاری ما با ایران در حال افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: برجام جایگزینی ندارد و خواهان احیای هر چه سریعتر برجام هستیم. جهان در انتظار بازگشت آمریکا به تعهداتش است و تحریم ها علیه ایران باید لغو شود.

وزیرخارجه روسیه ادامه داد: ما توجه خاصی به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با ایران علی رغم تحریم‌های آمریکا داریم که در سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است.

لاوروف تاکید کرد: ما از خط مخرب غرب که در تلاش برای تغییر ساختار جهان است، حمایت نمی‌کنیم. قوانین آمریکا بر اساس مقررات خودش است لذا برای همین در چارچوب گروه دوستداران حقوق بشر عمل میکنیم.

وزیر خارجه روسیه افزود: ما از سالم سازی اوضاع در خاورمیانه به خصوص در خصوص احیای روابط ایران و عربستان استقبال کرده و همچنین از طرح صلح هرمز ایران حمایت می‌کنیم.

وی همچنین به موضوع سوریه اشاره کرد و گفت: در مورد سوریه تبادل نظر کردیم و برای حل مشکل فلسطین، قفقاز، یمن و خزر صحبت کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    2 5
    ایران وروسیه باید به مرزهای تاریخی و بین المللی خودبرگردند.تابه همه این بچه بازیهای احمقانه خاتمه داده شود.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    5 5
    شما اگه مخالف تغییر ژئو پلتیک بودی شعار (مرگ بر شوروی) سر نمیدادی و باهاش برخورد میکردی
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      6 5
      ایران مخالف استعمار هست نادان جان
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      1 6
      ما هر وقت اراده کنیم موافق آن چیزی هستیم که به نفع ایرانمان است.
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      5 6
      شمارت رو بنویس. تو سیرک برات موقعیت کاری خوب دارم.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    3 3
    شما اگه مخالف تغییر ژئو پلتیک بودی شعار (مرگ بر شوروی) سر نمیدادی و باهاش برخورد میکردی
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      2 4
      ما هر وقت اراده کنیم موافق آن چیزی هستیم که میخواهیم.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    7 7
    وقتی شوروی از مرزهای ایران محو شد و جاشو ترکمنستان و آذربایجان و ارمنستان گرفت هم مخالف تغییر ژئو پولتیک بودی ؟! !
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      6 6
      ما هرچی و هر وقت عشقمون بکشه موافق هرچی بخواهیم هستیم. قدرت داریم و می توانیم تو سر کوتوله های تجزیه ای بزنیم و میزنیم. زنده باد ایران
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      3 2
      با تغییر ژئوپولتیک موافقی اون دویست متر راهی که نخجوان رو به ترکیه وصل کرده ایران بگیره بچسبه به ارمنستان. نخجوان هم بین ایران و ارمنستان گیر کنه.
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      در جواب اون فردی که میگه هر وقت عشقمون بکشه، چی میگی؟
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    4 1
    مگه ایران باکو و تفلیس و ایروان را به روسیه واگذار نکرده بود ؟! چرا جمهوری اسلامی اینهارو به عنوان کشور به رسمیت شناخت ؟!
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      2 6
      به شوروی واگذار کرده بود که شوروی‌منحل شد.
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      3 3
      اصلا معلوم نیست چه میگویندوچه مینویسند.
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      2 2
      به روسیه تزاری واگذار کرده بود الی الابد . بعدن انقلاب شد و شدن شوروی
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      1 1
      به روسیه تزاری واگذار کرده بود الی الابد . بعدن انقلاب شد و شدن شوروی
    • DE ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      2 1
      22:10 بعد از فروپاشی شوروی، روسیه به عنوان جانشین شوروی به رسمیت شناخته شد و برای همین هم کرسی شوروی در شورای امنیت به روسیه واگذار شد، پس توجیه تو بی مورده.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    1 6
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
    • DE ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      7 4
      خسته نمیشی ؟!!
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      1 5
      اردوغان از نوکری برای آمریکا خسته شد؟
    • محمد IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 1
      شما ها که اصلا خسته نمیشید حرف حتی واقعا هم که حق باشه برای شما خسته کننده هست چون به نفع ارباباتون نیست.
  • FR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    3 3
    کاش وزیرخارجه کشورمان به لاورف میگفت که موضع خود را در قبال تغییر مرزهای قفقاز شفاف بیان کنند که سکوت آنها تایید اقدامات علیف تلقی نشود
  • .سعید US ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    1 1
    یک نظر متفاوت:::بگذارید باند مافیائی علیف منطقه سیاتیک و گذرگاه بنگلور را با توسل به زور و غیر قانونی آشغال کند'آنگاه با رای سازمان ملل و به عنوان متجاوز به سزای گستاخیهایش برسد'آنزمان ایران میتواند با درخواست ارمنستان به طور مستقیم و با حمایت جامعه بین الملل باکو را ادب کند
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    5 9
    مرزهای جمهوری های شوروی سابق بر اساس تسلط مسکو مشخص شده بود . حالا که شوروی پاشیده جمهوری های مستقل شده قصد تغییر مرزهارو دارن . به ایران چه ربطی داره ؟!
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      6 1
      شکلات هم دادن به شما؟
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      1 0
      از نفت وگاز و ثروت این مملکت می خوری وبرای علی اف واردوغان خدمت ...می کنی
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    4 5
    مرزهای جمهوری های شوروی سابق بر اساس تسلط مسکو مشخص شده بود . حالا که شوروی پاشیده جمهوری های مستقل شده قصد تغییر مرزهارو دارن . به ایران چه ربطی داره ؟! نکنه ایران ظاهرن دشمن آمریکاست و باطنن متحد آمریکاست و یک شوروی به بند کشیده شده را میپسنده ؟! نه شوروی مرده ! خود روسیه داره قلمروشو پس میگیره آذربایجان چرا نگیره ؟!
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      5 2
      دلقکِ وطن فروش
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      3 2
      پان =مریض روانی
    • DE ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      6 4
      22:10 خخخخ از کی تا حالا ارمنستان وطن شده؟!
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 1
      فرزند کدام شیطان هستی که بر خلاف منافع ایران سخن میگویی
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      بنده خدا اخه اصلا اذربایجان کشور بود که قلمر و داشته باشه ترکمانجای بیو ایران وروسیه امضا شد علی اب رو سننه
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    4 4
    مرزهای جمهوری های شوروی سابق بر اساس تسلط مسکو مشخص شده بود . حالا که شوروی پاشیده جمهوری های مستقل شده قصد تغییر مرزهارو دارن . به ایران چه ربطی داره ؟! نکنه ایران ظاهرن دشمن آمریکاست و باطنن متحد آمریکاست و یک شوروی به بند کشیده شده را میپسنده ؟! نه شوروی مرده ! خود روسیه داره قلمروشو پس میگیره آذربایجان چرا نگیره ؟!
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      10 2
      روسیه ،ایران،یونان وامثال آنها دارای تاریخ و تمدن شناخته شده اندوهزاران سال است که بعنوان کشورهای مستقل شناسایی شدند.آذربایجان نیم وجبی و جعلی که نه مستقل بوده ونه مستقل هست ونه مستقل خواهدبودوخودش درکل تاریخ بخشی از کشورهایی چون ایران وروسیه بوده،چه ادعایی میتواند داشته باشد.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    1 2
    با یک میلیارد و پانصد میلیون آدم بازم شما اونا را حساب می کنید. پس کیا را آدم حساب می کنید؟ مگه شریک راهبردیمون نیست؟
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 2
    چشم امر دیگه ای ندارید؟
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    5 3
    احسنت ، با آرزوی موفقیت برای هردو کشور مستقل و دوست و سوزش هرچه بیشتر دشمنان ایران از جمله یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز و اروپایی‌های نوکر و غربگداهای داخلی!!!!
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    4 3
    بجای مصاحبه با روسیه که قرون برای کشور خیر نداره، برجام حل کنید. همون چینی که اینهمه روش حساب میرید بزرگترین شریک اقتصادی آمریکاست و تا کمر خم میشه. عمر مارو داغون کردین
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    2 6
    اگر خیلی طرفدار تغییر مرز هستن قره سو رو بگیریم مستقیم وصل شیم به ایروان. نخجوان هم با ایران و ارمنستان میتونه ارتباط برقرار کنه
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      1 6
      اونوقت ترکیه هم خاکی که به ایران داد رو پس میخواد . منطقه ای که چند صد روستا داره شما میتونید به آذربایجان بگید ی تیکه از نخجوان بده به ارمنستان تا به ایران وصل شه
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      1 10
      علیف ادم ایرانه میخواد جنگ درست کنه تا ایران بهانه برای اتمی شدن داشته باشه. #زنده باد امپراطوری اتمی ایران
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      4 4
      پان ترک جماعت چقدر عجیبند
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      3 1
      زنده بادایران🇮🇷
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      3 2
      قدیمی تربن سند مالکیت استانبول، سند تسلیم حاکم لیدیه به ایران است پس می‌گیریمش
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      4 4
      خودِ ترکیه و مصر، خاک ایران هستند.
    • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      1 2
      شمابفکرباشید
  • کارشناس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    1 1
    ایران تحمیل شده است
  • عباس IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    1 2
    تغیرمرزهابهانه خوبی نیست یک کلام رکوراست بگوئید
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      رک و راست میگوییم: خاورمیانه را پس می گیریم نامش را دوباره مثل اول می گذاریم ایران
    • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      0 0
      خاورمیانه شک نکن استقبال میکنه فقط بگو زودتر کارت ملی آماده کنن برای صف دلار و مرغ !
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    بدون شک تغییر مرزها در قفقاز بدون اجازه روس ها امکان پذیر نیست و روس ها نمیتواند در ادامه قرادهای ننگین دوران قاجار بازهم مرزهای جدیدی به ایران تحمیل کنند.
  • علی اصفهانی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    2 0
    برای سرگرمی مردم در برابر تورم ، این موضوع آذربایجان خیلی خوبه
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    6 0
    آقای امیر عبداللهیان زمانی که آقای لاوروف به ایران آمدند نباید به استقبال ایشان بروید تا بفهمد بی احترانی به مقامات ایران هزینه دارد
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      3 0
      الحمدالله ما همیشه در موضع ضعفیم، نمی تونیم انتقام بگیریم
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    2 0
    آقای امیر عبداللهیان زمانی که آقای لاوروف به ایران آمدند نباید به استقبال ایشان بروید تا بفهمد بی احترامی به مقامات ایران هزینه دارد
  • لطیفه IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    1 0
    آقای امیر عبدالهیان باید همان هنگام باید بر میگشتن
  • ارش IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    3 1
    بلاخره امیرعبدلهیان به لاورف گفت تو ماشین منتظر چی بوده
  • عباس IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    3 4
    شیطان کسانی هستندکه منافع ایران اسلامی رابه منافع ارمنستان غاصب وضداسلام ترجیح میدهند
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      مردم میدونن دشمن ایران پایگاه عقیدتی واشغالی صهیونیسم
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      هرچی بنویسند مردم میدونن دشمن ایران پایگاه عقیدتی واشغالی صهیونیسم
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      لابد منافع اسلام در رژیم همجنس،باز،الهام خانم است
  • NL ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    3 0
    کوری عصاکش کوری دگر!
  • عمیر IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    روسیه ، زنده باد
  • چی بگم IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    چی بگم من از دست این، بابا ارتش باکو آماده حمله کنه د ساعت صفر ،شما عشقتون فقط مکوم میکنیم
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    1 0
    چرا درباره امیر عبدالهیان و لاوروف حرفی نزدید؟
  • کیا IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    دیگه مطمئن شدیم که علی اف کاملا در جبهه اسرائیل غاصب وناتو بازی می کند .
  • یزدان IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    1 0
    میبینم روزی رو که همین روسها حتی حاظر نشن جواب سلامتون رو بدن .دیر نیست اونروز
  • Anis CA ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    امير عبدالهيان با لاوروف را ديدند يا نه
  • علی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    قابل توجه
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    شما ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس